Yamaha R1- kolin
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Yamaha R1- kolin
R1-1999
ise ei ole enne käima pannud aga eelmine omanik ütles et oli ainult vaikne klapitigin olnud külmalt, ja soojaks minnes kadus ära. Praegu, pärast seda kui siduripoolne küljekaas maha käis on päris suur kolin, mis sõites kiirendades tundub vähemaks jäävat aga mootoriga pidurdades kasvab ( mis võib mu luulu ka olla) seistes gaasi andes ka vastavalt pööretele kasvab. kõrvajärgi tuleb sealt sidurikaane alt, või selle kaane alt, mis silindrite all on, kus saab seda surnudseisu vms paika panna. Ei tundu olevat ketiklõbin, kuigi kindel ma ka ei ole. Minu meelest liiga vali selleks. Lisaks on selline inin ka väike. Sõidab normaalselt, käima läheb hästi. Kas peaksin nukaketti pingutama? Ei tundu olevat ketilagin, pigem siuke kolin kus midagi vastu korpust nagu peksaks, samas kuskil jälgi ei näinud.
On kellegil ideid? Kui keegi viitsib vaatama tulla ja ja idee anda mis kordategemiseni viib, siis 4pakk on minupoolt. Ise tallinnas Tondil.
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Yamaha R1- kolin
kui on suur läbisõit, mine tee klapiregull ära või lase kellegil kel kogemusi üle vaadata.
Re: Yamaha R1- kolin
44000 oli läbisõit muidu. klapid minu loogika järgi nii suurt kolinat teha ei tohiks...
Re: Yamaha R1- kolin
Võta üks tavaline puupulk, pane üks ots vastu seda kohta mootorist, kust arvad kolinat tulema ja teine ots vastu kõrva. Nüüd pulka liigutades mööda mootorit saad heli valjuse ja kõla järgi täpsemalt teada, mis kohast kolin tuleb ja seeläbi ehk ka diagnoosi täpsustada.
Pulga asemel võid kasutada ka arstide stetoskoopi, kui juhtub käepärast olema. Ja kõige kõvemad mehed kasutavad spetsiaalseid tsikli-stetoskoope
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Yamaha R1- kolin
Endise omaniku jaoks oli see klapitigin,sinu jaoks võib-olla kepsusaale kolks.Kontrollviise kaks-võta töötaval mootoril ükshaaval piibud maha,kui mingil silindril kolks vaiksemaks jääb,oled leidnud vea.Teine võimalus-keri küünlad maha,keera kolb üle surnud seisu,nii,et kolb hakkab alla liikuma ja proovi pulgaga kolbi allapoole lükata kui vänt paigal on.Kui liigub alla poole siis oled leidnud vea.Jõudu.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Yamaha R1- kolin
mis see piibu mahavõtmine aitab? kolb liigub ikka samamoodi minu loogika järgi...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 117
- Liitunud: 09 Aug 2007, 10:28
- Tsikkel: R 1200 GSA
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Yamaha R1- kolin
kaits42 kirjutas:mis see piibu mahavõtmine aitab? kolb liigub ikka samamoodi minu loogika järgi...
Kolb liigub küll aga kui plahvatust silindris ei toimu siis kulunud saaled ei kolise enam
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Yamaha R1- kolin
Allarr kirjutas:kaits42 kirjutas:mis see piibu mahavõtmine aitab? kolb liigub ikka samamoodi minu loogika järgi...
Kolb liigub küll aga kui plahvatust silindris ei toimu siis kulunud saaled ei kolise enam
Jep.Kas on kuss või oluliselt vaiksem.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Yamaha R1- kolin
sellise läbisõidu peale(44 tuhat), on sul ilmselt see mootor lihtsalt kohviks lastud juba. baigiga ju päris vaikselt ei sõideta kah.
Re: Yamaha R1- kolin
kui korrigeeritud vms siis olgu nii aga on ju olemas ka rohkema läbisõiduga masinaid ja diagnoos ei saa olla "kohviks lastud"? eelmine vend oli matsu pannud ja sidurikaan oli ka litaka saanud, pärast seda seisma jäänud. Ma ei tahaks ise ka uskuda et ta sõitis selline kolin sees. Ja siis matsu pannud
Saaleteema võib juba loogilisem olla. katsun kontrollida esimesel võimalusel. Homme ei jõua ja terve nädalavahetuse teen lõunaeestis tööd. Nädala algul
Muidu on kellelgi veel ettepanekuid?
Re: Yamaha R1- kolin
ja mul ka sama lugu 2000a.R1-l. Ei saa aru on klapid või kett.Ja sidur teeb ka veits häält.Kui sidurit all hoida on vaikus kui lahti lasta on mingi kahin.vahetasin sidurikettad ja vaheseibid. vbl see väike laagrijunn on väsinud mis korvi keskel on või teab keegi mis võib kahinat teha? krt klappide reguleerimine vist päris kallis töö.ei tahaks seda usapäisa teha kui päris kindel pole, et selles asi. peaks proovima seda puupulgaga kuulamist.või oskab keegi soovitada mõnda pädevat remondimeest? luukere@hot.ee kalev 5209819
Re: Yamaha R1- kolin
Tere. Üks R1 tegi sellist värki et genekas ei tahtnud laadida ja sidurikaane alt avanes sihuke pilt nagu keegi oleks kaane sisse situnudmingi keevitusega. Rootor viskas külgsuunas 4,5 kümnendikku mm ja nühkis vastu kaant. Peale magneti rihtimist ja kaane töötlemist on kõik korras. Jutu mõte- kontrolli magneti viskumist,see võib mingi nipiga vastu kaant käia.
Re: Yamaha R1- kolin
seda siduri allhoidmist proovisin. vahet ei olnud. hääl sama
genekas teistpool ju, kust see hääl tuleb, aga kontrollin ka seda.
Re: Yamaha R1- kolin
nii küünla võtsin maha, sama seis
silkuaugust püüdsin kolbi ülesalla loksutada, et äkki on suur saaleloks
kuulasin puupulgaga ka ei saanud aru
kaaned kakkusin ükshaaval maha, midagi seest ei puutund, kõik tundus kena
soojaks minnes tundub et jääb vaiksemaks, aga pead ei anna, vb mul kõrv harjub ära kolinaga lihtsalt
sidurit libistades kaob ära. lahutades on, aga libistades ei ole
vahepeal muidu mõtlesin nukkade peale, et äkki need kolisevad tundus et sealt tuleb
kas õlipumbaga ei või mingi n**s olla? veepump käis ka peast läbi... sealkandis midagi.
ärge öelge lihtsalt jah, äkki saate põhjendada ka miks ja kuidas, kes on asjaga kokku puutunud
Re: Yamaha R1- kolin
Sidurikorvil lõtk sees. ons ta nüüd (kuul)laager või puks, mille peal ta võllil on, pole sisse vaadanud
Re: Yamaha R1- kolin
44k sõitnud baik mahakandmisele ei kuulu veel, aga klapi vahed tuleks üsna pea seadistada, manuali järgi 50k.
Kahjuks on selle aastakäigu R1'l seibidega reguleeritav süsteem ja nagu sa ka ise tead, on seda ratast õnnistatud 20 klapiga.
Lugesin ka teema alguse poolt kleepsude asja. Siin foorumis peaks olema 1 teema, kus Jancoy reklaamib Repsoli kleepsu komplekti. Võta temaga ühendust, ta on juba aastaid valmistanud
turboclub'i kasutajatele igasuguseid imekleepse, kindlasti saad ka sina tema käest abi.
Jõudu.
-
- Postitusi: 29
- Liitunud: 23 Veebr 2009, 21:51
- Tsikkel: Aprilia caponord etv 1000
- Asukoht: Rapla
Re: Yamaha R1- kolin
mu kawasaki gpx 750r teeb ka sellist kahinat .siduri kaane all
kui aga sidurit all hoiad siis on vaikne ise arvan et laager läbi seal sidurikorvis.
remont tuleb ette võtta. kas siduri kettaid ja seibe ning vedrusi on kuskilt
motopoe riiulis kohe olemas või see tellimise kaup?

-
- Postitusi: 755
- Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
- Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: Yamaha R1- kolin
Kui klappide regull ees, siis kõiki seibe uusi ikka ei pea ostma, reeglina mootori kuludes klapivahe väheneb, sest kalpi ja klapipesa tööpind kuluvad, siis saab vahed ära mõõta ja seibid lihtsalt vajaliku paksuseni lihvida, et vahe oleks õige.
Re: Yamaha R1- kolin
Kui kolin sidurit lahti lastes käik sees ära kaob pole klapi teema viga on saaled või mõni laager kas käigukastis või kuskil vända kandis sest neile tuleb pinge peale ja siis kaob kolin ää Teine värk kaua tal mootor töötas ilma õlita kui külili oli peale matsu
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.