transalp või domikas
Moderaator: Moded
transalp või domikas
Kahjuks endal kummagi rattaga kogemusi ei ole, aga huvitab siis küsimus, et kumb oleks sobilikum ratas matkamiseks (vastupidavus, hooldusvälp,lollikindlus,kumb kurnab sõitjat rohkem ).
Re: transalp või domikas
ok teil kogemusi nende ratastega , aga mis siis on eeliseks ?? mis just transalp ? kuulikindel ?
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Re: transalp või domikas
Ma ei saa sellest Transalp-i headusest aru.
Olen sellega mitmeid kordi sõitnud nii matkal kui ka niisama metsateedel.
Pean aga ütlema, et see käib minu arvates jube kehvasti edasi.
Domikat pole proovinud.
Mina võrdleks momendi kõveraid ja siis otsusaks, aga eks igaüks ise teab millist ratast ta tahab.
Siin võibolla need aitavad:
http://www.tinet.cat/~crull/dades.html
http://www.xrv.org.uk/forums/dominator- ... ng-25.html
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: transalp või domikas
domika 1 silindriga mootor tekitab rohkem vibra, transalpi twin märksa pehmema loomuga. transalpi paak tiba suurem, esiklaas ka.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: transalp või domikas
Transalpi V2 on kindlasti palju sobivam matkamiseks kui Dominatori ühepütiline. Maanteel, eriti kiirteel, on ühepütiline ikka väga õnnetu.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: transalp või domikas
1 hooaeg Transalpiga on seljataga.
Matkarattana töötab küll, töökindluse osas siiani etteheiteid ei ole.
Olen 180cm ja 110 kg ja isteasend ei ole sugugi väsitav, 600km sõidupäev erilist väsimust ei tekitanud.
AGA
Minu jaoks on kõige suurem miinus jõu puudus.
Juba üksi sõites peab igal möödasõidul jubedalt gaasiseljas elama et midagi toimuks, rääkimata siis veel mitmekesi.
Mulle meeldiks kui jääb jõuvaru ka pisut äkilisemat möödasõitu tehes.
Ketivedu pole ka isiklik lemmik.
-
- Postitusi: 731
- Liitunud: 30 Juul 2008, 15:21
- Tsikkel: Ducati
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: transalp või domikas
Vaata lisaks http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1 ... 8&p=305321
Teine kord on ka otsing abiks.
Re: transalp või domikas
Jaks on umbestäpselt selline nagu 211kg tühikaaluga matka/mammut-enduuro tüüpi V2 rattal olla võikski. Kuna minu isiklik tsiklismi eesmärk pole mitte kõrvulukustav ja/või ülehelikiiruseline madallend vaid matkata rohkem seal, kuhu sõiduautot viia ei tahaks, siis esimene hooaeg Transalpiga igat pidi rahul. Paar ääremärkust: hääl linnakiirusel pole mitte podin/lõrin vaid "ebamehelik" sirin, mulle see istub nagu ka mitmetele tuttavatele, kes kiidavad heaks, et mõni tsikkel suudab asulas liigelda jalakäijaid ja muid kaasliiklejaid ärritamata, erinevalt kasvõi enamusest rolleritest. Teiseks, lenks on istumist eeldaval kõrgusel ja seepärast tuli asfaltilt eemal korralik sõidurõõm siis, kui sai lisaks kruvitud kaitserauad, 3cm lenksukõrgendust, PivotPegz jalarauad ja kõrgem esiklaas. Kiitmata ei tohi kindlasti jätta ka gaasi külge käivat randmealune-lapats-tüüpi "kiirusehoidjat". GS-i sai ka suvel paar korda proovitud; jah, kõik oli parem ja vingem, aga hea meelega sõidan oma Transalpiga edasi.
atmospheric kirjutas:1 hooaeg Transalpiga on seljataga.
Matkarattana töötab küll, töökindluse osas siiani etteheiteid ei ole.
Olen 180cm ja 110 kg ja isteasend ei ole sugugi väsitav, 600km sõidupäev erilist väsimust ei tekitanud.
AGA
Minu jaoks on kõige suurem miinus jõu puudus.
Juba üksi sõites peab igal möödasõidul jubedalt gaasiseljas elama et midagi toimuks, rääkimata siis veel mitmekesi.
Mulle meeldiks kui jääb jõuvaru ka pisut äkilisemat möödasõitu tehes.
Ketivedu pole ka isiklik lemmik.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1964
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Tavastia
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: transalp või domikas
Isiklikult Domika poolt, (pole transalpi pidanud) Kiirendusel ja kurvides saab suurepäraselt painutada, kruusapeal oled kunn sellega. Istumisasend on samuti mugav, üldiselt üsna hea juhitavusega va. kerge vibra nagu eelpoolgi mainiti.
Mootor on suhteliselt lollikindel Kuid: umbes peale 50 000 tuleb valmis olla õlirõnga ja nukkvõlli keti vahetuseks. Siduri poltidele soovitaks samuti lisaseibid alla panna kui on vanem masin. Ning ostes kontrolli kindlasti va "pro-linki" seda vähemalt minu aparaadil, polnud eelmised omanikud tavotiga kostitanud, tulemuseks oli "üles- alla" suunas loksumine.
Matka ja kruusa masinaks sobib suht hästi, jõudu muidugi võiks rohkem olla (kolmandaga võttis köhima rannu karjääri suure nõlva peal, aga ülesse läks ) kuid mull ta vanake juba....
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: transalp või domikas
Võta Yamaha Super Tenere, R2, 750ccm, umbes 50 kW, mugav, ressurssi on, mitte ainult kuulikindel vaid ka pommikindel.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: transalp või domikas
Kui nende isendite vahel valida, siis Transalp 100%. On mugav, töökindel ja madal.
Asi on pm uuem mudel ja hästi vastupidav. Olen ise ka proovind 1 hooaja ja miinuseks sai kohe jõu puudulikus maantee kiirustel.
Kui kohvrid asjadega peal ja lisakv veel nii mõndagi külge laetud, siis võib möödasõidul ja eriti matkal mägedes jõudu väheks jääda.
Lisaks imelik et talle 6-dat käiku ei ole antud tehasest
Transalpi miinuseks võiks lugeda ka seda et pikkusega 185cm+ kasvule jääb juba nats ka vist väikseks. Sama vist Domika kohta.
Soovitaks otsida rohkemate kw-dega või nats suurem ratas juba, siis tunned vahe kohe ära
Rentida nädalavahetuseks ja teha eestis tiir on oleks hea mõte.
KTM EXC 530 R '08
JAWA 350-638 '84
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1964
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Tavastia
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: transalp või domikas
kris666 kirjutas:Transalpi miinuseks võiks lugeda ka seda et pikkusega 185cm+ kasvule jääb juba nats ka vist väikseks. Sama vist Domika kohta.
Siin vaidleks vastu, ise just selles pikkuses ja täitsa ok istumine, juhtimine. (185)
Samas parem oleks küll, kui saad mõlemat proovida, ostad ju sina.
Re: transalp või domikas
vintisvint kirjutas:kris666 kirjutas:Transalpi miinuseks võiks lugeda ka seda et pikkusega 185cm+ kasvule jääb juba nats ka vist väikseks. Sama vist Domika kohta.
Siin vaidleks vastu, ise just selles pikkuses ja täitsa ok istumine, juhtimine. (185)
Samas parem oleks küll, kui saad mõlemat proovida, ostad ju sina.
Lähtusin oma pikkuses 180cm ja sõbra pikkusest 190cm ning temale jäi Transalp '04 ratas nagu väikseks.
Nimelt on transalpil küljekondlitel põlvedele süvendid ja sõbral jäid jalad sealt kuidagi välja, minule oli jälle täpselt paras.
Eks to ole, japside värk ka vist rohkem
KTM EXC 530 R '08
JAWA 350-638 '84
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: transalp või domikas
Ma 190 ja küljekondlid oleks justkui minu järgi tehtud
Võimalik muidugi, et erinevate aastakäikude mudelitel on ka gondlid veidi erineva kujuga. Mul 2005 aasta ratas.
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
Re: transalp või domikas
186 pikkust ja koivad mahuvad igati hästi omadele kohtadele ka koos põlvekaitsetega. Pikkuse tõttu on/oli minul täpselt kaks kohta kitsavõitu: vaikimisi klaas on lühematele inimestele mõeldud, nii et maanteel puhus umbestäpselt keset nägemist ja lenks oli nii madal, et mingi nipiga selga nii kumeraks ei saanud, et maastikul saaks mõistlikult püsti sõidetud. Aitas uus klaas ja lenksukõrgendused.
kris666 kirjutas:Lähtusin oma pikkuses 180cm ja sõbra pikkusest 190cm ning temale jäi Transalp '04 ratas nagu väikseks.
Nimelt on transalpil küljekondlitel põlvedele süvendid ja sõbral jäid jalad sealt kuidagi välja, minule oli jälle täpselt paras.
Eks to ole, japside värk ka vist rohkem
Re: transalp või domikas
Siis hea kui mahuvad , eks jalgade pikkuses oli ka vist teema sõbral.
Panin ise ka kõrgema klaasi ja lenksu kõrgendused, ilma pold eriti hea püsti sõita. '04 mudel.
pezz kirjutas:186 pikkust ja koivad mahuvad igati hästi omadele kohtadele ka koos põlvekaitsetega. Pikkuse tõttu on/oli minul täpselt kaks kohta kitsavõitu: vaikimisi klaas on lühematele inimestele mõeldud, sest maanteel puhus umbestäpselt keset nägemist ja lenks oli nii madal, et mingi nipiga selga nii kumeraks ei saanud, et maastikul saaks püsti sõidetud. Aitas uus klaas ja lenksukõrgendused.
kris666 kirjutas:Lähtusin oma pikkuses 180cm ja sõbra pikkusest 190cm ning temale jäi Transalp '04 ratas nagu väikseks.
Nimelt on transalpil küljekondlitel põlvedele süvendid ja sõbral jäid jalad sealt kuidagi välja, minule oli jälle täpselt paras.
Eks to ole, japside värk ka vist rohkem
KTM EXC 530 R '08
JAWA 350-638 '84
Re: transalp või domikas
pezz kirjutas:Teiseks, lenks on istumist eeldaval kõrgusel ja seepärast tuli asfaltilt eemal korralik sõidurõõm siis, kui sai lisaks kruvitud kaitserauad, 3cm lenksukõrgendust, PivotPegz jalarauad ja kõrgem esiklaas. Kiitmata ei tohi kindlasti jätta ka gaasi külge käivat randmealune-lapats-tüüpi "kiirusehoidjat". GS-i sai ka suvel paar korda proovitud; jah, kõik oli parem ja vingem, aga hea meelega sõidan oma Transalpiga edasi.
Need vihjed jätan meelde ja võibolla jõuan veel realiseeridagi, kuna rahakott ei ole GS-i ostuga lähajal veel päri.
Re: transalp või domikas
Olen ka nüüd aasta Transalpiga sõitnud ja ütleks, et pole viga. Olen 186 pikk, ei tundu küll, et ebamugav oleks. Mootori kohta on niipalju öelda, et nii minu kui sõprade arvates väänab madala pöörde pealt tunduvalt paremini kui ühepütised. Tõmme kestab üsnagi ühtlaselt ja mõnusalt kuni pöörete lõpuni. Igapäevaselt sõites võiks küll öelda, et maanteel on pöörded liiga kõrged ( väh. minu omal on 90km/h juba u. 4200rpm, on see normal?) ning võib vahel tunduda, et tahaks 1000 bikega sõita, kuna jõust nagu tuleks puudu. Kui sõita harvem, tundub ka minek parem . Lagunema ka eriti ei kipu masin. ütleks, et üldiselt võib rahule jääda.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.