Gilera smt
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Gilera smt
Tervist.
Keegi oskab nõu anda,millise firma sportsumpsi tasuks osta ?
ja et kas need mis ap motorsis paigaldatakse on bullshit või mitte?
sealse sumpsi hind on 3200 .-
-
- Postitusi: 318
- Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
- Asukoht: Saue
Re: Gilera smt
Kõigepealt tee endale kindlaks millejaoks sportsummutit vaja on, kas sellejaoks, et stock seisundis ratas natuke paremini liikuma saaks või, et osta mõni ''kangem'' summuti, et ka hiljem tuuningvidinaid lisades sumpsi uuesti vahetama ei peaks. Kui oled selgitanud välja, mille jaoks vaja siis külasta mõnda tuuninglehte, vali välija sobiv summuti lugedes sealseid iseloomustusi mille jaoks mõni summuti tehtud on, jäta nimi meelde ja uuri kas neid Eestist ka saada on, kui pole saada, siis võid ka välismaalt tellida.
Baotian Freedo 4
Stella V-50
Müüa Fiat Panda 06!
-
Teema algataja
Re: Gilera smt
no pms ma väga palju seda teha ei viitsiks vist.aga selline küsimus veel,et kui palju see välja käib ilma piirajateta ?
ma viin selle homme hooldusesse ja pole õrna aimu ka kuidas seda edasi hakkab astuma.
ap motorsi kodulehel on kirjas,et selle tippkiirus ilma piirajateta on 90km/h ja natuke pealegi..
vastab see tõele ?
-
- Postitusi: 318
- Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
- Asukoht: Saue
Re: Gilera smt
Spidomeeter võib 90 näidata küll, aga GPS'sellist tulemust ei anna. Ma pigem kaldun arvama, et 80 peaks piir olema, muidugi sõltub see ka sõitja kaalust.
Baotian Freedo 4
Stella V-50
Müüa Fiat Panda 06!
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 318
- Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
- Asukoht: Saue
Re: Gilera smt
Võibolla tõesti, aga ega sa 90nega ikkagipikalt lasta ei kannata väga, kui see täispöörete juures tuleb.
Baotian Freedo 4
Stella V-50
Müüa Fiat Panda 06!
-
Teema algataja
Re: Gilera smt
seda kindlasti.
80 on paras kruiisida
aga kas sul käigukast ei ole jamanud ?
mul on esimesest sõidust saati see jama,et kui kuuenda panen,siis vahepeal ei lähe see sisse ja lööb vaba käigu nagu.
kuuendat sisse pannes,peab kaks nõksu ära tegema,siis alles käik sees.
sul pole sellist jama olnud ?
-
Teema algataja
Re: Gilera smt
aga igatahes ma homme ap motorsisse, 1000 km hooldus.
piirajad maha ja sportsumps, eks siis jagan muljeid,kuidas edasi käib.
ma siin foorumis lugesin,et üks vana oli gpsiga 107km/h saanud ,mingi gianelli sumpsiga vist ja muud ei vahetanudki.
päris karm..
edu sulle
homme räägin,kuidas edasi astub siis
Re: Gilera smt
Piirejateta 90 km/h mõtelvad nad seda, et ka sumpa ja hammasrattad ning düüs on vahetatud, sest, et sumpa ongi piiraja. Ja neljanda ning viienda käigu vahel on ka vaba käik.
Re: Gilera smt
Seda vabakäiku kasutatakse mägedest alla kulgemiseks, aga Eestis pole mägesi, niiet sul seda vaja ei lähe arvatavasti.
-
- Postitusi: 318
- Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
- Asukoht: Saue
Re: Gilera smt
Kahjuks mul endal sellist masinat pole, ainult venelaste koopiamootoriga Zid mis on kolmekäiguline. Seega ei oska käigukasti jama kommenteerida. Kaks nõksu vast seepärast, et tundub, et peale viiendat üks nõks on vabakäik ja kahe nõksuga siis kuues. Igatahes edu masinaga!
Baotian Freedo 4
Stella V-50
Müüa Fiat Panda 06!
-
Teema algataja
Re: Gilera smt
Tervist.
tänud selle käigukastiga seoses.
nii läks gianelli sumps peale. minek on tõsine ja top speed peaks 100 ära tulema.
ükspäev katsetan gpsiga.
aga minu meelest mul jäi sama düüs.
mul on see mure nüüd ainult,et pöörded peavad väga kõrged olema koguaeg, näiteks kui 6 käiguga lasen kiiruse 50km/h siis hakkab pooma tõsiselt ja sama on ka kohaltminekuga,alguses natuke poob ja siis tõmbad jõu takka.
võib vale düüs olla ?
-
Teema algataja
Re: Gilera smt
see relv tirib krt 2 käiguga ka nokka,kui õrnalt ise kaasa aidata
hooldusest tulles,tuli minu järel ka üks gilera runner rollu,selle lüpsin igatahes tõsiselt ära, sellel oli ka just sumpa vahetus ja muud jutud.
see pani imestama,et kui valgusfoori alt lahkudes järsult siduri päästsin,tiris tagaratta ringi, toppisin teise käigu ja ikka käis ringi
muidugi oli tee märg,aga sellest hoolimata,tõsine püss ikka.
Re: Gilera smt
See siis tähendab et oled tõsise plastiku endale tagarehviks pannud või ajad lolli juttu. Loogika järgi on see ikka suht utoopiline, kuna 3 mu sõbral on aprilia sx täiesti ära tehtud 80cc algusest lõpuni ja neil peaks siis neljas käik ka tagarattasse minema?
Palun tee siis näiteks video kuidas sõidad 2 käiguga taratta peal stabiilselt, aita natuke järgi kehaga, idee kohaselt peaks see siis juba olema ju power wheelie ülekannet ka pole muudetud eks?
Seda nalja tahaks küll näha, võtaks kohe kiivri peast ja paluks vabandust kui midagi halvasti ütlesin
pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad![]()
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta
-
Teema algataja
Re: Gilera smt
ma ei olegi öelnud et sellega stabiilselt sõita saab nii.
ratta tirib maast lahti..
dura
Re: Gilera smt
ole hea, tõesta, ja ma võtan oma sõnad tagasi
pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad![]()
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
- Tsikkel: Honda Hornet
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Gilera smt
Jong kirjutas:seda kindlasti.
80 on paras kruiisidaaga kas sul käigukast ei ole jamanud ?
mul on esimesest sõidust saati see jama,et kui kuuenda panen,siis vahepeal ei lähe see sisse ja lööb vaba käigu nagu.
kuuendat sisse pannes,peab kaks nõksu ära tegema,siis alles käik sees.sul pole sellist jama olnud ?
Mul ka jumale nõme see et peenestan ja siis läheb laksust vabakäik sisse(põõrded lähevad korraks lakke 13 000 kanti vms), nii nõme lihtsalt aga kui ma meelega seda vaba käiku otsin siis ei leia seda.
Ja AP koduleheküljel on kirjas et gilera smtl ja aprilia sxil on samad mootorid, kuid minuarust peaksid olema ikka erinevad.
Ma olen saanud Yamaha grizzly (atv 660cc) spitti 85km/h stock smtga. Palju see atv spido ikka valetab
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Gilera smt
Mis aasta Gileraga tegu? Igatahes vanematel, vist enne 2005-e neil vanem Derbi mootor(EBE/EBS) peal ja mina küll sellel kuskil mujal, kui esimese ja teise käigu vahel vabaasendit ei leia. Peale 2005 samuti Derbi uuendatud mootor(D50B0 ja selle kohta ei oska öelda. Aprilia RX-l on ka viimasena nimetatud mootor peal. Varem oli Minarelli AM6.
-
Teema algataja
Re: Gilera smt
piirajatega peaks ju max 52km/h minema ?
kuidas sa said 85 saada ?
ja siis seda ka,et see vaba käik mis sisse läheb vahepeal.
see on siis neljanda ja viienda vahel ning viienda ja kuuenda vahel, no loomulikult ka see vabakäik mis on esimese ja teise vahel.
aga igatahes need teised vabad käigud on mäest alla sõidul kasuks
kuna need on itaalias toodetud ja seal on mäed,siis seal kulub see ära.
siin pole sellega midagi teha.
käigukasti viga see igatahes pole
küsisin ap motorsist ise järele.
aga jh tõsi on see,et alati need sisse ei lähe.
väga väikese nõksu tuleb teha,et läheks,suht raske muidugi.
Re: Gilera smt
Need vabakäigud on enamusel kujuteldavad, kuna pedaali ei tõmmata lihtsalt lõpuni üles... Fiksaator jõuab võlli vabastada, aga mitte uuesti fikseerida ja programmvõll jääb kahe käigu vahele - kui seal oleks käik ette nähtud, käiks ju nõks. Igasuguste vabakäikude lisamine muudaks käiguvahetusssüsteemi (õigemini programmvõlli ja fiksaatori) liiga keeruliseks. Ehtne vaba on vaid 1. ja 2. käigu vahel, ülejäänu on feik. Sellest saab aru juba käigukasti piiludes. Lükake oma käigupedaali nõksust nõksuni ja näete ise, et ainult üks vabakäik on.
See, et itaalias mäed on, ei anna küll mingit vastust küsimusele "üleliigsed vabakäigud". Mäest üles minnes on see ju jama, kui pead 1 käigu lülitamiseks 2x pedaali tirima-lükkama. Muide, käigud lülituvad pea alati hästi, kui lülitada õigel kiirusel õige käik. Mägedest alla sõites olen ma lihtsalt 6. käigu pealt sidurit tõmmanud ja 5x pedaali toksinud, ongi vaba sees. See kõik käib sekundite jooksul ja vaevalt et mingid ekstra vabad selle hõlpsamaks muudaks - hoo vaibumisel on ju vaja madalamat käiku sisse pana aga mis sa teed, kui 5. ja 6. vahel oled? Toksid pedaali...
Käiku tuleb korralikult vahetada - algusest lõpuni.
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
- Tsikkel: Honda Hornet
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Gilera smt
Aga suurema hoo pealt ei saa ju seda ''õiget'' vabakäikku sisse ju? Mul hakkab hullemalt peksma kui üritan suure hoo peal n: 1,2 käiku sisse panema.
-
Teema algataja
Re: Gilera smt
seda küll, korralikult vahetades,ei tule mingit vabat käiku.
suure hoo pealt ei tasugi 1 ja 2 käiku väga taguda, kuigi peaks siduri ära lahutama pöörded käigukastist,aga jh, parem on kui ei toksi neid.
aga kes see loll mingi 50 kmh peal esimese sisse lükkab ??
see on sama et sõidad autoga 5 käiguga,lükkad 1 käigu sisse ja gaasipedaal põhja.
ilus vaatepilt tuleks,kuidas kepsud läbi kapoti lendavad
kapotis on nii suured augud,nagu oleks telliskivi läbi visatud
muidu pidid need gileral olevad käigukastid väga tiptop olema
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 26 Dets 2007, 23:26
- Tsikkel: Aprilia Sx 50
- Asukoht: Tallinn/Suvel väike Muhu saar
Re: Gilera smt
Jong kirjutas:Tervist.
Keegi oskab nõu anda,millise firma sportsumpsi tasuks osta ?
ja et kas need mis ap motorsis paigaldatakse on bullshit või mitte?
sealse sumpsi hind on 3200 .-
Ap moto paigaldab ainult GIANELLI summuteid kui ei ole ise muud sumbutit ise ostnud või soovinud. Gianelli on laialt levinud kuulus ja hea firma
-
Teema algataja
Re: Gilera smt
stenu10 kirjutas:pekk kirjutas:Ap moto paigaldab ainult GIANELLI summuteid.
Mida sa ajad?
On küll nii, nad on proovinud ka teisi sumpse nendele aga giannelli on tundunud kõige parem, mis töötab kõikidel pööretel ilusti. Kindlast võid lasta tellida sealt omale midagi muud ka kui soovi on.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.