stuntijate rattad
Moderaator: Moded
Re: stuntijate rattad
Minu ratas on 2003 aasta Suzuki gsxr 600
palju seal ümber pole tehtud, eemaldatud mõned gondlid ja muud nipet näpet, ülekandeks on 14/49 mis teeb gear ratioks 3.50.
mõned pildid ka siis..
algelised driftimised
ja stoppie
aga paha on see et kiisul läks mootor natuke aega tagasi täitsa tuksi, ja nüüd pole natuke saanud sõita, kuna otsin uut mootorit mida vahele panna.
Nii et kui kellegil on juhuslikult üle sellise ratta mootor siis ütle hind, vastasel juhul lasen kuskilt tuua..
pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad![]()
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Re: stuntijate rattad
Mul vedeleb komplektne 600 K1 mootor nurgas. Väga hea ta ei ole, tundus hõredavõitu, aga töötas kui vahelt välja tõstsin. Sisse pole vaadanud. Oleneb, mis su mootoriga juhtus, kahest kokku annab ehk ehitada.
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Re: stuntijate rattad
küsiks niipalju, et kas stuntbikedel pannakse tagapidur üldjuhul ikka näpualla eraldi lingina? või panete ikka jalaga?
-
- Postitusi: 127
- Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
- Asukoht: Tallinn
Re: stuntijate rattad
Tagapiduri dubleerimist vaja siis kui ei saa kontrollida tsikli ümberkukkumist jalaga, ehk trikkide tegemisel. Muul ajal see ei ole nii effektiivne (sõltub muidugi konstruktsioonist).
-
- Postitusi: 127
- Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
- Asukoht: Tallinn
-
- Postitusi: 166
- Liitunud: 20 Apr 2004, 22:15
- Tsikkel: VFR1200F,VFR800V-TEC
- Asukoht: muuga
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: stuntijate rattad
Tere.Panen siia siis veelkord oma lingi väikeste ülesvõtetega ,kui juhuslikult kellelgi veel huvi talvel jääväljakul harjutada.http://nagi.ee/photos/hevimees/?lastind ... rt=4.Jõuab veel valmis teha kuni õues s**t suusa ilm kui aga juba lumi ja jää siis pole aega enam nokitsemiseks.
-
- Postitusi: 127
- Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
- Asukoht: Tallinn
Re: stuntijate rattad
Mõned pildid minu Aprilia SXV 550 st,
Tehtud: stunt hammakad 13x51, handbrake (brembo), stunt pegs, subframes, sliderid, kõik elutähtsad organid üleviidud või siis kaitstud.
Kui kellegil on ostuhuvi siis küsige julgelt.
Re: stuntijate rattad
Siin on nii v2 kui ka vanu baike. Millised oleks kõige sobivamad stuntrattad.
Tahaks ka.
Re: stuntijate rattad
pitbike on hea alustamiseks.ei maksa palju,kannatab kukkumisi,väga hea selle punkti kätte saamiseks.ise sõidan ka pitbikega ja täitsa normaalne masin.pitbike võiks olla 11cc,125cc või 140cc lahjemad ei anna nii head tulemusi,see on minu arvamus.muidugi kõik räägivad et hea on alustada pitbike või rolleriga ja kui sulle need asjad ei meeldi siis supermoto.
Re: stuntijate rattad
maxx kirjutas:Siin on nii v2 kui ka vanu baike. Millised oleks kõige sobivamad stuntrattad.
Tahaks ka.
Mina soovitaks Cbr F4i võibolla ka F3, gsxr tõmbleb pisut palju. 636 ninjad on suht popid ja niipalju kui inimesi sõidab 05-06 R6'ga kiidavad seda taevani. Enamasti sõidetakse sellega, mis võtta on. Alustuseks, niipalju kui mina soovitada julgen, siis F4i(tugev, pommikindel, ei jookse kotti nii lihtsalt, odavamad osad jne).
Re: stuntijate rattad
Sinu point on: kerge ratas millega on hea trikke õppida.
Supermoto on hea mõte, rattal on mitu head väljundit isegi talvel.
andrezoo9 kirjutas:pitbike on hea alustamiseks.ei maksa palju,kannatab kukkumisi,väga hea selle punkti kätte saamiseks.ise sõidan ka pitbikega ja täitsa normaalne masin.pitbike võiks olla 11cc,125cc või 140cc lahjemad ei anna nii head tulemusi,see on minu arvamus.muidugi kõik räägivad et hea on alustada pitbike või rolleriga ja kui sulle need asjad ei meeldi siis supermoto.
-
- Postitusi: 127
- Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
- Asukoht: Tallinn
Re: stuntijate rattad
Stunt pegs on mitte kokkuklapitavad jalatoed!
http://www.50stunt.com/category_s/34.htm
Re: stuntijate rattad
pegid on need mis on on taguratta juures kus tavaliselt on kukkumispunnid.stuntpegid on istme juures just nagu SupermotoStunts-il.
Re: stuntijate rattad
[quote="Supermoto stunts"]Mõned pildid minu Aprilia SXV 550 st,
Tehtud: stunt hammakad 13x51, handbrake (brembo), stunt pegs, subframes, sliderid, kõik elutähtsad organid üleviidud või siis kaitstud.
Kui kellegil on ostuhuvi siis küsige julgelt.
sxv on nii sile. pole kukkumist proovinud? Kas lenksul tagapidur? Kui pikalt tagarattal sõitta, mootor kuivale ei jää?
Kas v2 stundiks on sobiv? Räägi kas oled masinaid võrrelda saanud, mis head-vead.
-
- Postitusi: 127
- Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
- Asukoht: Tallinn
Re: stuntijate rattad
On ikka kukutud, kuid kiirused on väiksed ja olen suutnud rattast hoida. Handbreak ongi lenksul tagapidur. See on SuMo ja ta ei jää kuivale, lisaks on ka karteri ventilatsioon natuke moditud, et mootor ei saaks hüdrošokki ümberkukkumisel. V2 on sujuvam ja sobib ideaalselt stunti jaoks, võrreldes teistega on võimalik ka tänaval liikuda stunt ülekannetega, ehk siis näiteks honda CRF optimaalsete hammakatega 13/60 saad kätte ainult 70-80 km/h, teised margid on veel aeglasemad, SXV 13/54 aga 120-140. Ainuke miinus kaks pütti=kaks korda suurem remondikulu, kuid sxv-de hooldusvälp on pikem ja mootoriremondita on sõidetud 16000km. Mis on väga oluline, toite süsteem on sissepritsega. Mootor on tunduvalt keerulisem, kuid netis on tohutu infi, ja AP Motors on paremaks oma teeninduse saand.
Siin ka video supermoto stunt guru poolt:
Re: stuntijate rattad
Supermoto stunts kirjutas:On ikka kukutud, kuid kiirused on väiksed ja olen suutnud rattast hoida. Handbreak ongi lenksul tagapidur. See on SuMo ja ta ei jää kuivale, lisaks on ka karteri ventilatsioon natuke moditud, et mootor ei saaks hüdrošokki ümberkukkumisel. V2 on sujuvam ja sobib ideaalselt stunti jaoks, võrreldes teistega on võimalik ka tänaval liikuda stunt ülekannetega, ehk siis näiteks honda CRF optimaalsete hammakatega 13/60 saad kätte ainult 70-80 km/h, teised margid on veel aeglasemad, SXV 13/54 aga 120-140. Ainuke miinus kaks pütti=kaks korda suurem remondikulu, kuid sxv-de hooldusvälp on pikem ja mootoriremondita on sõidetud 16000km. Mis on väga oluline, toite süsteem on sissepritsega. Mootor on tunduvalt keerulisem, kuid netis on tohutu infi, ja AP Motors on paremaks oma teeninduse saand.
Siin ka video supermoto stunt guru poolt:
Kas see ülekandejutt on tõsiselt nii suur kiirusepiiraja .
Profi tasemel võib-olla.
Ma kaalun ratta valikul streetfighteri ja supermoto vahel.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: stuntijate rattad
Supermoto stunts kirjutas:Stunt pegs on mitte kokkuklapitavad jalatoed!
http://www.50stunt.com/category_s/34.htm
muide need jalatoed mis sellel lehel müüa on nende ehitust arvestades just kokkuklapitavad ju
-
- Postitusi: 127
- Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
- Asukoht: Tallinn
Re: stuntijate rattad
Endal väiksed raha probleemid hetkel, kuid kui raha tekib lasen Supermoto stuntmanil enda Aprilia Sxv samuti trikivalmis seada
-
- Postitusi: 127
- Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
- Asukoht: Tallinn
Re: stuntijate rattad
Ruja kirjutas:Endal väiksed raha probleemid hetkel, kuid kui raha tekib lasen Supermoto stuntmanil enda Aprilia Sxv samuti trikivalmis seada
pole probleemi
muideks minu tsikkel on nüüd müügis (tuleb uus proekt), niiet küsimused PSi
-
- Postitusi: 127
- Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
- Asukoht: Tallinn
Re: stuntijate rattad
kõik vajalikud asjad on sellel olemas aga kuidagi liiga värviline on.nh muidugi igaühel on enda maitse.
Re: stuntijate rattad
Kas kellegil karpadega mootor ka on? Mida teha karpa ülevooluga torudega? Pimedat ei saa ette panna neile kuna siis hakkab seda kütust karpasse sisse suruma. Nii ka ei saa jätta; nagu originaalis on, kuna siis jookseb sealt jubetalt kütet maha.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.