Saade: CBR600rr ABS 2009

Eestikeelsed motosaated ja õpetlikud videod.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Saade: CBR600rr ABS 2009

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com

Sverre
Postitusi: 340
Liitunud: 19 Mär 2004, 11:49
Tänatud: 15 korda

Re: Saade: CBR600rr ABS 2009

Lugemata postitus Postitas Sverre »

.

Viimati muutis Sverre, 07 Juul 2013, 19:17, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Saade: CBR600rr ABS 2009

Lugemata postitus Postitas Vidget »

Järgmist 600 bike proovides võta ikka Ardo ka peale ja vaata ,kuidas siis pill käitub :wack:

Let the good times roll.

Kasutaja avatar

ducatist
Postitusi: 153
Liitunud: 30 Juun 2007, 13:20
Tsikkel: Monster 900
Asukoht: Haapsalu

Re: Saade: CBR600rr ABS 2009

Lugemata postitus Postitas ducatist »

Kuule Väints,kas nyyd on siis nii et... kui systeemist vool kaob,siis sellel CEBeril pidureid pole.Ja ilma töötava mootorita lykates samuti?

Kasutaja avatar

kmx
Postitusi: 568
Liitunud: 31 Mär 2004, 14:51
Asukoht: Harku/Yamaha R7

Re: Saade: CBR600rr ABS 2009

Lugemata postitus Postitas kmx »

Vidget kirjutas:

Järgmist 600 bike proovides võta ikka Ardo ka peale ja vaata ,kuidas siis pill käitub :wack:

Tead ju küll kuidas roller edasi läheb :mrgreen:

Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

Re: Saade: CBR600rr ABS 2009

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

Ma olen imestunud, rääkige nüüd lähemalt.

1) Sama mis enem, särtsu pole, pole ka pidureid ?

2) Esiratas maast õhku tõuseb tuleb kohe seisma jääda ? (tagarattas selle masinaga sõita ei saa)

3) Liivapeal tahtes tagapidurit vajutada vajutab ta ikkagi esimest ? Kui tundlik ta siis on, kui palju ta aru saab, kas ta mõtleb alles siis sellele, et näe ratas blokeerus, kui näoga liiva oled sukeldunud ?

4) Kas siis sellist legendaarset varianti ei saagi osta, kus seda " sit-- " peal ei ole ?

5) Kas need ongi nüüd Honda uute ratastega geniaalsuse tippsaavutus ?!

6) Nüüd kui parema külje peale käia, siis võib arvestada 20 kg on rahakott kergem kohe. Pidurdusüsteemi ajud ja muud asjad kaovad.

Ainuke asi mis ma näen on kasulik selle juures, et tõesti esimesest pidurist võiks ka tagumine pidurdada, kuid kas tagumisest peab esimene pidurdama, kes imelik kasutab tagapidurit rohkem, kui esimest (tänaval).

Kas viga on minus või ma tõesti solvun iga aastaga rohkem Hondade peale, välimus on kehvaks läinud, elektroonikat ja jama mis katki läheks kergesti on igal sammul juurde topitud.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8387
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 320 korda
Tänatud: 420 korda
Kontakt:

Re: Saade: CBR600rr ABS 2009

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Niipalju võin lisada, et sattusin vaatam soome autosaadet kus testiti sama ratast ja võrreldi just pidurisüsteema, ehks siis ratast ABS-iga ja sama ratst ilma. Testijaks oli üks soome tugevamaid stuntridered. Ja tee mis tahad, ABS rattaga sai ikka mitmeid meetreid varem pidama.

Kasutaja avatar

M2
Postitusi: 607
Liitunud: 24 Mai 2007, 11:47
Tsikkel: CB1000R
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Saade: CBR600rr ABS 2009

Lugemata postitus Postitas M2 »

Whitebalance kirjutas:

Kas viga on minus või ma tõesti solvun iga aastaga rohkem Hondade peale...

Mulle hakkab iga aastaga see ratas üha enam meeldima. :P

Viimati muutis M2, 20 Sept 2009, 19:09, muudetud 1 kord kokku.
ELUST TULEB LÄBI MURDA, MITTE PUGEDA!
http://www.animalistika.ee

alambe
Postitusi: 222
Liitunud: 11 Mai 2005, 19:31
Tsikkel: Kawasaki Z750
Asukoht: Tallinn

Re: Saade: CBR600rr ABS 2009

Lugemata postitus Postitas alambe »

1) pea kõik andurid on dubleeritud, aga kui miskit peaks juhtuma, siis töötavad pidurid tavapiduritena edasi.
kiirusel 6kmh ja edasi suletakse lihtsalt vedruklapp ,mis eraldab heebli/pedaali juurest tuleva vedeliku supportitesse minevaga.

2)võid vabalt esi/tagarattas lasta kaua lustib. Lihtsalt peale 15 sekundit tajub aju ,et asi pole päris see ja lülitab absi välja. Peale seda kuni süüte uuesti välja-sisselülitamisene on abs deaktiveeritud ja töötab tavapidurina.

3)Väga tundlik on, arvutusi teeb iga mõne millisekundi tagant. Tagapidurit vajutades rakendab esimest vastavalt vajadusele.

4) On ka olemas ilma ABSita variandid

5)Kindlasti pole see Honda saavutuste tipp, palju huvitavat on veel tulemas.

6)ABSi aju ja komponendid on siiski kaitstud, lihtsalt ei näe ABSi pump ja muu sinnajuurde kuuluv nii atraktiivne välja kui näiteks on seda mootori karter jne.

Soovitav on ka tavapiduritega mõlemat kasutada samaaegselt, et ohusituatsiooni tekkides mitte valesid liigutusi teha.
Catweesis saad veel hetkel antud ratast täitsa proovida kui ilma on (mida koledam ilm, seda parem katsetamiseks tegelikult)

Disain on maitseasi, mille üle ei vaielda vaid kakeldakse ja Hondale kohaselt on kõik väga töökindel.

Whitebalance kirjutas:

Ma olen imestunud, rääkige nüüd lähemalt.

1) Sama mis enem, särtsu pole, pole ka pidureid ?

2) Esiratas maast õhku tõuseb tuleb kohe seisma jääda ? (tagarattas selle masinaga sõita ei saa)

3) Liivapeal tahtes tagapidurit vajutada vajutab ta ikkagi esimest ? Kui tundlik ta siis on, kui palju ta aru saab, kas ta mõtleb alles siis sellele, et näe ratas blokeerus, kui näoga liiva oled sukeldunud ?

4) Kas siis sellist legendaarset varianti ei saagi osta, kus seda " sit-- " peal ei ole ?

5) Kas need ongi nüüd Honda uute ratastega geniaalsuse tippsaavutus ?!

6) Nüüd kui parema külje peale käia, siis võib arvestada 20 kg on rahakott kergem kohe. Pidurdusüsteemi ajud ja muud asjad kaovad.

Ainuke asi mis ma näen on kasulik selle juures, et tõesti esimesest pidurist võiks ka tagumine pidurdada, kuid kas tagumisest peab esimene pidurdama, kes imelik kasutab tagapidurit rohkem, kui esimest (tänaval).

Kas viga on minus või ma tõesti solvun iga aastaga rohkem Hondade peale, välimus on kehvaks läinud, elektroonikat ja jama mis katki läheks kergesti on igal sammul juurde topitud.


Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8797
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 134 korda
Tänatud: 334 korda
Kontakt:

Re: Saade: CBR600rr ABS 2009

Lugemata postitus Postitas Piipz »

mina vajutan liiva peal ka esipidurit, ei näe siin mingit probleemi. üle ei tohi lihtsalt pingutada. tagapidurist paljalt pole eriti kasu, kui hoog suurem olema kipub :S

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “TV”