gsx750f karpade probleem

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

gsx750f karpade probleem

Lugemata postitus Postitas MarekM »

ehk siis probleem nende paigale saamisega. proovitud nii hea, kui kurjaga, kuid kuidagi ei suru neid plastiklõdvikuid silindri avadesse. proovitud nii õli vahele lasta, aga ei miskit. äkki on selleks mingi oma nõks, mida ma lihtsalt välja ei jaga.

フーリガン
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: gsx750f karpade probleem

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

mis plastiklõdvikuid kuhu silindri avadesse?

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: gsx750f karpade probleem

Lugemata postitus Postitas MarekM »

njah, vat mis juhtub kui võhik püüab seletada. ühesõnaga, ma ei saa karpasi mootorile külge. teen homme pildid.

フーリガン
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6792
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 698 korda
Tänatud: 458 korda

Re: gsx750f karpade probleem

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Karpa lutid kinnituvad blokikaane külge poltidega, luttide külge tuleb karpa juba klambriga, kusjuures karpad lähevad luti sisse, mitte välja!
Vaata nüüd asja natuke loogilise pilguga!

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: gsx750f karpade probleem

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

kui sul on vanema põlvkonna mootor siis on eelmisel postitajal õigus ja nende karpade külge saamine ongi üks suur jebla. Ma olen neid maha võtnud ja peale pannud vähemalt sada korda ja senimaani ei saa alla 5 minuti.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: gsx750f karpade probleem

Lugemata postitus Postitas MarekM »

jep sõnastasin ennast päris korralikult valesti. probleem ongi,et ei saa karpasi nende kummiluttide otsa. klambrid on ilusti lõdvad, suru palju jaksad, aga ta (karpa) lihtsalt ei lähe sinna luttide sisse. ei julge toore jõuga ka kangutama hakata.

p.s. teguonjah vanema generatsiooni mootoriga

フーリガン
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6792
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 698 korda
Tänatud: 458 korda

Re: gsx750f karpade probleem

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Kui Sul on aretis/hübriid, kas siis karpade diam. on sama?
Võid ka kasutada fööni, et lutte nats pehmemaks saada, vanad kipuvad jah jäigaks minema.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: gsx750f karpade probleem

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

kui napikalt nad sisse ei taha minna? kui asi millimeetrites siis mina soojendamist ei soovitaks esimese valikuna, sest seal vähe ruumi ja kõrvetad midagi ära veel, proovi need lutid wd-ga või seebiveega kokku teha, peaks ka libedalt minema, ja muide, need lutad kannatavad päris korralikult toorest jõudu ka, aga mõistuse piires ikkagi. Vaata, et õige nurga all on karpad, suruda tuleb mitte horisontaalis vaid kergelt ette allapoole. Edu!

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: gsx750f karpade probleem

Lugemata postitus Postitas MarekM »

no karpa ja mootor on ikka sama:D need hübriidid pole. lihtsalt käejõuga ma seda pole suutnud sisse lükata, ning kui mingi asjaga püüda suruda, siis on nurk mootori suhtes sips vale ja ta eiistu luttidesse. peab rsk nädala lõpus asja jõuga käsile võtma. tänud heade soovide eest.

フーリガン
Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: gsx750f karpade probleem

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

Kummid on vanadusest kõvaks läinud. Õige oleks uued osta aga sa võid ka proovida neid kuumas vees leotada.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: gsx750f karpade probleem

Lugemata postitus Postitas MarekM »

mm, mulje on jäänud, et pigem nagu oleks see kumm liig pehme. st kui hakata jõuga suruma, vajub kumm "kokku", st karpal eest. nagu tõesti, oleks kummilutil liig väike diameeter. peab mõõtma.

フーリガン
Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: gsx750f karpade probleem

Lugemata postitus Postitas MarekM »

terv, ei hakanud uut teemat tegema, sest kaudselt ristub see teema ka karpadega... nimelt, kas kellelgi on mingit pilti või seletust anda mulle, kuidas täpselt paagi alt bensutorud tulevad ja kuhu. ise suudan loogiliselt neist paika panna ainult 2, kuid mul jääb 2 otsa veel vabaks... üks kraanil ning teine anduri juurest....

フーリガン
Kasutaja avatar

citikas
Postitusi: 75
Liitunud: 27 Apr 2004, 22:07
Tsikkel: Honda Blackbird
Asukoht: lõuna eesti
Tänanud: 3 korda

Re: gsx750f karpade probleem

Lugemata postitus Postitas citikas »

Kraani külge peaks minema vaakum.(sisselaske hõrendus)
Anduri külge aga ülevool.

Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: gsx750f karpade probleem

Lugemata postitus Postitas MarekM »

on äkki mingit pildimaterjali, või oskab keegi ehk lingata mingile pildile? ülevool oli paagil küljes, ning niipalju kui ma karpalt voolikuid leidsin, sain ka ühendatud, kuid siiski jäid kaks otsa vabaks. ning karpadesse bensiini ei tule...

フーリガン
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Re: gsx750f karpade probleem

Lugemata postitus Postitas spinna »

Ei tulegi enne kui starterit annad ja kraanile vaakum tekib. Vähemalt minu GSX puhul on küll nii ja sinu F lisandiga peaks erinema põhimõtteliselt ainult plastikute ja sportlikuma isteasendi poolest. Aga vabu avasid ei tohiks küll jääda. Karpade taga need sünkroniseerimiseks mõeldud avadel on ikka ilusti kummimütsikesed peas? Vabandan kui esitasin lolli küsimuse, ma ei tea kui palju või vähe sa ise seda matsu jagad.

Lisaks läheb veel drenaaz väikse voolikuga nii öelda ratta põhja alla ja täpselt ei mäleta, aga õhufiltrist võib ka veel drenaaz karpadesse tulla.

http://rapidpedia.com/download.php?f=5209469

http://the-manuals.com/suzuki-gsx-750-manual/

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: gsx750f karpade probleem

Lugemata postitus Postitas MarekM »

tänan vastamast... eriline mehaanik ma ei ole, tunnistan täitsa ausalt. ülevoolutoru on olemas, ning nüüdseks ka selgus kraanist tulevate torude suhtes. kuid ikka ei suuda ma mõista, mis käib sinna nn tila otsa, mis bensupaagi tasemeandurist välja ulatub...

フーリガン
Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: gsx750f karpade probleem

Lugemata postitus Postitas MarekM »

torud nüüd paigas ja küttesüsteem toimib kuid.... uus mure, nimelt jäävad rattal pöörded peale. käivitamisel on ilusti pöörded 1500 juures, kuid olles sõitnud ja kiirendanud jäävad pöörded 4000 juures peale. Tühikäigukruvist (või mis ta on) keerates need maha ei lähe, küll aga peale keerata saaks küll, aga 4000 allapoole mitte. välja suretades ja uuesti käivitades pöörded jälle normaalsed, kuni jälle kiirendades kordub kõik.... trossid liiguvad vabalt, takistusi ei ole. ehk on kellegil soovitusi, mida jälgima peaks.

フーリガン
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: gsx750f karpade probleem

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

ma arvan, et sul on segud lahjad

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: gsx750f karpade probleem

Lugemata postitus Postitas MarekM »

hm... poolt summutajat pole tõesti all, kuid kas sellest jäävad pöörded peale?

フーリガン
Kasutaja avatar

t2g
Postitusi: 353
Liitunud: 13 Dets 2006, 20:35
Tsikkel: zx6r suure R-iga

Re: gsx750f karpade probleem

Lugemata postitus Postitas t2g »

MarekM kirjutas:

torud nüüd paigas ja küttesüsteem toimib kuid.... uus mure, nimelt jäävad rattal pöörded peale. käivitamisel on ilusti pöörded 1500 juures, kuid olles sõitnud ja kiirendanud jäävad pöörded 4000 juures peale. Tühikäigukruvist (või mis ta on) keerates need maha ei lähe, küll aga peale keerata saaks küll, aga 4000 allapoole mitte. välja suretades ja uuesti käivitades pöörded jälle normaalsed, kuni jälle kiirendades kordub kõik.... trossid liiguvad vabalt, takistusi ei ole. ehk on kellegil soovitusi, mida jälgima peaks.

see ,et sul põõrded 4k peale jäävad on tingitud lisaõhust aga kust see tuleb ma öelda ei oska
mu gsx-r il oli sama jama pikka aega.
vaata üle karpade sees olevad membraani ja kõikvõimalikud liited.
ära ka kasuta odavaid bensujaamades müüdavaid kütusefiltreid sest nendega tekib kütuse vabale voolule takistus ja ka tänu sellele võib jääda segu lahjaks.

Kasutaja avatar

Teema algataja
MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: gsx750f karpade probleem

Lugemata postitus Postitas MarekM »

tänud... mul on nüüd garaazis mõtlemist ja uurimist veidi.

フーリガン
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”