Saade: CBR600rr ABS 2009
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Saade: CBR600rr ABS 2009
Järgmist 600 bike proovides võta ikka Ardo ka peale ja vaata ,kuidas siis pill käitub
Let the good times roll.
Re: Saade: CBR600rr ABS 2009
Kuule Väints,kas nyyd on siis nii et... kui systeemist vool kaob,siis sellel CEBeril pidureid pole.Ja ilma töötava mootorita lykates samuti?
Re: Saade: CBR600rr ABS 2009
Vidget kirjutas:Järgmist 600 bike proovides võta ikka Ardo ka peale ja vaata ,kuidas siis pill käitub
Tead ju küll kuidas roller edasi läheb
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
Re: Saade: CBR600rr ABS 2009
Ma olen imestunud, rääkige nüüd lähemalt.
1) Sama mis enem, särtsu pole, pole ka pidureid ?
2) Esiratas maast õhku tõuseb tuleb kohe seisma jääda ? (tagarattas selle masinaga sõita ei saa)
3) Liivapeal tahtes tagapidurit vajutada vajutab ta ikkagi esimest ? Kui tundlik ta siis on, kui palju ta aru saab, kas ta mõtleb alles siis sellele, et näe ratas blokeerus, kui näoga liiva oled sukeldunud ?
4) Kas siis sellist legendaarset varianti ei saagi osta, kus seda " sit-- " peal ei ole ?
5) Kas need ongi nüüd Honda uute ratastega geniaalsuse tippsaavutus ?!
6) Nüüd kui parema külje peale käia, siis võib arvestada 20 kg on rahakott kergem kohe. Pidurdusüsteemi ajud ja muud asjad kaovad.
Ainuke asi mis ma näen on kasulik selle juures, et tõesti esimesest pidurist võiks ka tagumine pidurdada, kuid kas tagumisest peab esimene pidurdama, kes imelik kasutab tagapidurit rohkem, kui esimest (tänaval).
Kas viga on minus või ma tõesti solvun iga aastaga rohkem Hondade peale, välimus on kehvaks läinud, elektroonikat ja jama mis katki läheks kergesti on igal sammul juurde topitud.
-
- Postitusi: 8387
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 320 korda
- Tänatud: 420 korda
- Kontakt:
Re: Saade: CBR600rr ABS 2009
Niipalju võin lisada, et sattusin vaatam soome autosaadet kus testiti sama ratast ja võrreldi just pidurisüsteema, ehks siis ratast ABS-iga ja sama ratst ilma. Testijaks oli üks soome tugevamaid stuntridered. Ja tee mis tahad, ABS rattaga sai ikka mitmeid meetreid varem pidama.
-
- Postitusi: 607
- Liitunud: 24 Mai 2007, 11:47
- Tsikkel: CB1000R
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Saade: CBR600rr ABS 2009
Whitebalance kirjutas:Kas viga on minus või ma tõesti solvun iga aastaga rohkem Hondade peale...
Mulle hakkab iga aastaga see ratas üha enam meeldima.
http://www.animalistika.ee
Re: Saade: CBR600rr ABS 2009
1) pea kõik andurid on dubleeritud, aga kui miskit peaks juhtuma, siis töötavad pidurid tavapiduritena edasi.
kiirusel 6kmh ja edasi suletakse lihtsalt vedruklapp ,mis eraldab heebli/pedaali juurest tuleva vedeliku supportitesse minevaga.
2)võid vabalt esi/tagarattas lasta kaua lustib. Lihtsalt peale 15 sekundit tajub aju ,et asi pole päris see ja lülitab absi välja. Peale seda kuni süüte uuesti välja-sisselülitamisene on abs deaktiveeritud ja töötab tavapidurina.
3)Väga tundlik on, arvutusi teeb iga mõne millisekundi tagant. Tagapidurit vajutades rakendab esimest vastavalt vajadusele.
4) On ka olemas ilma ABSita variandid
5)Kindlasti pole see Honda saavutuste tipp, palju huvitavat on veel tulemas.
6)ABSi aju ja komponendid on siiski kaitstud, lihtsalt ei näe ABSi pump ja muu sinnajuurde kuuluv nii atraktiivne välja kui näiteks on seda mootori karter jne.
Soovitav on ka tavapiduritega mõlemat kasutada samaaegselt, et ohusituatsiooni tekkides mitte valesid liigutusi teha.
Catweesis saad veel hetkel antud ratast täitsa proovida kui ilma on (mida koledam ilm, seda parem katsetamiseks tegelikult)
Disain on maitseasi, mille üle ei vaielda vaid kakeldakse ja Hondale kohaselt on kõik väga töökindel.
Whitebalance kirjutas:Ma olen imestunud, rääkige nüüd lähemalt.
1) Sama mis enem, särtsu pole, pole ka pidureid ?
2) Esiratas maast õhku tõuseb tuleb kohe seisma jääda ? (tagarattas selle masinaga sõita ei saa)
3) Liivapeal tahtes tagapidurit vajutada vajutab ta ikkagi esimest ? Kui tundlik ta siis on, kui palju ta aru saab, kas ta mõtleb alles siis sellele, et näe ratas blokeerus, kui näoga liiva oled sukeldunud ?
4) Kas siis sellist legendaarset varianti ei saagi osta, kus seda " sit-- " peal ei ole ?
5) Kas need ongi nüüd Honda uute ratastega geniaalsuse tippsaavutus ?!
6) Nüüd kui parema külje peale käia, siis võib arvestada 20 kg on rahakott kergem kohe. Pidurdusüsteemi ajud ja muud asjad kaovad.
Ainuke asi mis ma näen on kasulik selle juures, et tõesti esimesest pidurist võiks ka tagumine pidurdada, kuid kas tagumisest peab esimene pidurdama, kes imelik kasutab tagapidurit rohkem, kui esimest (tänaval).
Kas viga on minus või ma tõesti solvun iga aastaga rohkem Hondade peale, välimus on kehvaks läinud, elektroonikat ja jama mis katki läheks kergesti on igal sammul juurde topitud.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8797
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 334 korda
- Kontakt:
Re: Saade: CBR600rr ABS 2009
mina vajutan liiva peal ka esipidurit, ei näe siin mingit probleemi. üle ei tohi lihtsalt pingutada. tagapidurist paljalt pole eriti kasu, kui hoog suurem olema kipub :S
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.