Esi amordid

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
coca.cola

Esi amordid

Lugemata postitus Postitas coca.cola »

Amortides oli vähe õli, vahepeal lasi tihend läbi, sellepärast, see korras nüüd aga õli oli väga vähe ja amordid käisid põhja koguaeg, vana õli kallasin välja sealt samast pealt kust sissegi pannakse. Kallasin uue õli sisse ja amordid olid kivikõvad, nagu lihtsalt raud torud, võtsin õli vähemaks ja amordid vajusid allapoole kuid ikka ei liikunud, likkusid kui peale hüpata siis paar mm. Pärast avastasin ,et ka all on poldid kust oleks pidanud vist õli välja laskma. Tegu on hiina mopeediga.Kuidas korda saada?

Viimati muutis coca.cola, 25 Nov 2009, 16:36, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Allarr
Toetajaliige
Postitusi: 117
Liitunud: 09 Aug 2007, 10:28
Tsikkel: R 1200 GSA
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Esi amordid

Lugemata postitus Postitas Allarr »

coca.cola kirjutas:

Amortides oli vähe õli, vahepeal lasi tihend läbi, sellepärast, see korras nüüd aga õli oli väga vähe ja amordid käisid põhja koguaeg, vana õli kallasin välja sealt samast pealt kust sissegi pannakse. Kallasin uue õli sisse ja amordid olid kivikõvad, nagu lihtsalt raud torud, võtsin õli vähemaks ja amordid vajusid allapoole kuid ikka ei liikunud, likkusid kui peale hüpata siis paar mm. Pärast avastasin ,et ka all on poldid kust oleks pidanud vist õli välja laskma. Tegu on hiina mopeediga.

Mida Sa selle postitusega taotled?


Teema algataja
coca.cola

Re: Esi amordid

Lugemata postitus Postitas coca.cola »

Kuidas korda saada? Et töötaksid nagu peab.

Kasutaja avatar

Allarr
Toetajaliige
Postitusi: 117
Liitunud: 09 Aug 2007, 10:28
Tsikkel: R 1200 GSA
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Esi amordid

Lugemata postitus Postitas Allarr »

Uuri välja, milline on täpne õli kogus mis amortidesse peab minema ja ongi kogu lugu...

Kasutaja avatar

erxz
Kaupmees
Postitusi: 238
Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
Asukoht: Tallinn

Re: Esi amordid

Lugemata postitus Postitas erxz »

mis mopeediga täpsemalt tegu ? pilte ?

erko(at)motodepoo.ee
www.motodepoo.ee

simsu
Postitusi: 31
Liitunud: 06 Nov 2008, 17:45

Re: Esi amordid

Lugemata postitus Postitas simsu »

Kas keegi saaks öelda selle valemi mille järgi arvutada kui palju tuleb õli valada amortitesse arvatavasti mingi augu läbimõõt korda mahuti pikkus vms

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Esi amordid

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Ei tea olevat sellist valemit(a mida ma üldse tean :wack:)

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

erxz
Kaupmees
Postitusi: 238
Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
Asukoht: Tallinn

Re: Esi amordid

Lugemata postitus Postitas erxz »

Pilt

:bsmile:

erko(at)motodepoo.ee
www.motodepoo.ee
Kasutaja avatar

Pihlakas
Postitusi: 261
Liitunud: 03 Okt 2007, 22:01
Tsikkel: Honda VF750F
Asukoht: Tallinn / Tartu

Re: Esi amordid

Lugemata postitus Postitas Pihlakas »

erxz kirjutas:

Pilt

:bsmile:

See valem no küll õige ei ole. See on vaja leida osatuletiste valemiga mitte integraaliga.

Kas keegi saaks öelda selle valemi mille järgi arvutada kui palju tuleb õli valada amortitesse arvatavasti mingi augu läbimõõt korda mahuti pikkus vms

Kas sa amorti seespoolt kunagi näinud oled? :wack: Kui ei siis: http://www.freepatentsonline.com/6568664-0-large.jpg

Piduriketaste valmistamine.

Teema algataja
coca.cola

Re: Esi amordid

Lugemata postitus Postitas coca.cola »

Atm monkey 2
Selline ainult atm-i kirjadega: http://ts-motors.ee/fotod/7957ab309407e ... dcdfe9.jpg

Kasutaja avatar

erxz
Kaupmees
Postitusi: 238
Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
Asukoht: Tallinn

Re: Esi amordid

Lugemata postitus Postitas erxz »

Tõenäoliselt õlikogus siis 132 cm3

http://www.louis.de/_40a4f249cf9c41382b ... yp_id=Z50A

Pilt

erko(at)motodepoo.ee
www.motodepoo.ee

Teema algataja
coca.cola

Re: Esi amordid

Lugemata postitus Postitas coca.cola »

Palju see umbes ml-ides on? Kas õli valatakse põhjas amorti või kui amort on täiesti üleval?

Kasutaja avatar

erxz
Kaupmees
Postitusi: 238
Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
Asukoht: Tallinn

Re: Esi amordid

Lugemata postitus Postitas erxz »

Mitmendas klassis sa käid ?

1cm3 = 1 ml

kui õlikogus teada on siis tava amordi täitmisel vahet ei ole

erko(at)motodepoo.ee
www.motodepoo.ee
Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Esi amordid

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

erxz kirjutas:

Mitmendas klassis sa käid ?

1cm3 = 1 ml

kui õlikogus teada on siis tava amordi täitmisel vahet ei ole

1 cm3 vett on ju 1 ml, aga õli peaks natuke tihedam olema?

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6763
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 692 korda
Tänatud: 455 korda

Re: Esi amordid

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Mhhh kirjutas:
erxz kirjutas:

Mitmendas klassis sa käid ?

1cm3 = 1 ml

kui õlikogus teada on siis tava amordi täitmisel vahet ei ole

1 cm3 vett on ju 1 ml, aga õli peaks natuke tihedam olema?

Mitmendas klassis Sina käid :?:

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: Esi amordid

Lugemata postitus Postitas TDM »

:mrgreen: :mrgreen: (lol) (lol)

Kas ei peaks selle teema huumori alla panema! :wink:
Vabandan ei suutnud vastu panna ja veidi OT d lisada
Samas ei saa pahaks panna ikka juhtub vahest blond hetk peale tulema! (w)

Ei midagi . . . peale tuule!
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Re: Esi amordid

Lugemata postitus Postitas saqu »

Mhhh kirjutas:
erxz kirjutas:

Mitmendas klassis sa käid ?

1cm3 = 1 ml

kui õlikogus teada on siis tava amordi täitmisel vahet ei ole

1 cm3 vett on ju 1 ml, aga õli peaks natuke tihedam olema?

Kumb kaalub rohkem, kas kilo tina või kilo udusulgi? :wink:

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Esi amordid

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

saqu kirjutas:
Mhhh kirjutas:
erxz kirjutas:

Mitmendas klassis sa käid ?

1cm3 = 1 ml

kui õlikogus teada on siis tava amordi täitmisel vahet ei ole

1 cm3 vett on ju 1 ml, aga õli peaks natuke tihedam olema?

Kumb kaalub rohkem, kas kilo tina või kilo udusulgi? :wink:

Sama rasked.

Aga jah, nüüd sain aru mis värk on (lol) . Ma hakkasin massi ja tiheduse peale mõtlema :wack:

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->

Teema algataja
coca.cola

Re: Esi amordid

Lugemata postitus Postitas coca.cola »

Ei mõelnud eile unisena sellepeale palju 1cm3 on :lol:


Teema algataja
coca.cola

Re: Esi amordid

Lugemata postitus Postitas coca.cola »

Amordid sain paika, olid korras aga praegu nagu selline asi ,et kui ühe amordi peale vajutada siis to enam nagu tagasi ei tõmba vaid jääb tolle koha peale ja kui alla tõmmata ja lahti lasta siis nagu vedruga tõmbaks sinnamaani üles tagasi, teine amort on korras. Kuidas korda saada?

Kasutaja avatar

Rat-Roy
Postitusi: 231
Liitunud: 21 Mai 2004, 21:40
Asukoht: Tallinn, Pirita

Re: Esi amordid

Lugemata postitus Postitas Rat-Roy »

Usu mind, ainuke võimalus on targema inimese juurde minna, kes sind aitab.

Jänes vänta ei löö...
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
Kasutaja avatar

Tim
Postitusi: 373
Liitunud: 12 Mai 2003, 20:13
Tsikkel: KX250F
Asukoht: Tallinn

Re: Esi amordid

Lugemata postitus Postitas Tim »

coca.cola kirjutas:

Amordid sain paika, olid korras aga praegu nagu selline asi ,et kui ühe amordi peale vajutada siis to enam nagu tagasi ei tõmba vaid jääb tolle koha peale ja kui alla tõmmata ja lahti lasta siis nagu vedruga tõmbaks sinnamaani üles tagasi, teine amort on korras. Kuidas korda saada?

ühes amordis on vedru, teises pole, selle pärast üks üks amort ennast pärast kokkusurusmist tagasi pikaks ei lükkagi. mu eelmisel rattal oli ka sama süsteem.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”