KTM või YAMU või=?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Artemide
Postitusi: 495
Liitunud: 01 Jaan 2006, 17:52
Tsikkel: 09 KTM 530 EXC-R
Asukoht: Tallinn

KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas Artemide »

Tervist!

On siis plaan uus ratas muretseda, aga iga päevaga saan aina targemaks ja kahtlused suurenevad. Algul olin 100% KTM 530 EXC poolt, aga nüüd tekkis ka selline mõte nagu YAMAHA WR 450. Ikka veel kaldun kõvasti KTMi poole, aga küsimus siis järgmine. Kui ma kasutan ratast kui tarbe eset ja lihtsalt sõidan sellega, mitte ei käi rajal, siis mis tundide tagant peaks näiteks kolvi ja õliga tegelema, ja sama ka WRi kohta. Muidu on KTM nagu kõvasti ilusam, võimsam, varuosad mõistlike hindadega ja teenindus pool on ka viimase peal ja täiega tahakski oma valikule seal joone alla tõmmata, aga mulle teebki muret see hooldus. Kui praegu pean oma 125sel kolvi iga 50 või 60 tunni tagant vahetama, siis sellest dimensioonist tahaks nagu välja saada. Äkki keegi kes teab ja omavad masinaid oskavad targa sõna sekka öelda.
Miks ma just sellist ratast soovin, on see, et ratas peab olema võimalikult kerge, võimas ja ilus ikka ka. Pluss siis Eestis peab olema nomraalne esindus ja varuosad hästi kättesaadavad mõistlike hindadega. Või on olemas äkki mõni muu selline imeratas?

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Gas Gas näiteks.Ilus,kerge ja võimas.Pole veel ühtegi probleemi olnud masinaga,kõik toimib nagu kellavärk.Samas osade poolest ei oska kaasa rääkida...

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Artemide
Postitusi: 495
Liitunud: 01 Jaan 2006, 17:52
Tsikkel: 09 KTM 530 EXC-R
Asukoht: Tallinn

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas Artemide »

Rieju kirjutas:

Gas Gas näiteks.Ilus,kerge ja võimas.Pole veel ühtegi probleemi olnud masinaga,kõik toimib nagu kellavärk.Samas osade poolest ei oska kaasa rääkida...

No see on juba suht sama mis KTM, tglt ongi sama, minujaoks


all
Postitusi: 87
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:48
Asukoht: Tallinn

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas all »

Aga miks sa 650 mudeleid ei vaata. Seal muidusõiduga resurssi ikka kõvasti.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Sellest tõotab üks huvitav topic tulla :).

Aga tegelikult, kui sulle on välimus väga tähtis siis valigi selle järgi. Muus on vahed ikka väga olematud.

Aga ega äkki 530 väikeseks ei jää :twisted:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Artemide
Postitusi: 495
Liitunud: 01 Jaan 2006, 17:52
Tsikkel: 09 KTM 530 EXC-R
Asukoht: Tallinn

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas Artemide »

all kirjutas:

Aga miks sa 650 mudeleid ei vaata. Seal muidusõiduga resurssi ikka kõvasti.

Noo EXC'si pole ju 530'ist suuremaid, aint need hard enduro mudelid on mis on mingid emalaevad. Üli oluline on et ratas kerge oleks.
Ja ma arvan, et ma elan selle 530iga ikka päris pikalt ära, ilma et võimsama järele vajadust tekiks.
Aga nüüd kedagi palun kes oskaks hooldusvälpide kohta ka midagi rääkida.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas mella »

Tänaval pole üldse oluline, kui kerge-raske see masin sul on. Ja kui arvad, et kerge peab olema, et vahepeal metsa minna, siis metsa jaoks on see sulle liiga võimas.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Artemide kirjutas:
all kirjutas:

Aga miks sa 650 mudeleid ei vaata. Seal muidusõiduga resurssi ikka kõvasti.

Noo EXC'si pole ju 530'ist suuremaid, aint need hard enduro mudelid on mis on mingid emalaevad. Üli oluline on et ratas kerge oleks.
Ja ma arvan, et ma elan selle 530iga ikka päris pikalt ära, ilma et võimsama järele vajadust tekiks.
Aga nüüd kedagi palun kes oskaks hooldusvälpide kohta ka midagi rääkida.

Hooldusvälbad ON tihedad. Panen küll praegu peast (loodan, et väga ei eksi): õlivahetus min 10-15h ja kolb 50-80h.

Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas saqu »

Artemide kirjutas:

Tervist!

On siis plaan uus ratas muretseda, aga iga päevaga saan aina targemaks ja kahtlused suurenevad. Algul olin 100% KTM 530 EXC poolt, aga nüüd tekkis ka selline mõte nagu YAMAHA WR 450. Ikka veel kaldun kõvasti KTMi poole, aga küsimus siis järgmine. Kui ma kasutan ratast kui tarbe eset ja lihtsalt sõidan sellega, mitte ei käi rajal, siis mis tundide tagant peaks näiteks kolvi ja õliga tegelema, ja sama ka WRi kohta. Muidu on KTM nagu kõvasti ilusam, võimsam, varuosad mõistlike hindadega ja teenindus pool on ka viimase peal ja täiega tahakski oma valikule seal joone alla tõmmata, aga mulle teebki muret see hooldus. Kui praegu pean oma 125sel kolvi iga 50 või 60 tunni tagant vahetama, siis sellest dimensioonist tahaks nagu välja saada. Äkki keegi kes teab ja omavad masinaid oskavad targa sõna sekka öelda.
Miks ma just sellist ratast soovin, on see, et ratas peab olema võimalikult kerge, võimas ja ilus ikka ka. Pluss siis Eestis peab olema nomraalne esindus ja varuosad hästi kättesaadavad mõistlike hindadega. Või on olemas äkki mõni muu selline imeratas?

Miks peab ratas võimalikult kerge olema, kui sa rajal ei käi ja tänaval sõidad :?: :roll: Hooldusvälbad on EXC-l ja WR-il sarnased, tänaval sõitmiseks sobib EXC vast paremini, kuna on 6 käiku, kuigi selliseks kasutamiseks ei ole nad mõeldud päriselt. Kas sa ikka sõita oled proovinud nendega :?: :wink:
Suht ebamugavad mõlemad pikemateks sõitudeks.

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

erxz
Kaupmees
Postitusi: 238
Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
Asukoht: Tallinn

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas erxz »

erko(at)motodepoo.ee
www.motodepoo.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
Artemide
Postitusi: 495
Liitunud: 01 Jaan 2006, 17:52
Tsikkel: 09 KTM 530 EXC-R
Asukoht: Tallinn

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas Artemide »

saqu kirjutas:

Miks peab ratas võimalikult kerge olema, kui sa rajal ei käi ja tänaval sõidad :?: :roll: Hooldusvälbad on EXC-l ja WR-il sarnased, tänaval sõitmiseks sobib EXC vast paremini, kuna on 6 käiku, kuigi selliseks kasutamiseks ei ole nad mõeldud päriselt. Kas sa ikka sõita oled proovinud nendega :?: :wink:
Suht ebamugavad mõlemad pikemateks sõitudeks.

Ütleme siis nii, et kuna ma olen kolm aastat 125 excga sõitnud siis ma tean väga hästi kui beamugav see on. Aga kerge sellepärast et pulli saaks hästi teha( wheelied, stoppied, endod), metsas käin ma ikka ka aegajalt. Ega ma siis mingi matkamees ei ole kes 6 käiguga kuhugi maitea kuhu imedemaale sõitma hakkab mööda maanteesi. Enamus aega liiklen linnas, ja mida kergem on ratas, seda kergem on kõiki vigureid teha ja rasketest ja ohtikest olukordadest pääseda. Kui ma siiamaani vahetasin kolvi 50 tunni tagant, kütust panin iga 100kiltsa tagant(sinnajuurde ka igakord õli mis maksis 200.- liiter ja mida pidi koguaeg kaasas tassima) ja edasi ei liikund ja värisesin nagu mingi värdjas oma ratta peal, siis ma usun et hullem see olla ei saa. Põhiline et kui ma kuhugi vahest lähen ei peaks kolve seljakotiga kaasa vedama nagu siiamaani:D

Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas Vidget »

Kõike seda vigurit saab teha ka 200kg pilliga (togi)

Let the good times roll.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Artemide
Postitusi: 495
Liitunud: 01 Jaan 2006, 17:52
Tsikkel: 09 KTM 530 EXC-R
Asukoht: Tallinn

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas Artemide »

Vidget kirjutas:

Kõike seda vigurit saab teha ka 200kg pilliga (togi)

Mulle ongi just kõikide teiste ratastega silma hakanud see enda 100kilose kõrval et nii rasked. Noo pole kuulnud ega näin et keegi kuskil kurvis 70pealt mingfi 150kg rattaga endot teeks või midagi siukest. Ja pluss kui on mingi väga keeruline olukord käes kus asjast väljatulemiseks peab ratas liigutusi perse all tegema nagu mingi angerjas, siis tuleb kaal ainult kasuks. On ju nii et minusugusel noorel inimesel on kerge rattaga lihtsam ringi tõmmelda.

Praegu on mul KTM EXC 125(28kw) ja ma olen peale kolme aastat selle rattaga täiesti rahul ja uut ratast tahakski täpselt samasugust, AINULT et võimsamat. Ja hooldada ka päris nii tihti ei tahaks.

Viimati muutis Artemide, 02 Juul 2009, 23:11, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas VWman »

aaa see http://www.yamahakeskus.ee/index.php?la ... uct_id=388

võis siis kasutatud Suzuki http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... price.DESC
Suszu peaks pisut pikema hoolde välbaga olema.

Ja Aprilia RXV550/450 , kah pikema välbaga vist.

KÄIN JALA JA JOON VETT
Kasutaja avatar

Teema algataja
Artemide
Postitusi: 495
Liitunud: 01 Jaan 2006, 17:52
Tsikkel: 09 KTM 530 EXC-R
Asukoht: Tallinn

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas Artemide »

VWman kirjutas:

aaa see http://www.yamahakeskus.ee/index.php?la ... uct_id=388

võis siis kasutatud Suzuki http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... price.DESC
Suszu peaks pisut pikema hoolde välbaga olema.

Ja Aprilia RXV550/450 , kah pikema välbaga vist.

Mõlemad rattad jäävad nõrgaks. Sõbral DRZ 400 ja ma olen ikka väääga palju sellega sõitnud. Muidu täitsa tipp topp aga jõudu jääb väheks. Kui mu ktm kiirendab kuskil sajani juba sama kiiresti kui tal siis pole ime.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Artemide
Postitusi: 495
Liitunud: 01 Jaan 2006, 17:52
Tsikkel: 09 KTM 530 EXC-R
Asukoht: Tallinn

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas Artemide »

Ühesõnaga cut the bullshit ja tagasi algse põhiküsimuse juurde. Et reaalselt siis kuskil linnasõidu juures mingi 80 tundi kannatab sõita 530ga?

Kasutaja avatar

uljasvaluvelg
Postitusi: 475
Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
Tsikkel: Honda Transalp
Asukoht: Tallinn

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas uljasvaluvelg »

Honda Transalp
Kasutaja avatar

Teema algataja
Artemide
Postitusi: 495
Liitunud: 01 Jaan 2006, 17:52
Tsikkel: 09 KTM 530 EXC-R
Asukoht: Tallinn

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas Artemide »

Vahva ratas, aga soov on uue järele.


Hr. Kaaru
Postitusi: 349
Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
Tsikkel: IZ
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas Hr. Kaaru »

olen sellist ratast pidand,ja sellel jõudu on,kuid metsas on väiksema mootoriga tunduvalt edulisem :wink:

I love my bike, it´s amazing machine!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Artemide kirjutas:

Ühesõnaga cut the bullshit ja tagasi algse põhiküsimuse juurde. Et reaalselt siis kuskil linnasõidu juures mingi 80 tundi kannatab sõita 530ga?

Kannatab küll aga see on maks, siis arvesta edasi: kolb koos rõngaste ja sõrmega, kepsulaager, nukalaagrid, vända raamlaagrid, tõenäolislet ka klapid ja sinna juurde kõik tihendid. Tahad löön numbri kokku :)

Kasutaja avatar

teitur
Postitusi: 120
Liitunud: 29 Jaan 2007, 18:23
Asukoht: Kärdla

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas teitur »

mx77 kirjutas:
Artemide kirjutas:

Ühesõnaga cut the bullshit ja tagasi algse põhiküsimuse juurde. Et reaalselt siis kuskil linnasõidu juures mingi 80 tundi kannatab sõita 530ga?

Kannatab küll aga see on maks, siis arvesta edasi: kolb koos rõngaste ja sõrmega, kepsulaager, nukalaagrid, vända raamlaagrid, tõenäolislet ka klapid ja sinna juurde kõik tihendid. Tahad löön numbri kokku :)

Tee seda 8)

Kasutaja avatar

erxz
Kaupmees
Postitusi: 238
Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
Asukoht: Tallinn

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas erxz »

mx77 kirjutas:
Artemide kirjutas:

Ühesõnaga cut the bullshit ja tagasi algse põhiküsimuse juurde. Et reaalselt siis kuskil linnasõidu juures mingi 80 tundi kannatab sõita 530ga?

Kannatab küll aga see on maks, siis arvesta edasi: kolb koos rõngaste ja sõrmega, kepsulaager, nukalaagrid, vända raamlaagrid, tõenäolislet ka klapid ja sinna juurde kõik tihendid. Tahad löön numbri kokku :)

Koos vahetusega paluks ;)

erko(at)motodepoo.ee
www.motodepoo.ee
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas mella »

mx77 kirjutas:
Artemide kirjutas:

Ühesõnaga cut the bullshit ja tagasi algse põhiküsimuse juurde. Et reaalselt siis kuskil linnasõidu juures mingi 80 tundi kannatab sõita 530ga?

Kannatab küll aga see on maks, siis arvesta edasi: kolb koos rõngaste ja sõrmega, kepsulaager, nukalaagrid, vända raamlaagrid, tõenäolislet ka klapid ja sinna juurde kõik tihendid. Tahad löön numbri kokku :)

Misasi on maks 80h? irwwwww

Mul 450EXC 2005 sai uue kepsu ja kolvi 220 töötunni järel ja sinnani sai ikka korralikult muda ja liiva. polnud häda midagi.

530 EXC on eraldi karteritega, seega normaalsete õlivahetusetga võib kauem ka kesta.

number tuleb tõenäoliselt 13K + tööraha.

Aga sina, artemide, saad alles hiljem aru, et masina kergus ei tähenda ainult kerget kaalu vaid ka väikese mootori lihtsat juhitavust.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Artemide
Postitusi: 495
Liitunud: 01 Jaan 2006, 17:52
Tsikkel: 09 KTM 530 EXC-R
Asukoht: Tallinn

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas Artemide »

Ühesõnaga mul on uut võimsamat ratast vaja :D . Nõuded on et ta ei vajaks sellist hooldus ja kütet nagu mu praegune ja oleks võimalikult sarnane ehituse, tehnika(v.a. mootor) ja ''manöövardavuse'' poolest. Kui ma praegu sõidan aasta ära mingi circa 3,4 kolviga ja komplekt(kolv, rõngad, sõrm, ja sõrmelaager)maksab 1200, siis kuidas oleks selle 530 puhul. Praegu läheb kolvidele aastas mingi 5k, õli bensuseguks sitaks ja niisama õli ja õhufiltri vahetus ka normaalselt. Aastane läbisõit jääb kuskile 5k kanti ma arvan.

Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas VWman »

http://www.aprilia.ee/mootorrattad/rxv.html
Mine proovi, eelmine sügis olid neil demo ratad täitsa olemas. Kontakteeru kasutajaga Efendi

Artemide kirjutas:

Ühesõnaga mul on uut võimsamat ratast vaja :D . Nõuded on et ta ei vajaks sellist hooldus ja kütet nagu mu praegune ja oleks võimalikult sarnane ehituse, tehnika(v.a. mootor) ja ''manöövardavuse'' poolest. Kui ma praegu sõidan aasta ära mingi circa 3,4 kolviga ja komplekt(kolv, rõngad, sõrm, ja sõrmelaager)maksab 1200, siis kuidas oleks selle 530 puhul. Praegu läheb kolvidele aastas mingi 5k, õli bensuseguks sitaks ja niisama õli ja õhufiltri vahetus ka normaalselt. Aastane läbisõit jääb kuskile 5k kanti ma arvan.

KÄIN JALA JA JOON VETT
Kasutaja avatar

Teema algataja
Artemide
Postitusi: 495
Liitunud: 01 Jaan 2006, 17:52
Tsikkel: 09 KTM 530 EXC-R
Asukoht: Tallinn

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas Artemide »

See on minu arvates üks ilusaima disainiga ratas ja see V2 mootor on samuti ikka üsna imeline. Aga ma ei osta elusees endale Eestist Apriliat lihtsalt tänu nende ''suurepärasele'' teenindus poolele. Äkki kunagi nad parandavad ennast ja äkki muutub ka minu arvamus, kuigi ma arvan et kumbagi osapoolt see eriti ei koti. Seda pole mõtet edasi arutada.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas mella »

piiramata aprilia kulub sama kiiresti kui exc või wr. Aga seal vahetad 2 kolbi ;)

Vastavalt ettekirjutusele tuleks EXC kolbi vahetada 100 töötunni tagant. Nagu ka kepsu.
Sõidetakse aga 200 ja isegi 300 tundi ilma vahetuseta.
mootori kepsuvahetus koos kolvivahetusega tuleb üle 10k kindlasti. Juba suure masina originaalkolb võib 3-5k maksta.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

mella kirjutas:
mx77 kirjutas:
Artemide kirjutas:

Ühesõnaga cut the bullshit ja tagasi algse põhiküsimuse juurde. Et reaalselt siis kuskil linnasõidu juures mingi 80 tundi kannatab sõita 530ga?

Kannatab küll aga see on maks, siis arvesta edasi: kolb koos rõngaste ja sõrmega, kepsulaager, nukalaagrid, vända raamlaagrid, tõenäolislet ka klapid ja sinna juurde kõik tihendid. Tahad löön numbri kokku :)

Misasi on maks 80h? irwwwww

Mul 450EXC 2005 sai uue kepsu ja kolvi 220 töötunni järel ja sinnani sai ikka korralikult muda ja liiva. polnud häda midagi.

530 EXC on eraldi karteritega, seega normaalsete õlivahetusetga võib kauem ka kesta.

number tuleb tõenäoliselt 13K + tööraha.

Aga sina, artemide, saad alles hiljem aru, et masina kergus ei tähenda ainult kerget kaalu vaid ka väikese mootori lihtsat juhitavust.

Sa mella võid ju kasvõi nii kaua lasta kuni kokku kookseb. Tehase soovitatud numbrit tuleks ikka soovitavalt arvestada (ei maksa unustada, et võistlustingimustes on soovitav 45h). Mida tähendab polnud häda midagi - kas sa mõõtsid kolvi üle, siis tahaks teada, milline number oli. Kas mõõtsid ka kepsulõtku? Arvesta, et eraldi karter tähendab ka väiksemat õlikogust mootorile, mis tegelikult sunnib peale isegi tihedama õlivahetusvälba (hea näide Honda CRF mudelid).

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2036
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas bitter »

Artemide kirjutas:

...mida kergem on ratas, seda kergem on kõiki vigureid teha ja rasketest ja ohtikest olukordadest pääseda...

Kirjutad, et metsas ka käid ... kas sa vahetad selleks puhuks rehve või sõidad linnas ka nubludega? EXC on kerge küll ja ahvatleb pisut "pätti tegema" aga metsakõlbuliku rehviga mina end küll asfaldil väga kindlalt ei tunne.

Viimati muutis bitter, 03 Juul 2009, 14:31, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: KTM või YAMU või=?

Lugemata postitus Postitas riksx »

Yz450f annab manual kolvile 1000km või 5 võistlust.

Tean ühte KTM 525 2005a. mis sõitis kolviga niikaua, et hakkas suitsema nagu 2t. Aga minek oli ikka pöörane.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”