gsx750f karpade probleem
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
gsx750f karpade probleem
ehk siis probleem nende paigale saamisega. proovitud nii hea, kui kurjaga, kuid kuidagi ei suru neid plastiklõdvikuid silindri avadesse. proovitud nii õli vahele lasta, aga ei miskit. äkki on selleks mingi oma nõks, mida ma lihtsalt välja ei jaga.
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: gsx750f karpade probleem
mis plastiklõdvikuid kuhu silindri avadesse?
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: gsx750f karpade probleem
njah, vat mis juhtub kui võhik püüab seletada. ühesõnaga, ma ei saa karpasi mootorile külge. teen homme pildid.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6792
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 698 korda
- Tänatud: 458 korda
Re: gsx750f karpade probleem
Karpa lutid kinnituvad blokikaane külge poltidega, luttide külge tuleb karpa juba klambriga, kusjuures karpad lähevad luti sisse, mitte välja!
Vaata nüüd asja natuke loogilise pilguga!
edu
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: gsx750f karpade probleem
kui sul on vanema põlvkonna mootor siis on eelmisel postitajal õigus ja nende karpade külge saamine ongi üks suur jebla. Ma olen neid maha võtnud ja peale pannud vähemalt sada korda ja senimaani ei saa alla 5 minuti.
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: gsx750f karpade probleem
jep sõnastasin ennast päris korralikult valesti. probleem ongi,et ei saa karpasi nende kummiluttide otsa. klambrid on ilusti lõdvad, suru palju jaksad, aga ta (karpa) lihtsalt ei lähe sinna luttide sisse. ei julge toore jõuga ka kangutama hakata.
p.s. teguonjah vanema generatsiooni mootoriga
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6792
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 698 korda
- Tänatud: 458 korda
Re: gsx750f karpade probleem
Kui Sul on aretis/hübriid, kas siis karpade diam. on sama?
Võid ka kasutada fööni, et lutte nats pehmemaks saada, vanad kipuvad jah jäigaks minema.
edu
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: gsx750f karpade probleem
kui napikalt nad sisse ei taha minna? kui asi millimeetrites siis mina soojendamist ei soovitaks esimese valikuna, sest seal vähe ruumi ja kõrvetad midagi ära veel, proovi need lutid wd-ga või seebiveega kokku teha, peaks ka libedalt minema, ja muide, need lutad kannatavad päris korralikult toorest jõudu ka, aga mõistuse piires ikkagi. Vaata, et õige nurga all on karpad, suruda tuleb mitte horisontaalis vaid kergelt ette allapoole. Edu!
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: gsx750f karpade probleem
no karpa ja mootor on ikka sama:D need hübriidid pole. lihtsalt käejõuga ma seda pole suutnud sisse lükata, ning kui mingi asjaga püüda suruda, siis on nurk mootori suhtes sips vale ja ta eiistu luttidesse. peab rsk nädala lõpus asja jõuga käsile võtma. tänud heade soovide eest.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: gsx750f karpade probleem
Kummid on vanadusest kõvaks läinud. Õige oleks uued osta aga sa võid ka proovida neid kuumas vees leotada.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: gsx750f karpade probleem
mm, mulje on jäänud, et pigem nagu oleks see kumm liig pehme. st kui hakata jõuga suruma, vajub kumm "kokku", st karpal eest. nagu tõesti, oleks kummilutil liig väike diameeter. peab mõõtma.
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: gsx750f karpade probleem
terv, ei hakanud uut teemat tegema, sest kaudselt ristub see teema ka karpadega... nimelt, kas kellelgi on mingit pilti või seletust anda mulle, kuidas täpselt paagi alt bensutorud tulevad ja kuhu. ise suudan loogiliselt neist paika panna ainult 2, kuid mul jääb 2 otsa veel vabaks... üks kraanil ning teine anduri juurest....
-
- Postitusi: 75
- Liitunud: 27 Apr 2004, 22:07
- Tsikkel: Honda Blackbird
- Asukoht: lõuna eesti
- Tänanud: 3 korda
Re: gsx750f karpade probleem
Kraani külge peaks minema vaakum.(sisselaske hõrendus)
Anduri külge aga ülevool.
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: gsx750f karpade probleem
on äkki mingit pildimaterjali, või oskab keegi ehk lingata mingile pildile? ülevool oli paagil küljes, ning niipalju kui ma karpalt voolikuid leidsin, sain ka ühendatud, kuid siiski jäid kaks otsa vabaks. ning karpadesse bensiini ei tule...
Re: gsx750f karpade probleem
Ei tulegi enne kui starterit annad ja kraanile vaakum tekib. Vähemalt minu GSX puhul on küll nii ja sinu F lisandiga peaks erinema põhimõtteliselt ainult plastikute ja sportlikuma isteasendi poolest. Aga vabu avasid ei tohiks küll jääda. Karpade taga need sünkroniseerimiseks mõeldud avadel on ikka ilusti kummimütsikesed peas? Vabandan kui esitasin lolli küsimuse, ma ei tea kui palju või vähe sa ise seda matsu jagad.
Lisaks läheb veel drenaaz väikse voolikuga nii öelda ratta põhja alla ja täpselt ei mäleta, aga õhufiltrist võib ka veel drenaaz karpadesse tulla.
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: gsx750f karpade probleem
tänan vastamast... eriline mehaanik ma ei ole, tunnistan täitsa ausalt. ülevoolutoru on olemas, ning nüüdseks ka selgus kraanist tulevate torude suhtes. kuid ikka ei suuda ma mõista, mis käib sinna nn tila otsa, mis bensupaagi tasemeandurist välja ulatub...
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: gsx750f karpade probleem
torud nüüd paigas ja küttesüsteem toimib kuid.... uus mure, nimelt jäävad rattal pöörded peale. käivitamisel on ilusti pöörded 1500 juures, kuid olles sõitnud ja kiirendanud jäävad pöörded 4000 juures peale. Tühikäigukruvist (või mis ta on) keerates need maha ei lähe, küll aga peale keerata saaks küll, aga 4000 allapoole mitte. välja suretades ja uuesti käivitades pöörded jälle normaalsed, kuni jälle kiirendades kordub kõik.... trossid liiguvad vabalt, takistusi ei ole. ehk on kellegil soovitusi, mida jälgima peaks.
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: gsx750f karpade probleem
ma arvan, et sul on segud lahjad
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: gsx750f karpade probleem
hm... poolt summutajat pole tõesti all, kuid kas sellest jäävad pöörded peale?
Re: gsx750f karpade probleem
MarekM kirjutas:torud nüüd paigas ja küttesüsteem toimib kuid.... uus mure, nimelt jäävad rattal pöörded peale. käivitamisel on ilusti pöörded 1500 juures, kuid olles sõitnud ja kiirendanud jäävad pöörded 4000 juures peale. Tühikäigukruvist (või mis ta on) keerates need maha ei lähe, küll aga peale keerata saaks küll, aga 4000 allapoole mitte. välja suretades ja uuesti käivitades pöörded jälle normaalsed, kuni jälle kiirendades kordub kõik.... trossid liiguvad vabalt, takistusi ei ole. ehk on kellegil soovitusi, mida jälgima peaks.
see ,et sul põõrded 4k peale jäävad on tingitud lisaõhust aga kust see tuleb ma öelda ei oska
mu gsx-r il oli sama jama pikka aega.
vaata üle karpade sees olevad membraani ja kõikvõimalikud liited.
ära ka kasuta odavaid bensujaamades müüdavaid kütusefiltreid sest nendega tekib kütuse vabale voolule takistus ja ka tänu sellele võib jääda segu lahjaks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.