Jalgratta spidomeeter tsiklile
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Jalgratta spidomeeter tsiklile
Mind huvitab, kuidas oleks kõige parem seda anduri magnetit, mis jalgrattal kodara külge käib, tsikli ratta külge ühendada?

kahjuks või õnneks on teema juba siit läbi jooksnud
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... =jalgratta
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... =jalgratta
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Pagan! Oligi meeles, et sellest oli siin juttu aga mingi müstilisel kombel ei leidnud seda otsingu kaudu üles.
Suured tänud Tim!
Oot, aga kinnituse kohta seal siiski ei mainitud...
Suured tänud Tim!
Oot, aga kinnituse kohta seal siiski ei mainitud...
Viimati muutis Aatomik, 17 Dets 2004, 19:40, muudetud 1 kord kokku.

-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Kasutan jalgratta spido tsiklitel aastaid juba. Mudeliks Sigma Sport 800
Kiirust mõõdab piisavalt, ehk 300ni vist peaks minema. Magneti liimisin epoga otse velje servale, siiani püsinud ja ka rehvi vahetuse ajal on alles jäänud. Andur väikse kronsaga esiporika sees amordi ligi ja väljast näha pole midagi. Spido on tõrgeteta toiminud siiani ligi 100000 km, läheb teine patarei.
Kk
Kiirust mõõdab piisavalt, ehk 300ni vist peaks minema. Magneti liimisin epoga otse velje servale, siiani püsinud ja ka rehvi vahetuse ajal on alles jäänud. Andur väikse kronsaga esiporika sees amordi ligi ja väljast näha pole midagi. Spido on tõrgeteta toiminud siiani ligi 100000 km, läheb teine patarei.
Kk
aga sellegipoolest oleks saanud vana kuid täpipealt sama pealkirjaga teemat edasi arendada. või oleks õigem nimetus sinu teemale hoopis äkki "Kuidas kinnitada jalgratta spidot tsiklile?". ok, ei ole suurt vahet aga kui keegi hakkab hiljem jalgratta spido kohta teemasi otsima, on asi raskendatud, kuna info asub erinevates teemades. võiks ju selle teema postid vanasse temasse tõsta?Aatomik kirjutas:Oot, aga kinnituse kohta seal siiski ei mainitud...
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
> aga mida see jalgratta spido teile annab? Tsiklitel ju enamasti ka endal spido olemas...
Mina kasutan seda, kuna ratas on usa turu mudel ja mph spidoga. Km/h on küll olemas, aga tunduvalt väiksem ja raskemalt jälgitav. Ok palju seda kiirust tegelt ikka koguaeg jälgid, enamus on tunnetuses, aga... Lisaks kasutan ma mõnikord ka velo spido teisi funtsoone (keskmine kiirus jne.)
Lisaks kasutan ma päris tihti velo spidolt lisa trippi
Märgiks ka siin ära ühe võrdluse seoses velo spidoga. Nimelt on mõningate proovimiste käigus selgunud, et minu Honda õige spido on omaniku tervise ja vist ka rahakoti huvides tehases tehtud nii, et see üle 90kmH kiirustel progressiivselt rohkem näitama hakkaks. Seda on hea velo spidoga (näit radariga kontrollitud) võrrelda. Kuni 90kmh, liiguvad mõlemad võrdselt, sealt edasi liigub Honda oma eest ära, näidates 100 paiku 10 rohkem jne. Kuni selleni välja, et kui velo oma näitas 200, näitas Honda enda oma juba
235kmh
Minu puhul on lisaspido veel eriti õigustatud, sest olen suur näidiku ja seieri maniak. lisaks tsikli oma kelladele, oli mul vaja külge panna ka õlirõhu ja temperatuuri näitavad mõõdikud. Kui need kaks on sellised so so vajalikud asjad ja toidavad pigem minu "tahan lennuki armatuuri" kiiksu, siis V meeter on vägagi vajalik abiline ja tarvilik mõõdik, mille samuti olen külge pannud.
Kk
Mina kasutan seda, kuna ratas on usa turu mudel ja mph spidoga. Km/h on küll olemas, aga tunduvalt väiksem ja raskemalt jälgitav. Ok palju seda kiirust tegelt ikka koguaeg jälgid, enamus on tunnetuses, aga... Lisaks kasutan ma mõnikord ka velo spido teisi funtsoone (keskmine kiirus jne.)
Lisaks kasutan ma päris tihti velo spidolt lisa trippi
Märgiks ka siin ära ühe võrdluse seoses velo spidoga. Nimelt on mõningate proovimiste käigus selgunud, et minu Honda õige spido on omaniku tervise ja vist ka rahakoti huvides tehases tehtud nii, et see üle 90kmH kiirustel progressiivselt rohkem näitama hakkaks. Seda on hea velo spidoga (näit radariga kontrollitud) võrrelda. Kuni 90kmh, liiguvad mõlemad võrdselt, sealt edasi liigub Honda oma eest ära, näidates 100 paiku 10 rohkem jne. Kuni selleni välja, et kui velo oma näitas 200, näitas Honda enda oma juba
235kmh
Minu puhul on lisaspido veel eriti õigustatud, sest olen suur näidiku ja seieri maniak. lisaks tsikli oma kelladele, oli mul vaja külge panna ka õlirõhu ja temperatuuri näitavad mõõdikud. Kui need kaks on sellised so so vajalikud asjad ja toidavad pigem minu "tahan lennuki armatuuri" kiiksu, siis V meeter on vägagi vajalik abiline ja tarvilik mõõdik, mille samuti olen külge pannud.
Kk
velje kinnituskoht ei tohiks küll suurt mitte midagi lugeda, sest spido mõõdab ratta ringi tegemise aega. Ühe täistiiru tegemisel teevad KÕIK ratta pöörlevad osad ühe täistiiru. Seega pole ju vahet kuhu kinnitad. Paika tuleb sättida vaid ratta ümbermõõt.ado kirjutas:Kas digispido hakkab kohe õiget kiirust näitama olenemata kuhukohta veljel ma selle kinnitan või käib lisaks sellele ka regullimine vms.?
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Kalle -> Tänud vastuse eest! Üks küsimus siiski veel - mis see V meeter on?
Selle spidode suurtel kiirustel ette tormamise kohta on samasuguseid näiteid ka autodelt... Üks tuttav baigimees rääkis ka kunagi, et kui enda võistlusbaigile elektroonilised võistluskellad pani, siis oli ka vahe mingitel kiirustel kuni 40 km/h. Sõpradega koos sõites olid need oma arvates 300-ga lennanud, kui tegelikult oli kiirus ca 250-260 olnud. Endal on selle ratta spidoga ainult see probleem, et ta ju hirmus uimane! Vähemalt rattaga sõites tundub küll nii. Kui aga tsikliga valgusfoori alt stardid, võib vahel enne lubadest ilma jääda, kui rattaspido järgi jõuab...
Selle spidode suurtel kiirustel ette tormamise kohta on samasuguseid näiteid ka autodelt... Üks tuttav baigimees rääkis ka kunagi, et kui enda võistlusbaigile elektroonilised võistluskellad pani, siis oli ka vahe mingitel kiirustel kuni 40 km/h. Sõpradega koos sõites olid need oma arvates 300-ga lennanud, kui tegelikult oli kiirus ca 250-260 olnud. Endal on selle ratta spidoga ainult see probleem, et ta ju hirmus uimane! Vähemalt rattaga sõites tundub küll nii. Kui aga tsikliga valgusfoori alt stardid, võib vahel enne lubadest ilma jääda, kui rattaspido järgi jõuab...
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
>Üks küsimus siiski veel - mis see V meeter on?
Mõtlesin siinkohal voltmeetrit. Hindan seda väga vajalikuks näidikuks, nii tsiklil, kui autol. Viimastel tuleb laadimisjamasi harvem ette. Paljudel tsiklitel on ka auto genega sarnased kuivad gened, mis mootori kõhust väljapool ja nii ankur, kui ergutus mähitud ja ka harjad leiduvad. Õlisjahutusega gened, mis mootori kõhus, saavad ikkagi veits kuumemat olemist tunda ja siit tulevad ka sagedamad vead.
Kui on paigaldatud (ise, või tehasest) voltmeeter ja laadimine silmeall, saab võimalikule el. jamale võimalikult ruttu jaole.
Endal on olnud paar juhust, kus pidevalt ilusat 14,.. pinget näidanud seier äkki kõvasti allapoole langes. Asja uurimisel selgus, et ühel kolmest genest tulnud faasijuhtmest ühendus ära väsinud ja kolmest faasist järel kaks. Siinkohal piisas väiksest hädaabist ja näit voltmeetril taastus. Teisel korral ja teisel tsiklil oli juhe lihtsalt kummalisel kombel lahti pudenenud. Mõlemal korral näitas V-meeter asja õigel ajal ära, enne kui ma oleks aku pealt liiga kaua sõitnud ja hiljem pidanud tunduvalt rohkem vaeva nägema.
Ka võimalikud ülelaadimised ehk regu jamad on kohe näha. Ja kui tsiklil on palju el. lisavarustust, mida korraga kasutada soovitakse, siis on võimalik voltmeetrilt välja lugeda ka selle, millal süsteem kogu selle käitamise ja samas ka laadimisega korraga hätta hakkab jääma. Selle info tarvis on abiks ka ampermeerer, aga tegelikult saab ka voltmeetrilt kogu infi kätte, samas kui v-meeter pakub eeltoodud lisainfot.
oeh..oleks pidanud vist uue teema tegema, aga teema juurde tagasi:
>Endal on selle ratta spidoga ainult see probleem, et ta ju hirmus uimane! Vähemalt rattaga sõites tundub küll nii. Kui aga tsikliga valgusfoori alt stardid, võib vahel enne lubadest ilma jääda, kui rattaspido järgi jõuab...
Sellist probleemi pole ma enda ksutuses oleva Sigma Sprort marki spido juures märganud. Kiiruse näit tuleb kohe kaasa ja võimalikud proti olukorrad on ikka ilusti teada olnud;-)
Kk
Mõtlesin siinkohal voltmeetrit. Hindan seda väga vajalikuks näidikuks, nii tsiklil, kui autol. Viimastel tuleb laadimisjamasi harvem ette. Paljudel tsiklitel on ka auto genega sarnased kuivad gened, mis mootori kõhust väljapool ja nii ankur, kui ergutus mähitud ja ka harjad leiduvad. Õlisjahutusega gened, mis mootori kõhus, saavad ikkagi veits kuumemat olemist tunda ja siit tulevad ka sagedamad vead.
Kui on paigaldatud (ise, või tehasest) voltmeeter ja laadimine silmeall, saab võimalikule el. jamale võimalikult ruttu jaole.
Endal on olnud paar juhust, kus pidevalt ilusat 14,.. pinget näidanud seier äkki kõvasti allapoole langes. Asja uurimisel selgus, et ühel kolmest genest tulnud faasijuhtmest ühendus ära väsinud ja kolmest faasist järel kaks. Siinkohal piisas väiksest hädaabist ja näit voltmeetril taastus. Teisel korral ja teisel tsiklil oli juhe lihtsalt kummalisel kombel lahti pudenenud. Mõlemal korral näitas V-meeter asja õigel ajal ära, enne kui ma oleks aku pealt liiga kaua sõitnud ja hiljem pidanud tunduvalt rohkem vaeva nägema.
Ka võimalikud ülelaadimised ehk regu jamad on kohe näha. Ja kui tsiklil on palju el. lisavarustust, mida korraga kasutada soovitakse, siis on võimalik voltmeetrilt välja lugeda ka selle, millal süsteem kogu selle käitamise ja samas ka laadimisega korraga hätta hakkab jääma. Selle info tarvis on abiks ka ampermeerer, aga tegelikult saab ka voltmeetrilt kogu infi kätte, samas kui v-meeter pakub eeltoodud lisainfot.
oeh..oleks pidanud vist uue teema tegema, aga teema juurde tagasi:
>Endal on selle ratta spidoga ainult see probleem, et ta ju hirmus uimane! Vähemalt rattaga sõites tundub küll nii. Kui aga tsikliga valgusfoori alt stardid, võib vahel enne lubadest ilma jääda, kui rattaspido järgi jõuab...
Sellist probleemi pole ma enda ksutuses oleva Sigma Sprort marki spido juures märganud. Kiiruse näit tuleb kohe kaasa ja võimalikud proti olukorrad on ikka ilusti teada olnud;-)
Kk
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Mind huvitab jalgrattaspido kuna see (vähemalt osa) oskab arvestada keskmist ja mäletab maksimaalset kiirust.Fazer kirjutas:Vabandage minu võhiklikkust, aga mida see jalgratta spido teile annab? Tsiklitel ju enamasti ka endal spido olemas...?!
Ja kas mingitel ei olnud isegi mitte termomeeter peal?
Proovisin muideks mingil ajahetkel sellist juhtmeta varianti. See ei töötanud vähemalt minu tsiklil mitte - nagu mootori käivitasin nii oli "kiirus" põhjas. Ilmselt sai süütemängust oma raadioimpulsi kätte...
Tsikli jaoks peab siis ilmselt juhtmega varianti kasutama.
Siit saab uudistada ja võrrelda eri mudelite omadusi:
http://www.sigmasport.com/index_e.html

elementaarne loogika
Paned selle magneti ratta küljes oleva ketaspiduri külge. Nimelt on piduri kettas augud ja sinna sobib ta ideaalselt minul on juba 2 aastat se seal olnud ja ei kurda 

-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Ega klotsid ei haara kogu ketastFazer kirjutas:Soolendur - kuidas see andur sul seal piduriketta küljes püsib? Piduriklotsid peaks selle sealt ju kohe minema pühkima...?
Fazer


primo
Challenge the Adventure.Ride The World
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.