Düüside puurimine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Mait.V
Postitusi: 558
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: BMW S1000RR 17
Asukoht: Kose
Tänatud: 7 korda

Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

Tere,kas keegi oskab öelda midagi düüside suuremaks puurimise kohta,olen kuulnud et vanad rinkavennad on seda teinud ja küsiks veel ega kellegil pole mingeid sportdüüse üle,tsikliks siis Yamaha fzr-1000,lähipäeval uurin kui suured düüsid originaalis sees on.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6772
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Vaata http://www.louis.de artiklit nr 10003930
Ise mõtlen sama asja peale, kui koonusfiltrid paigaldatud saan. Tuleb odavam kui dynojet või factory pro düüsid tellida.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas Jussike »

Kes soovib see proovib aga antud kolgata juba läbi käidud. Tulemus, nagu sea niitmine, rohkem kisa kui villa.
Et asi toimiks oleks kaan tarvis portida jne. aga see on juba mahukam toiming. Kui kange soov katsetada siis on
võimalik tava puuriga asi ära ajada. Võimalik saada sajandike vahedega, igas korralikus poes. :wink:

Terv, virgo

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas franz125 »

ants01 kirjutas:

Vaata http://www.louis.de artiklit nr 10003930
Ise mõtlen sama asja peale, kui koonusfiltrid paigaldatud saan. Tuleb odavam kui dynojet või factory pro düüsid tellida.

edu

Nõelad treid ise üle või :mrgreen:

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


garmm

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas garmm »

Kui asja ette võtate, säilitage originaalina kõik kabulad, mis karbudest eemaldate. On vähemalt mingisugune lootus asi pärast uuesti talutavalt käima saada. Soovitav võtta kõrvale mõni kodanik kes asjast midagi jagab. Lihtsalt puurimisega läheb asi ainult hullemaks ja väga järsku. Aga avastamisrõõm on suur asi ja uudishimu edasi viiv jõud. Jõudu.

Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas fotek »

Ma küsiks hoopis, et mida head selle suuremaks puurimisega saab?
Kas mootor on juba nii ära tuunitud, et segu jääb lahjaks või?

Siim
#609
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6772
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas yeekim »

franz125 kirjutas:
ants01 kirjutas:

Vaata http://www.louis.de artiklit nr 10003930
Ise mõtlen sama asja peale, kui koonusfiltrid paigaldatud saan. Tuleb odavam kui dynojet või factory pro düüsid tellida.

edu

Nõelad treid ise üle või :mrgreen:

Loe siis suurelt- DÜÜSID

:wack:

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas franz125 »

ants01 kirjutas:
franz125 kirjutas:
ants01 kirjutas:

Vaata http://www.louis.de artiklit nr 10003930
Ise mõtlen sama asja peale, kui koonusfiltrid paigaldatud saan. Tuleb odavam kui dynojet või factory pro düüsid tellida.

edu

Nõelad treid ise üle või :mrgreen:

Loe siis suurelt- DÜÜSID

:wack:

Kui ainult düüside suuremaks puurimine aitaks oleks meil kõigil 200+ heppa taga rattal.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas KIBU »

karpa "tuunimine" on kahe otsaga asi. kui KÕIK väga hasti õnnestub siis on võimalik aparaat vähe võimsamaks saada kuid seda alati millegi arvelt! minu kogemuste põhjal võin öelda et mootori ühtlase töö ja mugava sõidu arvelt. ebaühtlane tühikäik ja seda ka kõrgematel pööretel ja suurem võimsus ainult väga väikeses pööretevahemikus ja seda kõrgetel mitte aga madalatel ja keskmistel pööretel. motospordis tasub ilmselt ära kuna mootor enamus ajast väga pöördes ja kütusekulu ja kasutusmugavus väga teisejärgulised. igapäeva ratast ei soovita küll tuunima hakata ise kui just insener ei ole. tahad võimsust juurde siis mõõda surved ära ja kui need originaalist lahjemad ja ebaühtlased siis unusta karpa tuunimine kohe ära ja selle asemel remondi mootor. kui surved ided ja klapid regullitud nii et kogu kombiss töötab laitmatult siis mõtle kerge tuunimise peale. enne kui segu tüüside kallale lähed loe läbi kasvõi peatükid küttesegu regulli ja karpade kohta Palu raamatutest ja loe nii kaua kuni enda jaoks asja selgeks saad ehk kogu tervikut hoomad. võimsuse kasv tuleb ajaühikus põletatud suuremast kütusekogusest ja rõhk sõnale põlemine ehk siis tähtis on kütus efektiivselt ära põletada mitte lihtsalt bena silindrisse imeda. krt sellest võiks veel pikalt rääkida a ehk piisab praegu et võimsusejanulistel mõtted õigele teele juhtida. peale selle katsu meelde jätta et vabalt hingavana mootori võimsuse tõstmine on alati väga kulukas:)

mingu hästi

5248653
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Ästi pull asi on veel see ,et kui oled filtrite ja sumpade vahetamisega saavutanud parema läbi voolavuse ,avastad ,et tuleb panna hoopis väiksemad düüsid.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Teema algataja
Mait.V
Postitusi: 558
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: BMW S1000RR 17
Asukoht: Kose
Tänatud: 7 korda

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

Ega ma mingit võimsuse suurenemist ei loodagi,ma pigem tahaks nagu normaalselt sõita,tsikkel saab sellepärast vähe kätte et mul on see exupi klapp eemaldatud ja nüüd on alguses kõva auk sees,olen proovin ka nõelasi tõsta aga täitsa tulemusetu,saab ainult palju kätte ja muud midagi.


Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas Raigo »

membraanid on korras ?

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Lihtsam,odavam ja tundvalt vähem aega (raha)võtvam on paigaldada EXUP.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas fotek »

Oleks siis kohe alguses öelnud, et asi mingis väljalaske klapis.

No amount of fiddling with the mixture / timing will get rid of the effects of dumping the EXUP valve.

Siim
#609
Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas westel »

fotek kirjutas:

Oleks siis kohe alguses öelnud, et asi mingis väljalaske klapis.

No amount of fiddling with the mixture / timing will get rid of the effects of dumping the EXUP valve.

Asi ongi selles, et seda nn jura ple sinna vahele vaja ja natuke oleks vaja kättesaamist juurde :idea:

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6772
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Nii, kui inime' soovis midagi ise teha, hakati sappi pilduma ja miskit 200+ hobesest rääkima :wack:

Vene tsiklitel sai düüse edukalt "puuritud" rauasae lehest lõigatud kiiluga, võttis palju aega ja oli selline proovijakatseta meetod. Aga töötas!
Kunagi oli autobaasidel miski spets seade, millega siis düüside tegeliiku läbivust mõõdeti ja vajadusel kalibreeriti, vaevalt, et selliseid veel leidub(aga mine tea)

Edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Hiid
Postitusi: 181
Liitunud: 17 Nov 2008, 19:34
Asukoht: Tallinn, Hiiu
Tänatud: 9 korda

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas Hiid »

Olen treinud kunagi igasugustele aparaatidele (s.o. siis vene ajal) düüside toorikuid kardimeestele ja muudele tegelastele. Kuna düüsipuure saada polnud, siis toimetati nii: puuriti jämedama puuriga peaaegu lõpuni ava läbi, nii et puuri koonuse ots jättis väikese ca 0,5 mm paksuse vaheseina. See lõpp löödi läbi sobiva läbimõõduga õmblusnõelaga. Tõenäoliselt kõlbaks õmblusnõel hästi ka düüsi avardamiseks. Kuidas see ise tehtud düüs tänapäeva riistades töötaks, ei oska pead anda.

Üldiselt on düüsipuurid nii peenikesed et tavaline puurpink tõenäoliselt murrab ta ära, nii peene töö jaoks on spetsiaalsed puurpingid.

Biker.ee. Mootorratturite kohkumispaik.
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Asi polnud mingis sapi pritsimises.Seltsimees kirjutas,et tahab normaalselt sõita.Normaalne oleks panna uus klapp.Klapp on seal ala ja kesk pööretel väände saavutamiseks ja arvamine.et mõne düüsi puurimine seda sama saavutab on vets naiivne.Terve rodu insenere on aastaid vaeva näinud.et seda saavutada,nüüd maarjamaa mees puurb düüsd üle ja"tehtud"Igatahes kannatust ja pikka meelt talle.Kui valmis saad anna teada :bsmile:

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas Jussike »

Nagu eelpool nõu antud, hoidke orig. vidinad alles kui katsetate. Tavaliselt levinud keermed on 5 ja 6 mm. Ise sai nii kopikate omadest kui
ka päris uusi treitud. Samuti nõelu on võimalik ise treida aga lõpuks sobis ikka kõige paremini mis algselt peal oli.
Et normaalselt sõita tuleb ka vastav sõiduriist muretseda, vastavatesse oludesse. See nö. tuunimine tapab ära nii ratta kui ka enda aja, mida niigi vähe. Aga kes ei usu, see proovigu järgi. Julget putitamist.
Edu.

Kasutaja avatar

tnacc
Postitusi: 409
Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
Tsikkel: Can-am Outlander 800
Asukoht: saaremaa

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas tnacc »

Hiid kirjutas:

Olen treinud kunagi igasugustele aparaatidele (s.o. siis vene ajal) düüside toorikuid kardimeestele ja muudele tegelastele. Kuna düüsipuure saada polnud, siis toimetati nii: puuriti jämedama puuriga peaaegu lõpuni ava läbi, nii et puuri koonuse ots jättis väikese ca 0,5 mm paksuse vaheseina. See lõpp löödi läbi sobiva läbimõõduga õmblusnõelaga. Tõenäoliselt kõlbaks õmblusnõel hästi ka düüsi avardamiseks. Kuidas see ise tehtud düüs tänapäeva riistades töötaks, ei oska pead anda.

Üldiselt on düüsipuurid nii peenikesed et tavaline puurpink tõenäoliselt murrab ta ära, nii peene töö jaoks on spetsiaalsed puurpingid.

see õhuke lõpp oli suht maias kiirelt kuluma.

Planeeta korvis sündinud
Kasutaja avatar

Kawaix
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Dets 2007, 18:26
Tsikkel: Aprilia RST Futura/HD Electra
Asukoht: Harjumaa
Tänatud: 3 korda

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas Kawaix »

Kes düüside puurimiseni jõuab peab omama palju eelteadmisi,aga miks ta siis küsib kuidas või palju ? See minu küsimus võib olla väheke ma OT

Kes sõidab see võidab !
Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

Minuarvates on tore kui inimesed katsetavad ja otsivad uusi lahendusi. Las puurib. Oma vigadest ja õigesti tehtud asjadest õpitakse siiski kõige rohkem.


matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas matti »

Mis selles düüsi puurimises nii ulmelist on, elektroonika poes sada-paar krooni maksev 12V mootor müügis koonuselise otsaga kuhu vahele väikseid puure hea toppida, teed vastava rakise ja tooda palju tahad, kannatlikkust peab olema, kiiruga läbipuuritud düüs pole ikka see õige.
Yamaha võrr käib tänaseni, sai 95 pealt 120seks puuritud düüs. :)

Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas westel »

matti kirjutas:

Yamaha võrr käib tänaseni, sai 95 pealt 120seks puuritud düüs. :)

Huvitav, kas see oleks tonnisel yamul ka sama reaalne. Kuigi teoreetiliselt tundub lihtne.

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas KIBU »

mul on vajalik miniatuurne puurpink olemas kui keegi tõesti tahab tüüse läbi puurida. :D küta aga ja räägi pärast mis välja tuli :twisted:

5248653
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas franz125 »

IZH kirjutas:

Tere,kas keegi oskab öelda midagi düüside suuremaks puurimise kohta,olen kuulnud et vanad rinkavennad on seda teinud ja küsiks veel ega kellegil pole mingeid sportdüüse üle,tsikliks siis Yamaha fzr-1000,lähipäeval uurin kui suured düüsid originaalis sees on.

Mul selline küsimus sulle ,mis düüsi sa läbi kavatsed puurida.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas westel »

franz125 kirjutas:
IZH kirjutas:

Tere,kas keegi oskab öelda midagi düüside suuremaks puurimise kohta,olen kuulnud et vanad rinkavennad on seda teinud ja küsiks veel ega kellegil pole mingeid sportdüüse üle,tsikliks siis Yamaha fzr-1000,lähipäeval uurin kui suured düüsid originaalis sees on.

Mul selline küsimus sulle ,mis düüsi sa läbi kavatsed puurida.

Ega seal palju varjante ple ju. Mingeid tühikäigu düüse torkima ei hakka ju

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Et siis pea düüsi või :?:

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Teema algataja
Mait.V
Postitusi: 558
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: BMW S1000RR 17
Asukoht: Kose
Tänatud: 7 korda

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

Peadüüse muidugi.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Düüside puurimine

Lugemata postitus Postitas franz125 »

IZH kirjutas:

Ega ma mingit võimsuse suurenemist ei loodagi,ma pigem tahaks nagu normaalselt sõita,tsikkel saab sellepärast vähe kätte et mul on see exupi klapp eemaldatud ja nüüd on alguses kõva auk sees,olen proovin ka nõelasi tõsta aga täitsa tulemusetu,saab ainult palju kätte ja muud midagi.

Ja kui sa nüüd pea düüsid üle puurid on tulemuseks see,et ülemine pöörete vahemik jookseb umbetäis ja all ning keskpööretel ei juhtu üldse midagi.Korja netist CV karpade tööpõhimõtteid selgitavaid kirjutisi.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”