1. leht 2-st

Kawasaki KX450F

Postitatud: 24 Mär 2009, 17:05
Postitas scrubace

jou velled küsimus niuke kas on kellelgi kawa nelipool uus ja kuidas see pill ka on ?
Kas pritse toimib ja kas moto pole nagu suzu et pauguub räigelt aga vaheta käiku kogu aeg ?
uuel hondal on rooliamort näiteks aga kawakal pole, kas esiotsa hoiab sirge või on lenks risti

tänks velled kui kui viitsite kribada


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 24 Mär 2009, 17:15
Postitas bikefan
scrubace kirjutas:

jou velled küsimus niuke kas on kellelgi kawa nelipool uus .............
Kas pritse toimib ja kas moto pole nagu suzu et pauguub räigelt aga vaheta käiku kogu aeg ?
kas esiotsa hoiab sirge või on lenks risti

Minu arust pole uuel vaja käike vahetadagi ja usun, et uuel pillil lenks raudselt risti... kuidas siis mudu... (togi) :D

A nali naljaks - eks vaata ise mis profid arvavad:


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 24 Mär 2009, 17:56
Postitas HRQ
scrubace kirjutas:

jou velled küsimus niuke kas on kellelgi kawa nelipool uus ja kuidas see pill ka on ?
Kas pritse toimib ja kas moto pole nagu suzu et pauguub räigelt aga vaheta käiku kogu aeg ?
uuel hondal on rooliamort näiteks aga kawakal pole, kas esiotsa hoiab sirge või on lenks risti

tänks velled kui kui viitsite kribada

Pill on hea.
Pritse toimib.
Hondal on rooliamort, kuna esi amortide nurk on teravam, kui teistel. Mul on 2007 kawal ka rooliamort, ise pandud :wink:
Sirgetel on lenks sirge, kurvides risti. :roll:
Hea ratas on uus kawa :wink:


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 22 Apr 2009, 10:15
Postitas KoVaL73

Su jutt on samatark kui need Saaremaa Viina reklaamid. Tõmbad lesta, kuidas võtta


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 26 Mai 2009, 23:19
Postitas Oliverto

Uuel 450 kawal pidi käigukastiga probleeme olema, kas keegi oskab selle kohta midagi öelda? (togi)

Ja üldse olen neid uusi kawasi palju rajal näinud, kuna on 450 kawa ostu soov, siis keegi kindlasti teab öelda nende kohta ühtteist (et kas on tekkinud ka mingeid nõrku kohti jne)


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 27 Mai 2009, 00:20
Postitas bikefan
Oliverto kirjutas:

Uuel 450 kawal pidi käigukastiga probleeme olema

Niipalju kui mina kuulnud olen, siis ikka 2009.a. 250-sel kasti probleemid.
450-sel pole sellist probleemi kuulnud...


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 28 Mai 2009, 00:24
Postitas KoVaL73

450, suurimaks probleemiks mis ma olen täheldanud on LIIGNE power mis sealt tuleb.

See aparaat on lihtsalt nii võimas et ulme.

Aga õnneks, otsustasin minna enda mootorratta Pritse kallale minna ja teha aparaati natuke lahjemaks


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 28 Mai 2009, 09:18
Postitas Oliverto

Siis peab küll ilge püss olema :lol: . Kuidas pritsungi timmimine siis käib, läpakas taha ja muudad numbreid v?


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 28 Mai 2009, 09:19
Postitas dirtbikeman

Veidi OT aga KoVal kas sa enam mx2-te enam ei sõida?


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 28 Mai 2009, 11:20
Postitas KoVaL73

Ma vist tegin oma elu rumalaima vea, kui suurt sõitma hakkasin.

Pritsungi tuunimine, on üks kuradima keeruline ettevõtmine. Seal on vaja endale selgeks teha, et mis asi mingit asja mõjutab. Peale selle tuleb veel sädet muuta. Programmi tundmine on üks aga teineasi on need asjad õigesti järjekorda panna.


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 28 Mai 2009, 14:09
Postitas dirtbikeman

No kunagi tulevad ju võrrid ka sissepritsega, vaevalt sellest pääsetakse


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 28 Mai 2009, 22:03
Postitas Brunn
KoVaL73 kirjutas:

450, suurimaks probleemiks mis ma olen täheldanud on LIIGNE power mis sealt tuleb.

See aparaat on lihtsalt nii võimas et ulme.

Aga õnneks, otsustasin minna enda mootorratta Pritse kallale minna ja teha aparaati natuke lahjemaks

miks sa taha väiksemat hammikat ei pane, või ette suuremat. Nii tuleb lihtsam äkki ;) :D


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 29 Mai 2009, 10:11
Postitas Vidget
Brunn kirjutas:
KoVaL73 kirjutas:

450, suurimaks probleemiks mis ma olen täheldanud on LIIGNE power mis sealt tuleb.

See aparaat on lihtsalt nii võimas et ulme.

Aga õnneks, otsustasin minna enda mootorratta Pritse kallale minna ja teha aparaati natuke lahjemaks

miks sa taha väiksemat hammikat ei pane, või ette suuremat. Nii tuleb lihtsam äkki ;) :D

Minu arust kõige lihtsam on rullikut vähem keerata, pole vaja mitte midagi vahetada ja vastavalt vajadusele on koheselt ka mõni lisa hobune võtta.


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 29 Mai 2009, 10:31
Postitas SMX

Tundub, et sa pole krossiga ja nende siklitega päris sinapeal, et sellisel arvamusel oled.

Isegi Chad Reed`i siklil keerati ühel superkrossi etapil powerit vähemaks, et pilli stabiilsemaks saada. Tema, kui üks maailma kiiremaid mehi, võiks ka ju siis osata lihtsalt vähem rulli keerata? See pole nii lihtne. Mõistlik on ratas häälestada vastavalt rajale ja sõitjale!

Brunn, nii need asjad ikka ei käi :wack:

Vidget kirjutas:
Brunn kirjutas:
KoVaL73 kirjutas:

450, suurimaks probleemiks mis ma olen täheldanud on LIIGNE power mis sealt tuleb.

See aparaat on lihtsalt nii võimas et ulme.

Aga õnneks, otsustasin minna enda mootorratta Pritse kallale minna ja teha aparaati natuke lahjemaks

miks sa taha väiksemat hammikat ei pane, või ette suuremat. Nii tuleb lihtsam äkki ;) :D

Minu arust kõige lihtsam on rullikut vähem keerata, pole vaja mitte midagi vahetada ja vastavalt vajadusele on koheselt ka mõni lisa hobune võtta.


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 29 Mai 2009, 13:03
Postitas Brunn

no peaks ju saama uimasemaks , lihtsalt tippkiirust tuleb juurde :D


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 29 Mai 2009, 13:30
Postitas Kasjok

Ehk ei tahetud kogu pöörete ulatuses võimsust vähendada ning pealegi see viiks käiguvahed liiga pikaks.


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 29 Mai 2009, 18:50
Postitas KoVaL73

Kui keegi suudab, peale 15 mintsast oma jaoks kiiret sõitu, seda rullikut vähem keerata, siis tule ma annan sulle oma pilli ja näita kuidas sa lased 15 mintsa, sekund sekundisse aegu ja siis hakkad rullikut vähem keerama. Erinevalt karpa pillidest, kus on mehaaniline ja sa tunned kuidas karpas asjad liiguvad, käivad pritsu pillidel asjad nats teisiti. Nimelt, on tegemist ikkagi pisikese arvutiga, mis vastavalt rulli lahtikeeramise nurgale, just nimelt nurgale, kas siis 20, 40, 60 või 80 kraadi, arvutab mootorratas ise palju on vaja kütust, millal on vaja sädet anda, millal miski midagi tegema peab. Ja kui käsi jämme on jäle lihtne niigi lihtsalt pöörlevat rutskat kuskil augupeal näiteks, 40 kraadini keerata, mis aga annab omakorda signaali edasi pritsesüsteemile, et 3000 pöörde juures, peab selliselt avatud gaasil käima selline pauk ja ongi jälle hoog üleval. Ja hoog on karm mis sellest pillist sellise nõksuga originaalist tuleb.

Hammakate vahetus ju mootorile endale ei mõju. Käiguvahed lähevad pikemaks/lühemaks aga mootor tõmbab ju ikka samaäkiliselt, või olen ma millestki valesti aru saanud.


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 29 Mai 2009, 19:02
Postitas leokrants

to Koval.
te ehmatasite mind väga ära. olen nimelt algaja ja soetanud krossimootoratta. kui ostsin ütles KawaKuusk et sellega on sama lihtne sõita kui autoga . Lugedes aga teie juttu siis tuleb välja et mootorratas on nagu kosmoselaev- keeruline teine nats. Küsimus siis selline- kui tahan et ta ei oleks nii võimas, kiire jne siis tuleb lasta kellelgi kompuuter taha panna ja võimsust maha võtta, nagu keegi Reed tegi. Kas saab selle mehe käest küsida kuidas ja kes seda teeb siin Tallinnas. Tänan hr. Koval.


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 29 Mai 2009, 19:24
Postitas Kasjok

Siis ei ole vaja osta 450f pilli, algajale on kõige lihtsam sõita 250f masinaga.

Ja härra Reed`i pole ilmselt mõtet tüüdata (lol)


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 29 Mai 2009, 20:07
Postitas racerx

Võimalus tehniliselt lahendada sõidutehnilist probleemi ning selleläbi saavutada märgatav edasiminek sportlikes tulemustes on tehnikaspordi omapära.
Juhtumit, kus tehaseseades tehnikat põhiliselt teadmiste baasil saab muuta märgatavalt käepärasemaks, võib vaadelda kui suurepärast näidet tehnikaspordi tänapäevast kus hea tulemuse saavutamisel polegi niivõrd oluline ligipääs kallistele tuuningosadele kuivõrd teadmised ja avatud mõtlemine tehnika seadistamisel.

Kui keegi suudab, peale 15 mintsast oma jaoks kiiret sõitu, seda rullikut vähem keerata, siis tule ma annan sulle oma pilli ja näita kuidas sa lased 15 mintsa, sekund sekundisse aegu ja siis hakkad rullikut vähem keerama

Üldiselt ma keeran alati peale 15 mintsast sõitu vähem rullikut, kui ma olen näiteks 30 min sõitnud ( kui aus olla siis peale viimast korda kui ma kolkend mintsa sõitsin polegi ma rohkem nii teinud) siis arvan et igasugune kontakt rullikuga kuulub juba pigem ulme valdkonda krossirajal, nii et selle füüsilise ettevalmistuse poole võiks mõnesse uude teemasse kolida


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 29 Mai 2009, 21:09
Postitas leokrants
racerx kirjutas:

Võimalus tehniliselt lahendada sõidutehnilist probleemi ning selleläbi saavutada märgatav edasiminek sportlikes tulemustes on tehnikaspordi omapära.
Juhtumit, kus tehaseseades tehnikat põhiliselt teadmiste baasil saab muuta märgatavalt käepärasemaks, võib vaadelda kui suurepärast näidet tehnikaspordi tänapäevast kus hea tulemuse saavutamisel polegi niivõrd oluline ligipääs kallistele tuuningosadele kuivõrd teadmised ja avatud mõtlemine tehnika seadistamisel.

Kui keegi suudab, peale 15 mintsast oma jaoks kiiret sõitu, seda rullikut vähem keerata, siis tule ma annan sulle oma pilli ja näita kuidas sa lased 15 mintsa, sekund sekundisse aegu ja siis hakkad rullikut vähem keerama

Üldiselt ma keeran alati peale 15 mintsast sõitu vähem rullikut, kui ma olen näiteks 30 min sõitnud ( kui aus olla siis peale viimast korda kui ma kolkend mintsa sõitsin polegi ma rohkem nii teinud) siis arvan et igasugune kontakt rullikuga kuulub juba pigem ulme valdkonda krossirajal, nii et selle füüsilise ettevalmistuse poole võiks mõnesse uude teemasse kolida

tore tark jutt ja täpselt tabatud jaapanlaste mõttemaailma- ei ole vaja olla lapsepõlvest saati krossimees vaid vali õige kubatuuriga ratas ja küll see sind kiirelt edasi viib. 450 ostsin sellepärast , et olen eestlane. tänavatel sõidavad ka kõik tuhandeste pillidige ja vaevalt nendest 2prossagi on rinkat sõitnud.


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 30 Mai 2009, 01:59
Postitas KoVaL73

Leokrants.

Kompuutri taha saame panna küll ja mugavamaks saame seda pilli teha kindlasti. Iseasi on et millal ja mida moodi. Selle 450ga on lihtne sõita küll, poristada tühikäigul. Siin ükspäev laitseski nägime ühte kutti tutika kawaga, kes sirgepeal pidi sidurit võtma et hoog suureks ei lähe, ma tõsiselt loodan et see olid sina, sest sinul läheks hädasti seda pritsungi ja ajude sättimist vaja. Sellise pilliga oleks sul õnnetus kiire tulema.

Kui Sul aga on küsimusi, siis 53738838 on mu number võid helistada ja saad küsida kus kuidas ja mismoodi.


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 30 Mai 2009, 08:54
Postitas leokrants
KoVaL73 kirjutas:

Leokrants.

Kompuutri taha saame panna küll ja mugavamaks saame seda pilli teha kindlasti. Iseasi on et millal ja mida moodi. Selle 450ga on lihtne sõita küll, poristada tühikäigul. Siin ükspäev laitseski nägime ühte kutti tutika kawaga, kes sirgepeal pidi sidurit võtma et hoog suureks ei lähe, ma tõsiselt loodan et see olid sina, sest sinul läheks hädasti seda pritsungi ja ajude sättimist vaja. Sellise pilliga oleks sul õnnetus kiire tulema.

Kui Sul aga on küsimusi, siis 53738838 on mu number võid helistada ja saad küsida kus kuidas ja mismoodi.

to 73

jaa, jah , see olin mina. mul on tõesti neid sättinguid vaja , eriti aju oma. ma helistan sulle ja ehk saame kokku ning näitad mulle mis ja kuidas asi olema peab ja kuidas üks tasemel proff seda pilli taltsutab. minul on muidugi sellise tasemeni vähemalt 15 a. aega ,enne jõuan pensile. ei tea kas peaks raketi maha müüma või vahetama 85se vastu. ma saatsin villapotole ka meili ehk oskab tema ka kuidagi aidata.
tänud ja keera rutskat 37 kraadi, see pidavat aitama või 73, ma täpselt ei tea, mul aju sassis.


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 07 Nov 2009, 22:20
Postitas scrubace

yeah velled nüüd on hooaeg läbi kas pill oli siis hea või soojendame vana teemat ikka, on juba külm ning toas keerad pumba põhja et vähe sooja saada tsikli peale ikka mõtled, kas 73 võtab jälle 450 kawa sest pill oli hea või hoopis teine valik siis on ju uus yammu mis on uhhuuu tagrurpidi tõmmatud arvan et need kutid on insenerid kes selle tegid. yeah velled mis te arvate huvitab ka seitsekendkolme arvamus sõidab puu tagant teistega reas foorumis on see kuldsõna velled.


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 07 Nov 2009, 22:37
Postitas Boobush
scrubace kirjutas:

yeah velled nüüd on hooaeg läbi kas pill oli siis hea või soojendame vana teemat ikka, on juba külm ning toas keerad pumba põhja et vähe sooja saada tsikli peale ikka mõtled, kas 73 võtab jälle 450 kawa sest pill oli hea või hoopis teine valik siis on ju uus yammu mis on uhhuuu tagrurpidi tõmmatud arvan et need kutid on insenerid kes selle tegid. yeah velled mis te arvate huvitab ka seitsekendkolme arvamus sõidab puu tagant teistega reas foorumis on see kuldsõna velled.

Kas sa olid täis kui sa seda kirjutasid? Või olen mina liiga kaine, et su jutust sõnakestki aru saada? Artikuleeritus ja grammatiga pole vist sinu alad.


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 09 Nov 2009, 18:06
Postitas Oliverto

Sai ju selle aast kevadel soetatud kawa kx450f 2009 aasta ja olen isiklikult hetkel küll rahul. Olen sõitnud küll ainult 30 tundi temaga aga mingisuguseid vigu ei ole temas nagu leidnud veel. On siiani töötanud laitmatult. Kui alguses kahtlesin kas ta kestvuskrossidele sobib oma pritsungiga (paagi maht ja käima löömine stardis), siis võin nüüd öelda, et sobib küll. Paagiga saab tunni varuga sõidetud,seega piisab ühest tankimisest. Käima läheb ka nägu paugupill. Moto peaks soe lihtsalt olema ja ega siis muud keemiat polegi - nii kui paugu paned, oled stardist läind nagu s**t lehma ihust, ole aind mees ja hoia kinni :lol: . Suzul vist 2009 ja ja 2008 peab kaks korda poksis käima, vähemalt tuttav igaksjuhuks käis kaks kuna paak suht väike. Käigukastiga ka nagu mingeid probleeme pole ja pritsung ka funkab normilt. (olen muidugi harrastaja ja päris lahti ei keera ma arvan (crash) , kui korralikult lahti keerata ja nii kogu aeg sõita, siis võibolla on asjad teised - ei tia :wink:

Ps! Keegi 2007 kawasaki kx250f ei soovi osta vä?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 22 Juul 2012, 20:55
Postitas kristo_92

Ehk annate mulle ka natuke nõu, oman siis 2008a kawa kx250f ja probleem selles, et kui natuke saad sõita siis hakkab putterdama ja ei lähe ültse sujuvalt pöördesse algul nagu puterdab ja siis kipub minema ja teine jama on et ei lähe käima soojalt. küünal uus, karbuss ja paak puhastatud, õlifilter puhas. Milles võiks viga seisneda ehk klappid?


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 22 Juul 2012, 21:06
Postitas mx77

palju segukruvi väljas on?


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 22 Juul 2012, 22:02
Postitas kristo_92

Vot ei oskagi öelda kohe. Palju olema peaks?


Re: Kawasaki KX450F

Postitatud: 22 Juul 2012, 23:16
Postitas Heinz36

Ei teeks paha omada antud mudeli käsiraamatut (manuali). Jääks PALJU selliseid küsimusi olemata. Tehaseseades segukruvi 2 1/4,ehk siis kaks ja veerand. Kui karpa nagunii maha tuleb,siis võiksid düüside suurused üle käia(korra on juhtunud,et täiesti suvad mõõdud sees); samas ka kiirenduspumba membraan üle kontrollida(väike auk membraanis paneb päris ilusalt puterdama!).