yamaha yz250

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
smk
Postitusi: 6
Liitunud: 30 Aug 2009, 02:31
Asukoht: pärnu

yamaha yz250

Lugemata postitus Postitas smk »

kas tasub osta omale yamaha yz250 aasta 2001 oma võistlemiseks ja trenni tegemiseks kuidas sellele masinale juppe saada on või tuleb odavam osta natuke uuema aasta masin? :oops:

Kasutaja avatar

overboost
Postitusi: 198
Liitunud: 15 Apr 2008, 14:16
Asukoht: Tartu

Re: yamaha yz250

Lugemata postitus Postitas overboost »

smk kirjutas:

kas tasub osta omale yamaha yz250 aasta 2001 oma võistlemiseks ja trenni tegemiseks kuidas sellele masinale juppe saada on või tuleb odavam osta natuke uuema aasta masin? :oops:

Nii vana kahetaktilist küll ära osta. Kõige parem variant on ikka 4t ja sõidukogemuste järgi kas siis 250 või 450.


Teema algataja
smk
Postitusi: 6
Liitunud: 30 Aug 2009, 02:31
Asukoht: pärnu

Re: yamaha yz250

Lugemata postitus Postitas smk »

4t pidi kulukam tulema kui kahene

Kasutaja avatar

pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Re: yamaha yz250

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

overboost kirjutas:
smk kirjutas:

kas tasub osta omale yamaha yz250 aasta 2001 oma võistlemiseks ja trenni tegemiseks kuidas sellele masinale juppe saada on või tuleb odavam osta natuke uuema aasta masin? :oops:

Nii vana kahetaktilist küll ära osta. Kõige parem variant on ikka 4t ja sõidukogemuste järgi kas siis 250 või 450.

Vaidleks vastu - 2T on väga hea sõitmiseks ja kerge hooldada. Oleneb konkreetse ekseplari seisukorrast, aga mina arvan küll, et pole selle aastakäigu ratas sulle harrastajana nii vana midagi. Veel parem, piilu 125ste poole ka, need supermõnusad, kerged rattad, lihtsa tehnikaga - igaüks saab hakkama! Edu otsustamisel! :bsmile:

Keretööd
Kasutaja avatar

overboost
Postitusi: 198
Liitunud: 15 Apr 2008, 14:16
Asukoht: Tartu

Re: yamaha yz250

Lugemata postitus Postitas overboost »

pyramiid kirjutas:
overboost kirjutas:
smk kirjutas:

kas tasub osta omale yamaha yz250 aasta 2001 oma võistlemiseks ja trenni tegemiseks kuidas sellele masinale juppe saada on või tuleb odavam osta natuke uuema aasta masin? :oops:

Nii vana kahetaktilist küll ära osta. Kõige parem variant on ikka 4t ja sõidukogemuste järgi kas siis 250 või 450.

Vaidleks vastu - 2T on väga hea sõitmiseks ja kerge hooldada. Oleneb konkreetse ekseplari seisukorrast, aga mina arvan küll, et pole selle aastakäigu ratas sulle harrastajana nii vana midagi. Veel parem, piilu 125ste poole ka, need supermõnusad, kerged rattad, lihtsa tehnikaga - igaüks saab hakkama! Edu otsustamisel! :bsmile:

Sõitmiseks võib ta hea olla aga VÕISTELDA taheti selle rattaga ka. 125cc jääb mehele väikeseks. :bsmile:


Teema algataja
smk
Postitusi: 6
Liitunud: 30 Aug 2009, 02:31
Asukoht: pärnu

Re: yamaha yz250

Lugemata postitus Postitas smk »

125cc sellest tüdineb ruttu ära.

Kasutaja avatar

pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Re: yamaha yz250

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

smk kirjutas:

125cc sellest tüdineb ruttu ära.

Eks igaühele oma, aga tean mitmeid tasemega sõitjaid meil, kes oma kahepoolest nelarit tahavad kerge 125se vastu vahetada. Põhjuseid selleks on mitmeid, aga igaüks jõuab oma otsustele ikka ise, eks. Muide see uus 144 kuupi kahetaktine on ka piilumist väärt eksemplar! KTM-lt saad tehasest valmispilli, aga Yamu pakub upgrade 125sele.

Keretööd
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: yamaha yz250

Lugemata postitus Postitas mx77 »

2001 aasta kahetaktiline, kui on ostetud tuntud omaniku käest võib olla täiesti tipp-topp ratas, mille saab suht väikese vaeva ja rahaga upgreidida paremaks kui oli tehase tutikas. Teha amordid (ei mõtle siis lihtsalt hooldust), need teevad imet, sisselaskesse Vforce, sobiv tuuningsumps (neid on vähemalt FMF-il ka igale vajadusele) ja loomulikult kuluosade vahetus. Ja kolvivahetusega saab ka Steve Wonder hakkama. Nelaril on juba tavahooldus suht kallis, keerukas ja nõuab ka teatavate erivahendite olemasolu.
Aga samas väikeseid rattaid ei maksaks ikka alahinnata. Ei tea kas on mõtet osta suurt nelarit ja siis sõita nagu harrikaga, mootor vaevu üle tühikäigupöörete tuksumas.
Kuidas väikese võrriga lasta saab on näha lisatud videost, ilus on kuulata kuidas pill pöördes hoitakse :).
http://video.mpora.com/watch/rGPhT7qRj/

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: yamaha yz250

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

2001 aasta 250 yamu on väga hea ratas oma aja kohta.Suht hästi kestev ratas juhul kui muidugi eelmised omanikud pole asja ära lõhkunud,hooldamata jätnud.Yamu jupid on eestis väga hästi kättesaadavad kuigi mitte väga odavad kuid samas kui tegu on kobeda rattaga siis varuosi väga ei nõua ka.Varuosade hind 2001 a või 2006 a on sama.Eelkõige on tähtis ratta seisukord mitte niivõrd aasta.Kahetaktiline 250 on harrastajale suht igikestev ratas kui korralikult hooldada.

Nii vana kahetaktilist küll ära osta. Kõige parem variant on ikka 4t ja sõidukogemuste järgi kas siis 250 või 450.

Parem võtta u.2006 a nelariront ja vaata kui palju varuosi on võimalik ühele krossirattale osta :mrgreen:

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: yamaha yz250

Lugemata postitus Postitas racerx »

mx77 kirjutas:

Kuidas väikese võrriga lasta saab on näha lisatud videost, ilus on kuulata kuidas pill pöördes hoitakse :).
http://video.mpora.com/watch/rGPhT7qRj/

See on hea näide jah sellest kahetakti värgist. Tyler on päris kiire vend ning selle urnaga kuigi ta üritab põhjagaasiga hüppeid üle saada paneb üle ühe nurka või venitab vaevu üle. Nelariga kutid seal blue diamondil keeravad nurga peal väheke peale ning whippivad nägu naerul.

Üldiselt teeb üsna 5 tundi sõitnud kolvi häält tal see pill ja erilist pauku välja ei vea, piniseb niisama rohkem.

Kurvist välja kiirendades mingid lambivennad kes ei tea kuspoole paremale keerates kallutada tuli on kiirenduse peal kõrval, ilma et nelar oleks pöördesegi lastud.
Niuke on analüüs mida on ka reaalelus tunda saadud, paned põhjagaasiga nagu kurvi ja mingi tüüp lihtsalt kandiliselt saab ikka sama hoo üles.

Head taktitamist. 250 on muidugist teine tera, seal poweri puuduse üle just kurta ei saa :D

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: yamaha yz250

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Okei, professor ütles oma sõna :)
Natuke siis nelari piinamist :).

http://video.mpora.com/watch/YaLFwbC3f/

Kõik, kes te sii suurtest nelaritest unistate, mõelge, kas te suudate seda pilli niimoodi pöördes hoida :P

Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Re: yamaha yz250

Lugemata postitus Postitas saqu »

Lõpus sai eriti hoo sisse..:)
Sellel videol on kõrvalt vaadata, kui kiirelt sõidavad, kiivrikaamerast ei saa nii hästi aru :(
http://video.mpora.com/watch/56lDDAgYv/

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: yamaha yz250

Lugemata postitus Postitas mella »

mx77 kirjutas:

Nelaril on juba tavahooldus suht kallis, keerukas ja nõuab ka teatavate erivahendite olemasolu.

Mis see kallis tavahooldus on? Harrastajal iga 5h tagant liiter õli (täissündi hinna vaatab igaüks ise) ja iga 10h tagant filter (maksab 100kr).
Muud jupid on 2T ja 4T masinal sama hinnaga ja kulumisega (klotsid jne).

Jutt käib harrastaja käes sõitvast 250 ccm 4T masinast (KTM 250 SX-F 2008). Aastase kasutamise järel pole isegi klapid regullist väljas.

Kui me räägime kapremondist, on loomulikult hinnad teised. Ja samas ka välbad.

Aga sõita on minu kogemuse kohaselt harrastajal lihtsam väikse nelariga.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: yamaha yz250

Lugemata postitus Postitas mx77 »

mella kirjutas:

Mis see kallis tavahooldus on? Harrastajal iga 5h tagant liiter õli (täissündi hinna vaatab igaüks ise) ja iga 10h tagant filter (maksab 100kr).
Muud jupid on 2T ja 4T masinal sama hinnaga ja kulumisega (klotsid jne).

Jutt käib harrastaja käes sõitvast 250 ccm 4T masinast (KTM 250 SX-F 2008). Aastase kasutamise järel pole isegi klapid regullist väljas.

Kui me räägime kapremondist, on loomulikult hinnad teised. Ja samas ka välbad.

Aga sõita on minu kogemuse kohaselt harrastajal lihtsam väikse nelariga.

Noh see mida sa tavahoolduseks nimetad, siis ma ei liigita seda krossirataste puhul üldse hoolduse alla, muidu paned veel bensu paaki valamise hoolduseks :).
Mul läheb see nagu pesemise, ketiõlitamise ja muu pisikesega ühte patta.
Hooldus ikka see kui mootoris hakatakse juppe vahetama.
Sõita on nelariga muidugi parem aga lihtsalt kui ikka harrastaja tahab suht muretut pilli siis oleks 2t mõistlikum.

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: yamaha yz250

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Aga sõita on minu kogemuse kohaselt harrastajal lihtsam väikse nelariga.

Peab siis lihtne olema.Mis raskelt tuleb see nii pea ei unune 8)

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: yamaha yz250

Lugemata postitus Postitas mella »

2stroketaliban kirjutas:

Peab siis lihtne olema.Mis raskelt tuleb see nii pea ei unune 8)

Et nagu komsomol - lõi endale raskusi, et neid ületada :wack:


andrias
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
Asukoht: Võru/Tartu

Re: yamaha yz250

Lugemata postitus Postitas andrias »

125cc jääb mehele väikeseks.

Tegelt?!?!?!

Annaks jumal häda- küll abi ikka saab!
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f

-kristjan11-

Re: yamaha yz250

Lugemata postitus Postitas -kristjan11- »

tere äkki on kellelgi pakkuta yz250 2t 2001a silintrid

Kasutaja avatar

virkostein
Postitusi: 432
Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
Tsikkel: why ze
Tänanud: 1 kord

Re: yamaha yz250

Lugemata postitus Postitas virkostein »

Peale seda kui vahetasin kahetaktilise nelari vastu on hooldus ja remondi summad kordades suurenenud.

Eat your veggies, little people
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”