Esi amordid
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Esi amordid
Amortides oli vähe õli, vahepeal lasi tihend läbi, sellepärast, see korras nüüd aga õli oli väga vähe ja amordid käisid põhja koguaeg, vana õli kallasin välja sealt samast pealt kust sissegi pannakse. Kallasin uue õli sisse ja amordid olid kivikõvad, nagu lihtsalt raud torud, võtsin õli vähemaks ja amordid vajusid allapoole kuid ikka ei liikunud, likkusid kui peale hüpata siis paar mm. Pärast avastasin ,et ka all on poldid kust oleks pidanud vist õli välja laskma. Tegu on hiina mopeediga.Kuidas korda saada?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 117
- Liitunud: 09 Aug 2007, 10:28
- Tsikkel: R 1200 GSA
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Esi amordid
coca.cola kirjutas:Amortides oli vähe õli, vahepeal lasi tihend läbi, sellepärast, see korras nüüd aga õli oli väga vähe ja amordid käisid põhja koguaeg, vana õli kallasin välja sealt samast pealt kust sissegi pannakse. Kallasin uue õli sisse ja amordid olid kivikõvad, nagu lihtsalt raud torud, võtsin õli vähemaks ja amordid vajusid allapoole kuid ikka ei liikunud, likkusid kui peale hüpata siis paar mm. Pärast avastasin ,et ka all on poldid kust oleks pidanud vist õli välja laskma. Tegu on hiina mopeediga.
Mida Sa selle postitusega taotled?
-
Teema algataja
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 117
- Liitunud: 09 Aug 2007, 10:28
- Tsikkel: R 1200 GSA
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Esi amordid
Uuri välja, milline on täpne õli kogus mis amortidesse peab minema ja ongi kogu lugu...
Re: Esi amordid
Kas keegi saaks öelda selle valemi mille järgi arvutada kui palju tuleb õli valada amortitesse arvatavasti mingi augu läbimõõt korda mahuti pikkus vms
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Esi amordid
Ei tea olevat sellist valemit(a mida ma üldse tean )
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Esi amordid
erxz kirjutas:
See valem no küll õige ei ole. See on vaja leida osatuletiste valemiga mitte integraaliga.
Kas keegi saaks öelda selle valemi mille järgi arvutada kui palju tuleb õli valada amortitesse arvatavasti mingi augu läbimõõt korda mahuti pikkus vms
Kas sa amorti seespoolt kunagi näinud oled? Kui ei siis: http://www.freepatentsonline.com/6568664-0-large.jpg
-
Teema algataja
Re: Esi amordid
Atm monkey 2
Selline ainult atm-i kirjadega: http://ts-motors.ee/fotod/7957ab309407e ... dcdfe9.jpg
-
- Kaupmees
- Postitusi: 238
- Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
- Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
- Asukoht: Tallinn
-
Teema algataja
Re: Esi amordid
Palju see umbes ml-ides on? Kas õli valatakse põhjas amorti või kui amort on täiesti üleval?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 238
- Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
- Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
- Asukoht: Tallinn
Re: Esi amordid
Mitmendas klassis sa käid ?
1cm3 = 1 ml
kui õlikogus teada on siis tava amordi täitmisel vahet ei ole
www.motodepoo.ee
Re: Esi amordid
erxz kirjutas:Mitmendas klassis sa käid ?
1cm3 = 1 ml
kui õlikogus teada on siis tava amordi täitmisel vahet ei ole
1 cm3 vett on ju 1 ml, aga õli peaks natuke tihedam olema?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6763
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 692 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Esi amordid
Mhhh kirjutas:erxz kirjutas:Mitmendas klassis sa käid ?
1cm3 = 1 ml
kui õlikogus teada on siis tava amordi täitmisel vahet ei ole
1 cm3 vett on ju 1 ml, aga õli peaks natuke tihedam olema?
Mitmendas klassis Sina käid
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Esi amordid
Kas ei peaks selle teema huumori alla panema!
Vabandan ei suutnud vastu panna ja veidi OT d lisada
Samas ei saa pahaks panna ikka juhtub vahest blond hetk peale tulema!
Re: Esi amordid
Mhhh kirjutas:erxz kirjutas:Mitmendas klassis sa käid ?
1cm3 = 1 ml
kui õlikogus teada on siis tava amordi täitmisel vahet ei ole
1 cm3 vett on ju 1 ml, aga õli peaks natuke tihedam olema?
Kumb kaalub rohkem, kas kilo tina või kilo udusulgi?
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Re: Esi amordid
saqu kirjutas:Mhhh kirjutas:erxz kirjutas:Mitmendas klassis sa käid ?
1cm3 = 1 ml
kui õlikogus teada on siis tava amordi täitmisel vahet ei ole
1 cm3 vett on ju 1 ml, aga õli peaks natuke tihedam olema?
Kumb kaalub rohkem, kas kilo tina või kilo udusulgi?
Sama rasked.
Aga jah, nüüd sain aru mis värk on . Ma hakkasin massi ja tiheduse peale mõtlema
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Re: Esi amordid
Amordid sain paika, olid korras aga praegu nagu selline asi ,et kui ühe amordi peale vajutada siis to enam nagu tagasi ei tõmba vaid jääb tolle koha peale ja kui alla tõmmata ja lahti lasta siis nagu vedruga tõmbaks sinnamaani üles tagasi, teine amort on korras. Kuidas korda saada?
Re: Esi amordid
Usu mind, ainuke võimalus on targema inimese juurde minna, kes sind aitab.
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
Re: Esi amordid
coca.cola kirjutas:Amordid sain paika, olid korras aga praegu nagu selline asi ,et kui ühe amordi peale vajutada siis to enam nagu tagasi ei tõmba vaid jääb tolle koha peale ja kui alla tõmmata ja lahti lasta siis nagu vedruga tõmbaks sinnamaani üles tagasi, teine amort on korras. Kuidas korda saada?
ühes amordis on vedru, teises pole, selle pärast üks üks amort ennast pärast kokkusurusmist tagasi pikaks ei lükkagi. mu eelmisel rattal oli ka sama süsteem.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.