Kombineeritud pidurid (oli:Abi otsuse tegemisel)

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Kombineeritud pidurid (oli:Abi otsuse tegemisel)

Lugemata postitus Postitas kalle »

Paar sõna sel teemal:


piiks kirjutab:

>Mul jummala pohh mida ma vajutan, nagunii mõlemad rattad koos pidurdavad. Blackbird ja VFR ruulivad selle koha pealt ja jäävad seisma ka.


Tegelikult on Hondal nö linkavaid pidureid paljudel mudelitel STX, GL jne
Esimesena vist tuli ST1100le 90datel

tegelikult on huvitav see, et selle süsteemi võttis esimesena kasutusele, patendeeris ja kasutas seerias hoopis Guzzi ja seda juba 60 datel. Honda ostis hiljem selle patendi ja hakkas ka tegema. Sellest süsteemist arendati palju variante. Kui Guzzil pidurdas esipiduri hoovast ainult ühte ketast eest ja tagumist ja tagapiduri pedaalist tagumist ja teist esimest.
Siis Honda kasutas ST puhul nt süsteemi, kus esipidurit vajutades reageerivad esipiduri mõlematel ketastel kaks töösilindrit kolmest ja samal ajal tagapiduril üks kahest. Tagapidurit vajutades siis esipidurites mõlemal kettal üks silinder kolmest ja taga üks kahest.

Tegelikult tuntakse kombineeritud pidureid erinevate rataste peal 8 erinevat süsteemi.

Ja mis on veel huvitav, siis enamus XX birdi omanikest, kellega sel teemal rääkinud, pole selle ratta peal väga rahul selle süsteemiga. Osad probleemid on tekkinud suurematel kiirustel järsema esipiduri kasutuse juures tekkiv soovimatu tagapiduri tegevus.

Kk
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1212
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 127 korda
Tänatud: 50 korda

Lugemata postitus Postitas piiks »

/me väga rahul selle pidurisüsteemiga.

See asi jätab lihtsalt ratta seisma ja mul on ta vähemalt nii, et esipidurist tagumist ikka plokki ei vajuta küll. Kuna tagumist pidurdab, mitte lingi küljes olev silinder, vaid silinder, mis on esimese pidurisuppordi küljes ja mida vajutatakse esimese ratta pidurdusjõuga. Seega, kui esiratas on jää peal ja hakkab libisema, siis tagumis praktiliselt üldse ei pidurdata kaasa.

Vahet pole, üldiselt on bläku pidurid väga efektiivsed.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Blackbirdidel kurdavad need kes kihutada tahavad, et siis nagu on paha.
Eriti raja peal. Muidu jälle hea.
Nagu sealsamades kohtades nad kurdavad ka ABS ja selle kombin. variandi abs+dual cbs üle.
Ega ta rajaratas pole kah. Selline meile võõras mure ju, pole mägesid, radu :((

Selline loetud tarkus.
Kasutaja avatar

Teema algataja
kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle »

Oli jah paar meest, kes Soomes rajapäevadel olid kurvis võimalikult hilja pidurdanud ja siis avastanud, et tagapool kipub lukku minema.

Pole jah päris rajale mõeldud ratas ja väga igapäevane teema ei ole muidugi. Neil olid mõned etteheited teatud olukordadaes ka tavaliikluses, aga pärsis täpselt hetkel ei mäleta enam krt mis täpselt.

Kk

Aha
Postitusi: 34
Liitunud: 12 Aug 2004, 23:16
Tsikkel: VFR 800
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas Aha »

VFRi kombineeritud süsteemiga igapäevaelus täiesti rahul. Ekstreemtingimustes ei ole katsetanud aga selleks ei ole see ratas ka mõeldud. Tänaval tagaratast blokki ei pidurda ning jalaga esimest samuti mitte.
VFR

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

See tegelt pole teemasse aga alati kui keegi VFR ütleb siis tuleb meelde see, et see pill on haigelt hea mootoriga !
OK tippvõimsus jne bla bla. Aga see kuidas see käib on nagu hea k$$p!

Ei saanud lihtsalt mainimata jätta. Vabandust !
Kasutaja avatar

Teema algataja
kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle »

käib jah peaaegu sama hästi kui ST1100 :wink:

ma ka ei saanud mainimata jätta vabandust ja :)

Kk

saarlane
Postitusi: 214
Liitunud: 08 Dets 2003, 18:24
Tänatud: 30 korda

Lugemata postitus Postitas saarlane »

Lisaks kah paar söna, Kallel täiesti öigus, neid lingitud pidurite variante on palju. Viimase ja eelviimase VFR mudeli pidurid on isegi erinevad, st kuidas ja millised pidurikolvid vajutavad klotsile esi-ja tagapidurit eraldi vajutades. Ei ole ka mina ühtegi korda tagaratast blokeeritud saanud ainult esipidurit vajutades.

Mootori koha pealt vöib rinna kummi ajada küll :)....ja üleüldse on superratas

saarlane

apsik
Postitusi: 213
Liitunud: 22 Sept 2004, 10:48
Asukoht: Jõhvi linn / Aprilia SXV / RXV 550

Lugemata postitus Postitas apsik »

Dual-CBS ätt CBR1100XX.SuperBlackbird - väga rahul.
APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”