1. leht 1-st

Siduri mure TL 1000R-iga

Postitatud: 19 Mai 2009, 12:20
Postitas Alwayslate

Rattaks siis suzuki TL 1000 R 2000 aastast.
Pikk jutt aga üritan ennast arusaadavaks teha.
Kogu pull siis selles,et kui mootor soojaks läheb hakkab sidur libisema.Külma mootoriga kõik nagu ok,aga mida soemaks läheb seda kaugemalt hakkab sidur võtma ja lõpuks on nagu roller.Lased lingi lahti ja siis vaikselt hakkab vedama:P Siduri kettad on õiges mõõdus,vedrud sammuti.Hüdraulika osa on ilusti puhastatud ja õhutatud. Mõistus hakkab otsa saama :P
Ahjaa.Mis asja huvitavaks teeb on see veel,et kui vedu tuleb taha ükskord siis sidur jääb ilusti vedama ja enam läbi ei libise.


Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Postitatud: 19 Mai 2009, 12:30
Postitas tali

Vaheta õli ära.


Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Postitatud: 19 Mai 2009, 12:42
Postitas folf

kui on olemas selle ratta manual ,siis kontrollida üle kas kõik siduriosad(sidurikettad on kõik täpselt seal kus vaja )
teinekord ei pruugi ketas kulunud olla .lihtsalt aja jooksul kivistub ära ja ei haardu õieti
kui korras siis jh õliviga vast


Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Postitatud: 19 Mai 2009, 13:36
Postitas Janek85

Minu Honda VFR800-l lükkas õli vasakult poolt mootorit vardaga paremal pool mootorit asuvat sidurikaant eemale. Selle varda(mis läheb siis mootorist läbi) puhastamise järel+sidurihoova/silindri enda õli vahetamise+õhutamise järel, hakkas sidur kiiremini ja vahetumalt tööle. Sellest jäi mul mulje et kui varda liikumine on takistatud, siis võib sidur libisema jääda. Kui Sinu tsiklil on tehn lahendus sama, siis järsku on näiteks mustus vahel ja soojenedes ei liigu se varras enam hästi?


Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Postitatud: 19 Mai 2009, 13:52
Postitas Alwayslate

Niisiis :)
Mootori õli vahetasin just.Nüüdseks on ta küll juba väljas.Siduri võtsin lahti ja mõõtsin kõik plaadid,vaheplaadid ja vedrud üle kõik oli mõõdus.Kuigi igaks juhuks tellisin uued vedrud.Need ei maksa ju midagi.
Siduri hüdraulika osas vahetasin õli ära ja õhutasin ka korralikult.Ainuke asi mis on veel tegemata on alumine silinder lahti võtta täielikult ja see ära puhastada,tihend ära vahetada ja siis uuesti proovida.Selle osa teen täna ära ja kui homme uued vedrud käes siis laon kokku ja proovin uuesti.


Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Postitatud: 19 Mai 2009, 18:00
Postitas aingb

Kas sooja mootoriga toimub libisemine iga kord kui järgneva käigu üles või alla lappad?


Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Postitatud: 19 Mai 2009, 21:45
Postitas Alwayslate

Ei ses mõttes,et kui juba korra saad kohalt ära ja vahetad ilma sidurita käike siis ei libise.
Ise kahtlustan hüdraulilise siduri seda alumist töösilindrit.Kuigi võtsin ta lahti ja ei tundunud väga hull.Eks homme puhastan ära ja lapin kokku.Kui siduri uued vedrud kohal siis saab ratta jälle ühte tykki ja proovida.Eks hoian teid kursis.


Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Postitatud: 19 Mai 2009, 21:51
Postitas andrias

Võimalik, et ka siduripumbas on probleem. Mul jäid krossaril pidurid soojast peast peale. Lasi kõik ilusti õhutada ja toimis hästi, aga soojast peast pigistas klotsid kokku. Pumbas oli imepeenikene tagasivoolukanal umbes. Kontrollida saad nii, et kui sul see viga ilmneb siis keera miski õhutusnippel lahti ja kui vedelik on tuntavalt rõhu all, siis võib viga just seal peituda. Lihtsalt uitmõte :bsmile:


Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Postitatud: 20 Mai 2009, 09:35
Postitas Alwayslate

Üks pisike küsimus veel siia otsa .
Manual soovitab siduri osas ühtesid polte kinnitada keermeliimiga "Suzuki super thread lock 1303" milline tavaline ,näiteks Loctite-i oma sellele vastata?


Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Postitatud: 20 Mai 2009, 16:14
Postitas onusnooker

Oma Suzukil kasutasin sinist (243) keermelukusti keskkõva ja tänaseni kõik ok, üle 1000km juba vuratud. Kuigi toode ei olnud Loctite vaid selle analoog.


Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Postitatud: 21 Mai 2009, 18:00
Postitas Alwayslate

Aina paremaks läheb.
Siduri alumine silinder on puhastatud ja toimib veatult.Võtsin igaks juhuks veel spido anduri kaane maha,et saan kontrollida ka siis kui ta soe on ja no problems.Töötab.
Sealt poolt on igatahes kindel nüüd ,et kõik on parlonksis.
Muidugi katsetamise käigus selgus tõsiasi,et nüüd sidur libiseb kogu aeg ja isuga.
Eks ma hoian teid kursis millega see saaga lõppeb ükskord.


Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Postitatud: 21 Mai 2009, 19:34
Postitas ducatist

Sul võib olla sidurikorv kulunud(korvi põhi)ja seda mõõta on keeruline.Point selles et korvipõhi kulub liiga sygavaks ja siis ongi nii et kõik just kui mõõdus aga sidur libiseb.Proovida saad nii et ostad yhe uue vaheketta ja paned sidurisse juurde.Kui pole kõva põletaja,siis nii saab korvi vahetamata edasi sõita :bsmile:


Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Postitatud: 21 Mai 2009, 20:04
Postitas franz125

Mismoodi põhi on kulunud,mul ei ole küll sama ratas aga mu tsikkli sidurikorvi põhjas on teras ketas mis ringi ei käi.Mis asi seda põhja kulutab?Kuidas korvi servad on,sirged ja siledad sinna ei takerdu?


Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Postitatud: 21 Mai 2009, 21:08
Postitas Alwayslate

Nagu selgus siis Allrightist saadud vedrud olid täiesti valed :D
Kui Suzu manuali järgi on viimane mõõt 22,4 milli siis need olid 22,6.Kuna ka kettad on oma jagu kulunud siis ei saagi selliste vedrudega asi toimida.
Kahjuks ma manualist ei leidnud mis peaks vedru õige pikkus olema,aga äkki homme saan selle Ramost teada.Üks tee minna peaaegu kui Allrighti vedrusid tagasi viima lähen :D
Eks kui uued vedrud käes siis laon jälle kokku.Ma varsti oskan seda juba kinnisilmi :P