Kombineeritud pidurid (oli:Abi otsuse tegemisel)
Postitatud: 14 Jaan 2005, 12:40
Paar sõna sel teemal:
piiks kirjutab:
>Mul jummala pohh mida ma vajutan, nagunii mõlemad rattad koos pidurdavad. Blackbird ja VFR ruulivad selle koha pealt ja jäävad seisma ka.
Tegelikult on Hondal nö linkavaid pidureid paljudel mudelitel STX, GL jne
Esimesena vist tuli ST1100le 90datel
tegelikult on huvitav see, et selle süsteemi võttis esimesena kasutusele, patendeeris ja kasutas seerias hoopis Guzzi ja seda juba 60 datel. Honda ostis hiljem selle patendi ja hakkas ka tegema. Sellest süsteemist arendati palju variante. Kui Guzzil pidurdas esipiduri hoovast ainult ühte ketast eest ja tagumist ja tagapiduri pedaalist tagumist ja teist esimest.
Siis Honda kasutas ST puhul nt süsteemi, kus esipidurit vajutades reageerivad esipiduri mõlematel ketastel kaks töösilindrit kolmest ja samal ajal tagapiduril üks kahest. Tagapidurit vajutades siis esipidurites mõlemal kettal üks silinder kolmest ja taga üks kahest.
Tegelikult tuntakse kombineeritud pidureid erinevate rataste peal 8 erinevat süsteemi.
Ja mis on veel huvitav, siis enamus XX birdi omanikest, kellega sel teemal rääkinud, pole selle ratta peal väga rahul selle süsteemiga. Osad probleemid on tekkinud suurematel kiirustel järsema esipiduri kasutuse juures tekkiv soovimatu tagapiduri tegevus.
Kk
piiks kirjutab:
>Mul jummala pohh mida ma vajutan, nagunii mõlemad rattad koos pidurdavad. Blackbird ja VFR ruulivad selle koha pealt ja jäävad seisma ka.
Tegelikult on Hondal nö linkavaid pidureid paljudel mudelitel STX, GL jne
Esimesena vist tuli ST1100le 90datel
tegelikult on huvitav see, et selle süsteemi võttis esimesena kasutusele, patendeeris ja kasutas seerias hoopis Guzzi ja seda juba 60 datel. Honda ostis hiljem selle patendi ja hakkas ka tegema. Sellest süsteemist arendati palju variante. Kui Guzzil pidurdas esipiduri hoovast ainult ühte ketast eest ja tagumist ja tagapiduri pedaalist tagumist ja teist esimest.
Siis Honda kasutas ST puhul nt süsteemi, kus esipidurit vajutades reageerivad esipiduri mõlematel ketastel kaks töösilindrit kolmest ja samal ajal tagapiduril üks kahest. Tagapidurit vajutades siis esipidurites mõlemal kettal üks silinder kolmest ja taga üks kahest.
Tegelikult tuntakse kombineeritud pidureid erinevate rataste peal 8 erinevat süsteemi.
Ja mis on veel huvitav, siis enamus XX birdi omanikest, kellega sel teemal rääkinud, pole selle ratta peal väga rahul selle süsteemiga. Osad probleemid on tekkinud suurematel kiirustel järsema esipiduri kasutuse juures tekkiv soovimatu tagapiduri tegevus.
Kk