Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Timofei
Postitusi: 334
Liitunud: 28 Sept 2008, 18:04
Tsikkel: 10
Asukoht: Narva

Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas Timofei »

Tere!

Nüüd mõtlen osta endale sellist. Omastan Beta 525 enduro ratta ja tahan osta teine, aga 2t mootoriga. Mõte on selles, et mõned varuosad sobivad ühest teisele (hammasrattad, veljed, võibolla amordid) ja 2t rattal on ikkagi eriline "sõidutunne". Hinnaks Italmotos 108000.

päris hea variant. Aga öelge, kas on 2t mootoriga enam "probleeme ja mureid" kui 4t? Kas on veel variante parem kui Husky? Kas 300cc kestab enam kui 250?

    Viimati muutis Timofei, 12 Veebr 2009, 21:57, muudetud 1 kord kokku.
    Gas-All-In+1,5%Oil = Fumus Sanktus

    prof

    Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks

    Lugemata postitus Postitas prof »

    Päris hea hind! Husky kohta pole ka midagi halba kosta.

    Kasutaja avatar

    Pihlakas
    Postitusi: 261
    Liitunud: 03 Okt 2007, 22:01
    Tsikkel: Honda VF750F
    Asukoht: Tallinn / Tartu

    Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks

    Lugemata postitus Postitas Pihlakas »

    2t-ga on üldiselt ikka vähem probleeme, sest jubiaid on ka vähem.

    Piduriketaste valmistamine.
    Kasutaja avatar

    HusabergHooligaN
    Postitusi: 93
    Liitunud: 25 Aug 2007, 17:01
    Tänatud: 1 kord

    Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks

    Lugemata postitus Postitas HusabergHooligaN »

    04.04.09 tuleb ktm testipäev kus on ka 2takti 300 olemas... ise piilun seda ratast juba pikemat aega.

    Yamaha Tenere 2008
    Kasutaja avatar

    VWman
    Postitusi: 831
    Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
    Asukoht: Saku- Kasemetsa
    Tänanud: 1 kord
    Kontakt:

    Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks

    Lugemata postitus Postitas VWman »

    HusabergHooligaN kirjutas:

    04.04.09 tuleb ktm testipäev kus on ka 2takti 300 olemas... ise piilun seda ratast juba pikemat aega.

    Jap, mulle ka meeldib :) Aga rahakott ei hakka peale.
    Mugava mehe ratas, starter küljes ja puha .
    Aga Gasgas EC 300 Racing on praegu väga hea hinnaga.

    KÄIN JALA JA JOON VETT
    Kasutaja avatar

    Teema algataja
    Timofei
    Postitusi: 334
    Liitunud: 28 Sept 2008, 18:04
    Tsikkel: 10
    Asukoht: Narva

    Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks

    Lugemata postitus Postitas Timofei »

    VWman
    missugune hind on?

    HusabergHooligan
    KTM on liiga kallis uuena ostmiseks. Ja veel hooaja alguses hinnad lendavad ülesse :wack:
    Aga jah, Husqvarnal elektristarter puudub...

    Gas-All-In+1,5%Oil = Fumus Sanktus
    Kasutaja avatar

    mella
    Postitusi: 4580
    Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
    Tänatud: 1 kord

    Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks

    Lugemata postitus Postitas mella »

    http://www.ktm.ee/?page_id=162&langswit ... anguage=et

    seal on vähekasutatud 250 krossar müügis.

    Kasutaja avatar

    VWman
    Postitusi: 831
    Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
    Asukoht: Saku- Kasemetsa
    Tänanud: 1 kord
    Kontakt:

    Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks

    Lugemata postitus Postitas VWman »

    Timofei kirjutas:

    VWman
    missugune hind on?

    http://www.gasgas.ee/index.php?resource ... ooteId=163

    KÄIN JALA JA JOON VETT
    Kasutaja avatar

    riksx
    Postitusi: 1124
    Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
    Asukoht: Tartu
    Tänatud: 2 korda

    Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks

    Lugemata postitus Postitas riksx »

    Kurt.. see on tõesti hea hind. Võta või endalegi.

    Enduro - Beta 300RR 2018
    Nostalgia
    Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

    Kasutaja avatar

    bitter
    Postitusi: 2036
    Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
    Tsikkel: EXC400
    Tänanud: 105 korda
    Tänatud: 97 korda
    Kontakt:

    Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks

    Lugemata postitus Postitas bitter »

    Nikopensius väga kiitis GasGas-i amorte. Ega tõesti, Öhlinsi juures vast muud laita polegi, kui hind.

    Kasutaja avatar

    mx77
    Postitusi: 8428
    Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
    Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
    Asukoht: Tallinn
    Tänanud: 328 korda
    Tänatud: 431 korda
    Kontakt:

    Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks

    Lugemata postitus Postitas mx77 »

    bitter kirjutas:

    Nikopensius väga kiitis GasGas-i amorte. Ega tõesti, Öhlinsi juures vast muud laita polegi, kui hind.

    GasGas-il on ees Marzochhid Ja see tagumine Öhlins erineb väga oluliselt järelturule müüdavatest.


    mayhem
    Postitusi: 136
    Liitunud: 14 Mai 2006, 20:12

    Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks

    Lugemata postitus Postitas mayhem »

    ei tea kuidas WR 300 aga 2006 TE450 marzocchi esiamordid olid mingid vedelad jamad. sai korra potsepas proovitud. võibolla enduro amortidega ei peagi saama liivalaineid lasta? üldse kogu see ratas oli raske ront millest omanik kiiresti vabanes. võibolla on 2t ja uuem aastakäik asja paremaks teinud 4T neil uus mootor igatahes praeguseks hetkeks. kas ka amordid ei tea.

    Kasutaja avatar

    VWman
    Postitusi: 831
    Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
    Asukoht: Saku- Kasemetsa
    Tänanud: 1 kord
    Kontakt:

    Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks

    Lugemata postitus Postitas VWman »

    http://www.gasgas.ee/index.php?resource ... tooteId=61
    Sellel on mõlemas otsas Öhlins all

    KÄIN JALA JA JOON VETT
    Kasutaja avatar

    mx77
    Postitusi: 8428
    Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
    Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
    Asukoht: Tallinn
    Tänanud: 328 korda
    Tänatud: 431 korda
    Kontakt:

    Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks

    Lugemata postitus Postitas mx77 »

    VWman kirjutas:

    http://www.gasgas.ee/index.php?resource ... tooteId=61
    Sellel on mõlemas otsas Öhlins all

    OK, sai vist tellida tehaselisana, aga esimeste otsade kohta pädeb sama, mis tagumise kohta varem öeldud.


    366923

    Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks

    Lugemata postitus Postitas 366923 »

    mx 77.

    äkki täpsustad oma väidet.
    ei saanud päris hästi aru su mõttevälgatusest

    Kasutaja avatar

    mx77
    Postitusi: 8428
    Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
    Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
    Asukoht: Tallinn
    Tänanud: 328 korda
    Tänatud: 431 korda
    Kontakt:

    Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks

    Lugemata postitus Postitas mx77 »

    366923 kirjutas:

    mx 77.

    äkki täpsustad oma väidet.
    ei saanud päris hästi aru su mõttevälgatusest

    mis sul segaseks jäi?


    366923

    Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks

    Lugemata postitus Postitas 366923 »

    Ja see tagumine Öhlins erineb väga oluliselt järelturule müüdavatest
    esimeste otsade kohta pädeb sama, mis tagumise kohta varem öeldud.

    Kasutaja avatar

    mx77
    Postitusi: 8428
    Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
    Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
    Asukoht: Tallinn
    Tänanud: 328 korda
    Tänatud: 431 korda
    Kontakt:

    Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks

    Lugemata postitus Postitas mx77 »

    366923 kirjutas:

    Ja see tagumine Öhlins erineb väga oluliselt järelturule müüdavatest
    esimeste otsade kohta pädeb sama, mis tagumise kohta varem öeldud.

    Seda tähendabki, et tehastele tarnib Öhlins pisut lihtsamaid amorte kui need, mida ta järelturul müüb ja millega ta oma nimele kuulsust on saanud. Seega OEM Öhlins on sama mis Marzocchi, WP või whatever muu amort, võib olla isegi KYB-ist või Showast viletsam.


    TaaviJ

    Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks

    Lugemata postitus Postitas TaaviJ »

    Uuel EXC 300-l on tõesti elektri starter, kuid väga selle peale erutuda ei tasu. See on rohkem mõledud soojast peast kuskil vastikus kohas ratta käima saamiseks. 2T läheb vändast väga lihtsalt käima. Seega pole hullu kui elektristart külmast peast eriti ei tööta. Võib olla on 2009 aasta mudelil midagi ka paremaks tehtud.
    Tasub ka KTM esindusest hinda küsida, sest see võib üksjagu paremaks osutuda ja olla üsna konkureeriv selle WR300-ga. GAS GASi hinda muidugi ei löö kuidagi. Huvitav oleks kui keegi oskaks seda GAS GAS EC 300 võrrelda nende teiste ratastega, ka näiteks ülalpidamise kulusid.


    mayhem
    Postitusi: 136
    Liitunud: 14 Mai 2006, 20:12

    Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks

    Lugemata postitus Postitas mayhem »

    elektristarteri suhtes mul selline mõte et võibolla oleks hoopis otstarbekam rattale autosidur paigaldada kui el.starterit taga ajada.

    https://ssl4.westserver.net/rekluse.com ... 803bc23abb

    ratas ei sure välja ja kui väljasuretamist vaja siis ehk oled käimalöömiseks mis 2t rattal niigi erilist vaeva ei nõua mugavama koha peal . lisaks saab siduri haakumist sättida vastavalt vajadusele sinna kus mootor juba vedada ka jõuab.

    kes kasutanud oskab kommenteerida?


    prof

    Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks

    Lugemata postitus Postitas prof »

    Italmotos WRi hind 108000.- (see ju letihind),huvitav palju praegusel ajal alla lasevad,kindlasti midagi teevad?
    oleks endal ka huvi.
    Muide: KTM -i testipäeva ei ole mõtet korraldada 04.04. kuna siis kõik juba kärnatamas rannus - oma uute ratastega.

    Kasutaja avatar

    Teema algataja
    Timofei
    Postitusi: 334
    Liitunud: 28 Sept 2008, 18:04
    Tsikkel: 10
    Asukoht: Narva

    Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks

    Lugemata postitus Postitas Timofei »

    aga tänä veel netis survisin:

    http://www.ramo.ee/?id=2&cat_id=28&item_id=1288

    kaal 96 kg... hind 85000...

    Sama kick starter, aga kergem pill, ja muidugi amordid ja raam on kõrgel tasemel.

    Gas-All-In+1,5%Oil = Fumus Sanktus
    Kasutaja avatar

    cool200
    Postitusi: 657
    Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
    Asukoht: tallinn
    Kontakt:

    Re: Missugune 2t rattas teiseks pilliks

    Lugemata postitus Postitas cool200 »

    tere
    kas praegusel ajal 2 tsikliks UUT 2takti on mõistlik ost,
    niipalju kui ma tean siis tähtsad osad on kahe takti puhul pidevalt vahetuses
    ja seda on lihtne ka ise teha,
    näiteks mu poisi 125 bike oli sõitnud 73 000 km ja panin uue kolvi sisse ja käis jälle nagu uus,
    nii et mu meelest tasub kiigata ka aftermarket tsikleid--kes kasvavad välja ja kellel uued plaanid,
    alati pole myygi põhjuseks mingi viga,
    ja see ka veel et 2 takti on oopis etema minekuga kui nelarid--nii et ole mees ja keera 125 näiteks täiesti tyhjaks--samas oluliselt kergem :D
    a kui raha nagu putru siis laske käia :D

    Viimati muutis cool200, 13 Veebr 2009, 15:38, muudetud 2 korda kokku.
    jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)
    Kasutaja avatar

    mella
    Postitusi: 4580
    Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
    Tänatud: 1 kord

    Re: Husqvarna wr 300 teiseks rattaseks

    Lugemata postitus Postitas mella »

    mayhem kirjutas:

    elektristarteri suhtes mul selline mõte et võibolla oleks hoopis otstarbekam rattale autosidur paigaldada kui el.starterit taga ajada.

    kui mootorpidurdus pole oluline, siis küll.


    prof

    Re: Missugune 2t rattas teiseks pilliks

    Lugemata postitus Postitas prof »

    Vaata ka seda kas saab arvele võtta jne.


    mayhem
    Postitusi: 136
    Liitunud: 14 Mai 2006, 20:12

    Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

    Lugemata postitus Postitas mayhem »

    mella kirjutas:
    mayhem kirjutas:

    elektristarteri suhtes mul selline mõte et võibolla oleks hoopis otstarbekam rattale autosidur paigaldada kui el.starterit taga ajada.

    kui mootorpidurdus pole oluline, siis küll.

    kahetaktilisel vist mootoripidurdusega üldse kesised lood. siduri asemele tagapidur paigaldada ja saab ka paremkurvis tagapidurit kasutada. vist liiga lihtsaks läheb siis sõitmine.

    Kasutaja avatar

    Teema algataja
    Timofei
    Postitusi: 334
    Liitunud: 28 Sept 2008, 18:04
    Tsikkel: 10
    Asukoht: Narva

    Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

    Lugemata postitus Postitas Timofei »

    ja seda on lihtne ka ise teha,

    See on tähtsam põhjus 2t ostmiseks, aga tahan uuee ratta osta

    Gas-All-In+1,5%Oil = Fumus Sanktus
    Kasutaja avatar

    Sebar
    Postitusi: 496
    Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
    Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
    Tänatud: 1 kord

    Re: Missugune 2t rattas teiseks pilliks

    Lugemata postitus Postitas Sebar »

    cool200 kirjutas:

    tere
    kas praegusel ajal 2 tsikliks uut 2takti on mõistlik ost,
    niipalju kui ma tean siis tähtsad osad on kahe takti puhul pidevalt vahetuses
    ja seda on lihtne ka ise teha,
    näiteks mu poisi 125 bike oli sõitnud 73 000 km ja panin uue kolvi sisse ja käis jälle nagu uus,
    nii et mu meelest tasub kiigata ka aftermarket tsikleid--kes kasvavad välja ja kellel uued plaanid,
    alati pole myygi põhjuseks mingi viga,
    ja see ka veel et 2 takti on oopis etema minekuga kui nelarid--nii et ole mees ja keera 125 näiteks täiesti tyhjaks--samas oluliselt kergem :D
    a kui raha nagu putru siis laske käia :D

    Mis juttu sa nüüd ajad? Et kas on mõistklik ost.... muidugi on. Säästuaeg ju.
    2t on kordades odavam ülal pidada. Ja ega see 450 nelar ka teab mis automootor pole, mis vaikselt ja muretult tiksub.
    Põhimõtteliselt vahetad 2t-l tihedamalt kolbi. Ja seda siis, kui jõudu väheks jääb. Nelari väntki ei pea sugugi kauem vastu, kui 2t oma.

    Hundiralli
    Kasutaja avatar

    mella
    Postitusi: 4580
    Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
    Tänatud: 1 kord

    Re: Missugune 2t rattas teiseks pilliks

    Lugemata postitus Postitas mella »

    cool200 kirjutas:

    ja see ka veel et 2 takti on oopis etema minekuga kui nelarid--nii et ole mees ja keera 125 näiteks täiesti tyhjaks--samas oluliselt kergem :D

    Kaasaegne 2T ja 4T ei oma olulist kaaluvahet. Küll on igasugu kütusemajandus 2T-l keerulisem ning ka kulu suurem. 4T-ga pole vaja 2H sõidul boksis käia.

    Mis puutub võimsusesse, siis selleks, et 125 2T masinast võimsust saada, peab seal tühjakskeeramise lähedal elama. Kui tahad rahulikult ja ilma sidurit näperdamata sõita, on madalal pöördel uimane nagu Tuula ;)
    4T pillide eelis ongi mugavuses. Algaja ei pea nii palju rapsima ja olema 2T piinamises kõva mees.

    Oskajal pole vahet, sõidab nii 2T kui 4T masinaga.

    Mis kolvivahetusse puutub, siis lähtuvalt reeglist - mis liigub, see kulub, ei tohiks 2T kolb enam eriti vähem kesta, kui kasutada samu pöördeid, mis 4T-ga. Kaasaegne nelar käib edevalt 12KRPM. Iseasi, et sõita saab nelariga ka märksa madalamatel pööretel, 2T aga pead pöördesse ajama. Sealt ilmselt tekib ka tihedam vahetusvajadus.

    4T teeb kallimaks gaasijaotusmehhanism, õlitussüsteem ning keerulisem karpa. 2T karpa kohta ühes jänkifoorumis väideti, et see on lihtne nagu veetorustik.

    4T-l on võimsus olemas igal hetkel. 2T masinal pead pidevalt selle saavutamiseks valmis olema.
    2T on odavam ja tülikam ülal pidada.


    lärm
    Postitusi: 1148
    Liitunud: 27 Aug 2007, 01:56
    Asukoht: tartu
    Tänatud: 1 kord

    Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

    Lugemata postitus Postitas lärm »

    Ise kasutan ktm 300exc ja ei vaatakski teiste markide poole,aga maitse üle ei vaielda.
    Kui peaks valima ainult ühe tsikli vahel,siis otsustaks kindlalt 4t kasuks,sest hooldus kulud küll nüüd eriti odavamad ei ole kui vähegi peale keerad,sest 2t puhul pead koguaeg pärani lahti hoidma ja sidur näpuvahel kui üldse tahad 4t konkurentsis püsida.Ktm 300 ikka läheb natuke ikka edasi ka.Ise ostsin tegelikult kõigepealt ktm 250exc ,kuna sellel puudub starteri süsteem ja nüüd ostsin 300 silindri ja kolvi peale.Kui ma selle rattaga üldse sõidan siis ainult kaalu pärast ja starterit pole vaja .Aga hirmus kallid on need 2t masinad küll.
    kui kellegil huvi siis mul kohe tuleb ktm 2002 aasta 300 exc müüki.
    Lärm

    Vasta

    Liitu vestlusega

    Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

    Avan konto

    Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
    Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
    Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

    Registreeru

    Logi sisse

    Mine “Mootorratastest üldiselt”