Siduri mure TL 1000R-iga

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Siduri mure TL 1000R-iga

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Rattaks siis suzuki TL 1000 R 2000 aastast.
Pikk jutt aga üritan ennast arusaadavaks teha.
Kogu pull siis selles,et kui mootor soojaks läheb hakkab sidur libisema.Külma mootoriga kõik nagu ok,aga mida soemaks läheb seda kaugemalt hakkab sidur võtma ja lõpuks on nagu roller.Lased lingi lahti ja siis vaikselt hakkab vedama:P Siduri kettad on õiges mõõdus,vedrud sammuti.Hüdraulika osa on ilusti puhastatud ja õhutatud. Mõistus hakkab otsa saama :P
Ahjaa.Mis asja huvitavaks teeb on see veel,et kui vedu tuleb taha ükskord siis sidur jääb ilusti vedama ja enam läbi ei libise.

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1404
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Lugemata postitus Postitas tali »

Vaheta õli ära.

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

folf
Postitusi: 68
Liitunud: 09 Dets 2007, 16:11
Tsikkel: yamaha fzr1000r

Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Lugemata postitus Postitas folf »

kui on olemas selle ratta manual ,siis kontrollida üle kas kõik siduriosad(sidurikettad on kõik täpselt seal kus vaja )
teinekord ei pruugi ketas kulunud olla .lihtsalt aja jooksul kivistub ära ja ei haardu õieti
kui korras siis jh õliviga vast

Kasutaja avatar

Janek85
Postitusi: 54
Liitunud: 30 Jaan 2008, 11:08
Asukoht: Tallinn

Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Lugemata postitus Postitas Janek85 »

Minu Honda VFR800-l lükkas õli vasakult poolt mootorit vardaga paremal pool mootorit asuvat sidurikaant eemale. Selle varda(mis läheb siis mootorist läbi) puhastamise järel+sidurihoova/silindri enda õli vahetamise+õhutamise järel, hakkas sidur kiiremini ja vahetumalt tööle. Sellest jäi mul mulje et kui varda liikumine on takistatud, siis võib sidur libisema jääda. Kui Sinu tsiklil on tehn lahendus sama, siis järsku on näiteks mustus vahel ja soojenedes ei liigu se varras enam hästi?

VFR800
Vauuuu 4:)

Teema algataja
Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Niisiis :)
Mootori õli vahetasin just.Nüüdseks on ta küll juba väljas.Siduri võtsin lahti ja mõõtsin kõik plaadid,vaheplaadid ja vedrud üle kõik oli mõõdus.Kuigi igaks juhuks tellisin uued vedrud.Need ei maksa ju midagi.
Siduri hüdraulika osas vahetasin õli ära ja õhutasin ka korralikult.Ainuke asi mis on veel tegemata on alumine silinder lahti võtta täielikult ja see ära puhastada,tihend ära vahetada ja siis uuesti proovida.Selle osa teen täna ära ja kui homme uued vedrud käes siis laon kokku ja proovin uuesti.

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R
Kasutaja avatar

aingb
Postitusi: 201
Liitunud: 23 Juul 2008, 14:41
Tsikkel: Honda X4, Beta 300rr
Asukoht: Tallinn

Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Lugemata postitus Postitas aingb »

Kas sooja mootoriga toimub libisemine iga kord kui järgneva käigu üles või alla lappad?

Tel.: 56 222 722

Teema algataja
Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Ei ses mõttes,et kui juba korra saad kohalt ära ja vahetad ilma sidurita käike siis ei libise.
Ise kahtlustan hüdraulilise siduri seda alumist töösilindrit.Kuigi võtsin ta lahti ja ei tundunud väga hull.Eks homme puhastan ära ja lapin kokku.Kui siduri uued vedrud kohal siis saab ratta jälle ühte tykki ja proovida.Eks hoian teid kursis.

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R

andrias
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
Asukoht: Võru/Tartu

Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Lugemata postitus Postitas andrias »

Võimalik, et ka siduripumbas on probleem. Mul jäid krossaril pidurid soojast peast peale. Lasi kõik ilusti õhutada ja toimis hästi, aga soojast peast pigistas klotsid kokku. Pumbas oli imepeenikene tagasivoolukanal umbes. Kontrollida saad nii, et kui sul see viga ilmneb siis keera miski õhutusnippel lahti ja kui vedelik on tuntavalt rõhu all, siis võib viga just seal peituda. Lihtsalt uitmõte :bsmile:

Annaks jumal häda- küll abi ikka saab!
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f

Teema algataja
Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Üks pisike küsimus veel siia otsa .
Manual soovitab siduri osas ühtesid polte kinnitada keermeliimiga "Suzuki super thread lock 1303" milline tavaline ,näiteks Loctite-i oma sellele vastata?

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R

onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Oma Suzukil kasutasin sinist (243) keermelukusti keskkõva ja tänaseni kõik ok, üle 1000km juba vuratud. Kuigi toode ei olnud Loctite vaid selle analoog.


Teema algataja
Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Aina paremaks läheb.
Siduri alumine silinder on puhastatud ja toimib veatult.Võtsin igaks juhuks veel spido anduri kaane maha,et saan kontrollida ka siis kui ta soe on ja no problems.Töötab.
Sealt poolt on igatahes kindel nüüd ,et kõik on parlonksis.
Muidugi katsetamise käigus selgus tõsiasi,et nüüd sidur libiseb kogu aeg ja isuga.
Eks ma hoian teid kursis millega see saaga lõppeb ükskord.

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R
Kasutaja avatar

ducatist
Postitusi: 153
Liitunud: 30 Juun 2007, 13:20
Tsikkel: Monster 900
Asukoht: Haapsalu

Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Lugemata postitus Postitas ducatist »

Sul võib olla sidurikorv kulunud(korvi põhi)ja seda mõõta on keeruline.Point selles et korvipõhi kulub liiga sygavaks ja siis ongi nii et kõik just kui mõõdus aga sidur libiseb.Proovida saad nii et ostad yhe uue vaheketta ja paned sidurisse juurde.Kui pole kõva põletaja,siis nii saab korvi vahetamata edasi sõita :bsmile:

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Mismoodi põhi on kulunud,mul ei ole küll sama ratas aga mu tsikkli sidurikorvi põhjas on teras ketas mis ringi ei käi.Mis asi seda põhja kulutab?Kuidas korvi servad on,sirged ja siledad sinna ei takerdu?

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Teema algataja
Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Re: Siduri mure TL 1000R-iga

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Nagu selgus siis Allrightist saadud vedrud olid täiesti valed :D
Kui Suzu manuali järgi on viimane mõõt 22,4 milli siis need olid 22,6.Kuna ka kettad on oma jagu kulunud siis ei saagi selliste vedrudega asi toimida.
Kahjuks ma manualist ei leidnud mis peaks vedru õige pikkus olema,aga äkki homme saan selle Ramost teada.Üks tee minna peaaegu kui Allrighti vedrusid tagasi viima lähen :D
Eks kui uued vedrud käes siis laon jälle kokku.Ma varsti oskan seda juba kinnisilmi :P

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”