Laibakad
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Laibakad
Selline mure, et tahaks oma rattale, cb500-le (1996a), laibakad hankida, teha.. Aga pole veel ideed, kuidas seda teha. Äkki kellelgi on pilte oma ratast või isegi jooniseid. Eriti huvitav oleks näha laibakaid CB500 peal. Ja kui pilte pole aga hästi tehtud asi, siis võiks isegi vaatama tulla.
Pipi
Pipi
-
Teema algataja
kas selliseid
http://groups.msn.com/CB500CLUB/dibster ... otoID=1162
või selliseid ?
http://groups.msn.com/CB500CLUB/renntec ... lbumlist=2
http://groups.msn.com/CB500CLUB/whistli ... hotoID=466
Neid musti kolmnurkseid tootis vist Givi ka enne kui ma ei eksi.

või selliseid ?

http://groups.msn.com/CB500CLUB/whistli ... hotoID=466
Neid musti kolmnurkseid tootis vist Givi ka enne kui ma ei eksi.
See nimi oli juba enne minu generatsiooni välja mõeldud. Seitsmekümnendate lõpus , kaheksakümnendate alguses seletati mulle, et kui Jawal laibakad küljes, siis ei saa kukkumisel surmazten00 kirjutas:aga miks on nende raudade nimed laibakad?


Minu kahe kaadumise ajal päästsid need rauad ratast igatahes oluliselt. Lisaks veel mitmed korrad, kui ratas kuskil heinamaa peal hargilt külili heita otsustas. Kas need rauad mind ennast ka hoidsid.....tont seda teab, arvan et mingit vahet ei ole.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Need rauad on saanud nime "laibakad" kuna nendega kukkumine on tunduvalt ohtlikum kui ilma. Laibakad kaitsevad mootorit kuid seda ainult väiksematel kiirustel ja on ohtlikud kui kukkuda suurematel kiirustel ja kõvemal pinnasel. Raudadega tsiklil on lohisema hakates suurem kalduvus hakata ennast üles-alla loopima ja see võib sõitja jaoks väga halvasti lõppeda kui siis maa ja tsikli vahele jääda.
Ei taha kedagi hirmutada aga sellist seletust asjale olen omal ajal kuulnud. Isiklikku kogemust laibakatega kukkumisel (suuremal kiirusel
) õnneks ei ole.
Ei taha kedagi hirmutada aga sellist seletust asjale olen omal ajal kuulnud. Isiklikku kogemust laibakatega kukkumisel (suuremal kiirusel

Viimati muutis Aatomik, 01 Nov 2004, 15:31, muudetud 1 kord kokku.

Aatomiku jutt on õige mis õige, aga meie seltskond uskus täies koosseisus, et tegu turvavarustusega. Kahtlused tekkisid esmakordselt siis, kui ükskord läks vist võidu laibakatega asfalikraapsamiseks ja ilmnes, et minu hallid tehaselaibakad ei lähegi enne maha, kui jalarauad juba ammu tuld pildusid. See-eest aga uhked ,kroomitud ja laiad, kellegi käsitööna tehtud laibakad sõbra 634-01 rattal kaapsasid ikka ohtlikult vara maha ja ähvardasid kogu ratta koos juhiga kurvist orbiidile saata selle asemel et kasulikuks osutuda.
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere!
Ma vist tean nende laibakate ajalugu algusest peale. Need ilmusid peale JAWA 350-tele, mis olid kitsa lenksuga ja need ulatasid lenksust kaugele välja. Sõites kõnnitee või teepeenrale hästi ligidal olid need jalakäijatele ohtlikud.
Ei tea küll ühtegi juhust, et keegi oleks jalust niidetud ja laibastatud, aga sellise nime need said minuteada just laiuse pärast. Loomulikult said sellised kaunistused ka muud marki tsiklid, sest kõik tahtsid ju oma kallikest kaunistada ja tuunida. Kasutegur jäi mul siiski teadmata, sest kukkudes sellised isetehtud torujurakad väänasid mõnel ka raami kõveraks ja mõnel panid tsikli hoopis uperpallitama, aga ilu nõuab ju ikka ohvreid. Sünniaeg neil minuteada kuskil 1970 - 1972.
Kes teab rohkem, lisagu oma stoori (ajalugu ju!).
Ma vist tean nende laibakate ajalugu algusest peale. Need ilmusid peale JAWA 350-tele, mis olid kitsa lenksuga ja need ulatasid lenksust kaugele välja. Sõites kõnnitee või teepeenrale hästi ligidal olid need jalakäijatele ohtlikud.

Kes teab rohkem, lisagu oma stoori (ajalugu ju!).
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.