Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Moderaator: Moded
Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Tere!
Nüüd mõtlen osta endale sellist. Omastan Beta 525 enduro ratta ja tahan osta teine, aga 2t mootoriga. Mõte on selles, et mõned varuosad sobivad ühest teisele (hammasrattad, veljed, võibolla amordid) ja 2t rattal on ikkagi eriline "sõidutunne". Hinnaks Italmotos 108000.
päris hea variant. Aga öelge, kas on 2t mootoriga enam "probleeme ja mureid" kui 4t? Kas on veel variante parem kui Husky? Kas 300cc kestab enam kui 250?
Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks
2t-ga on üldiselt ikka vähem probleeme, sest jubiaid on ka vähem.
-
- Postitusi: 93
- Liitunud: 25 Aug 2007, 17:01
- Tänatud: 1 kord
Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks
04.04.09 tuleb ktm testipäev kus on ka 2takti 300 olemas... ise piilun seda ratast juba pikemat aega.
Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks
HusabergHooligaN kirjutas:04.04.09 tuleb ktm testipäev kus on ka 2takti 300 olemas... ise piilun seda ratast juba pikemat aega.
Jap, mulle ka meeldib Aga rahakott ei hakka peale.
Mugava mehe ratas, starter küljes ja puha .
Aga Gasgas EC 300 Racing on praegu väga hea hinnaga.
Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks
VWman
missugune hind on?
HusabergHooligan
KTM on liiga kallis uuena ostmiseks. Ja veel hooaja alguses hinnad lendavad ülesse
Aga jah, Husqvarnal elektristarter puudub...
Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks
http://www.ktm.ee/?page_id=162&langswit ... anguage=et
seal on vähekasutatud 250 krossar müügis.
Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks
Timofei kirjutas:VWman
missugune hind on?
Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks
Kurt.. see on tõesti hea hind. Võta või endalegi.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks
Nikopensius väga kiitis GasGas-i amorte. Ega tõesti, Öhlinsi juures vast muud laita polegi, kui hind.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks
bitter kirjutas:Nikopensius väga kiitis GasGas-i amorte. Ega tõesti, Öhlinsi juures vast muud laita polegi, kui hind.
GasGas-il on ees Marzochhid Ja see tagumine Öhlins erineb väga oluliselt järelturule müüdavatest.
Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks
ei tea kuidas WR 300 aga 2006 TE450 marzocchi esiamordid olid mingid vedelad jamad. sai korra potsepas proovitud. võibolla enduro amortidega ei peagi saama liivalaineid lasta? üldse kogu see ratas oli raske ront millest omanik kiiresti vabanes. võibolla on 2t ja uuem aastakäik asja paremaks teinud 4T neil uus mootor igatahes praeguseks hetkeks. kas ka amordid ei tea.
Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks
http://www.gasgas.ee/index.php?resource ... tooteId=61
Sellel on mõlemas otsas Öhlins all
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks
VWman kirjutas:http://www.gasgas.ee/index.php?resource ... tooteId=61
Sellel on mõlemas otsas Öhlins all
OK, sai vist tellida tehaselisana, aga esimeste otsade kohta pädeb sama, mis tagumise kohta varem öeldud.
Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks
mx 77.
äkki täpsustad oma väidet.
ei saanud päris hästi aru su mõttevälgatusest
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks
366923 kirjutas:mx 77.
äkki täpsustad oma väidet.
ei saanud päris hästi aru su mõttevälgatusest
mis sul segaseks jäi?
Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks
Ja see tagumine Öhlins erineb väga oluliselt järelturule müüdavatest
esimeste otsade kohta pädeb sama, mis tagumise kohta varem öeldud.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks
366923 kirjutas:Ja see tagumine Öhlins erineb väga oluliselt järelturule müüdavatest
esimeste otsade kohta pädeb sama, mis tagumise kohta varem öeldud.
Seda tähendabki, et tehastele tarnib Öhlins pisut lihtsamaid amorte kui need, mida ta järelturul müüb ja millega ta oma nimele kuulsust on saanud. Seega OEM Öhlins on sama mis Marzocchi, WP või whatever muu amort, võib olla isegi KYB-ist või Showast viletsam.
Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks
Uuel EXC 300-l on tõesti elektri starter, kuid väga selle peale erutuda ei tasu. See on rohkem mõledud soojast peast kuskil vastikus kohas ratta käima saamiseks. 2T läheb vändast väga lihtsalt käima. Seega pole hullu kui elektristart külmast peast eriti ei tööta. Võib olla on 2009 aasta mudelil midagi ka paremaks tehtud.
Tasub ka KTM esindusest hinda küsida, sest see võib üksjagu paremaks osutuda ja olla üsna konkureeriv selle WR300-ga. GAS GASi hinda muidugi ei löö kuidagi. Huvitav oleks kui keegi oskaks seda GAS GAS EC 300 võrrelda nende teiste ratastega, ka näiteks ülalpidamise kulusid.
Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks
elektristarteri suhtes mul selline mõte et võibolla oleks hoopis otstarbekam rattale autosidur paigaldada kui el.starterit taga ajada.
https://ssl4.westserver.net/rekluse.com ... 803bc23abb
ratas ei sure välja ja kui väljasuretamist vaja siis ehk oled käimalöömiseks mis 2t rattal niigi erilist vaeva ei nõua mugavama koha peal . lisaks saab siduri haakumist sättida vastavalt vajadusele sinna kus mootor juba vedada ka jõuab.
kes kasutanud oskab kommenteerida?
Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks
Italmotos WRi hind 108000.- (see ju letihind),huvitav palju praegusel ajal alla lasevad,kindlasti midagi teevad?
oleks endal ka huvi.
Muide: KTM -i testipäeva ei ole mõtet korraldada 04.04. kuna siis kõik juba kärnatamas rannus - oma uute ratastega.
Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks
aga tänä veel netis survisin:
http://www.ramo.ee/?id=2&cat_id=28&item_id=1288
kaal 96 kg... hind 85000...
Sama kick starter, aga kergem pill, ja muidugi amordid ja raam on kõrgel tasemel.
Re: Missugune 2t rattas teiseks pilliks
tere
kas praegusel ajal 2 tsikliks UUT 2takti on mõistlik ost,
niipalju kui ma tean siis tähtsad osad on kahe takti puhul pidevalt vahetuses
ja seda on lihtne ka ise teha,
näiteks mu poisi 125 bike oli sõitnud 73 000 km ja panin uue kolvi sisse ja käis jälle nagu uus,
nii et mu meelest tasub kiigata ka aftermarket tsikleid--kes kasvavad välja ja kellel uued plaanid,
alati pole myygi põhjuseks mingi viga,
ja see ka veel et 2 takti on oopis etema minekuga kui nelarid--nii et ole mees ja keera 125 näiteks täiesti tyhjaks--samas oluliselt kergem
a kui raha nagu putru siis laske käia

Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks
mayhem kirjutas:elektristarteri suhtes mul selline mõte et võibolla oleks hoopis otstarbekam rattale autosidur paigaldada kui el.starterit taga ajada.
kui mootorpidurdus pole oluline, siis küll.
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
mella kirjutas:mayhem kirjutas:elektristarteri suhtes mul selline mõte et võibolla oleks hoopis otstarbekam rattale autosidur paigaldada kui el.starterit taga ajada.
kui mootorpidurdus pole oluline, siis küll.
kahetaktilisel vist mootoripidurdusega üldse kesised lood. siduri asemele tagapidur paigaldada ja saab ka paremkurvis tagapidurit kasutada. vist liiga lihtsaks läheb siis sõitmine.
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
ja seda on lihtne ka ise teha,
See on tähtsam põhjus 2t ostmiseks, aga tahan uuee ratta osta
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: Missugune 2t rattas teiseks pilliks
cool200 kirjutas:tere
kas praegusel ajal 2 tsikliks uut 2takti on mõistlik ost,
niipalju kui ma tean siis tähtsad osad on kahe takti puhul pidevalt vahetuses
ja seda on lihtne ka ise teha,
näiteks mu poisi 125 bike oli sõitnud 73 000 km ja panin uue kolvi sisse ja käis jälle nagu uus,
nii et mu meelest tasub kiigata ka aftermarket tsikleid--kes kasvavad välja ja kellel uued plaanid,
alati pole myygi põhjuseks mingi viga,
ja see ka veel et 2 takti on oopis etema minekuga kui nelarid--nii et ole mees ja keera 125 näiteks täiesti tyhjaks--samas oluliselt kergem![]()
a kui raha nagu putru siis laske käia
Mis juttu sa nüüd ajad? Et kas on mõistklik ost.... muidugi on. Säästuaeg ju.
2t on kordades odavam ülal pidada. Ja ega see 450 nelar ka teab mis automootor pole, mis vaikselt ja muretult tiksub.
Põhimõtteliselt vahetad 2t-l tihedamalt kolbi. Ja seda siis, kui jõudu väheks jääb. Nelari väntki ei pea sugugi kauem vastu, kui 2t oma.
Re: Missugune 2t rattas teiseks pilliks
cool200 kirjutas:ja see ka veel et 2 takti on oopis etema minekuga kui nelarid--nii et ole mees ja keera 125 näiteks täiesti tyhjaks--samas oluliselt kergem
Kaasaegne 2T ja 4T ei oma olulist kaaluvahet. Küll on igasugu kütusemajandus 2T-l keerulisem ning ka kulu suurem. 4T-ga pole vaja 2H sõidul boksis käia.
Mis puutub võimsusesse, siis selleks, et 125 2T masinast võimsust saada, peab seal tühjakskeeramise lähedal elama. Kui tahad rahulikult ja ilma sidurit näperdamata sõita, on madalal pöördel uimane nagu Tuula
4T pillide eelis ongi mugavuses. Algaja ei pea nii palju rapsima ja olema 2T piinamises kõva mees.
Oskajal pole vahet, sõidab nii 2T kui 4T masinaga.
Mis kolvivahetusse puutub, siis lähtuvalt reeglist - mis liigub, see kulub, ei tohiks 2T kolb enam eriti vähem kesta, kui kasutada samu pöördeid, mis 4T-ga. Kaasaegne nelar käib edevalt 12KRPM. Iseasi, et sõita saab nelariga ka märksa madalamatel pööretel, 2T aga pead pöördesse ajama. Sealt ilmselt tekib ka tihedam vahetusvajadus.
4T teeb kallimaks gaasijaotusmehhanism, õlitussüsteem ning keerulisem karpa. 2T karpa kohta ühes jänkifoorumis väideti, et see on lihtne nagu veetorustik.
4T-l on võimsus olemas igal hetkel. 2T masinal pead pidevalt selle saavutamiseks valmis olema.
2T on odavam ja tülikam ülal pidada.
Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks
Ise kasutan ktm 300exc ja ei vaatakski teiste markide poole,aga maitse üle ei vaielda.
Kui peaks valima ainult ühe tsikli vahel,siis otsustaks kindlalt 4t kasuks,sest hooldus kulud küll nüüd eriti odavamad ei ole kui vähegi peale keerad,sest 2t puhul pead koguaeg pärani lahti hoidma ja sidur näpuvahel kui üldse tahad 4t konkurentsis püsida.Ktm 300 ikka läheb natuke ikka edasi ka.Ise ostsin tegelikult kõigepealt ktm 250exc ,kuna sellel puudub starteri süsteem ja nüüd ostsin 300 silindri ja kolvi peale.Kui ma selle rattaga üldse sõidan siis ainult kaalu pärast ja starterit pole vaja .Aga hirmus kallid on need 2t masinad küll.
kui kellegil huvi siis mul kohe tuleb ktm 2002 aasta 300 exc müüki.
Lärm
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.