Pegaso 650, XT 600 või KLE 500
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Pegaso 650, XT 600 või KLE 500
Tere. Olen siin uurinud ja uurinud ning välja sorteerinud sellised rattad aastavahemikus 1990-1995. Igaühel omad plussid-miinused ja nüüd ongi käes see hetk, kus sooviks teada teiste arvamusi. Plaan oleks sõita asfaltit ja kruusa enamjaolt, vahel ka metsa kiigata. Enamik peaks olema lühemad otsa, väga kaugele ja pikki retki ette võtta pole plaanis. Olulised oleks töökindlus ja lihtsus, odav ülalpidamine. Kaalu 90 ringis ja pikkust 186 cm. On nendel masinatel mingeid nõrku kohti, mida peaks ostmisel kindlasti vaatama ? Mis ratas üldse oleks kõige sobivam (teie arvamus)? Kuna ise pole ühtegi neist katusunud ega ühegagi sõitnud, siis kogemused nende ratastega null. Endale millegi pärast kõige sümpaatsem XT 600, nii välimuselt kui ka sisult. Mõned allikad annavad tühikaaluks 150 kg kopikatega ja mõned 170 kg kopikatega, kumb siis ?
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Pegaso 650, XT 600 või KLE 500
Kui lihtsus ja töökindlus siis XT600. Sellel on põhjus et just see on kõige populaarsem ühepütiline Off The Road maailmas.
Pegaso, nagu kõik itaalia tsiklid on tunduvalt probleemikam kui japsid. Lisaks pole juppide saamine sama lihtne.
KLE500 on teises mastis tsikkel, kui sa ka seda vaatad siis võiksid sama vabalt Transalpi vaadata.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Pegaso 650, XT 600 või KLE 500
Ise olen 2 hooaega KLE 500ga kimanud, suht probleemivaba elu oli, seni kuni mootor kinni lendas, arvatavasti klapid peas või miskit, pole lahti lammutanud veel. Aga muidu polnud nagu muret pilliga, pisivigu ikka olnud, aga kui arvestada, et masin 92a väljalase ja spidonäit kisub 50kilo kanti ja ainult jumal teab kas see õige või vale, siis võib rahule jääda. Igatahes olen talle korralikult parki saanud anda, vana masina kohta liigagi palju põhjagaasi aravatavasti, eks vast sellest ka se moto häda. Ega KLE miski maastiku hunt pole rohkem selline linnajeep või miskit, vajadusel saab ka põllule ja metsarajale keerata, kaalu ikkagi tühjana kuskil 180kg. ja mootor on suht pööretemaias, alla 3000 pole nagu midagi keerata, minna tegelt jõuab küll madalamatel pööretel, aga tagumikuga siis veel iga pops tunda,(siduriga siunamine abiks kui käiku vahetada ei viitsi või ei jõua) kergemal gaasi keeramisel pole tegelt hullu, aga kui matalate pööretega rohkem rannet väänata siis kipub algul rapsima nati, seda siis alla 3000 pöörde, olgugi, et 2 silindrine. pööretega mängimis maad jagub, punane joon asjal 11000, aga sinna pole teda tegelt elusees mõtet ajada, norm vedu lõpeb 9-10 juures. Kui panna gpz pea koos nukkadega ja asi 44kw peale timmida siis vast mõtet pöördeid sinna ajada, aga arvatavasti madalatel elu siis veel hullem. Kiirust jooksis minuoma sõltuvalt olukorrast 165-175. Kõik vidinad stok siiamaani, kaasa arvatud sumps. Elektri vigadega sain kah jännata nati, st pistikud oksiteerunud ei tea kas se nüüd just tüüpviga, kuna minu ratas pärit Londoni niiskusest. Olen 100+ kehakaaluga ja 188 pikk, kui aus olla siis ratas mulle natuke väikseks jääb, pikemal otsal isteasend kipub väsitama, st, et isteasen minujaoks liiga ees. Ise plaanin nati istme kuju timmida ja lenksu kõrgemale ajada vahekronsadega. Lenksu kõrgemale seepärast, et vahest kange tahtmine püsti kimada, aga asend liiga madal just lenksu poolest, aga ratast suurema vastu ei viitsi veel vahetada. Asi suht lihtsalt sõidetav, seetõttu soovitatav riist algajale või pikema pausi pidanud inimesele. Käima kott on Kle-l 6 käiguline, teistel mida nimetasid peaks vist 5 kastid olema. Käikukasti eripära veel selline, et seisva motoga suht lootusetu käike sisse saada, esimene läheb tavaliselt ja edasi suht võimatu, aga see pidi norm nähtus olema. Enda omal pole igatahes sõiduajal kastiga mingeid anomaaliaid olnud. Käigud lülituvad hästi, üles üldiselt vahetan ilma sidurita(laiskusest loomulikult), seda muidugi siis kui rahulikum sõit, sellisel juhul ei kuulegi kasti, kui tühjaks keerata siis on mõtekas siduriga, muidu kipub nati valu tegema. Alla lähevad siduriga ja vastavalt sellele kuidas tuju ja kiirus kasutan ka vahegaasi.
Kui Pegaso peale mõtled siis mootori poolest ei tasu vast muretseda, pegasol sama moto mis BMW gs650-l st. ROTAX, muud ei oska kommida
http://www.krracing.ee/
Re: Pegaso 650, XT 600 või KLE 500
Mõned allikad annavad tühikaaluks 150 kg kopikatega ja mõned 170 kg kopikatega, kumb siis ?
Kunagi 90ndate alguses muutus XT raam oluliselt jäigemaks ja ka raskemaks. Mina eelistaks antud juhtumi puhul raami jäikust väiksemale massile.
XT oleks hea valik küll. Kuid ära ole nii kitsa pilguga oma valikus, viska valimi patta ka DR650, Dominator, KLR, Transalp. Ega neil kõigil suurt kvalitatiivset vahet pole, osta konkreetset tsiklit ja selle tehnilist seisukorda. Nii vana tsikli juures on oluline, et ta töötaks tõrgeteta, ka pisivead nt väike tiks mootoris võivad sellise tsikli hinna väga kõrgeks paisutada enne kui sõitma saad hakata. Kui tahad sõita, siis ära osta mittetöötavat tsiklit, isegi kui müüja sõnul on viga väike (vaja uut akut vms kuluosa). Ja kindlasti maksaks arvestada, et lisaks tsikli osturahale on mõttekas omada veel 10% ostuhinnast reservis, sest ikka kipuvad kiiresti välja ilmuma ootamatud vead, millest isegi eelmisel omanikul ei olnud aimugi.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Pegaso 650, XT 600 või KLE 500
Kui vaadata rahvulsvahelisi XT600 foorume siis ollakse üksmeelselt nõus et tüüp 2 KF / 2NF 1987 - 1990 on kõige parem variant.
Hilisemad variandid on rohkem maanteetsiklid: lühemad amordid, raskem, ülirasked rauast kergestiroostetavad veljed jne. (vanemal tüübil alumiinium)
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: Pegaso 650, XT 600 või KLE 500
madjs kirjutas:I spidonäit kisub 50kilo kanti ja ainult jumal teab kas see õige või vale, siis võib rahule jääda. Igatahes olen talle korralikult parki saanud anda, vana masina kohta liigagi palju põhjagaasi aravatavasti, eks vast sellest ka se moto häda.
50000 pole just teab mis palju, ausalt öeldes
enda DR800 vajas remonti ehk siis lendas kuskil 95000 juures kotti ja seda ka ainult keti pinguti purunemise pärast. ja kui arvestada seda, et ratas oli ennem braueri jürka oma, siis võib sealt edasi mõelda, mis piitsa tsikkel saanud oli.
aga nohh, ju mul siis vedas
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Pegaso 650, XT 600 või KLE 500
dubweiser kirjutas:madjs kirjutas:I spidonäit kisub 50kilo kanti ja ainult jumal teab kas see õige või vale, siis võib rahule jääda. Igatahes olen talle korralikult parki saanud anda, vana masina kohta liigagi palju põhjagaasi aravatavasti, eks vast sellest ka se moto häda.
50000 pole just teab mis palju, ausalt öeldes
![]()
enda DR800 vajas remonti ehk siis lendas kuskil 95000 juures kotti ja seda ka ainult keti pinguti purunemise pärast. ja kui arvestada seda, et ratas oli ennem braueri jürka oma, siis võib sealt edasi mõelda, mis piitsa tsikkel saanud oli.aga nohh, ju mul siis vedas
No ega jah 50000 km pole tegelt muidugi palju, aga mul pole õrna aimugi palju ratas tegelikult sõitnud on. Kui laiali katkun, eks siis saan vast mootori kulumisest kah aimu. Suurt kulumist vast ei leia sealt, kuna õlikulu polnud, käivitus iga ilmaga jne. Ainuke anomaalia oli see kle-le omane keti tigin madalatel pööretel, kui aus olla siis kahtlustan ise kah pinguti viga, selles et kinni lendas . Ega enne ei tea kui laiali kisun. Momendil mootor liigub mingi veerand pööret edasi tagasi ja siis kinni, karta on, et klapid peas. Laiali lendas vaikse hoo pealt, nimelt kiskus tagaratta loha kui koduõue keerasin.
http://www.krracing.ee/
Re: Pegaso 650, XT 600 või KLE 500
Olen nii XT'ga kui ka DR'iga sõitnud. Praegu oman Suzuki DR650 R'i. Väga hea ja vastupidav ratas. Olen nõus ära müüma.
DR'i plussid XT ees: Tundub sõites kergem. Ka väänet on rohkem. Näidikute plokk on loetavam. Much, much more fun than XT
XT plussiks on kergemini käiv vänt.
Vaata kindlasti. http://www.horizonsunlimited.com/hubb/w ... r-vs-32853
Re: Pegaso 650, XT 600 või KLE 500
Loodan, et kirjutan enamvähem õigesse kohta.
Kas keegi oskab vastata, mida tähendab Pegaso nimes vahel ettejuhtuv "Type GA" ?
Või üldse, mis vahe on neil tüüpidel. Näiteks Cube, IE, ML, MX?
Kui mul on GA, kas siis teiste sama aasta rataste jupid sobivad kõik?
Ebays varujuppe otsides tõmbab silme eest kirjuks
Re: Pegaso 650, XT 600 või KLE 500
ONiils kirjutas:Loodan, et kirjutan enamvähem õigesse kohta.
Kas keegi oskab vastata, mida tähendab Pegaso nimes vahel ettejuhtuv "Type GA" ?
Või üldse, mis vahe on neil tüüpidel. Näiteks Cube ja IE?
Ebays varujuppe otsides tõmbab silme eest kirjuks
IE tähendab sissepritset. Kui ma ei eksi siis cube võibolla sissepritsega kui ka ilma...
http://www.motard.ee/
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
- Tsikkel: Tuned & modded Tuono
- Asukoht: Tallinn
Re: Pegaso 650, XT 600 või KLE 500
Mul on küll veits uuem XT kui sul plaanis soetada ja ma vanematest masinatest ei oska midagi rääkida. Oskan öelda, et XT on väga töökindel masin ja sõidurõõmu on ka lõpmatuseni Vaheta aga õli ja kuluosi ja mütta nagu jaksad
Re: Pegaso 650, XT 600 või KLE 500
Kui põllul või halval metsateel oma Pegasoga kiiremat sõitu harrastan, siis vahel august läbisõidul tõmbab tagaamordi täiesti lõppu pikaks ära ja käib siuke vastik kolks läbi tagakiige. Kas amordil on midagi viga? Või peabki see nii olema?
-
- Postitusi: 1280
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Pegaso 650, XT 600 või KLE 500
ONiils kirjutas:Kui põllul või halval metsateel oma Pegasoga kiiremat sõitu harrastan, siis vahel august läbisõidul tõmbab tagaamordi täiesti lõppu pikaks ära ja käib siuke vastik kolks läbi tagakiige. Kas amordil on midagi viga? Või peabki see nii olema?
Amordi põhiline töö selles seisnebki, et kokku saab teda kiiresti suruda, lahti aga tuleb ta takistusega ja aeglaselt. Kui täie jõuga tsiklile vajutada ja siis raskus pealt lahti lasta, peab vedru oma esialgse asendi võtma aeglaselt, tänavarattal olenevalt seadest ca 0,5-1 sekundiga. Kui ratas vedru peal niisama üles-alla õõtsub ilma mingi takistuseta, tähendab, et amort on põhjalikult rikkis. Ja kolksu üles tulles ka mingil juhul tekkida ei tohi.

Re: Pegaso 650, XT 600 või KLE 500
Jep. ja tuleb välja, et nii ongi. Amorti nagu polekski, vedru käib üles-alla nii kuidas tahab.
Re: Pegaso 650, XT 600 või KLE 500
Kas keegi oskab öelda, kas 1997 aasta Pegaso 650(pegaso 3) tagumine amort istub alla ka 1996 aasta mudelile(pegaso 2)? Aitäh.
-
- Postitusi: 209
- Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
- Tsikkel: Yamaha T7
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Pegaso 650, XT 600 või KLE 500
Seda teemat lugedes meenub, et Piipz kes sõidab ka uuema xt-ga pani oma pilli müüki. Kui lugema satud, siis äkki kommenteerida ka miks maha müüd ja mida asemele otsid?
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: 17 Jaan 2009, 22:14
- Tsikkel: HondaGoldwing ja HondaCrosstur
- Asukoht: Tallinn
Re: Pegaso 650, XT 600 või KLE 500
Pegaso on kuul pähe:D
Oli päris uus,kuid lagunes.Ka suutis koer Pegaso immoga vötme ära närida.Jõulude aeg tellisin uue - kuid kätte sain Mai pühadeks.
Japs on etem,kunagi rohkem Itaallast ei osta.
-
Teema algataja
Re: Pegaso 650, XT 600 või KLE 500
mul läks iseenesest lenks ja radikas pegasol peale pisikest põrutust katki ja on ikka Eestis tore uute juppide hindu kuulata !?=)(//
Re: Pegaso 650, XT 600 või KLE 500
Need polnud päris need vastused, mida ma ootasin, aga ok, jälle targem natuke.
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Pegaso 650, XT 600 või KLE 500
ONiils kirjutas:Kas keegi oskab öelda, kas 1997 aasta Pegaso 650(pegaso 3) tagumine amort istub alla ka 1996 aasta mudelile(pegaso 2)? Aitäh.
Niimoodi peast ei ütle, ag üks variant on varuosa koodi järgi vaadata, kui sama kood siis istub kindlasti!
Muidu on kõige kindlam katse,eksitus meetood!
Tean, et kiige jalingi laagrid on samad pegasol ja BMW l, aga amordi pikkuseid ei mõõtnud (kinnitused arvatavasti on samad).
Re: Pegaso 650, XT 600 või KLE 500
Kui nüüd tehniline osa välja jätta, siis minumeelest on Pegaso tõeline kaunitar XT600 või KLE kõrval
-
Teema algataja
Re: Pegaso 650, XT 600 või KLE 500
pegaso on tõesti kena.(endiselt-maitseasi!) rohkem niiöelda linnamaastur kui ükski teine siin nimistus.
isegi tahtsin pegasot alul osta- sõita täitsa hea ja uskumatult kergelt läks tagarattasse aga see selleks...kohutasid varuosade hinnad selle puhul! ja see konkreetne,mida türi (alliku?) motopoes proovimas käisin, hakkas samuti elektroonikaosas pirtsutama. ei saandki algul tööle teda seal. kui pool tunnikest oli proovitud, siis loobusin ja läksin ära. 5 min hiljem helistati poest tagasi ja õnneks polnud ma veel kaugele jõudnud, niiet sain oma proovid ära teha.
enivei...endal on 95a. KLE500 ja valisin selle kuna sedasama mootorit on pruugitud kõikvõimalikel tsiklitüüpidel ja aastat paarkümmend vist juba,kui mitte rohkem, muutmata kujul! head asja pole mõtet muuta,eksole.
mootorist kostuv tirin pani ennastki foorumis ringi kolama ja mujalt uurima kuid tundub et see neil KLE-del nii peabki olema. ja ega see enam ei häiri kah.
pööret ja kiirust kannatab samuti rohkem kui ühepütased.
ühesõnaga-hea pill! ütleb KLE omanik aga eksta nii olegi.
ja siia lõppu on paslik nüüd see lause et- müün enda oma maha kui tahad!?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.