Siduri mure TL 1000R-iga
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Siduri mure TL 1000R-iga
Rattaks siis suzuki TL 1000 R 2000 aastast.
Pikk jutt aga üritan ennast arusaadavaks teha.
Kogu pull siis selles,et kui mootor soojaks läheb hakkab sidur libisema.Külma mootoriga kõik nagu ok,aga mida soemaks läheb seda kaugemalt hakkab sidur võtma ja lõpuks on nagu roller.Lased lingi lahti ja siis vaikselt hakkab vedama:P Siduri kettad on õiges mõõdus,vedrud sammuti.Hüdraulika osa on ilusti puhastatud ja õhutatud. Mõistus hakkab otsa saama
Ahjaa.Mis asja huvitavaks teeb on see veel,et kui vedu tuleb taha ükskord siis sidur jääb ilusti vedama ja enam läbi ei libise.
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Siduri mure TL 1000R-iga
Vaheta õli ära.

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: Siduri mure TL 1000R-iga
kui on olemas selle ratta manual ,siis kontrollida üle kas kõik siduriosad(sidurikettad on kõik täpselt seal kus vaja )
teinekord ei pruugi ketas kulunud olla .lihtsalt aja jooksul kivistub ära ja ei haardu õieti
kui korras siis jh õliviga vast
Re: Siduri mure TL 1000R-iga
Minu Honda VFR800-l lükkas õli vasakult poolt mootorit vardaga paremal pool mootorit asuvat sidurikaant eemale. Selle varda(mis läheb siis mootorist läbi) puhastamise järel+sidurihoova/silindri enda õli vahetamise+õhutamise järel, hakkas sidur kiiremini ja vahetumalt tööle. Sellest jäi mul mulje et kui varda liikumine on takistatud, siis võib sidur libisema jääda. Kui Sinu tsiklil on tehn lahendus sama, siis järsku on näiteks mustus vahel ja soojenedes ei liigu se varras enam hästi?
Vauuuu 4:)
-
Teema algataja - Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Re: Siduri mure TL 1000R-iga
Niisiis
Mootori õli vahetasin just.Nüüdseks on ta küll juba väljas.Siduri võtsin lahti ja mõõtsin kõik plaadid,vaheplaadid ja vedrud üle kõik oli mõõdus.Kuigi igaks juhuks tellisin uued vedrud.Need ei maksa ju midagi.
Siduri hüdraulika osas vahetasin õli ära ja õhutasin ka korralikult.Ainuke asi mis on veel tegemata on alumine silinder lahti võtta täielikult ja see ära puhastada,tihend ära vahetada ja siis uuesti proovida.Selle osa teen täna ära ja kui homme uued vedrud käes siis laon kokku ja proovin uuesti.
Re: Siduri mure TL 1000R-iga
Kas sooja mootoriga toimub libisemine iga kord kui järgneva käigu üles või alla lappad?
-
Teema algataja - Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Re: Siduri mure TL 1000R-iga
Ei ses mõttes,et kui juba korra saad kohalt ära ja vahetad ilma sidurita käike siis ei libise.
Ise kahtlustan hüdraulilise siduri seda alumist töösilindrit.Kuigi võtsin ta lahti ja ei tundunud väga hull.Eks homme puhastan ära ja lapin kokku.Kui siduri uued vedrud kohal siis saab ratta jälle ühte tykki ja proovida.Eks hoian teid kursis.
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
- Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
- Asukoht: Võru/Tartu
Re: Siduri mure TL 1000R-iga
Võimalik, et ka siduripumbas on probleem. Mul jäid krossaril pidurid soojast peast peale. Lasi kõik ilusti õhutada ja toimis hästi, aga soojast peast pigistas klotsid kokku. Pumbas oli imepeenikene tagasivoolukanal umbes. Kontrollida saad nii, et kui sul see viga ilmneb siis keera miski õhutusnippel lahti ja kui vedelik on tuntavalt rõhu all, siis võib viga just seal peituda. Lihtsalt uitmõte
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
-
Teema algataja - Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Re: Siduri mure TL 1000R-iga
Üks pisike küsimus veel siia otsa .
Manual soovitab siduri osas ühtesid polte kinnitada keermeliimiga "Suzuki super thread lock 1303" milline tavaline ,näiteks Loctite-i oma sellele vastata?
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Re: Siduri mure TL 1000R-iga
Oma Suzukil kasutasin sinist (243) keermelukusti keskkõva ja tänaseni kõik ok, üle 1000km juba vuratud. Kuigi toode ei olnud Loctite vaid selle analoog.
-
Teema algataja - Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Re: Siduri mure TL 1000R-iga
Aina paremaks läheb.
Siduri alumine silinder on puhastatud ja toimib veatult.Võtsin igaks juhuks veel spido anduri kaane maha,et saan kontrollida ka siis kui ta soe on ja no problems.Töötab.
Sealt poolt on igatahes kindel nüüd ,et kõik on parlonksis.
Muidugi katsetamise käigus selgus tõsiasi,et nüüd sidur libiseb kogu aeg ja isuga.
Eks ma hoian teid kursis millega see saaga lõppeb ükskord.
Re: Siduri mure TL 1000R-iga
Sul võib olla sidurikorv kulunud(korvi põhi)ja seda mõõta on keeruline.Point selles et korvipõhi kulub liiga sygavaks ja siis ongi nii et kõik just kui mõõdus aga sidur libiseb.Proovida saad nii et ostad yhe uue vaheketta ja paned sidurisse juurde.Kui pole kõva põletaja,siis nii saab korvi vahetamata edasi sõita
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Siduri mure TL 1000R-iga
Mismoodi põhi on kulunud,mul ei ole küll sama ratas aga mu tsikkli sidurikorvi põhjas on teras ketas mis ringi ei käi.Mis asi seda põhja kulutab?Kuidas korvi servad on,sirged ja siledad sinna ei takerdu?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Re: Siduri mure TL 1000R-iga
Nagu selgus siis Allrightist saadud vedrud olid täiesti valed
Kui Suzu manuali järgi on viimane mõõt 22,4 milli siis need olid 22,6.Kuna ka kettad on oma jagu kulunud siis ei saagi selliste vedrudega asi toimida.
Kahjuks ma manualist ei leidnud mis peaks vedru õige pikkus olema,aga äkki homme saan selle Ramost teada.Üks tee minna peaaegu kui Allrighti vedrusid tagasi viima lähen
Eks kui uued vedrud käes siis laon jälle kokku.Ma varsti oskan seda juba kinnisilmi
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.