avaneva lõuaosaga kiiver?

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded


Teema algataja
metod
Postitusi: 12
Liitunud: 10 Mai 2008, 10:33
Asukoht: jõgeva
Tänatud: 1 kord

avaneva lõuaosaga kiiver?

Lugemata postitus Postitas metod »

miks eelistada seda kinnisele või vastupidi?


Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Re: avaneva lõuaosaga kiiver?

Lugemata postitus Postitas Raigo »

metod kirjutas:

miks eelistada seda kinnisele või vastupidi?

hea suitsu teha


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: avaneva lõuaosaga kiiver?

Lugemata postitus Postitas harimal »

Kõik, mis on mõeldud lahti käima, seda ka teha võib, kaasa arvatud siis, kui see pole nii mõeldud.
Kuigi avaneva lõuaosaga kiivrid peaksid teoreetiliselt kukkumisel kenasti lukustunud olema, on olemas siiski statistiline tõenäosus, et suure liti puhul läheb teisiti.
Kinnise kiivri puhul - pole avanevat lõuaosa, pole probleemi.

Kinnise puhul on halb prille ette panna, teda on raskem pähe tõmmata, ei saa isegi hädapärast telefoniga rääkida.
Lahtise puhul - aeglasel kiirusel kuskil ohutus kohas sõites saad lõua üles lükata ning sellega palavust leevendada, prillide ettepanek on lihtsam, kiivri pähetõmbamine on lihtsam, inimestelt tee vmt küsimine seismajäädes on lihtsam, vajadusel saab seisma jäädes kiivri peast kiskumise asemel lõua üles lükata, telefoni valjemaks keerata ning kellegi kõnele vastata.

Ma olen lahtikäivaga mõned känad maha pannud - midagi ei juhtunud, püsis kinni nagu vaja. Kunagi lendas üks selline unustatuse tõttu autokatuselt laias kaares minema - kõik oli ok.

Kui küsiksid minult, kumba võtta, siis küsiksin vastu - kas oled rahulik linnasõitja ja matkaja või käid suht tihti ratast peenestamas või Audru rajal lustimas?
Esimese puhul on lahtikäiv ok, teisel puhul soovitaks siiski kinnist, hoolimata tõigast, et ise sõidan juba aastaid igal pool lahtikäivatega. Ei taha lihtsalt teistele potentsiaalset riski kaela soovitada.

PS! Otsides siin palju läbi käinud kiivriteemadest leiad kindlasti veel ühe poindi - kõige tähtsam on, et kiiver oleks korralikult peas, et ta oleks mugav. Täpsemaid soovitusi kiivri valimisel leiad otsinguga hulgi.

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2410
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 25 korda

Re: avaneva lõuaosaga kiiver?

Lugemata postitus Postitas kris. »

Siit saaks Müüdimurdjatele ühe uue teema - lahtikäivad kiivrid lagunevad avarii korral osadeks ning seepärast ei tohiks endast hooliv rattur neid kasutada :wack: .

terv
Kris@avatud või lahtikäiv, sõltuvalt planeeritud teekonnast ja ilmast
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Kasutaja avatar

pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Re: avaneva lõuaosaga kiiver?

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

Olen omanud nii lahtikäidava lõuaosaga kiivrit ja kinnist ja eelistan siiski viimast. Ega ma muidugi kõikide firmade toodangut ei ole proovinud, aga praegune on meeldima hakanud sellepärast, et müra oluliselt väiksem kui oli lahtikäidava lõuaosaga kiivril ja muidugi istub ka paremini peas, mis on väga oluline! Samas lahtikäidaval ka omad head - kergem pähe tõmmata, saab tõesti ka telefoni häda korral kasutada, sobilik eriti prillikandjatele ja kiired jutud saab ka paremini räägitud kui lõuaosa üleval!

Keretööd
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”