süüteküünal
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
süüteküünal
Probleem selline, et vahetasin rattal süüteküünlad ära, kuid parempoolne küünal ei taha hästi minna küünla keermesse. Alguses läheks nagu ilusti kuid kuskil poole peal hakkab nagu viltu kiskuma(vähemalt mulle tundub nii), ei taha väga tugevasti ka keerata äkki keeran sisemised vindid üle või midagi sellist. Vasak küünal läks ilusti pessa kuid parem ei taha nagu minna, kiiluks nagu kinni. Oskab keegi aidata, võibolla peabki lihtsalt kõvemini keerama
Re: süüteküünal
Ilmselt läks valesse keermesse. Kindlasti keera üle keermelõikuriga. Kui jõuga krutid rikud keerme.
Mida pikem keermepulk seda parem näha et viltu ei läheks.
edu.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: süüteküünal
Alumiiniumkaantega võib juhtuda selline asi, et kui küünlad on iidamast-aadamast ajast peal olnud võib küünla keermesse mingi tagi nii kinni põleda, et küünalt välja keerates rikub ka keerme. Vägisi ära uut küünalt küll sisse keera.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: süüteküünal
Ja kui ongi nii, et tuleb keere üle keerata, vaata, et kaas oleks ikka masinalt maha võetud. Muidu keerad sodi silindrisse.
-
- Postitusi: 755
- Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
- Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: süüteküünal
No on ka küll keeratud küülakeermied kaas peal ja sõidavad masinad edasi, keermepulk tuleb tugevalt tavotiga või muu taolisega kokku teha et puru sinna jääks mitte silindrisse ei kukuks.
Re: süüteküünal
Leegikäär lahti, ajad väljalaske takti, suruõhk keeramise ajaks väljalaske kollektorisse.
Aga kui väga korralikult tahad teha, siis nagu eelpool mainitud kaan maha, ainult kulud poole
suuremad.
edu.
Re: süüteküünal
dragstar kirjutas:Probleem selline, et vahetasin rattal süüteküünlad ära, kuid parempoolne küünal ei taha hästi minna küünla keermesse. Alguses läheks nagu ilusti kuid kuskil poole peal hakkab nagu viltu kiskuma(vähemalt mulle tundub nii), ei taha väga tugevasti ka keerata äkki keeran sisemised vindid üle või midagi sellist. Vasak küünal läks ilusti pessa kuid parem ei taha nagu minna, kiiluks nagu kinni. Oskab keegi aidata, võibolla peabki lihtsalt kõvemini keerama
Kuis vana küünal välja näeb? Mingeid sadestusi, metallijääke pole keermel näha? Kui vana proovid uuesti sisse keerata, kas läheb? Kui läheb, pane uus ja vana kõrvuti ja vaata mille poolest nad erinevad.
Hans
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: süüteküünal
Nohh, võid ju ka pulka isegi mitte tavotiga määrida. Kukub kogu puru silindrisse, ilmselt käib masin ka siis edasi. Aga endale mina nii ei teeks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.