Loff'i KTM 620 LC4 '97
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Loff'i KTM 620 LC4 '97
Tervist.
Algas kogu asi siit. teemast.
Ratta toomise saaga copy-paste'n siia, siis ei pea sealt teemast lappama, kes ei viitsi.
Ära tõin!
Oi oli seiklus. Algas asi sellega, et tööjuurest sai enam vähem õigel ajal minema (16:15). Helistasin siis müüjale, et hakkasime sõitma Tartust. Selle peale vana ütles, et sõitke aeglaselt, et ta saab alles 2-2.5 tunni pärast Pärnust tulema. Nii kell 18:00 olime siis KIlingi-Nõmmel. Poest väike pirukas ja jook, kõht täis ja helistasin müüjale, teatades, et oleme kohal. Vastuseks sain, et hakkas Pärnust tulema, poole tunni pärast kohal. Olime seisnud poe ees juba üle tunni - mingid vana käisid poes ja poest välja tulles kommisid: "Need juba pikemat sega siin passinud, ei tea kas ootavad bensiini vä?"...wtf? Jõudis siis müüja kohale 15 minti hiljem, kui oli lubanud! See selleks. Läksime siis ratast üle vaatama. Ratas jummala tip-top, veeti kotitäis pabereid kah välja, "KTM RACING" kirjadega must kott. Sisuks siis Saksa dokumendid ja igasugu brožüüre ja värki, hooldusraamat kah muidugi. Esimene hooldus on tehtud 27.05.97 1114 km. Järgmine 03.05.02 7498 km. Peale väikest proovisõitu ratas bussi ja kinnitama. Kinnitamise käigus üks "koormarihm" läks lihtsalt pooleks. Ei imesta kah, sest see maksis 36.-. Sai ostetud kunagi muuks otstarbeks. Aga õnneks sai tööjuurest kaasa võetud ka 2 korralikku 5000kg koormarihma. Ostu-müügi lepingu täitmisel oli vaja müüja isikukoodi, kuna Saksa poolse ostu-müügi lepingus oli teine kodanik (sõber tõi ratta Saksast ja võla katteks siis anti ratas müüjale)......ühesõnaga jälle mingi aeg läks i.k. taga ajamisele. Ok leiti kood üles, raha loetud, minekule. Kell oli siis 20:45. Enne tagasisõitu veel kinnitusrihmade kontroll, kõik OK, tuld! Otsapidi juba Viljandis. Väike tankimine ja edasi. Hakkasime linnast välja saama, kui roolis olnud sõber ütleb, et väike kontrollpeatus, et pidur on vist peal. Katsume ümber bussi ketaste trummlite tempi. ja ennäe esimene juhipoolne ratas eritab kärsahaisu. Mis teha? Ratas alt ja heebliga pidurikolvid sisse väänata. Selle aja peale kui saime ratta üles tungitud, oli asi juba maha jahtunud ja käis vabalt ringi. Tung alt ära ja Tartu poole tuld ilma pidurdamata. kell 23:00 olime Tartus.
Ratas ise on nagu uus. Leegitorud on kergelt sinakad ja läigivad kroomise läikega, mootoriblokk ei ole saabastega ära hõõrutud - nagu uus. Ketijooks nagu uus. Kaasa sai veel küljekohvrite raami ja pakiraami ja seljakoti jalarauad. Paar väikest viga on ikka ka, lenks on kõver ja esimene mask on natuke katki. Samas kukkumisjälgi ei ole. Pidurituli kah ei põle. All on väga vähe sõitnud enduro rehvid. Ees Metzeler Enduro 3 ja taga on Metzeler Enduro 3 Sahara. Tundub, et läks õnneks.
Täna teen pilte kah ja näitan Teile kaa.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
Hea, et sa kroomist siiski lugu pead, kuigi seda endale eriti tunnistada ei taha.
Palju õnne ja muretuid kilomeetreid. Aga see kui õnneks läks, näitab aeg.
Kuna siis näha ja leotust saab?
Samsa
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
Samsa kirjutas:Kuna siis näha ja leotust saab?
Vaatame...annan teada!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
Samsa kirjutas:Aga see kui õnneks läks, näitab aeg.
Skeptiline nagu Sa oled
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
Loff kui Liivimaa tuuril oled ja mööda mudauke Ainja krossirajani jõudnud anna ette teada, võtan kohvitermose kaasa
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
Sry, täna pilte ei tule, sest läks õlle joomiseks ühe teise klubi tegemiste raames. homme tulevad fotosüüdistused kohe kindlasti!!!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
Pane pilte jah, muidu keegi nagunii ei usu, kui hea võib 97a. masin välja näha.
Nüüd jälle motivatsiooni juures enda mudavurr kokku laduda kiiremini.
Eks ma siis ootan oma väljateenitud keelekastet
Vauks
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
Nonii kaasvõitlejad, keegi kurat on vahepealt ühe päeva rotti pannud!!! Sellest tingituna näete pilte alles täna!
Tadaaa, siin nad on!
Ühelt poolt
Teiselt poolt
Mootor
Tagant
Kõver lenks
Katkine mask
Väike läbisõit
Tagumine rehv
Esimene rehv
Kaasa tulnud lugemismaterjalid
Uus siduritross ja karpa düüsid
Vot nii!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
Hea ost !! Mina olen igatahes kade.
http://www.krracing.ee/
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
- Tsikkel: IZ
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
selle rattaga on ikka tõsine motomatkaja enne sõitnud-jalaraudadel kummipadjadki peal
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
Hr. Kaaru kirjutas:selle rattaga on ikka tõsine motomatkaja enne sõitnud-jalaraudadel kummipadjadki peal
Mitte ainult, käiguvahetushooval on kumm jumala terve! Aga kurat, aru ma ei saa, miks see lenks kõver on?
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
Loff kirjutas:Hr. Kaaru kirjutas:selle rattaga on ikka tõsine motomatkaja enne sõitnud-jalaraudadel kummipadjadki peal
Mitte ainult, käiguvahetushooval on kumm jumala terve! Aga kurat, aru ma ei saa, miks see lenks kõver on?
ise läks,
vähe tõene, et sellise rattaga keegi külje maha pani või käpuli käis
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
Jajahh, tegelt pidi ka lenks kõveraks vajuma kui kaua seisab
http://www.krracing.ee/
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
Ei, seda muidugi, et tegu ei ole tutika rattaga. Tegemist ju enduro rattaga, seega loogiline, et midagi on kõver ja katki. Aga kõik näeb välja nii sile ja sirge ja siis mingi kõver lenks...WTF? OK! see lenks on tegelikult nii pisike miinus kogu selle muu pketiga võrreldes.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
Mul ka lenks kõver. Teist hooaega mõtlen, et VÕIKS ju millalgi ära vahetada;)
http://www.velonaut.ee
http://www.greenbikerent.ee
You've bought yourself a new bike. Keep the rubber side down!
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
mqs kirjutas:Mul ka lenks kõver. Teist hooaega mõtlen, et VÕIKS ju millalgi ära vahetada;)
kas seda lenksu tagasi ei anna siis väänata v
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
Kui terasest lenks siis saab, kui alumiiniumist siis ei saa, või noh, ei soovita igastahes. Lenksuotsast paned pika jõuõlaga raudlati sisse paindekohani välja ja painutad sirgeks, läheneda tuleb ettevaatlikult ja mitut korda järjest ei soovita harrastada seda tegevust, seda siis kui lenks ainult lookes, mitte 90 % kõveraks paindunud. Natuke lenks lookesse jääb siis sellega harjud varsti nii ära, et sa ei pane enam tähelegi mingiaeg.
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
alumiiniumi puhul saab asja pehmeks teha karastamisega, et lased kuumaks ja siis jahutad kiiresti maha, läheb asi pehmemaks,
vanandamine annab vastupidise efekti ehk läheb kövemaks
vanandamine on siis nii et kuumutatakse ahjus mingi kindla aja vältel ja lastakse rahulikult ära jahtuda näiteks vähendades ahju temperatuuri järkjärgult
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
katkine luu on min. 2 nädalat pausi, juhul kui on tegemist väikse ja lihtsa "kuskilt-keskelt-prõksti-pooleks" murruga ning selle järgnenud kvaliteetse arstiabiga. Enamikel juhtudel paar kuud ja enam koos või pluss taastumisega. Kui kindlustuseleping ei kata kodus oldud aega ja tegu on eraviisiliselt või mitte-väga-mõistva-masu-käes-kaaskannatava tööandjaga, siis kaasneb säärase juhtumiga ka sissetulekute kaotus jms.
Lenks, kvaliteetne ja personaalse valiku võimalusega ehk siis Renthal, Pro Taper, Magura jne. mis on industry standard maksab ca 1000- 2500 eek.
Lenksu vahetatakse pea igal juhul kui on olnud kõvem pauk lenksu pihta, rääkimata juba kõverast lenksust.
Isegi eelkooliealise matemaatika suudab siit kalkuleerida välja "kumb on soodsam" tulemuse, juhul kui iseenese petmise variandid välja jätta.
Lühidalt, on õnnestunud näha neid murdunuid odasid ning see vaatepilt on julm.
Sama hästi võib kolbi üritada ka poldiliimiga kokku kleepida ja loota et käib, seal tuleb tõde lihtsalt ja valutult kohe kätte.
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
Mina isiklikult ei poolda sellist sitast-papist-ja-joptvajumatist-kokku-klopsitud-puukuuri teemat. Ehk siis peale läheb uus lenks.Vältimaks
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
Lõuna ajal sai Braueri juurest toodud uus lenks, maksis teine 650.- ja on selle tugevduspulgaga. Lisaks sai ostetud jahutusvedelik, sest vana läheb vahetusse, 74.- liiter.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
Kle, kui sa selle igivana panni hooldamisel vähem pläkutaks ja rohkem teeks, oleks masin ammu sõidus.
Kui krossari omanikud iga detaili vahetust hakkaks bikeris kommenteerima, oleks ammu kisa lahti.
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
mella kirjutas:Kle, kui sa selle igivana panni hooldamisel vähem pläkutaks ja rohkem teeks, oleks masin ammu sõidus.
Kui krossari omanikud iga detaili vahetust hakkaks bikeris kommenteerima, oleks ammu kisa lahti.
Mis sul on sinine esmaspäev võil lihtsalt s**t olla?
http://www.krracing.ee/
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
mella kirjutas:Kle, kui sa selle igivana panni hooldamisel vähem pläkutaks ja rohkem teeks, oleks masin ammu sõidus.
Kui krossari omanikud iga detaili vahetust hakkaks bikeris kommenteerima, oleks ammu kisa lahti.
No kuule, loe teema pealkirja!
Siin võib Loff kirjutada kasvõi iga hommik, et "läksin garaazhist läbi ja tegin rattale pai". Ega ei pea ju igat topikut vägisi lugema .
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
Ja Jah! Ja ma ei ole krossimees, tegelen lihtsalt hobikorras ühe oma hobiga! Eks ole arusaadav kah, et mella on pahane, et ma tema ratast ära ei ostnud
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
Ma ei ole absoluutselt pahane, unista edasi
Ma polegi oma vana masinat ju aktiivselt müümas. Sa tõesti lootsid, et kui sina tahad osta siis annan uduodavalt ära?
Lihtsalt iga mõne tunni tagant on bikeri esilehel mingi lakkumise jutt. kogu see teemagrupp võiks esilehelt maas olla. Olks vele midagi kirjutada, nagu hullult unikaalne vms.
Aga seda, et läksin, ostsin ratta, nüüd teen veel õlivahetuse ja ajan lenksu sirgeks jne. Nagu patoloogiliseks tsiklipedetsemiseks kisub.
Ma ei tea peale paari mehe rohkem tsikliste Eestis, kel see värk hobi ei oleks. Ja nemad ei kirjuta selliseid asju. Tegelikult ei kirjuta nad siin üldse.
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
No ja mis siis. Ise tean, mis teen.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 42
- Liitunud: 08 Okt 2008, 12:18
- Tsikkel: Planeta-3,Big800,XR600,XL700
- Asukoht: Tartumaa
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
mella kirjutas:Lihtsalt iga mõne tunni tagant on bikeri esilehel mingi lakkumise jutt. kogu see teemagrupp võiks esilehelt maas olla.
Kui Sa vähem kommenteeriks, siis ei tuleks esilehele nii tihti neid teemasid
Ära ole kade, lase inimene tunneb rattast rõõmu

-
- Postitusi: 57
- Liitunud: 18 Mär 2009, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki ZR-7; Kawasaki KX 125
- Asukoht: Viljandi
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
Loen ja imestan taas. Kas mõnel on ikka jube suur soov saada moderaatoriks või milles asi? Kui vastavat staatust ei oma, siis mida on siin kogu aeg seletada, õiendada ja õpetada. Las ikka vastavad inimesed hoolitsevad selle eest mis teema alla midagi käib ning millest seal rääkima peaks! Omale isiklik foorum teha oleks kah muidugi lahendus...
Re: Loff'i KTM 620 LC4 '97
Siin udusel ja tatisel sügisajal sõidujutte niikuinii ei ole, siis on minu meelest just hea aeg sõiduvahenditest jutte jälgida.
Mõned soovitused siiski oleks teemaalgatajale, et asi atraktiivsemana hoida. Mine tee mõned tiirud kuskil sopa sees ja võta keegi kaasa, kes seda jäädvustab. Kui tahad veel rohkem feimi, siis pane mõni käru ka maha, niiet külg sopane oleks. Seda muidugi kuskil maastikul, mitte maanteel
http://www.velonaut.ee
http://www.greenbikerent.ee
You've bought yourself a new bike. Keep the rubber side down!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.