Jawa õlikork
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Jawa õlikork
tere!
probleem selline, et käigukasti õli voolab välja, sest õli väljalaskmiskork on üle keeratud. mida sellega ette saaks võtta? rattaks vana Jawa.
probleem selline, et käigukasti õli voolab välja, sest õli väljalaskmiskork on üle keeratud. mida sellega ette saaks võtta? rattaks vana Jawa.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere. On muidugi ka võimalus see ava suuremaks puurida, keermestada ja hülssida. Sellisel juhul jääb kork sama ja avasse terasest keermestatud hülss, mis ei lase keeret nii lihtsalt enem maha keerata. Sellist tööd peaks saama teha igas vähegi korralikumas töökojas ja see ei võta sugugi palju aega ja ei ole põhimõtteliselt üldse keeruline töö.
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.