2005 aasta tsiklimatk Horvaatiasse
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
2005 aasta tsiklimatk Horvaatiasse
Teemaks siis orienteeruvalt juuli algul algav ja 7-10 päeva kestev tsiklimatk marsuudil Eesti-?-Tsehhi-Austria-Sloveenia-Horvaatia.
Teema eesmärgiks koguda u. 4-5 tsiklist koosnev reisiseltskond kellega ära käia Horvaatias vähemalt Krk saarel ning teekonnal tutvuda ka muude vaatamisväärsustega nagu näiteks Tsehhi õlled ja Austria Alpid
Plaan A: Laevaga Tallinnast Rostocki kust edasi Tsehhi - seal ka esimene ööbimiskoht. Tsehhist edasi Horvaatia suunas. Täpsem marsuut ja ajakava planeeritakse tulevate reisikaaslaste täpsemaid soove arvestades.
Plaan B: Laevareis Tallinnast Rostocki asendatud marsuudiga läbi Läti-Leedu-Poola.
Endale meeldiks rohkem plaani A kui inimsõbralikum kuna arvestada tuleb seda, et Tallinn-Praha Rostocki kaudu teeb 580km samas kui Läti-Leedu-Poola variandi korral oleks see 1470km ehk ligemale 900km rohkem, kusjuures seda Saksamaa kiirteede asemel mööda "sõbralikke" naabervabariike, kus vägagi obrukimaiad seadusejärgijad pesitsevat... Kas keegi teab mis laevapileti hind Tallinn->Rostock võiks olla? Lisakulutus oleks see kindlasti kuid mitte nii suur kuna laevapileti hinnast tuleks vähendada vähemalt säästetud bensiin (900km=45l=450EEK) + ööbimine (Poolas?) + "obruk"
.
http://www.silja.ee/saksamaa/index.html
Kõik nõuanded ja vihjed näiteks ööbimiskohtade ja vaatamisväärsuste kohta on teretulnud.
Ja kui keegi tunneb, et järgmisel suvel kisuks samasse kanti siis oleks sellest rõõm kuulda saada.
Teemat on mõnevõrra käsitletud juba ka:
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=38284#38284
Teema eesmärgiks koguda u. 4-5 tsiklist koosnev reisiseltskond kellega ära käia Horvaatias vähemalt Krk saarel ning teekonnal tutvuda ka muude vaatamisväärsustega nagu näiteks Tsehhi õlled ja Austria Alpid

Plaan A: Laevaga Tallinnast Rostocki kust edasi Tsehhi - seal ka esimene ööbimiskoht. Tsehhist edasi Horvaatia suunas. Täpsem marsuut ja ajakava planeeritakse tulevate reisikaaslaste täpsemaid soove arvestades.
Plaan B: Laevareis Tallinnast Rostocki asendatud marsuudiga läbi Läti-Leedu-Poola.
Endale meeldiks rohkem plaani A kui inimsõbralikum kuna arvestada tuleb seda, et Tallinn-Praha Rostocki kaudu teeb 580km samas kui Läti-Leedu-Poola variandi korral oleks see 1470km ehk ligemale 900km rohkem, kusjuures seda Saksamaa kiirteede asemel mööda "sõbralikke" naabervabariike, kus vägagi obrukimaiad seadusejärgijad pesitsevat... Kas keegi teab mis laevapileti hind Tallinn->Rostock võiks olla? Lisakulutus oleks see kindlasti kuid mitte nii suur kuna laevapileti hinnast tuleks vähendada vähemalt säästetud bensiin (900km=45l=450EEK) + ööbimine (Poolas?) + "obruk"

http://www.silja.ee/saksamaa/index.html
Kõik nõuanded ja vihjed näiteks ööbimiskohtade ja vaatamisväärsuste kohta on teretulnud.
Ja kui keegi tunneb, et järgmisel suvel kisuks samasse kanti siis oleks sellest rõõm kuulda saada.
Teemat on mõnevõrra käsitletud juba ka:
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=38284#38284
Viimati muutis Aatomik, 04 Okt 2004, 03:17, muudetud 1 kord kokku.

suve alguses uurisin seda Tln>Rostock laeva asja. Rahalist võitu ei ole küll, sest kui õigesti mäletan, siis 1 tsikkel + 2 inimest ILMA kajutita (istud terve reisi ja magad pehmes toolis) oli 5000-6000 krooni. Kajutiga oli vist 9000.-
Pakun ka, et 7 päeva on liiga vähe, kui soovid Horvaatiasse jõuda st sellest kujuneb uhamise matk punktist A punkti B.
Pakun ka, et 7 päeva on liiga vähe, kui soovid Horvaatiasse jõuda st sellest kujuneb uhamise matk punktist A punkti B.
Ma pole küll teab kui väga kogenud motomatkaja, aga avaldan siiski oma arvamust paaris asjas:
- kui soovite ka puhata & ringi vaadata, siis 7-10 päeva on raudselt vähe, selle ajaga jõuab täpselt sinna ja tagasi uhada. Minimaalne mõistlik aeg selliseks reisiks oleks 2 nädalat.
Ma olen ühe sellise uhamise reisi teinud, esimeseks korraks ju käib küll, aga teist korda ei kavatse samasse ämbrisse astuda. See oli siis 3500km praktiliselt 5 päevaga, pildid on motolisti lehel keda huvitab, soome-rootsi-norra2004)
- 4-5 ratast on liiga suur seltskond, liiga palju inimesi, -intriigid on kerged tekkima. Juhin tähelepanu veel asjaolule, et tegelikult olete ju võõrad.. siin foorumis on asi ilus-tore, aga kus on garantii, et peale näiteks 3000km läbimist üksteisega juba tülli pole läinud!?
- rattad võiks/peaks olema enam-vähem sama võimsad (loe: sama kiired), seda ühtlase/turvalise grupi sõidutempo huvides. Ja ärge tulge nüüd rääkima, et teil pole plaanis kihutada..
- kui soovite ka puhata & ringi vaadata, siis 7-10 päeva on raudselt vähe, selle ajaga jõuab täpselt sinna ja tagasi uhada. Minimaalne mõistlik aeg selliseks reisiks oleks 2 nädalat.
Ma olen ühe sellise uhamise reisi teinud, esimeseks korraks ju käib küll, aga teist korda ei kavatse samasse ämbrisse astuda. See oli siis 3500km praktiliselt 5 päevaga, pildid on motolisti lehel keda huvitab, soome-rootsi-norra2004)
- 4-5 ratast on liiga suur seltskond, liiga palju inimesi, -intriigid on kerged tekkima. Juhin tähelepanu veel asjaolule, et tegelikult olete ju võõrad.. siin foorumis on asi ilus-tore, aga kus on garantii, et peale näiteks 3000km läbimist üksteisega juba tülli pole läinud!?

- rattad võiks/peaks olema enam-vähem sama võimsad (loe: sama kiired), seda ühtlase/turvalise grupi sõidutempo huvides. Ja ärge tulge nüüd rääkima, et teil pole plaanis kihutada..

-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Tänud asjalike nõuannete eest. Ajakava jääb tõesti napiks kui Rostocki asemel Läti-Leedu-Poola kaudu tulla. Ei uskunud ausalt öeldes, et pileti hind nii soolane on. 
Kujutasin ette, et hind tuleks Tallinnast minnes odavam kui Soomest (Hanko -> Rostock 56EUR tsikkel + 182EUR kajut = 3689EEK)
http://www.superfast.com/Baltic/Finnish ... nat%202004
Esialgse plaani aluseks oli umbes selline teekond:
http://personal.inet.fi/cool/sights/Tsi ... ockist.htm
Egas midagi - mõtleb asja uuesti läbi ja teeb vastavad korrektuurid - aega õnneks veel on mõned päevad.

Kujutasin ette, et hind tuleks Tallinnast minnes odavam kui Soomest (Hanko -> Rostock 56EUR tsikkel + 182EUR kajut = 3689EEK)
http://www.superfast.com/Baltic/Finnish ... nat%202004
Esialgse plaani aluseks oli umbes selline teekond:
http://personal.inet.fi/cool/sights/Tsi ... ockist.htm
Egas midagi - mõtleb asja uuesti läbi ja teeb vastavad korrektuurid - aega õnneks veel on mõned päevad.


-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Postikoer kirjutas:suve alguses uurisin seda Tln>Rostock laeva asja. Rahalist võitu ei ole küll, sest kui õigesti mäletan, siis 1 tsikkel + 2 inimest ILMA kajutita (istud terve reisi ja magad pehmes toolis) oli 5000-6000 krooni. Kajutiga oli vist 9000.-



9 tonni


primo
Challenge the Adventure.Ride The World
-
- Postitusi: 2405
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Pole siin paanikat midagi, need hinnad ON sellises suurusjärgus. Mis sa arvad et muidu motomehed/naised ennast läbi Poola vedada viitsivad?
Endal oli hoopis plaan rattad Tallinas rekkapeale panna ja siis ise vastu lennata. Sellisel juhul saab juba rääkida ka rahalisest võidust + jääb rohkem aega huvitavas piirkonnas ringi liikuda. Siit Kesk-Europani on ikka täiesti mõttetu ala mootorrattaga sõitmise mõistes
Mis puudutab reisi jaoks seltskonna kokkulappimises siis siin "big is beautiful" paraku ei kehti. Ja kui ka omavaheline klapp on OK siis igatsugu logistilised jamad tekivad ikkagi. Näiteks enda ja tsikli tankimisel - esimesed juba söönud kui viimased pole veel tankimagi saanud.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Endal oli hoopis plaan rattad Tallinas rekkapeale panna ja siis ise vastu lennata. Sellisel juhul saab juba rääkida ka rahalisest võidust + jääb rohkem aega huvitavas piirkonnas ringi liikuda. Siit Kesk-Europani on ikka täiesti mõttetu ala mootorrattaga sõitmise mõistes

Mis puudutab reisi jaoks seltskonna kokkulappimises siis siin "big is beautiful" paraku ei kehti. Ja kui ka omavaheline klapp on OK siis igatsugu logistilised jamad tekivad ikkagi. Näiteks enda ja tsikli tankimisel - esimesed juba söönud kui viimased pole veel tankimagi saanud.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
mis puudutab läti-leedu-poola läbimist siis mina eelistaksin küll nendest riikidest läbi sõitmist. Sellepärast, et ma pole enne sealt rattaga läbi sõitnud. Lihtsalt huvitav oleks. Aga järgmine kord vaataks ka juba igasuguste alternatiivide poole.
motopaks
motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
kel programmi pole (näit. autoroute express või mingi analoog) saab kasutada ka sellist saiti nagu www.viamichelin.com.
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Päris head leheküljed on ka:veix kirjutas:kel programmi pole (näit. autoroute express või mingi analoog) saab kasutada ka sellist saiti nagu www.viamichelin.com.
http://www.maporama.com
http://www.mapquest.com
http://www.multimap.com
Kas keegi läbi Poola Euroopasse sõitnu oskaks öelda mis oleks reaalne päevane läbisõit?madone kirjutas:Ise pooldaks sellist varianti, et A punktist B uhamist, selle mõttega, et kohale ja siis seal ringi reisida ja avastada.
Kas järgmine marsuut oleks reaalselt teostatav:
http://personal.inet.fi/cool/sights/Tsi ... aarele.htm
Seal on väike kõrvalepõige Cecké Budejovicesse, kes Sveijki on lugenud saab aru miks.

http://www.virtourist.com/europe/budejovice/
EDIT: lisatud Cecké Budejovicet tutvustav link.
Viimati muutis Aatomik, 09 Okt 2004, 01:36, muudetud 2 korda kokku.

Ei oska kahjuks. Aga lisan Raudpersete Assotsatsiooni kodulehelt ja tarkuste arhiivist lingi:Aatomik kirjutas:Kas keegi läbi Poola Euroopasse sõitnu oskaks öelda mis oleks reaalne päevane läbisõit?
http://www.ironbutt.com/tech/aow.cfm
Seal on siis punktis nr. 1 üldiselt ja kokkuvõtvalt kirjas, kui palju publik keskmiselt ja ennast tapmata matka erinevatel päevadel läbi sõidab. Assotsatsiooni kodulehelt leiab muudki huvitavat lugemist...
terv, sokk@pole_rattaga_koduvabariigist_väljas_käindki

Seda marsruuti ei oska kommenteerida, kuna leedust kaugemale pole ise saanud sealkandis, räägitakse et ka Poolas esineb juba normaalseid kiirteid. Läbisõidu mõttes on Läti iseenesest booring (teed samasitad kui meil) ja Leedu x % vähem booring, sest seal on juba mingeid kiirtee moodi teid.Aatomik kirjutas:Kas keegi läbi Poola Euroopasse sõitnu oskaks öelda mis oleks reaalne päevane läbisõit?
Üldiselt need kel pole just touring & sport-touring rattad, võiks arvestada et üle 700km päevas sõitmine läheb ikka üsna "veri ninast välja" nühkimiseks. See arvamus põhineb minu isiklikule kogemusele ja ei kandideeri absoluutsele tõele


Ah jaa, kuskilt on meelde jäänud, et mägedes jääb mõistlik päeva läbisõit (mõistlik= a`la puhkus & kuskile pole kiiret, ma arvan) kuskile 300km kanti, no me norras sõitsime "päevaga" vist mingi 500+ km, aga see oli 15h pikk päev ka, polaarpäev nimelt.

Viimati muutis CB500, 04 Okt 2004, 21:57, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Kuulasin just paar päeva tagasi ühe seltsimehe pajatusi,kuidas ta koos sõbraga mõned nädalad tagasi Münchenis motomessil käisid.....koos ratastega muidugi.....läksid laevaga Rootsi ja sealt andsid ainult tuld......sinnasõit 2päeva ja parajalt vihma,ööbisid hotellis...tagasisõit 3päeva ja said oma jutu järgi isegi veidi ringi vaadata.Saksamaal olid kiirused kohati sinna 200kanti ja ülegi läinud(VTX1800).Ise sellist reisimisevarianti muidugi ei poolda,aga eks iga mees leiab omale sobiva tempo ja reisiprogrammi..Olgu reis milline tahes,tuleks ikkagi piisavalt aega varuda,et oleks ka võimalust kohalike oludega tutvumiseks ja puhkamiseks.
Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Praeguse seisuga oleks marsuut siis järgmine:
http://personal.inet.fi/cool/sights/Tsi ... aarele.htm
Marsuut, kilometraaž ja kellaajad on pandud täitsa lambist eesmärgiga lihtsalt mingine kondikava paika panna. Muutuvad vastavalt kogenumate näpunäidetele ja võimalike reisikaaslaste ühiste soovidega arvestades. Oletan, et täiesti võimalik oleks 4. päeva õhtuks Horvaatias olla ilma ennast täitsa zombiks sõitmata. Ja kui arvestada tagasisõiduks teised samapalju, jääks seega kokku 10 päevase reisi puhul kohapeal ringikolistamiseks 2 täis päeva.
Mis rahvas arvab?
http://personal.inet.fi/cool/sights/Tsi ... aarele.htm
Marsuut, kilometraaž ja kellaajad on pandud täitsa lambist eesmärgiga lihtsalt mingine kondikava paika panna. Muutuvad vastavalt kogenumate näpunäidetele ja võimalike reisikaaslaste ühiste soovidega arvestades. Oletan, et täiesti võimalik oleks 4. päeva õhtuks Horvaatias olla ilma ennast täitsa zombiks sõitmata. Ja kui arvestada tagasisõiduks teised samapalju, jääks seega kokku 10 päevase reisi puhul kohapeal ringikolistamiseks 2 täis päeva.
Mis rahvas arvab?

südamlik soovitus > hoidke zagrebi kesklinnast eemale. ja kolmest zagrebi peatänavast hommikul ja pealelõunal alates 16.00-18.30.
esimeses on põhjuseks kohutavalt palju ühesuunalisi tänavaid :S ja teise puhul kohutav liikluskultuur (räägitakse, et foori taga teistele kaasliiklejatele pasunasse andmine on suhteliselt tavaline).
aga väljaspool zagrebit on ilus. kohutavalt ilus. kiirtee zagrebist krki (kiirusepiirang 140 km/h) maksab ca 80 kohalikku. teed ülihead. ja politsei vahib igal pool, kuigi linnalegendid räägivad, et eestlased on horvaatide juures heas kirjas.
ahja.. see ka veel, et peate ennast politseis arvele võtma või teatama enda asukoha, kui te ei ööbi hotellis vms. ööbimiskohas. ma ei tea, mis on sanktsioonid, kui te seda ei tee, kuid ega ei tahaks ka järgi proovida.
esimeses on põhjuseks kohutavalt palju ühesuunalisi tänavaid :S ja teise puhul kohutav liikluskultuur (räägitakse, et foori taga teistele kaasliiklejatele pasunasse andmine on suhteliselt tavaline).
aga väljaspool zagrebit on ilus. kohutavalt ilus. kiirtee zagrebist krki (kiirusepiirang 140 km/h) maksab ca 80 kohalikku. teed ülihead. ja politsei vahib igal pool, kuigi linnalegendid räägivad, et eestlased on horvaatide juures heas kirjas.
ahja.. see ka veel, et peate ennast politseis arvele võtma või teatama enda asukoha, kui te ei ööbi hotellis vms. ööbimiskohas. ma ei tea, mis on sanktsioonid, kui te seda ei tee, kuid ega ei tahaks ka järgi proovida.
Olen käinud (autoga) Ungaris ja möödund suvi Poolas ja seda marsruuti vaadates tundub, et see on ajaliselt vääga optimistlik. Lisaaega kulub:Aatomik kirjutas:Praeguse seisuga oleks marsuut siis järgmine:
http://personal.inet.fi/cool/sights/Tsi ... aarele.htm
Marsuut, kilometraaž ja kellaajad on pandud täitsa lambist eesmärgiga lihtsalt mingine kondikava paika panna. Muutuvad vastavalt kogenumate näpunäidetele ja võimalike reisikaaslaste ühiste soovidega arvestades. Oletan, et täiesti võimalik oleks 4. päeva õhtuks Horvaatias olla ilma ennast täitsa zombiks sõitmata. Ja kui arvestada tagasisõiduks teised samapalju, jääks seega kokku 10 päevase reisi puhul kohapeal ringikolistamiseks 2 täis päeva.
Mis rahvas arvab?
1. ööbimiskohtade otsimisele (kämpad)
2. teeremontides venimisele (Poolas on teedeehitust 100x rohkem suviti)
3. suurlinnades ekslemisele (Varssavi jne)
4. maksuliste teede kassajärtsud (väga ei ole a noh, omajagu)
5. lisapuhkeaeg, lõuna min 1h päeva jooksul
jne
Aga mõte ja marsruut iseenesest väga hea ja omalgi ammu pääs küpsend..
Palju sa Autoroute´is kiiruseks panid A ja B teedel?
Palju flexibility´t?
Hiljuti Õhtulehes ilmunud lugu Hrvatskast, võib-olla on abiks:
http://www.sloleht.ee/index.aspx?s=horvaatia&id=162980
http://www.sloleht.ee/index.aspx?s=horvaatia&id=162980
Ma olen seda teemat jälginud ja ilal voolata lasknud.´Samas ei julge veel ennast nii tegijaks pidada, et kaasa tikkuda, samas annaksin ära neeru, või midagi sarnast, et korragi Tsehhis Sveiki jälgedes käia. Küll aga pean end väga pädevaks, et teid Poola kohta hoiatada: autoga korda-neli sealt läbi kulgetud ja viimane kord ca 1,5 kuud tagasi ja muljed olid jubedamast jubedamad...kas teed on suisa p-s, või täiesti remondis..."STOP" märkidega tee-ehitajaid kohtas pea 10 kilomeetriste vahedega ja sain aru, et 30 km tunnis sõit on siisku suur liikumine võrreldes kohapeal passimisega. Kaardil märgitud "kiirtee" oli nii pu**is, et kiirus oli piiratud 50-le.
Siklisõitu sellistes oludes küll eriti ette ei kujuta...närv võib ikka VÄGA mustaks minna...samas aga võib ka arvestada tohutu positiivse energi laksuga, kui Poolast kord välja saate, allesjäänud närvirakud kokku loete ja üksteisele kaela langete...niisiis, pole halba ilma heata.
Siklisõitu sellistes oludes küll eriti ette ei kujuta...närv võib ikka VÄGA mustaks minna...samas aga võib ka arvestada tohutu positiivse energi laksuga, kui Poolast kord välja saate, allesjäänud närvirakud kokku loete ja üksteisele kaela langete...niisiis, pole halba ilma heata.

-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
See on ainult osa kogu reisist, nimelt ligikaudne marsuut Tallinn->Krk ja lisaks sellele ka ajaliselt kõigest kondikava. Millegist peab ju alustama. Selle eesmärgiks praeguses faasis on äratada vaid vestlust, saada asjaliku kriitika osaliseks ja koguda infot näiteks teele jäävate vaatmisväärsuste kohta. Nopin sellest välja kasulikke näpunäiteid ning muudan plaani vastavalt sellele. See ei ole mingi reisibüroo valmis reisipakett.Vadi kirjutas:Et siis? Edasi tagasi sama teed mööda? või minejad jäävadki Horvaatiasse?

Eesmärk on asi võimalikult valmis mõelda selleks ajaks kui mineku üle juba täpsemalt otsustama peab hakkama.
Loodan, et kuskil kevadeks on plaan siiski sedavõrd kindlad raamid omandanud, et annab asjast parema ülevaate ja lubab otsustada kes on konkreetsed tulijad.
Vaatab mis aeg toob, kui juhtub näiteks isegi nii hästi minema, et osavõtjate arv ületab mõistliku ühes pundis sõitjate piiri, võib ju minemad mitmeks rühmaks jagada. Rühmad võib komplekteerida näiteks ühiste soovide (vaatamisväärsused, sõidukiirus, päevane läbisõit, tagasituleku aeg jne.) kohaselt.

-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Rõõm kuulda ja näha, et asi juba praeguses faasis nii elavat vastukaja leiab.QNN kirjutas:Ma olen seda teemat jälginud ja ilal voolata lasknud.´Samas ei julge veel ennast nii tegijaks pidada, et kaasa tikkuda, samas annaksin ära neeru, või midagi sarnast, et korragi Tsehhis Sveiki jälgedes käia.

Siinkohal jällegi teadjamatele küsimus, et kas Poola kohta ei ole juhuslikult saada ajakohast infot teedeehituse kohta? Soomes näiteks jagatakse tasuta Soome teede kaarti kus peal remonditavad teelõigud koos algus- ja lõppaegadega. Sihuke aitaks ümbersõitude planeerimisel. Kuidas Poolas muideks kõrvalteede olukord on?QNN kirjutas:Küll aga pean end väga pädevaks, et teid Poola kohta hoiatada: autoga korda-neli sealt läbi kulgetud ja viimane kord ca 1,5 kuud tagasi ja muljed olid jubedamast jubedamad...kas teed on suisa p-s, või täiesti remondis..."STOP" märkidega tee-ehitajaid kohtas pea 10 kilomeetriste vahedega ja sain aru, et 30 km tunnis sõit on siisku suur liikumine võrreldes kohapeal passimisega. Kaardil märgitud "kiirtee" oli nii pu**is, et kiirus oli piiratud 50-le.
Kõrvalteid remonditakse ju märgatavalt harvemini, kasu muidugi pole kui need kogu aeg tuksis on.


-
- Postitusi: 2405
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Mnjaa ... ütleme nii et kui 50-st huvilisest lõpuks 5 tk stardijoonel on, siis on väga kõva suheAatomik kirjutas:Rõõm kuulda ja näha, et asi juba praeguses faasis nii elavat vastukaja leiab.Selles mõttes praeguses, et kevade poole peaks minu arusaamise järgi huvi selliste reiside vastu veelgi tõusma.

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Kui viiese pundi kokku saaks, oleks igati rahul.kris. kirjutas:Mnjaa ... ütleme nii et kui 50-st huvilisest lõpuks 5 tk stardijoonel on, siis on väga kõva suhe![]()

Jõuab kätte ka reisikalkulatsioonide aeg. Enne tuleb veel veidi muud, muuhulgas väljaminekute arvestamiseks vajalikku infot koguda.biohazard kirjutas:Huvitav palju see kogu pull maksma võib minna?
Plaan on enne reisi muuhulgas ööbimiskohtade osas pisut kodutööd teha. Ehk siis potensiaalsed ööbmiskohad valmis vaadata. Ilmselt siiski mitte broneerida kuna ei tahaks ennast liialt siduda.zzrider kirjutas:
Olen käinud (autoga) Ungaris ja möödund suvi Poolas ja seda marsruuti vaadates tundub, et see on ajaliselt vääga optimistlik. Lisaaega kulub:
1. ööbimiskohtade otsimisele (kämpad)
Plaan on võimalike peamagistraalide teeremontide puhul kasutada kõrvalteid. Siiani pole kahjuks keegi veel kommenteerinud Poola kõrvalisemate teede olukorda?zzrider kirjutas:2. teeremontides venimisele (Poolas on teedeehitust 100x rohkem suviti)
Suurlinnadest on vähemalt esialgse kava kohaselt plaan ringiga mööda sõita.zzrider kirjutas:3. suurlinnades ekslemisele (Varssavi jne)
Kuskilt on kõrva taha jäänud, et vastavaid kleepse saab ka bensiinijaamdest?zzrider kirjutas:4. maksuliste teede kassajärtsud (väga ei ole a noh, omajagu)
Nagu viimasest marsuudist http://personal.inet.fi/cool/sights/Tsi ... aarele.htmzzrider kirjutas:5. lisapuhkeaeg, lõuna min 1h päeva jooksul
näha on, olen arvestanud sõiduajaks umbes 10-18 ja jätnud iga kahe tunni tagant 15 min puhkepausi. Kella kahest pausi pikendan tunnini ja muudan sõiduaega 10-19.
Rõõm kuulda.zzrider kirjutas:Aga mõte ja marsruut iseenesest väga hea ja omalgi ammu pääs küpsend..

Motorways: 120zzrider kirjutas:Palju sa Autoroute´is kiiruseks panid A ja B teedel?
Palju flexibility´t?
Limited access: 90
Major roads: 60
Minor roads: 50
Streets: 30
Flexibility: 1/4h
Edit: topeltread kustutatud.
Viimati muutis Aatomik, 06 Okt 2004, 11:51, muudetud 1 kord kokku.

-
- Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
Poola kõrvalteed on sama (olematu) kvaliteediga mis põhiteed.Ainuke tõeliselt hea lõik on Poznanist - Konini (maksuline kiirtee ca 90km)
Kuna olen juba aastaid käinud autoga Euroopat avastamas, olen pea iga aasta ka Poolat mitu korda forsseerinud.Igaljuhul väidan, et viimase kümne aastaga on seal teeolud järjest halvenenud.Kõrvalteed "kubisevad" traktoritest,hobuveokitest ja täiesti olematu liikluskultuuriga jalgratturitest.Võimalus, et keegi sulle ette keerab mõnelt kõrvalteelt, on äärmiselt suur.
Poolat tasub läbida pühapäevasel päeval kuna siis on veokatel liikumis keeld.(Poola läbimine autoga on kestnud 11 kuni 22 tunnini)
See suvi käisin ise samuti Horvaatias ja sihtmärgiks oli just Krk-i saar.Ausalt öeldes olin mina tiba pettunud selles saares(viga võib loomulikult minus olla) aga Horvaatiasse lähen ilmselt veelkord
mõned autoaknast tehtud pildid:
http://www.pildid.ee/thumbnails.php?album=1789
ja veel:kiirtee kleepsud on Tsehhis , Slovakkias ja Austrias (viimases on lisaks veel ka eraldi maksu kogumise kohad suurte tunnelite juures)
mujal võtad kiirteele sõites pileti ja sealt lahkudes maksad....kasvõi kaardiga
järjekordi seal ei ole aga üldist tempot tõmbavad sellised kohad maha ikkagi
Kuna olen juba aastaid käinud autoga Euroopat avastamas, olen pea iga aasta ka Poolat mitu korda forsseerinud.Igaljuhul väidan, et viimase kümne aastaga on seal teeolud järjest halvenenud.Kõrvalteed "kubisevad" traktoritest,hobuveokitest ja täiesti olematu liikluskultuuriga jalgratturitest.Võimalus, et keegi sulle ette keerab mõnelt kõrvalteelt, on äärmiselt suur.
Poolat tasub läbida pühapäevasel päeval kuna siis on veokatel liikumis keeld.(Poola läbimine autoga on kestnud 11 kuni 22 tunnini)
See suvi käisin ise samuti Horvaatias ja sihtmärgiks oli just Krk-i saar.Ausalt öeldes olin mina tiba pettunud selles saares(viga võib loomulikult minus olla) aga Horvaatiasse lähen ilmselt veelkord

mõned autoaknast tehtud pildid:
http://www.pildid.ee/thumbnails.php?album=1789
ja veel:kiirtee kleepsud on Tsehhis , Slovakkias ja Austrias (viimases on lisaks veel ka eraldi maksu kogumise kohad suurte tunnelite juures)
mujal võtad kiirteele sõites pileti ja sealt lahkudes maksad....kasvõi kaardiga

järjekordi seal ei ole aga üldist tempot tõmbavad sellised kohad maha ikkagi
Ilusa ja punase rolleri omanik...sain kah lammaste seast huntide sekka 
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.

Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
-
- Postitusi: 2405
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Krk on kõvasti haibitud jahAlex kirjutas:Ausalt öeldes olin mina tiba pettunud selles saares(viga võib loomulikult minus olla) aga Horvaatiasse lähen ilmselt veelkord![]()

Aga ujumise kohapealt on seal küll müstilisi kohti kus vesi tõeliseks supiks muutub. Mandrile tagasi sõites ja ujuma minnes jätsid osad selle operatsiooni katki - vesi oli NIIIII KÜLM!! Ja mitte ainult suhteliselt vaid ka tegelikult.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.