1. leht 1-st
gsx750f karpade probleem
Postitatud: 21 Apr 2009, 22:46
Postitas MarekM
ehk siis probleem nende paigale saamisega. proovitud nii hea, kui kurjaga, kuid kuidagi ei suru neid plastiklõdvikuid silindri avadesse. proovitud nii õli vahele lasta, aga ei miskit. äkki on selleks mingi oma nõks, mida ma lihtsalt välja ei jaga.
Re: gsx750f karpade probleem
Postitatud: 21 Apr 2009, 23:52
Postitas Margusxx
mis plastiklõdvikuid kuhu silindri avadesse?
Re: gsx750f karpade probleem
Postitatud: 21 Apr 2009, 23:56
Postitas MarekM
njah, vat mis juhtub kui võhik püüab seletada. ühesõnaga, ma ei saa karpasi mootorile külge. teen homme pildid.
Re: gsx750f karpade probleem
Postitatud: 22 Apr 2009, 08:25
Postitas yeekim
Karpa lutid kinnituvad blokikaane külge poltidega, luttide külge tuleb karpa juba klambriga, kusjuures karpad lähevad luti sisse, mitte välja!
Vaata nüüd asja natuke loogilise pilguga!
edu
Re: gsx750f karpade probleem
Postitatud: 22 Apr 2009, 12:43
Postitas Margusxx
kui sul on vanema põlvkonna mootor siis on eelmisel postitajal õigus ja nende karpade külge saamine ongi üks suur jebla. Ma olen neid maha võtnud ja peale pannud vähemalt sada korda ja senimaani ei saa alla 5 minuti.
Re: gsx750f karpade probleem
Postitatud: 24 Apr 2009, 10:15
Postitas MarekM
jep sõnastasin ennast päris korralikult valesti. probleem ongi,et ei saa karpasi nende kummiluttide otsa. klambrid on ilusti lõdvad, suru palju jaksad, aga ta (karpa) lihtsalt ei lähe sinna luttide sisse. ei julge toore jõuga ka kangutama hakata.
p.s. teguonjah vanema generatsiooni mootoriga
Re: gsx750f karpade probleem
Postitatud: 24 Apr 2009, 11:03
Postitas yeekim
Kui Sul on aretis/hübriid, kas siis karpade diam. on sama?
Võid ka kasutada fööni, et lutte nats pehmemaks saada, vanad kipuvad jah jäigaks minema.
edu
Re: gsx750f karpade probleem
Postitatud: 24 Apr 2009, 12:09
Postitas Margusxx
kui napikalt nad sisse ei taha minna? kui asi millimeetrites siis mina soojendamist ei soovitaks esimese valikuna, sest seal vähe ruumi ja kõrvetad midagi ära veel, proovi need lutid wd-ga või seebiveega kokku teha, peaks ka libedalt minema, ja muide, need lutad kannatavad päris korralikult toorest jõudu ka, aga mõistuse piires ikkagi. Vaata, et õige nurga all on karpad, suruda tuleb mitte horisontaalis vaid kergelt ette allapoole. Edu!
Re: gsx750f karpade probleem
Postitatud: 24 Apr 2009, 14:47
Postitas MarekM
no karpa ja mootor on ikka sama:D need hübriidid pole. lihtsalt käejõuga ma seda pole suutnud sisse lükata, ning kui mingi asjaga püüda suruda, siis on nurk mootori suhtes sips vale ja ta eiistu luttidesse. peab rsk nädala lõpus asja jõuga käsile võtma. tänud heade soovide eest.
Re: gsx750f karpade probleem
Postitatud: 24 Apr 2009, 15:23
Postitas Oil-Cooled
Kummid on vanadusest kõvaks läinud. Õige oleks uued osta aga sa võid ka proovida neid kuumas vees leotada.
Re: gsx750f karpade probleem
Postitatud: 24 Apr 2009, 22:04
Postitas MarekM
mm, mulje on jäänud, et pigem nagu oleks see kumm liig pehme. st kui hakata jõuga suruma, vajub kumm "kokku", st karpal eest. nagu tõesti, oleks kummilutil liig väike diameeter. peab mõõtma.
Re: gsx750f karpade probleem
Postitatud: 16 Mai 2010, 11:05
Postitas MarekM
terv, ei hakanud uut teemat tegema, sest kaudselt ristub see teema ka karpadega... nimelt, kas kellelgi on mingit pilti või seletust anda mulle, kuidas täpselt paagi alt bensutorud tulevad ja kuhu. ise suudan loogiliselt neist paika panna ainult 2, kuid mul jääb 2 otsa veel vabaks... üks kraanil ning teine anduri juurest....
Re: gsx750f karpade probleem
Postitatud: 16 Mai 2010, 11:59
Postitas citikas
Kraani külge peaks minema vaakum.(sisselaske hõrendus)
Anduri külge aga ülevool.
Re: gsx750f karpade probleem
Postitatud: 16 Mai 2010, 12:39
Postitas MarekM
on äkki mingit pildimaterjali, või oskab keegi ehk lingata mingile pildile? ülevool oli paagil küljes, ning niipalju kui ma karpalt voolikuid leidsin, sain ka ühendatud, kuid siiski jäid kaks otsa vabaks. ning karpadesse bensiini ei tule...
Re: gsx750f karpade probleem
Postitatud: 16 Mai 2010, 14:40
Postitas spinna
Ei tulegi enne kui starterit annad ja kraanile vaakum tekib. Vähemalt minu GSX puhul on küll nii ja sinu F lisandiga peaks erinema põhimõtteliselt ainult plastikute ja sportlikuma isteasendi poolest. Aga vabu avasid ei tohiks küll jääda. Karpade taga need sünkroniseerimiseks mõeldud avadel on ikka ilusti kummimütsikesed peas? Vabandan kui esitasin lolli küsimuse, ma ei tea kui palju või vähe sa ise seda matsu jagad.
Lisaks läheb veel drenaaz väikse voolikuga nii öelda ratta põhja alla ja täpselt ei mäleta, aga õhufiltrist võib ka veel drenaaz karpadesse tulla.
http://rapidpedia.com/download.php?f=5209469
http://the-manuals.com/suzuki-gsx-750-manual/
Re: gsx750f karpade probleem
Postitatud: 16 Mai 2010, 18:36
Postitas MarekM
tänan vastamast... eriline mehaanik ma ei ole, tunnistan täitsa ausalt. ülevoolutoru on olemas, ning nüüdseks ka selgus kraanist tulevate torude suhtes. kuid ikka ei suuda ma mõista, mis käib sinna nn tila otsa, mis bensupaagi tasemeandurist välja ulatub...
Re: gsx750f karpade probleem
Postitatud: 22 Mai 2010, 19:58
Postitas MarekM
torud nüüd paigas ja küttesüsteem toimib kuid.... uus mure, nimelt jäävad rattal pöörded peale. käivitamisel on ilusti pöörded 1500 juures, kuid olles sõitnud ja kiirendanud jäävad pöörded 4000 juures peale. Tühikäigukruvist (või mis ta on) keerates need maha ei lähe, küll aga peale keerata saaks küll, aga 4000 allapoole mitte. välja suretades ja uuesti käivitades pöörded jälle normaalsed, kuni jälle kiirendades kordub kõik.... trossid liiguvad vabalt, takistusi ei ole. ehk on kellegil soovitusi, mida jälgima peaks.
Re: gsx750f karpade probleem
Postitatud: 22 Mai 2010, 23:20
Postitas Margusxx
ma arvan, et sul on segud lahjad
Re: gsx750f karpade probleem
Postitatud: 23 Mai 2010, 00:01
Postitas MarekM
hm... poolt summutajat pole tõesti all, kuid kas sellest jäävad pöörded peale?
Re: gsx750f karpade probleem
Postitatud: 23 Mai 2010, 01:36
Postitas t2g
MarekM kirjutas:torud nüüd paigas ja küttesüsteem toimib kuid.... uus mure, nimelt jäävad rattal pöörded peale. käivitamisel on ilusti pöörded 1500 juures, kuid olles sõitnud ja kiirendanud jäävad pöörded 4000 juures peale. Tühikäigukruvist (või mis ta on) keerates need maha ei lähe, küll aga peale keerata saaks küll, aga 4000 allapoole mitte. välja suretades ja uuesti käivitades pöörded jälle normaalsed, kuni jälle kiirendades kordub kõik.... trossid liiguvad vabalt, takistusi ei ole. ehk on kellegil soovitusi, mida jälgima peaks.
see ,et sul põõrded 4k peale jäävad on tingitud lisaõhust aga kust see tuleb ma öelda ei oska
mu gsx-r il oli sama jama pikka aega.
vaata üle karpade sees olevad membraani ja kõikvõimalikud liited.
ära ka kasuta odavaid bensujaamades müüdavaid kütusefiltreid sest nendega tekib kütuse vabale voolule takistus ja ka tänu sellele võib jääda segu lahjaks.
Re: gsx750f karpade probleem
Postitatud: 23 Mai 2010, 09:16
Postitas MarekM
tänud... mul on nüüd garaazis mõtlemist ja uurimist veidi.