Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Siia siis kõik krossi ja enduroga seonduv.

Moderaator: Moded

Vasta
Kasutaja avatar

Teema algataja
YZ 250 2t
Postitusi: 322
Liitunud: 17 Veebr 2008, 18:19
Tsikkel: YAMAHA YZ 250
Asukoht: Eesti

Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas YZ 250 2t »

Tere kõigile motokrossisõpradele!

Kuna rahvuste krossi teemas kiskus kõik just sellele teemale minevat, milline siin pealkirjaks seisab siis saigi selline pealkiri nüüd esile toodud, kus saaks lobiseda just selle üle, mida see pealkiri endas sisaldab!

Siia ka paar eelnevat lühilinkki etteandes, millest võiks kõneleda...

  1. Litsentsita hobimehed...
  2. MX1 ja MX2 kokku openiks litsentsivõistlustel (eestikad ja karikas välja arvatud)
  3. EMX sarja vajalikkus?
  4. Eraldi rajad ja võistlused litsentsi ja ilma litsentsita sõitjatele
  5. Sõitjate hulk EMX sarjas ja selle tasuvus?
  6. Mida on õpitud minevikust motokrossis?
  7. Motokrossi treenerid, koolitused, eestvedajad, nende töö vajalikkus ja tasuvus...
  8. Profimotokross Eestis?
  9. Klubide ja organisatsioonide parem tegevus, EMF-i käepikendus alaga tegelejateni...
  10. Motokrossi hallid eestis, sõit talvisel ajal?
  11. Krossimootorrataste ja sõiduvarustuse juures tehtavad soodustused, seaduse ülevaatamine, muutmine (toll, maksud) Lätis kuuldavasti teatud soodustused selle ala juures.

Loodan väga, et keegi väga maha ei kuku selle teemaarenduse peale ja pigiga üle ei vala mind :), loomulikult oleks tore näha võimalikult palju mõtteavaldusi siin ja asja üle arutlemist, kuna vaieldes selgub tõde siiski! Omalt poolt soovin kõigile mõnusat krossisügist ja tervist kontidesse! Sööge vitamiine! :)

Krossimees Aare :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
YZ 250 2t
Postitusi: 322
Liitunud: 17 Veebr 2008, 18:19
Tsikkel: YAMAHA YZ 250
Asukoht: Eesti

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas YZ 250 2t »

Teen ise otsa lahti ka siis...

Näiteks kui mõelda tulevikule siis hetkel teeb meie maa poiss Harri Kullas Belgias trenni, kes küll esindab Soomet aga heaks näiteks ikkagi. Sama peaks tegema ka meie noorem krossikoolkond ja võimalik, et mõni neist ongi seal, nimelt on 17-18 okt. meeskondlikud noorte maailmameistrivõistlused Belgias! Kas Eesti ka osaleb? Vaatan kohe motorspordi kodukat... kuid kahjuks pole näha midagi, ka EMF ei kajasta seda, siin just oleks pidanud olema noortega võistlemas, see oleks ju areng ikkagi, kuid ju siis ei leitud raha selleks, see mu esimene mõte... kahju! :cry

Lisan siia ilusa lingi Kullase hüppest!

http://www.moottoriliitto.fi/tied.php?i ... et&page=19

Krossimees Aare :)

Ryyt

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas Ryyt »

Ma poetan lihtsalt repliigi korras väikese märkuse: sel ajal kui paljud sõitjad on selle hooajaga lõpparve teinud, võtavad mõned veel viimast. Lauri Lehtla ja Andre Park sõitsid sel nädalavahetusel Saksamaal ADAC-sarja viimasel etapil. Andre Park sai MX2-klassis 11. koha ja teises katkestas, Lauri Lehtla sai MX1-klassis 15. koha ja katkestas teises. Aga kohal oli rida rahvusvaheliselt tuntud sõitjaid (MX1-s näiteks Roczen, Boog, Concalves, Ramon, Schröter, Nemeth, Richier, Siegl, Renet, Terreblanche, Nagl, Kohut, Klein-Kromhof, Jensen; MX2-s olid vähem nimekad sõitjad).
Ma oleks väga rõõmus, kui rohkem meie mehi näiteks sellest sarjast osa võtaks. ADAC on tugev liiga, kirju rahvusvahelise seltskonnaga. Kunagi 3-4 aasta eest võistlesid eestlased (Uusna, Mägi, Kullas, Lehtla, Park) ja ka lätlased pidevalt ADAC-s (85cc klassis). Aga 2 viimast aastat on vaikus. Kui EMF saaks kuidagi seda väljaskäimist toetada, aga see vist suht unelm?

Kasutaja avatar

KoVaL73
Postitusi: 246
Liitunud: 30 Dets 2005, 13:28
Kontakt:

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas KoVaL73 »

Mehed oma harrastajate liiga võite kõik põlema panna.

Eestis on kaks professionaalset krossimeest, Tanel ja Aigar Leok, kes teevad ala profine, ülejäänud on kas harrastajad, amatöörid, algajad, fanaatikud mõnulejad nimetage neid kuidas tahate, kuid tähtis on, et hetkel käimasolev süsteem toimib. 30 kiiremat meest on A-klass ehk siis peaaegu asjaarmastajad, B- klass on natuke nõrgem kuid C klassi ei kasutata. Isiklik probleem on, et B klass tuubitakse meestega üle, nagu oli türi võistlus, kus oli B stardis ainuüksi 54 meest. Ei ole juttu ei masust, pupust ega täpest. Lihtsalt on küsimus iseenda tervises.

Oma harrastajate liiga mõttest olen ma mõtteid avaldanud juba korra, kes tahab see otsib.
Asja muudab pointlessiks see, et eestis ongi olemas vaid harrastajad, ma mõtlen neid kes kohapeal sõidavad. Nagu igalpool mujal riikides on ka siin kohalikud nn. kangelased, kes sõidavadki siin kõrgetele kohtadele, kas ei luba rahakott neil väljas võistlemas käija, pole tahtmist ja viitsimist.

Aga toome lihtsa näite, mille poolest on siin see kurikuulus kiiruskummardaja MX77 nüüd rohkem harrastaja kui mina KoVaL 73 ???
Samas mis mõttes on minu isa jälle rohkem harrastaja kui mina??? Kas asja tuleb hakata vanusega sättima, et ala kui sa oled vahemikus 17-25 oled sa proff ülejäänud aja oled sa harrastaja.

Ei saa mitte kunagi olema sellist klassi nagu Hobi kunagi oli, see oli vastik ja mõttetu klass ja nüüd kui naguinii kõik on pees pole mõtet asja veel rohkem perse keerata

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Täitsa nõus Kovaliga, mingi eraldi harrastaja sari on mõttetu, põhimõtteliselt praegune süsteem toimib. Ainuke asi, mida võib olla võiks ümber teha on see, et praegu pannakse kvaligrupid paika põhimõttel 1,3,5,7 jne. ja 2,4,6,8 jne., siis võiks siiski äkki mingi iga paari-kolme etapi tagant teha ümber nii et ühes grupis sõidavad siiski kiiruse poolest esimesed 40 meest ja teises mehed 40-80?
Ja keda siis peaks peksma et B-finaalis ei sõidaks 54 meest vaid tehtaks ka C-finaal, ok sõitkugi seal kasvõi 10 meest aga asi oleks turvaline ja arvan, et kui ikka garanteeritakse, et nädalavahetusel saavad kõik kohaletulnud sõita siis tekiks neid sõitjaid veel rohkem juurde. Selleks ma tegelikult selle harrastajate klubide asja teises teemas üles tõstsingi, et tehke harrastajad ka oma hääl kuuldavaks ja tekitage endale sõiduvõimalus. Minu arvates on siiski mõnusam käia sellistel võistlustel, kus on korralik korraldus, oma sõidu vahepeal saab kiiremate sõitu vaadata, mitte ei pea kuskil nurgatagustel võistlustel küsitava tasemega korraldusega võistlustel pusima.
Ja kurikuulus mx77 on Kulpast selle võrra rohkem harrastaja, et mina alustasin aktiivst sõitmist vanuses 36, aga sina??? Pakuks, et 30 aastat nooremana :).


valmar01
Postitusi: 53
Liitunud: 03 Okt 2007, 09:10

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas valmar01 »

Türi Raadiomast B grupp oli jah ikka liig 54 meest, terve esimene ring sai küünarnukidega kaasvõitlejaid müksatud :wink: . Muidugi oligi ju arvestatud teha ka C grupp, kuid neile plaaniti üks võistlussõit millega keegi jälle rahul ei olnud. Nii,et vajadusel C grupp ja kaks võistlussõitu muidugi ajaliselt ka lühemad kui B siis mahub ehk ka päevaplaanidesse. :wink:

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas mella »

YZ 250 2t kirjutas:
  1. Litsentsita hobimehed...
  2. EMX sarja vajalikkus?
  3. Sõitjate hulk EMX sarjas ja selle tasuvus?
  4. Klubide ja organisatsioonide parem tegevus, EMF-i käepikendus alaga tegelejateni...

Osadel teemadel on juba kõvasti siinsamas jahutud, muutunud pole midagi.
Quo vadis eesti motokross http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=50515
Rahvaspordi litsents http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=45370
EMX http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=37924 ja http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=38132

Minuarust on nö. rahvasportlased ja Openi mehed valesti kahte lehte löödud.
Tulemus on, et kiired sõitjad, kes ei taha maksta ja EMV punkte, sõidavad rahvaklassis ja need aeglased, kes tahavad kõik sõidud kaasa teha, vägistavad Openit.

Mõistlik oleks näiteks tulemuste põhjal liigitada. Või hoopis selle järgi, et harrastajad saavad sõita küll kõigil sõitudel, aga EKV/EMV punktide jagamisel ei osale.

Ka võiks tõmmata vee peale EMF-i jaburdusele, et kui litsentsiga sõitja osaleb registreerimata üritusel, siis on litsents hoiule. See on otsene repressioon papi kogumise suunal.
Kes tahab, sõidab, kus tahab.

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Kas te arvate ,et kui on eraldi hobiklass või liiga siis põgenevad kõik praegused A finaalimehed eesotsas Uusna ja Mägiga ära hobit sõitma? Jutt käib tegelastest kes praegusel hetkel käivad ainult MMM il , kolmapäeva vms krossidel või eikäi üldse mingitel võistlustel mitte niivõrd seltskonnast kes igal EKV l kohal käivad.Praegune süsteem toimib sportlasele kui sellisele kes üritab vähemalt A finaali pääseda sest pole ju mingit mõtet jätta end B finaali ,see nii öelda kinni panna ja siis käed taskus koju minna.Meie mõistes profi ja harrastaja vahe olekski võibolla see,et keda innustavad sportlikud saavutused ja kes töötavad selle nimel ja harrastaja kui selline on tegelane kes sõidab siis kui aega on ja naudib sõitu omasuguses konkurentsis. Kui nii vaadata siis peaks ju päris krossisari seda rohkem ausse tõusma kui hobisari või klass eraldi.
Huvitav on see,et kui ülejäänud maailmas eksisteerib klasse märksa rohkem kui pro ja hobi siis miks meil ei suudeta neid kahtegi teha.On siin tegu kellegi kadeduse või lühinägelikkusega?!

Türi Raadiomast B grupp oli jah ikka liig 54 meest, terve esimene ring sai küünarnukidega kaasvõitlejaid müksatud . Muidugi oligi ju arvestatud teha ka C grupp, kuid neile plaaniti üks võistlussõit millega keegi jälle rahul ei olnud

See näitab korraldaja lugupidamatust sõitjate vastu.Milleks C grupile 1 sõit ,nemad on ju samuti maksnud samapalju osavõtutasu kui A ja B sõitjad ja oma lühikese sõiduga lõhuvad nad rada ja tekitavad igasugu muid kulutusi vähem.Ja vaadates meie kohalikke võistluspäevi kus kahe stardi vahel jõuab pealtvaataja sügavasse unne suikuda või üldse ammu minema kõndida võiks ju sel ajal lasta peale selle C grupi oma 8 minutilise +2 ringilise sõiduga on rahval lõbusam ja sõita saavad ka kõik.

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne

Soots

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas Soots »

pole ju mõtet ärrituda. tegemist on lihstalt aruteluga ja igaüks kirjutab siia oma mõtted ja ideed.
Praegune süsteem toimib nendele kel on litsents ja tegelevad alaga üsna tõsiselt. Harrastajate sari võiks toimida nendele kel on soetatud tsikkel ja meeldib vahest töristamas käia ja kel puudb huvi asjaga tõsisemalt tegeleda, aga seltskonna mõttes võiks paar korda aastas proovida enda sugustega võidu kärutada nii, et ei peaks kartma, et keegi kiire temast üle hüppab. Muidugi ajad on rasked ja ega vaevalt selline sari lähiajal teoks saaks aga idee iseenesest pole minu arvates paha. Ja vaevalt sellest Eesti motokross kuidagi kaotaks. Kindlasti saaksid paljud sellest julgustust minna EKV sõitma. Näiteks MMMist on kasvanud palju mehi kes EKV sõitma hakanud.. ka ise plaanin järgmine aasta litsentsi teha ja EKV osa võtta.


crom

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas crom »

täiesti nõustun viimase postiga .
PS.Ja Tyri B sõit oli liig jah

Kasutaja avatar

Teema algataja
YZ 250 2t
Postitusi: 322
Liitunud: 17 Veebr 2008, 18:19
Tsikkel: YAMAHA YZ 250
Asukoht: Eesti

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas YZ 250 2t »

Soots kirjutas:

pole ju mõtet ärrituda. tegemist on lihstalt aruteluga ja igaüks kirjutab siia oma mõtted ja ideed.
Praegune süsteem toimib nendele kel on litsents ja tegelevad alaga üsna tõsiselt. Harrastajate sari võiks toimida nendele kel on soetatud tsikkel ja meeldib vahest töristamas käia ja kel puudb huvi asjaga tõsisemalt tegeleda, aga seltskonna mõttes võiks paar korda aastas proovida enda sugustega võidu kärutada nii, et ei peaks kartma, et keegi kiire temast üle hüppab. Muidugi ajad on rasked ja ega vaevalt selline sari lähiajal teoks saaks aga idee iseenesest pole minu arvates paha. Ja vaevalt sellest Eesti motokross kuidagi kaotaks. Kindlasti saaksid paljud sellest julgustust minna EKV sõitma. Näiteks MMMist on kasvanud palju mehi kes EKV sõitma hakanud.. ka ise plaanin järgmine aasta litsentsi teha ja EKV osa võtta.

No nagu näha siis oleks ikkagi see EMX hyppelauaks körgemasse klassi, kas pole? Ja töepoolest ei tasuks minna kuumaks siin asja kommides, see on ikkagi arvamuste avaldamine ja mötete kogumine... näited on väga head mis olnud ja mis vöiks olla minuarust... Litsentsimehed siiski on tegevsportlased minuarust ja praegused ilma litsentsita mehed on lihtsad harrastajad ning neile polegi ju erilist kohta kus sarjas söita, kui nad seda sooviksid vöi on??? Ega ma ka ei tea, äkki peaks tegema erinevaid litsentse EMF-i poolt ja erinevate hindadega, et igayks saaks oma sarja valida vastavalt sellele, kuhu ta kuuluda tahab? Ja et töepoolest ei söidaks koos kiired ja aeglased, see on nonsens, yhed kiruvad jalutajaid ja teised jälle neist ylehyppajaid!

Kovali artiklile möeldes veel, ega ei peagi olema mingi EMX vaid koht kus aeglasemad mehed oma söidust röömu ja mönu tunneksid, minuarust seda praegu pole... vöi on??? Kui mina ennast vördlen Kovali Petsiga siis olen ma ju täielik jalutaja rajal ja ytlen ausalt et ei taha mina tema söitu takistada, kyll aga vaadata ja ega tema poleks vast nöus ka minu koperdamist rajal vaatama söidu ajal, iseasi, kas ka minu söitu ennast... :lol: Minuarust on suur vahe kahel mehel, yks neist on tegevsportlane(kes praegu litsentsiga peamiselt söidavad), teine jälle pyhapäeva harrastaja (kelledel pole mingit litsentsi). Mida arvate?

Talibani artiklis on ka möte olemas!

Krossimees Aare :)

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas racerx »

systeemivälistele ei saagi ju systeem toimida. Seega on loogiline osta litsents teha visiite EMF-i organisatsiooni raames toimuvale.
Harrastajate sari on tore aga kas kahte EKV sarja välja veab väike riik ning selle vajalikkus .... milleks kui on juba olemas.

Motokross tulevik saab olema kindlasti huvitav kui teema pealkirja juurde tulla. Kas kohalikud kihutajad sellele omandada suudavad on iseasi, sest see tulevik mis mujal ammu on olemas ja meile alles tulemas tähendab veelgi suuremat professionaalsust ja tänase päeva seis, osad hyppavad yle pea omandab uue tähenduse.

17 oktoober on Maardus 2strokeTalibani yritus. Pole vaja teda ju tänada vaid lihtsalt kohale minna ning tuld anda.
Ongi sari olemas, MMM, Maardu jne jne. Kas nii sportlikule tegelasele kellele neist veel väheks jääb on eraldi sarja vaja ?
Arvan et ei, EKV ja kui käsi soe siis EMV. Ning kui ikka ei saa karikaid neilt yritustelt siis selle jaoks pole vaja mitte uut sarja vaid investeerida oma ressursid Leoki, Triisa, Arumäe laagrites, teha trenni ja pingutada, teine variant hakka krossi nautima ja kihuta nagu Koval73, mx77 jpt.


vootele
Postitusi: 138
Liitunud: 18 Veebr 2004, 19:01
Asukoht: Keila
Kontakt:

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas vootele »

Mina küsiks hoopis, et millal naasevad krossimaailma 2-taktised mootorid.
Sellest on ringkondades juttu olnud üsna palju - nimelt moodne otsesissepritsega 2-taktine mootor töötab puhtalt - hea näide on päramootorid. Kütus lajatatakse neil sisse peale akende sulgumist st. neil pole ka vaja väljalaske resonaatorit (puudub kütuse kadu läbipuhke ajal).
Väidetavalt arendab KTM oma pritse-2-taktiseid ja teeb lobbytööd selle tobeda 2x töömahu eelise 4-taktilistele andmise vastu.
http://twostrokemotocross.com/2009/02/c ... wo-stroke/
http://twostrokemotocross.com/2009/10/w ... -big-deal/

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas mx77 »

racerx kirjutas:

systeemivälistele ei saagi ju systeem toimida. Seega on loogiline osta litsents teha visiite EMF-i organisatsiooni raames toimuvale.
Harrastajate sari on tore aga kas kahte EKV sarja välja veab väike riik ning selle vajalikkus .... milleks kui on juba olemas.

Motokross tulevik saab olema kindlasti huvitav kui teema pealkirja juurde tulla. Kas kohalikud kihutajad sellele omandada suudavad on iseasi, sest see tulevik mis mujal ammu on olemas ja meile alles tulemas tähendab veelgi suuremat professionaalsust ja tänase päeva seis, osad hyppavad yle pea omandab uue tähenduse.

17 oktoober on Maardus 2strokeTalibani yritus. Pole vaja teda ju tänada vaid lihtsalt kohale minna ning tuld anda.
Ongi sari olemas, MMM, Maardu jne jne. Kas nii sportlikule tegelasele kellele neist veel väheks jääb on eraldi sarja vaja ?
Arvan et ei, EKV ja kui käsi soe siis EMV. Ning kui ikka ei saa karikaid neilt yritustelt siis selle jaoks pole vaja mitte uut sarja vaid investeerida oma ressursid Leoki, Triisa, Arumäe laagrites, teha trenni ja pingutada, teine variant hakka krossi nautima ja kihuta nagu Koval73, mx77 jpt.

Tahad sa sellest tulevikust rääkida äkki? :)

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas mx77 »

vootele kirjutas:

Mina küsiks hoopis, et millal naasevad krossimaailma 2-taktised mootorid.
Sellest on ringkondades juttu olnud üsna palju - nimelt moodne otsesissepritsega 2-taktine mootor töötab puhtalt - hea näide on päramootorid. Kütus lajatatakse neil sisse peale akende sulgumist st. neil pole ka vaja väljalaske resonaatorit (puudub kütuse kadu läbipuhke ajal).
Väidetavalt arendab KTM oma pritse-2-taktiseid ja teeb lobbytööd selle tobeda 2x töömahu eelise 4-taktilistele andmise vastu.
http://twostrokemotocross.com/2009/02/c ... wo-stroke/
http://twostrokemotocross.com/2009/10/w ... -big-deal/

Üritaks siis vähemalt selles threadis püsida teemas ja räägiks taktide arvust kuskil mujal. See millise taktiarvu mingi jaapani hiidkontserni turundusinimesed parasjagu kasulikuks otsustavad turule paisata ei ole eesti motokrossiga kuidagi seotud.


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas racerx »

tahaks ebaviisakalt lausuda ... pista sinna )((**** kohta oma kahetaktilised .... aga näed juba ytlesingi :D

Kui sa elu sees nendega v6idu s6itnud pole, st. hommikul t6usnud pea iga nädalavahetus jne. siis parem ära seda teemat internetitarkusega puuduta. Mulle ka meeldib vahest see hääl mis nad teevad ja huvitav aga thank you .... . Loe ajakirja Motokross nr4, kui m6ttest aru ei saa v6id proovida privaatselt yle kysida lähtudes yhest teatavast netiketist mida sa peaks hästi tundma .

Lisaks eelmisele, kes keelab teil omasugustega koos s6ite teha ? Ja kes on omasugune, kas see kes s6idab sama kiiresti (v6i aeglasemalt) kui mina v6i kes? Mis siis saab kui teised omasugused hakkavad organisaatorist kiiremini s6itma ? Sureb sari välja v6i ?

If everything seems under control, you're not going fast enough


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas racerx »

mx77 kirjutas:

Tahad sa sellest tulevikust rääkida äkki? :)

Iga asi omal ajal !


vootele
Postitusi: 138
Liitunud: 18 Veebr 2004, 19:01
Asukoht: Keila
Kontakt:

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas vootele »

racerx kirjutas:

tahaks ebaviisakalt lausuda ... pista sinna )((**** kohta oma kahetaktilised .... aga näed juba ytlesingi :D

Kui sa elu sees nendega v6idu s6itnud pole, st. hommikul t6usnud pea iga nädalavahetus jne. siis parem ära seda teemat internetitarkusega puuduta.

Irw, internetitarkus...et oletame automaatselt, et teine inimene ei tea mitte p****tki? Vägev.
Olen võidu sõitnud ja olen nende hingeellu ka süvenenud.


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas racerx »

me räägime erinevatest asjadest Vootele. Ytlesin vähe järsult aga oleme kenad ning ärme seda teemat rohkem puudutame.


vootele
Postitusi: 138
Liitunud: 18 Veebr 2004, 19:01
Asukoht: Keila
Kontakt:

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas vootele »

mx77 kirjutas:
vootele kirjutas:

Üritaks siis vähemalt selles threadis püsida teemas ja räägiks taktide arvust kuskil mujal. See millise taktiarvu mingi jaapani hiidkontserni turundusinimesed parasjagu kasulikuks otsustavad turule paisata ei ole eesti motokrossiga kuidagi seotud.

OK sorry ei saanud aru, et see teema on ainult Eesti motokrossi päralt...


Soots

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas Soots »

racerx kirjutas:

Ongi sari olemas, MMM, Maardu jne jne. Kas nii sportlikule tegelasele kellele neist veel väheks jääb on eraldi sarja vaja ?
Arvan et ei, EKV ja kui käsi soe siis EMV.

Väga tänuväärt et selliseid üritusi on.Müts maha korraldate ees :) Aga peale nende kahe ma sellised üritusi rohkem ei teagi. On ka treeningpäevad aga nendega omaette jama..
Näiteks käisin Samlikul treeningpäeval, kus ka polnud litsentsi vaja ja oli kohal palju "harrastajaid" või kuidas iganes nimetada. Kohal olid ka mõlemad rätsepad ja ka uusna. kiiruste vahe oli nii suur (pehme liivarada) et mõned said ringiga juba 2-3 ringil. Ning Uusna hakates mööduma ühest aeglasest sõitis talle täie hoo pealt tagant sisse, kuna mees kes aeglane oli lihstalt kogemata keeras talle ette. Iseenesest polnud kumbki süüdi.. aga oht on et kui kiiruste vahe on suur siis taolisi asju juhtub, see on ka põhjus miks paljud selliseid "võistlusi" pelgavad.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Üritaks seda teemat pisut tagasi juhatada ja pisut uusi puid alla visata.
Üheks põhjuseks see teema siin püsti panna oli ka see, et kevadel lugesin Soome Team Manninen Bros (praktiliselt siis AllRight Finland team, mitte just kõige aeglasemad mehed) blogi nende mitmenädalasest treeninglaagrist USA-s. Asuti siis Californias, sõitmas käidi sellistel radadel nagu Piru, MX5 ja mud tuntud rajad. Ja naljakas oli nende kokkuvõte asjast, et rajad on väga head ja kergelt sõidetavad, ja seda nii algajatele kui ka proffidele. Ja et soome rajad on täielik porno nede radade kõrval. Ja probleemiks soome radadel pidi olema just elementide kuju ja profiil. Kuna ise ei ole kummagi maa radadel sõitmas käiud, siis väiks keegi kommenteerida. Sellest nende reisist tekkis soome offroadfoorumis arutelu, mille üks ettepanekuid oli ka see, et võiks nendele inimestele, kes radasid ehitavad ja on konkreetselt traktori sangas mingid kursuse või seminari moodi asjad. Ja igal sertifitseeritud rajal peab olema vähemalt üks selliste paberitega mees.
Näiteks usas on üks vähemalt kõige tuntum firma kes radasid ehitab Dirtwurx, ja need sellid käivad ka tihti Euroopas - nende kodukal on pildid just hiljuti Ungarisse ehitatud MX-keskusest ja kindlasti saab Bercy SX rada olema nende tehtud. EMF võiks ju selllestki firmas mõne selli siia korraldada kasvõi päevaks loengut pidama, at least võiks üritada. Sellesama Dirtwurxi kodukal on ka mõned asjalikud nõuanded raja ehitamise kohta, saatsin lingi EMF-i aga ega sellele vastustki tulnud.

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Mina küsiks hoopis, et millal naasevad krossimaailma 2-taktised mootorid.

Lootus jääb kuid praegusel hetkel pole ilmselt töösturid väga huvitatud sellest teemast?Arvestades ,et 4takti pealt saab 2 kuni kolm korda enam varuosa müügi pealt teenida.Kuna juuniori mm läheb tagasi 2takti peale jääb lootus ,et päris välja veel ei sure.Kuid tulevik on tume 8) Aga eestimaal naasevad 2 taktilised pühapäeval retro klassi näol kuhu ei tule ühtki nelja taktilist nii,et kel isu "krossihaisu" järgi siis seda saab :mrgreen:

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas mx77 »

vootele kirjutas:
mx77 kirjutas:
vootele kirjutas:

Üritaks siis vähemalt selles threadis püsida teemas ja räägiks taktide arvust kuskil mujal. See millise taktiarvu mingi jaapani hiidkontserni turundusinimesed parasjagu kasulikuks otsustavad turule paisata ei ole eesti motokrossiga kuidagi seotud.

OK sorry ei saanud aru, et see teema on ainult Eesti motokrossi päralt...

no üritaks siin äkki midagi sellist tekitada, millest ka midagi muutuks. maailma kross areneb omasoodu meie mõjutamata. muuseas, selle 2x töömahu ülekaalu kohta on vastused tegelikult juba olemas MX2 2T 150ccm ja tõenäoliselt MX1 4T 450>350ccm


vootele
Postitusi: 138
Liitunud: 18 Veebr 2004, 19:01
Asukoht: Keila
Kontakt:

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas vootele »

Heh, nalja saaks nabani, kui otsepritsega MX2 masinad osutuks kiiremateks MX1 masinatest...
OK, rohkem ei mölise.


benno

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas benno »

[]
no üritaks siin äkki midagi sellist tekitada, millest ka midagi muutuks.

Siin foorumis on palju mehi kes väge täis ja kirutakse seda EMFi üks jagu. Asjalood on sellised, et ega sellest EMFist ei saa ei üle ega ümber. Järelikult tuleb nendega koos maha istuda ja pidada üks ühine koosolek ja rääkida suud puhtaks. Olen kindel, et sellisel moel jõuab lahenduseni mis rahuldab mõlemaid pooli.Ei ole just mõtekas iga paari kuu tagant jälle ja jälle teemat uuesti arutama hakata. Saage lõpuks ometi aru - see ei vii kuhugi.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas mella »

arvad, et EMF ei tea, mis probleemid on? Istud laua taha, räägid suu puhtaks, mitte midagi ei muutu tavalise sõitja jaoks.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas mx77 »

mella kirjutas:

arvad, et EMF ei tea, mis probleemid on? Istud laua taha, räägid suu puhtaks, mitte midagi ei muutu tavalise sõitja jaoks.

noh, ma ikka nii pessimistlik ei oleks. lärmi näide on see, et midagi on võimalik muuta kui tahtmist on.

Kasutaja avatar

Teema algataja
YZ 250 2t
Postitusi: 322
Liitunud: 17 Veebr 2008, 18:19
Tsikkel: YAMAHA YZ 250
Asukoht: Eesti

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas YZ 250 2t »

racerx kirjutas:

systeemivälistele ei saagi ju systeem toimida. Seega on loogiline osta litsents teha visiite EMF-i organisatsiooni raames toimuvale.
Harrastajate sari on tore aga kas kahte EKV sarja välja veab väike riik ning selle vajalikkus .... milleks kui on juba olemas.

Motokross tulevik saab olema kindlasti huvitav kui teema pealkirja juurde tulla. Kas kohalikud kihutajad sellele omandada suudavad on iseasi, sest see tulevik mis mujal ammu on olemas ja meile alles tulemas tähendab veelgi suuremat professionaalsust ja tänase päeva seis, osad hyppavad yle pea omandab uue tähenduse.

17 oktoober on Maardus 2strokeTalibani yritus. Pole vaja teda ju tänada vaid lihtsalt kohale minna ning tuld anda.
Ongi sari olemas, MMM, Maardu jne jne. Kas nii sportlikule tegelasele kellele neist veel väheks jääb on eraldi sarja vaja ?
Arvan et ei, EKV ja kui käsi soe siis EMV. Ning kui ikka ei saa karikaid neilt yritustelt siis selle jaoks pole vaja mitte uut sarja vaid investeerida oma ressursid Leoki, Triisa, Arumäe laagrites, teha trenni ja pingutada, teine variant hakka krossi nautima ja kihuta nagu Koval73, mx77 jpt.

Aga kes ütles, et süsteem toimib??? Ei toimi ju, kui ollakse süsteemist väljaspool??? Kui asi toimiks siis siin seda udu poleks ju...
Kui ma sõidaks karika pärast siis on asi selge aga ma ei tee ju seda... ja sealt lõpebki arusaam, mis ma siis tegema pean??? Et omasugustega koos olla...

Krossimees Aare :)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kross ja enduro”