1. leht 1-st

Algaja otsib tsiklit 172cm/65kg/ A2 load.

Postitatud: 26 Juun 2008, 19:05
Postitas makuke

Tere,
Varsti, mõne kuu pärast, saan kätte A2 load. Kuna plaanin osta tsikkli rohkem kui 2 aastaks, siis olen vaadanud kuni 600cc mootorrattaid. Kindlasti lasen panna 25kw piiraja. Mopeedide ja vene tsikklitega hakkasin sõitma 10 aastaselt. Praegu liigun ringi 125cc Derbiga, kuid natuke on kogemust ka 125cc 2T suzu krossikaga (30kw). Kuna ma ei hiilga oma pika kasvu poolest siis ratta valikul on oluline sadula kõrgus (umbes 80cm oleks OK). Hinnapiir tsikklil on 60 000.- . Endale meeldivad bike tüüpi rattad, aga ka naked bike'd ja Honda Hornet'id paistavad sümpaatsed.

Ratta ostan umbes talvel, nii et aega arutamiseks on küllaga.


Postitatud: 26 Juun 2008, 19:16
Postitas mqs

Mina olen siin taolisi teemasid näinud kümneid ja kümneid, mis pea kõik korralikult läbi lahatud on.

Soovitan viitsimise raas kuskilt leida ja käituda, nagu mina käitusin oma esimest ratast valides, kasutades otsingut. Olen kindel, et suudad leida lugemist mitmeteks päevadeks. Ausõna, absoluutselt valus ei ole see otsingu kasutamine. Kui sa ei suuda leida kohta, kuhu sisestada otsinguks vajalikud märksõnad, siis helista mulle, juhendan sind selle keerulise kohani siin foorumis:)

Parimat,
Markus,
5157086.


Postitatud: 26 Juun 2008, 19:29
Postitas makuke

Väga hea, see suhtumine mulle meeldib. Vähemalt ei hakata kohe mölisema:D Aga ega ma ise ka veatu pole...Otsisin küll, aga leidsin kõike muud kui seda, mida mina vajan.


Postitatud: 26 Juun 2008, 20:35
Postitas katusemees

Postitatud: 26 Juun 2008, 20:36
Postitas pyramiid

No aga sinu mainitud 600ne Hornet on ju vägagi hää valik, mis siin enam mõelda!! Järelturul selle ratta realiseerimisega ei tule sul ka kindlasti mingeid probleeme!


Postitatud: 26 Juun 2008, 21:31
Postitas makuke

Üks asi on hea välimus, teine on see, kuidas see mulle jõukohane on. Aga Eks ma vaikselt otsin ja uurin nende kohta. Ma olen kindel, et teised on olnud sarnase probleemi ees ja siis oleks lihtsalt hea kuulata, et "võta kindlasti yamaha/suzuki need on kergemad ning madala sadulaga"


Postitatud: 26 Juun 2008, 23:44
Postitas pyramiid

Noo, kui üks 167cm pikkune habras neiu (mu enda hea tuttav) suudab Hornetit ohjata, siis ammugi üks tubli noormees! Seega sadula kõrgus ei saa kindlasti sulle probleem olema, kuigi jah, naked versioonidest on Suzu GSR-il kõige madalam istumine ning ka sõiduasend suhteliselt mugav! Mine ja proovi neid ise, siis saad kõige parema pildi!


Postitatud: 26 Juun 2008, 23:52
Postitas Tar

Suzuki Bandit GSF600 seeria sobiks ka vast, paberite järgi istmekõrgus 79 cm ja 1.7 m pikkusele sobib üsna hästi.

GSF600N - naked
GSF600S - plastikuga

2000+ mudelid tiba kaasaegsema välimusega.


Postitatud: 26 Juun 2008, 23:54
Postitas oldmoped

Misasjad on A2 load, mis organid ja mis seaduste alusel neid väljastavad ja mis liikuri või sõiduki juhtimiseks need vajalikud on?


Postitatud: 27 Juun 2008, 00:09
Postitas Lauri23
oldmoped kirjutas:

Misasjad on A2 load, mis organid ja mis seaduste alusel neid väljastavad ja mis liikuri või sõiduki juhtimiseks need vajalikud on?

Mootorratas, mille mootori võimsus ei ületa 25 kW või erivõimsus 0,16 kW/kg.
A2 kategooriat võib tulla õppima isik, kes ARK eksami ajaks on saanud 18 aastaseks.


Postitatud: 27 Juun 2008, 00:19
Postitas Hans

Postitatud: 27 Juun 2008, 00:26
Postitas Lauri23

A2 lubade all igatahes neid mõeldakse, ei peagi arki lehel olema. A2 nimi on üldlevinud ja eeldavasti said kõik eelnevad postitajad ka aru, millist kategooriat silmas peeti.


Postitatud: 27 Juun 2008, 01:55
Postitas mella

võibolla rollerimehed on teinud oma kategooriad, aga siiski antakse tänapäeval A1, A eritingimus 4 ja A lube ;)


Postitatud: 27 Juun 2008, 02:52
Postitas Panthera
mella kirjutas:

võibolla rollerimehed on teinud oma kategooriad, aga siiski antakse tänapäeval A1, A eritingimus 4 ja A lube ;)

Ehk siis A1, A4, ja A


Postitatud: 27 Juun 2008, 06:36
Postitas kaljuvee97619761
Panthera kirjutas:
mella kirjutas:

võibolla rollerimehed on teinud oma kategooriad, aga siiski antakse tänapäeval A1, A eritingimus 4 ja A lube ;)

Ehk siis A1, A4, ja A

A1, A. Selle A4 asemel on nüüd A2 ,tean kuna ise teen praegu A2.(kuni 25kw)


Postitatud: 27 Juun 2008, 06:42
Postitas motoratsutaja
oldmoped kirjutas:

Misasjad on A2 load, mis organid ja mis seaduste alusel neid väljastavad ja mis liikuri või sõiduki juhtimiseks need vajalikud on?

http://www.motokoolitus.ee
http://www.motokoolitus.ee/kursuseda2.htm

minumeelest on see kõige mõnusam moodus A kategooriat liigitada, ma ei saa aru miks ARK juba ei kasuta seda :wink: lihtne ja loogiline ju
A1, A2 ja A miskit keerulist pole. Jah A2 ametlikult pole olemas aga kõik ju teavad millest jutt käib või ikka keegi ei saa aru veel ??? :roll:


Postitatud: 27 Juun 2008, 11:34
Postitas Lauri23
mella kirjutas:

võibolla rollerimehed on teinud oma kategooriad, aga siiski antakse tänapäeval A1, A eritingimus 4 ja A lube ;)

Ei ole rollerimeeste tegemistega kursis kuid arkis saadi küll A2 kategooriast aru.


Postitatud: 27 Juun 2008, 12:24
Postitas oldmoped

Mina küll ei julgeks mitteühelegi inimesele soovitada minna kooli, kus isegi liiklusseadust ja mootorsõidukite kategooriaid vastavalt juhtimisõigusele ei teata. Võibolla on neil ka muust liikluses toimuvast, oma ja lollile arusaadavam lihtsustatud versioon.


Postitatud: 27 Juun 2008, 12:32
Postitas mella

liiklusseaduse viimane, maikuu muudatsu küll A2 kategooriat ei tunne ;)

§ 21. Mootorsõidukite kategooriad

(1) Mootorsõiduki juhtimise õiguse (edaspidi juhtimisõiguse) seisukohalt jagunevad autod ja mootorrattad põhikategooriatesse A (mootorrattad), B, C, D (autod), BE, CE, DE (autorongid) ja nende alamkategooriatesse A1, B1, C1, D1, C1E ja D1E.

Vanuse piirmäärad kehtestab prg. 29 ja see on eritingimus. Vastasel juhul peaks ka autodel automaatkast eraldi kategooria olema, näiteks B2 ja prillikandlatele B4 :P

ARK lähtub seadusest ja kui mõni loll küsib A2, siis saab ta siiki A eritingimus 4 load. Või saab mõni juba A2 ka? :P


Postitatud: 27 Juun 2008, 12:52
Postitas äll83

Esiteks: Nii mõnegi autokooli kodukalt leiad juttu A2-alamkategooriast.
Teiseks:

Liiklusseaduse eelnõus (09.04.2008) on A2 täiesti sees. 2. jagu paragrahvid 87, 88 jne
http://eoigus.just.ee/?act=dok&subact=1&DOK_W=218111

p.s Täiega OT muidu juba.


Postitatud: 27 Juun 2008, 13:42
Postitas Sillakas

Pakun sulle Yamaha FZR 600 aastast 1989, hinnaga 16500.- Tunnetuse saamiseks ja esimesteks trikkideks paras. Kohe selga ja tuld(enne kutsu kiirakas), ka pärast kukkumisi pole kahju väga suur.
Mehed, sõbrake otsib ratast mitte targutamisi A, A1, A2, A4 ümber.


Postitatud: 27 Juun 2008, 14:34
Postitas taux

Ühte asja küsid ja siis saad kohe pasunasse.Kõik on ju niiiiiii kuradi targad.Vaja on ju oma teravat keelt ja vahedat mõistust demoda.
Sillakas oli jah ainus ,kes luges postituse läbi ja sai ka aru mis inimesel mure. Olgem rohkem tolerantsemad. Aga seda on vist palju küsitud.
Niimoodi ei julge varsti keegi nõu küsida.


Re: Algaja otsib tsikklit 172cm/65kg/ A2 load.

Postitatud: 30 Juun 2008, 00:28
Postitas ulmo

Tsikkel, tsikli, tsiklit.
Tänapäeva kooliharidus käib ikka hirmsasti alla...


Re:

Postitatud: 09 Juul 2008, 14:54
Postitas Maarja
makuke kirjutas:

Üks asi on hea välimus, teine on see, kuidas see mulle jõukohane on. Aga Eks ma vaikselt otsin ja uurin nende kohta. Ma olen kindel, et teised on olnud sarnase probleemi ees ja siis oleks lihtsalt hea kuulata, et "võta kindlasti yamaha/suzuki need on kergemad ning madala sadulaga"

mina alustasin 600se Yamaha Fazeriga, kuivkaal 180midagi kg. sinust 2 cm lühem ja 10kg kergem, ja enne polnud vabsee kogemust, isegi mitte kooli jagu, niiet Hornet on jõukohane ja taltsutatav ;) ..a Suzu on tõepoolest tunduvalt madalam.


Re: Algaja otsib tsiklit 172cm/65kg/ A2 load.

Postitatud: 09 Juul 2008, 15:54
Postitas Julge

600-ne Fazer ON alustamiseks hea. Alustasin sellega 2005, ostsin 55k '98 aasta ratta, sõitsin 2 aastat ja 9000 km ja müüsin siis 50k maha. Ja uus omanik sõidab seni ajani ja on rahul. Ratas ülimalt töökindel, väga hea juhitavusega ja piisava minekuga. Esimese käiguga sai rulli keerates tagarattasse ka ilusti. Samas pöörete alumises otsas on igati rahulik. Ainuke asi mida ette võiks heita, on pisut "pehme" toruraam. Lenksuamort selles osas oli kõvasti abiks.


Re: Algaja otsib tsiklit 175cm/70kg/ A2 load. LUKKU

Postitatud: 07 Aug 2008, 09:43
Postitas makuke

Leidsin sobiva masina, teema on ammendunud. LUKKU


Re: Algaja otsib tsiklit 172cm/65kg/ A2 load.

Postitatud: 07 Aug 2008, 11:40
Postitas mqs

Ja konkursi võitjaks tuli...?