WY150T-3 piiraja peal?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
WY150T-3 piiraja peal?
Tervist,
Tegemist siis Wangye WY150T-3'ga, 150CC mootor.
Küsimus, kui palju peaks 150cc roller välja võtma (ilma piirajateta)?
Probleem on selles, et mul venitab 85..95 (sõtluvalt kahe-rattalise tujust) km/h välja.
Oleks masinast vaja kätte saada 21. augustiks ca. 100...110 km/h.
Tänan kõiki, kes annaks vihjeid kust piirajat leida (kui neid on) või kuidas ratast kiiremaks saada.
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: WY150T-3 piiraja peal?
MikuHirm kirjutas:Oleks masinast vaja kätte saada 21. augustiks ca. 100...110 km/h.
Mis kellaks ?
Re: WY150T-3 piiraja peal?
peale poolt kuut on suht mõttetu üritus.
Re: WY150T-3 piiraja peal?
ostsin kunagi peaaegu analoogse 150 aparaadi...
kui oli sissesõitmata veel, läks korra 65-70 km/h ja seda siis kui oli miski 700 km alles sõidetud...
nüüd on ees 36XX km ja 95 samuti lagi. tundub, et ega ta rohkem ei lähegi. 95 on saadud GPS-iga kusjuures spido ise näitab hoopis 110
95 sõites on tahhol pöördeid miski 9000. sellise kiiruse saavutas, kui oli 1000km juba ette kerinud. küsisin ka teadjamatelt... piirajat sellise klassi motorolleritel ei ole, natuke pidi päästma kui kergemad rullid panna. ise pole seal veel midagi sorkinud, las olla. mulle aitab ka sellest. linnas jalgu ei jää ja maanteel võtan kõrvale, et autod mööda lasta.
ahjaa, keegi oli sellisel asjal õhufiltri kopsikul neid õhuvõtuavasid suuremaks teinud ja siis nõela asendit muutnud. kuidas lõppkiirusega on ei tea, kuid kiirendus olla jutu järgi paremaks läinud.
ja vaata youtubest videoid. pane otsingusse 150cc ja seal nii mõnigi koht kus seletatakse mis ja kuidas. kahjuks endal english...kehv.
Re: WY150T-3 piiraja peal?
WY150T-3
LWH: 19557001095mm
Wheel Base: 1380mm
Dry Mass: 109kg
Ground Clearance: 120mm
Engine Style: Single cylinder,4 stroke, air-cooling
Engine Type: 157QMJ
Bore * Stroke: 57.4mm*57.8mm
Compression Ratio: 9.2 :1,
Max Power: 5.9kw/7000r/min,
Ignition: CDI
Starting Mode: Electric and kick starter
Clutch Dry: centrifugal
Gear: CTV Bandon Belt
Front Tire: 130/60-13
Rear Tire: 130/60-13
Battery: 12V
Front brake: Hand operation, disc
Rear brake: Kick operation, drum
Max Speed: 85km/h,
Economic Fuel Consumption: 2.9L/100km,
Max Load: 150kg
Fuel Tank: 6L
Re: WY150T-3 piiraja peal?
Tavaliselt on rolleritel piirajad karburaatoris, CDIs, summutis või variaatoris - seda aga 2 taktilise puhul.
4 taktilised on mõnikord erinevad, eriti pilusilmad. Halvimal juhul on piiratud kõrgeid pöördeid sisse-väljalaske avadega.
Eks pead ise uurima hakkama kui soovi on, aga ma arvan et natuke annaks su masinast veel välja pigistada.
-
Teema algataja
Re: WY150T-3 piiraja peal?
sentry kirjutas:Tavaliselt on rolleritel piirajad karburaatoris, CDIs, summutis või variaatoris - seda aga 2 taktilise puhul.
4 taktilised on mõnikord erinevad, eriti pilusilmad. Halvimal juhul on piiratud kõrgeid pöördeid sisse-väljalaske avadega.
Eks pead ise uurima hakkama kui soovi on, aga ma arvan et natuke annaks su masinast veel välja pigistada.
Sisse-väljalaske avad sai kiirkorras üle vaadatud. Seal peaks kõik JOKK olema. Samuti ka summuti.
CDI jäi aga natuke kahtlaseks/aru saamatuks, sest ei leidnud mingisugustki infot selle kohta. Variaatorisse aga pole veel roninud
--DogFood-- kirjutas:MikuHirm kirjutas:Oleks masinast vaja kätte saada 21. augustiks ca. 100...110 km/h.
Mis kellaks ?
asixmer kirjutas:peale poolt kuut on suht mõttetu üritus.
Mida varem, seda parem. Põhieesmark on aga minna Baltic Chain Run 2009'le.
EDIT:
Okei, sai ka variaator lahti kangutatud. Tühi plats seal (st. polenud seal ühtegi üleliigset seibi).
Re: WY150T-3 piiraja peal?
piirajaid pole, pole mõtet otsida
ehk siis et saada see 100km/h ürita kas vario settinguid muuta või hakka tuunima
Mis ma esimesena prooviks oleks nt koonusfilter, suurem düüs..sumpa leegitoru uus jämedam ja kui võimalik ka otsem. Pütt võib vana vast jääda..
kuna ta neljataktiline siis annaks kõige suurema vahe silindripeaga midagi ette võtta..portida jne.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: WY150T-3 piiraja peal?
Kui juba uus leegitoru siis vana pütti ma sinna otsa ei jätaks. Kaalub see juba mitu head kilo ja ega ta ummistustevabalt konstrueeritud ka pole. Vahest annab ka veidi suurem karburaator tulemust juurde. Ma miskipärast kahtlen, et ilma nukkvõlli muutmata sealt suurt powerit tuleb.
-
Teema algataja
Re: WY150T-3 piiraja peal?
Põhimõtteliselt, võib teema lukku panna.
Asjast aga,
Piirajat pole jah nagu eelpool keegi mainis. Samas aga pidi ratast kiiremaks saama rullikute (variaatoris) vahetamisega (väiksema kaaludega), ning karpa vahetamisega. Viimane kindlasti muudab asja, kuid kui palju, ei tea. Samuti tuleks välja visata vaakumpump (kütuse oma, kui keegi selle peale ei tule) ja asendada see elektrilisega. CPI pidi ka vist välja vahetama.
Igaljuhul, sai Baltic Chain Run 2009'l ilusti-kenast ära käidud. Olin küll aeglane (või nuh, aeglasem kui biker'id) kuid enesekindel
Jõudu ja tänud kõikidele kes oma pead vaevasid minuga.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6763
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 692 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: WY150T-3 piiraja peal?
XS400 kirjutas:ja kui kaugele sa sellega sõitsid Eestist???
Kodanik sõitis sinna ja tagasi
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: WY150T-3 piiraja peal?
MikuHirm kirjutas:Põhimõtteliselt, võib teema lukku panna.
Asjast aga,
Piirajat pole jah nagu eelpool keegi mainis. Samas aga pidi ratast kiiremaks saama rullikute (variaatoris) vahetamisega (väiksema kaaludega), ning karpa vahetamisega. Viimane kindlasti muudab asja, kuid kui palju, ei tea. Samuti tuleks välja visata vaakumpump (kütuse oma, kui keegi selle peale ei tule) ja asendada see elektrilisega. CPI pidi ka vist välja vahetama.Igaljuhul, sai Baltic Chain Run 2009'l ilusti-kenast ära käidud. Olin küll aeglane (või nuh, aeglasem kui biker'id) kuid enesekindel
Jõudu ja tänud kõikidele kes oma pead vaevasid minuga.
Kiiremaks sa küll kergemate rullide panekuga ei saa. Pigem saad särtsakamat kiirendust. Misasi on CPI? Kolmetähelise nimetusega detail on küll CDI, mis tõepoolest teinekord ka piirava seadmena lisaks veel toimib. Milleks elektrilisega pumbaga asendada? Lihtsam ju üldse vaakumpump eemaldada ja tavalise voolikutevahelise kraaniga asendada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.