Küsimus käepideme soojenduse kohta...
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Küsimus käepideme soojenduse kohta...
Andke nüüd laisale andeks, aga kevadväsimus on minu üle oma musta vaiba laotanud. Küsimus järgmine. Käepideme soojenduse lülitil on kolm asendit. off-start-on. Et kas nagu kohe ei tohi ON keerata. Vahepeal peab siis nagu mõne aja (KUI PIKK AEG) stardi peal olema. Vat see sulgudes ong küsimus.
Kes kõige targemalt ära seletab ja vähem sõimab, sellele teen suvel Rocki välja.
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Küsimus soenduse kohta...
Oma lolli peaga ütleks küll, et võib ka kohe keerata on-i peale. Loogiliselt võttes annab see start asendis lihtsalt rohkem kuuma, et kiiremini käteni jõuaks soojus. Netis mingid manuali pole kust uurida?
Ja muidu on ikka SOOJENDUS, mitte soendus.
-
- Postitusi: 170
- Liitunud: 10 Nov 2005, 16:30
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Küsimus käepideme soojenduse kohta...
Junzul on õigus. Põhimõtteliselt võib asendeid ON ja START mõista ka kui astmeid 1 ja 2. Kui on väga külm ilm, võid stardiga ka ringi lasta. Käed head soojad ja elektrit kulub rohkem.
Braap..
-
Teema algataja - Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Küsimus käepideme soojenduse kohta...
Netis mingid manuali pole kust uurida?
Vaata minu postituse esimest lauset
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Re: Küsimus käepideme soojenduse kohta...
Juhtunud ka nii, et maanteel kui puhub rohkem, jätadki stardi peale ja soojendab rohkem. Linna jõuad hakkab soe keerad ON.
Nu? Kas Rock teenitud?
Peeter aka Hondarebel
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
-
Teema algataja - Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Küsimus käepideme soojenduse kohta...
Juhtunud ka nii, et maanteel kui puhub rohkem, jätadki stardi peale ja soojendab rohkem. Linna jõuad hakkab soe keerad ON.
Nu? Kas Rock teenitud?
katsetan järgi, aga arvan et sinu oma on Rock.
Re: Küsimus käepideme soojenduse kohta...
minu kogemus räägib seda et oluliselt parem on mingid kaitsemd ette osta mis tuule eemale lükkavad. käed ei külmeta enam.
kui need soojendusega rutskad panna siis läheb see kole paksuks ja ebamugav on lenksust kinni hoida.
aga eks igaüks vaatab isekuidas on.
Start on kiiresti kütmiseks ja on hoiab mingit taset . pidevalt stardiga söites vöib läbi pöleda. on olemas ka start -off-1-2 .
mina ei soovita söita pidevalt start asendis .
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Re: Küsimus käepideme soojenduse kohta...
Ilmselt peaks siinkohal kirja panema pidev-stardi asendiga kontrollitud rutskade margi-mudeli... mida peast ei tea.
Peeter aka Hondarebel
-
- Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Küsimus käepideme soojenduse kohta...
Lousist ostetud ca 40 euri, ja päev otsa +5 vihmas sõidetud start asendis(sirka8-9 tundi koos kondisirutustega)ja töötavad tänaseni(aususe huvides peab lisama, et vihmahoogude vahepeal sai küll teiset kütteasendit kasutatud kuni kätel hakkas kuum).Käekaitsmed on olemas aga sellistes tingimustes jäid teised ratturid küll ellu aga need kannatused...peatuste aeg käidi minu ratta juures käte vereringet taastamas.Ja muideks Käbi-rutshkad läksid originaal gripide asemel ja läbimõõt jäi prakt samaks(ausalt, pole mõõtnud aga käega erinevust ei tundnud)
Nii, et võib kohe nii On keerata kui ka Stardiga ringi lasta
terv
Alex

Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.