KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Tere Õhtust kaasvõitlejad.
Aitate vast väikese murega? Nimelt on müügis selline ratas: http://bike.motors24.ee/vehicles/174799 ... =price.ASC
Infot juurde veel niipalju, et sidurilink ja suunatulelüliti on rajal, võistlustel kukkudes viga saanud. See aastaarvude kala on tingitud saksast toomise käigus kaduma läinud paberitest. Ostetud dok.idega raam ja tehtud väike sahker-mahker...kuidas sellesse suhtuda? Esivelg...rehv olla puru läinud ja siis kivi saanud, kuigi ise arvan, et vastupidi?? Aga vahet ei ole.
Oskab keegi kiiresti siia üles hõigata esivelje, sidurilingi ja suunakate lüliti hinnad?
Selle pakkumise juures paelub mind just see Adventure kit, mille kaasa saab. Saab kiiresti ümber modida ratta, et pikemale tripile minna.
Mida peaks jälgima ja millele tähelepanu pöörama vaatama minnes? Kahtlusi-kõhklusi tekitab see aastaarvude kala ja see võistlustel piitsa andmine, äkki moto hakkab otsi andma või nii.
Ja siis viimane palve, kas Tartus või Tartu lähedal on kedagi, kes KTM'de peale mihkel?
Tänan tähelepanu eest.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Loff kirjutas:Tere Õhtust kaasvõitlejad.
Aitate vast väikese murega? Nimelt on müügis selline ratas: http://bike.motors24.ee/vehicles/174799 ... =price.ASC
Infot juurde veel niipalju, et sidurilink ja suunatulelüliti on rajal, võistlustel kukkudes viga saanud. See aastaarvude kala on tingitud saksast toomise käigus kaduma läinud paberitest. Ostetud dok.idega raam ja tehtud väike sahker-mahker...kuidas sellesse suhtuda? Esivelg...rehv olla puru läinud ja siis kivi saanud, kuigi ise arvan, et vastupidi?? Aga vahet ei ole.
Oskab keegi kiiresti siia üles hõigata esivelje, sidurilingi ja suunakate lüliti hinnad?
Selle pakkumise juures paelub mind just see Adventure kit, mille kaasa saab. Saab kiiresti ümber modida ratta, et pikemale tripile minna.
Mida peaks jälgima ja millele tähelepanu pöörama vaatama minnes? Kahtlusi-kõhklusi tekitab see aastaarvude kala ja see võistlustel piitsa andmine, äkki moto hakkab otsi andma või nii.
Ja siis viimane palve, kas Tartus või Tartu lähedal on kedagi, kes KTM'de peale mihkel?
Tänan tähelepanu eest.
Velge müüb just kasutaja "Icekick". Heebleid peaks kopikate eest saama ja lülitid on ka saadaval.
Lõuna-Eestis on vist enduurohunte hulgim, kes asjast jagavad.
Hea, et teema tegid, sest ise sai kajust üks 640 LC4 soetatud ja tahaks ka teiste arvamust kuulda-siiamaani on olnud puhas rõõm
Iluvead, praod plastikul jmt kuuluvad vist asja juurde. Olen ennem tsikliga kukkunud ja kukun ka edaspidi! See, et peale minu ka veel midagi muud katki läheb- SH.
edu
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
See aastaarvude kala on tingitud saksast toomise käigus kaduma läinud paberitest. Ostetud dok.idega raam ja tehtud väike sahker-mahker...kuidas sellesse suhtuda?
Jajah, kindlasti läksid dokid kaduma
Varastatud ratas ilmselt ja löödud teise raami peale.
Kuna KTM jupid on suures ulatuses ringi vahetatavad, on suht keeruline aru saada. Aga et 2004 aasta kahvlid-kiiged-mootor istub 1994 aasta raami, ma küll ei taha uskuda.
Kas tõesti oli 95 aastal 600-sel masinal raam, millel on uue masina paagi kinnitus, tagumise raami avad klapivad ja raamis filter?
Oskab keegi kiiresti siia üles hõigata esivelje, sidurilingi ja suunakate lüliti hinnad?
Velg oli just siin müüa 2,5K-ga, suunakate lüliti hinna saad KTM-st, B-osana link 150..300,
Selle pakkumise juures paelub mind just see Adventure kit, mille kaasa saab. Saab kiiresti ümber modida ratta, et pikemale tripile minna.
mõtle kõigepealt välja, mida sa teha tahad. See on universaalne ratas. Ja ei kõlba tegelikult millekski. Pigem on kruusateede kunn.
Matkata ebamugav, krossitada või endurotada raske. Läbi see etapp elatud (mul oli Advenure + LC4 kit + SM kit)
Mida peaks jälgima ja millele tähelepanu pöörama vaatama minnes? Kahtlusi-kõhklusi tekitab see aastaarvude kala ja see võistlustel piitsa andmine, äkki moto hakkab otsi andma või nii.
LC4 on pommikindel. Kui on hooldatud, siis on raske lõhkuda. Kuigi, mõnel on keps ka lennanud.
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
mella kirjutas:Jajah, kindlasti läksid dokid kaduma
Varastatud ratas ilmselt ja löödud teise raami peale.Kuna KTM jupid on suures ulatuses ringi vahetatavad, on suht keeruline aru saada. Aga et 2004 aasta kahvlid-kiiged-mootor istub 1994 aasta raami, ma küll ei taha uskuda.
Kas tõesti oli 95 aastal 600-sel masinal raam, millel on uue masina paagi kinnitus, tagumise raami avad klapivad ja raamis filter?
Vana sogas midagi viilimisest ja värgist...ilmselt on raamile löödud '95 aasta masina nr. Kuidas ARKis hakkama saab, ei tea?
Velg oli just siin müüa 2,5K-ga, suunakate lüliti hinna saad KTM-st, B-osana link 150..300,
Seda velje pakkumist ma just vaatasin, eks katsub siis KTM'st hinda uurida.
mõtle kõigepealt välja, mida sa teha tahad. See on universaalne ratas. Ja ei kõlba tegelikult millekski. Pigem on kruusateede kunn.
Matkata ebamugav, krossitada või endurotada raske. Läbi see etapp elatud (mul oli Advenure + LC4 kit + SM kit)
Paar aastat on ratastest paus olnud tänu laksule (mingi reieluu ja 5 luud veel). Tookord oli mul K2bi TTR, sellega sai hakkama. Mingit Euroopa trippi kohe kindlasti ei tee ja ka krossi ja kaks-päeva-ümber-võrtsu enduurot kah ei plaani sõitma minna....esialgu. Pigem ongi plaan enne kaugemale minekut Nuustakul ära käia, mööda kruusa muidugi.
LC4 on pommikindel. Kui on hooldatud, siis on raske lõhkuda. Kuigi, mõnel on keps ka lennanud.
Seda olen ma kuulnud jah, et ta pommikindel on, aga siiski, mõni vihje, mis võiks reeta, et hakkab kepsutama?? Kepsu lennu all mõtled Sa 417-t kes oma katoomil tagarattas kepsu läbi karteri lasi??
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
1994 peaks pigem selline välja nägema, ei usu et uue jupid nii kenasti vana raami külge istuvad. Pigem on lihtsalt uued dokud ostetud ja raami number üle löödud
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
mella kirjutas:Kuna KTM jupid on suures ulatuses ringi vahetatavad, on suht keeruline aru saada. Aga et 2004 aasta kahvlid-kiiged-mootor istub 1994 aasta raami, ma küll ei taha uskuda.
Kas tõesti oli 95 aastal 600-sel masinal raam, millel on uue masina paagi kinnitus, tagumise raami avad klapivad ja raamis filter?
Kiiged-hargid istuvad, mootor istub ka. Mõned erinevused siiski on, mul on 95 ja 2006 omavahel võrrelda, kui huvi on.
PS. See ratas seal kuulutuses on igatahes uuema raami peal, nii et ilmselt siis numbrit moditud.
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Velje,lülitite ja suunakatega vöin julgelt aidata.,nii uute kui ka kasutatud osadega ja kõikide muude osadega ka... kindlasti poe hindadest odavamalt
edu
Lärm
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Ükspäev proovisin seda: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=666193
Väga tore mänguasi aga sellega pikemaid kruusaotsi eriti ei lase...
Enne Husabergi käisin ühte Super Teneret proovimas. Tundus kah väga hea, mugav ja mõnus. Maantee rehviga metsa all sai isegi püsti jäädud.
Ütleme nii, et nii Tenere kui ka Husabergi seljas oli vägagi kodune tunne. Oleks ressurssi võtaks mõlemad.
Seda võiks küll proovima minna http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=666059
Mammutit kah ei tahaks, vahest tahaks metsa kah minna...Ahh kurat see on nii mitme otsaga asi...Minule oleks siis tegelikult vabsee kolme ratast vaja.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
lärm kirjutas:Velje,lülitite ja suunakatega vöin julgelt aidata.,nii uute kui ka kasutatud osadega ja kõikide muude osadega ka... kindlasti poe hindadest odavamalt
edu
Lärm
Seda ma tean.
Nii, omaniku sõnutsi käis see ratas: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=666193 Voltsi juures remondis. Käis?
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Kasutatud husaberge mina kardaks. Kui töötavad, on väga vihased pillid, aga paraku paljud kurdavad töökindluse üle.
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
mella kirjutas:Kasutatud husaberge mina kardaks. Kui töötavad, on väga vihased pillid, aga paraku paljud kurdavad töökindluse üle.
See, mida mina proovisin, oli küll nagu eriti vihane. Asja tegi eriti lõbusaks hüdro ajamiga sidur. Mõnus äkiline pill, niikui gaasisiibrit avasid, nii süstis minema, rebis latva nii mis kole. Naeratuse tõi näole!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Husaberg on tore ratas ja ilmselt söidan nendega veel (mitte vöistlusi) vähemalt niikaua kuni 2004-2008 mudelit saada on. Alla 2004 ei soovita kohe kindlasti,julgen öelda ,et täielik rämps. Aga alates 2004-2008 super masin. Ise ajan juba 4dat ratast läbi. Eelmine 650 fe söitis 280tundi ilma remondita,aga see selleks...
Kui husaberg ,siis kindlasti alates 2004(uue tüübi mootor),vaheta iga 6h tagant öli ja anna pähe.
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Ilmselt tuleb usaldada sisetunnet ja tagumikutunnetust ja kui lähebki valik nats aiataha siis ongi selge, et see ratas ei sobinud! Eks siis tuleb järgmine võtta.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
tee omale täpselt selgeks mille jaoks sul ratast vaja ,siis vöin kohe soovitada .Kui oled puhas kruusa mees siis lc-4 vastast pole. Kui oled pikkade otsadega kruusa mees(näiteks Maroko) siis lc-8 Super Enduuro 950 hea valik jne...
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
lärm kirjutas:tee omale täpselt selgeks mille jaoks sul ratast vaja ,siis vöin kohe soovitada .Kui oled puhas kruusa mees siis lc-4 vastast pole. Kui oled pikkade otsadega kruusa mees(näiteks Maroko) siis lc-8 Super Enduuro 950 hea valik jne...
Siinkohal tuleb vast mängu ka eelarve (max 35000.-)!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Osta endale LC4- ära ja rahu majas. Mella tasemel tõesti ei saa temaga ronida aga krt pigem usun ,et asi jääb oskustesse kinni
Üldiselt Lc4 kohta saab infot advrider.com foorumist http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=86958
Ja vaata ,et vana 600-st LC4-a ei osta
ma siiamaani enda omaga ikka sigamega rahul.
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Raigo kirjutas:Ja vaata ,et vana 600-st LC4-a ei osta
Ole hea ja defineeri "vana 600-ne"
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
vana 600 on ilma tasakaalustusvõllita mootoriga. peale vaadates lihtsalt tuvastatav. 620 toodetakse alates 94 aastast.
LC4 600 tasakaalustusvõllita
http://images.google.ee/imgres?imgurl=h ... 6%26um%3D1
LC4 620 tasakaalustusvõlliga alates 1994
http://images.google.ee/imgres?imgurl=h ... 8%26um%3D1
alates 1997 lisandus el.starter va. supercomp
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Jälle targem!
Paar masinat siin vaatamis/proovimis listis, käin proovin ära ja eks siis on näha, mis saab.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
mul on 620 Super Comp mudel ja ka imho tasakaalustusvõllita.
ja kubatuur pole 600 vaid on mingi 607.
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: 11 Okt 2008, 09:31
- Asukoht: Viljandi
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Mul on 94a 620 ja sellel tasakaalustusvõllita mootor. Küsiks targematelt, et miks soovitatakse vältida neid tasakaalustusvõllita mootoreid? Kõva vibratsiooni pärast?
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
vältida tasub 600 seeria mootoreid. mitte 620, 640, 660, 690 jne
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
- Tsikkel: IZ
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
otsisin ka kunagi endale lc4-ja,kuid J.Brauer andis proovida sellist http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... _missing=1 ja ktm-i isu läks üle,vinge masin oli see xr
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
XR on vägev asi tõesti aga kipuvad teised kallivõitu olema, selle raha eest saaks juba exc tüüpi asjanduse. Kuigi XR peaks olema ka vastupidavuse etalon
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Milline on XR-i õlivahetusvälp?
Kunagisest proovimisest on mul meeles vaid see, et käima tampimine oli omaette katsumus.
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
LC4 kasuks räägib siiski nii uute kui ka kasutatud varuosade saadavus ja soodne hind, sest neid on lihtsalt nii palju kasutusel.
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
XR õlivahetusvälpa peast ei meenu kuid käimatagumine on omaette teema tõesti
Vastupidavuselt LC4 pole nagu pointi võrdlema hakata, see läheb kohe teemasse "aga volkswagenit on odav remontida"
Sisetunde järgi ja mõningasele kogemusele toetudes arvan, et LC4 läheb laiali kui talle pidevalt ja kõvasti tuld anda, kuskil tibiga matkata aga on kahtlemata üks parimaid pille kui iste ära tuunida, pehme ja kahekesi kruiisida on väga ebamugav.
Üldiselt selle LC4 legendaarsus baseerub suurenisti IT ala meeste endurohuvil, vähe kiirema tüübi käes hakkab ta kohe õli välja ajama kõikvõimalikest kohtadest, kolmas käik ei lülitu või annab kiirelt otsad kui kohe uuelt ümber ei tee, mootor teeb tal niikuinii vähe sellist ducati häält Kihutamiseks on jube vedel, igalt poolt annab järgi ning igasugune konkreetsus puudub. Kurvi keerata on ebamugav, saab muidugi kui hästi tahta.
Africa Twin on iga kell parem valik kui niisama metsateid kruiisida. Ohutum ka, sest ei loe seda raceready kirja kuskilt kataloogist ning ei teki petlikke kujutelmi. Ning neile kellel meeldib mudaaugust tsiklit välja vedada pakub ehk rohkem rahuldust sest on veidi raskem
LC4 hea poole pealt, siiamaani parim pill millega tibiga kahekesi männiku offroadi lained lasta. Jube sidurinäppimine oli, sest mootor on lahja ja tuli kolmandat elustada kogu aeg.
Üldiselt kannatab osta küll, sest see netijutt ei maksa suurt midagi. Ostad ära, õpid häid asju tahtma.
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
hea kokkuvõte racerx hmm mis need head asjad siis on mida tahta? hinnaklassi ka vaadates. nagu öeldakse tee järgi või maksa kinni, selles kaalukategoorias hinnaklassis alternatiivi ei ole kui tahad ratast millega vajaduse korral exc vendadega samal rajal püsida ja näiteks mööda kruusa-metsateid pärnust-võrru põmmutada. eriti huvitaks milline on see ime tsiklimootor mida kõvemal sõitjal ei õnnestu laiali lasta. selle hangiks endalegi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.