probleem hiina 2 t.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
probleem hiina 2 t.
tere kõigile. mure siis järgmine.oman hiina 2t rollut millel on minarelli mootori koopia mootori täpne mark on 1pe40qmb.ja see ei tööta enam korralikult. käimaläheb 1 paugust aga kui sõitma hakkad siis sureb välja.mitte kohalt minnes vaid hoogu kogudes ehk kui keerad kaasi põhja.kui aga taga rattas maast lahti läheb pöördesse. vahetatud on terve silkukomplekt kuna kartsin,et on kulunud tolku polnud midagi. karpa on puhastatud, õhk on korras, vaakum on korras, pena on korras.aga pöördesse sõiduajal ei lähe. milles võib asi olla.
PS.küünal jääb märjaks.selline õlias kiht,sammuti leitsin summutist seda õliast ainet.
Re: probleem hiina 2 t.
mis õliga sa sõidad?
atm50(2),Keeway ARN,aprilia amico 1993,aprilia sr50,
pocetbike(2),125 cc Qingqi Sport -06(2)
-
Teema algataja
Re: probleem hiina 2 t.
kasutan adinoli ja seda algusest peale.
ja varjo pool tundub korras olevat.
parandage mind kui eksin aga varjo ei saa ju suretada mootort välja vaid lihtsalt kinni puua.
teeb ju sama välja mis vajuta taga pidur kinni ja mootor hakkab madalmalt tööle mul aga sureb välja nagu ei saaks enam pena kätte.
aga nagu ma juba mainisin jääb küünal märjaks mis näitab et pena peaks kätte saama.
kas on võimalik et õli pump lekkib otse mootorisse?
Re: probleem hiina 2 t.
Segu on praeguste ilmade kohta lahja. Tõsta karburaatori nõela ühe astme haaval kõrgemale.
-
Teema algataja
Re: probleem hiina 2 t.
ei asi pole segus
segu sättimine jääb viimaseksasjaks.
mul on vaja saada ta käima nii et välja ei sureks.
aga olen proovind juba seguga mängida.
lisaksin nii palju veel et viga ilmnes sõisuajal esimest korda.
tulin töölt kiirusega ... kmh tuli hoog maha võtta et teed anda ja kui uuesti kaasi keerasin suri masin välja.
tegu oli kruusa teega.
panin masina kohe uuesti käima aga kaasi keeramist ei kanata enam siiani.
meelitates kohalt minnes on võimalik saada kuni 25 kmh. sisse aga kaasi juurde keerates sureb välja.
omal on mõistus juba otsas.
Re: probleem hiina 2 t.
No uuri siis järgi, mis tolle sõidu ajal või järel juhtus. Miks ilmnevad täiesti ühemõtteliselt "lahja segu" tunnused. Mis on saanud õhufiltrist või selle kinnitusest. Kas saab kusagilt lisaõhku vms... Rikka küttesegu probleemid ilmnevad mootori madalatel pööretel - maha keeratud gaasiga ja vaese (lahja) segu probleemid peale keeratud gaasiga. Aga kui oled oma-enese tarkuses kindel ja ütled, et see pole probleemiks, siis ise tead. Siin foorumis ennegi küünla vahetamisega tõsimeeli siduri libisemist kõrvaldatud.
Ja muide! - küünalt võiksid küll vaadata/kontrollida/vahetada. Tõsiselt. Võimalik, et suvel hästitöötanud küünal jääb praegu liiga "külmaks". Pane numbrivõrra "kuumema" hõõgarvuga küünal.
Re: probleem hiina 2 t.
Ma panin mõni aeg tagasi liiga palju õli, juhtus sama asi. Valasin puhast bensiini peale ja läks normaalselt.
Ja Mix-i jutust järeldades, võib sul kuskilt lisaõhku immitseda?
-
Teema algataja
Re: probleem hiina 2 t.
võimaliket eksin aga osad targad räägivad et lisa õht tõstab tuure.
näiteks kui on simmerid läbi siis läheb lõhkuma.
küünal on tuttikas
kartsin ise ka et küünal aga ei.
samas oli sõbra autol süütepool läbi ja tegi enamvähem sama nalja,sai ka siis proovitud teist aga ei midagi.
õhusüsteem tundub korras olevat.
ja see välja suremine sarnaneb sellele et nagu ei saa kätte sureb niimoodi pikka mööda,lased kaasi lahti kohe siis jääb tööle.kui aga ootad liiga pikkalt siis ei jää.
Re: probleem hiina 2 t.
"...aga osad targad räägivad et lisa õhk tõstab tuure..."
Kui see nii ühemõtteliselt lihtne oleks, siis poleks ju bensiini vajagi - lisa ainult õhku ja mootorist saab loom.
Tõstab jah tuure - aga ainult siis, kui pole koormust. "Tuurid" aga ei tähenda veel jõudu. Ise ka kirjutasid, et tagaratas õhus, siis läheb pöördesse, aga sõita ei saa - jõudu ei ole. Tee lihtne katse - ummista mingi kaltsuga õhufiltri korpuse õhuvõtu ava. Mitte küll täielikult, kuid ikkagi oluliselt piira õhu läbilaske võimalust. Niimoodi saad hädapäraselt rikastada segu. Ja mine sõitma. Kui nüüd täisgaasiga mootor jaksab endisel moel vedada, siis otsi põhjusi, miks segu "üle öö" lahjaks jäi.
On sul üldse originaal õhufilter või on äkki mingi "vabalt hingav"? - Kui see viimane on lihtsalt lampi peale pandud, ilma vastavalt karburaatorit reguleerimatta, siis sellega võid praegu enamvähem kindlasti hädas olla.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Re: probleem hiina 2 t.
suured tänud MIX su idee kandis vilja ja viga leitud.
sisselaske kolektori lõdviku klamber ei suutnud piisavalt pigistada kinni karpussi.
tänud veelkord.
teema lukku.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.