Honda Hornet'i ketivahetus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Honda Hornet'i ketivahetus
Mure siis järgmine. Tellisin Louis'st Honda Hornet'le (2000) uue ketikompleti (kett+hammakad) - DID X-RING kett 525VM2 (Louis'i kood 10041643). Mul oli soov kett ise ära vahetada, aga nüüd selgus, et antud kett on nn. ühestükis - tal puudub lukklüli (vähemalt ma ei ole seda suutnud veel tuvastada). Siin kogemustega inimesed olemas - kas antud kett ongi/peabki olema ostes ühes tükis? Kui jah, siis mil moel antud keti paigaldamine välja näeb?
Suured tänud vastajatele...
Võib-olla rumal mõte, aga.. ka lahtikäiva keti puhul peaksid mugavuse pärast tiba ratast lammutama, seega lammuta siis kinnise puhul ka.
Nii palju, kui mina aru saan, siis pead maha võtma tagaratta, plastist ketikaitsme, tagaistuja jalatoe kinnituse, juhi jalatoe, muidugi käiguvahetuspoldi lahti kruttima, esimese hammaka katte ning selle metallist kaadervärgi, mis ühendab nii hammaka katet kui ka jalatugesid. Nii peaksidki esihammakale ligi pääsema, kett peale ja kogu krempel tagasi kokku.
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
harimal kirjutas:Võib-olla rumal mõte, aga.. ka lahtikäiva keti puhul peaksid mugavuse pärast tiba ratast lammutama, seega lammuta siis kinnise puhul ka.
Nii palju, kui mina aru saan, siis pead maha võtma tagaratta, plastist ketikaitsme, tagaistuja jalatoe kinnituse, juhi jalatoe, muidugi käiguvahetuspoldi lahti kruttima, esimese hammaka katte ning selle metallist kaadervärgi, mis ühendab nii hammaka katet kui ka jalatugesid. Nii peaksidki esihammakale ligi pääsema, kett peale ja kogu krempel tagasi kokku.
Ära unusta ära, et kiiga ka vaja maha võtta. Kett käib ju ümber kiige ja raami taga!
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Siin kogemustega inimesed olemas - kas antud kett ongi/peabki olema ostes ühes tükis? Kui jah, siis mil moel antud keti paigaldamine välja näeb?
Kui Louisest tellid, siis on kõik komplektid kinnise ketiga, sest Saksas on kiirused teised ja see on selleks, et õnnetusi vältida. Erandiks on vaid komplektid tsiklitele, millel tagakiige aastast kett läbi peab käima - need on lahtiselt müügil.
Sinu varindi puhul on asi lihtne - needid lahti ja ostad endale vastava ketiluku ning needid siis luku jälle kinni. Kui soovid keti kinnisena paigaldada, siis kiige küljest ära ja tõstad keti peale - nii tehakse seda Saksas, kus kiirused Bahnil piiramata!!!
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kurja, praegu tööl arvutitaga, ratas paar korrust all pool (ei viitsi vaatama minna)! Aga kiike pole minu mäletamist mööda vaja eemaldada. Ise lõikasin vana keti relakaga puruks ning uue sain küll kiike eemaldamata peale...
Kui moto poes oled tuttav nägu, siis annavad selle neetimis agregaadi laenuks ka, tean, et Tartus on iga Motopood nii vastutulelik... - kiitus siinkohal neile!

Käin korra all ära - hetk läheb aega!
Käidud!
Jah, tõesti peab eemaldama Hargi, ühepoolse "kinnituskaane", ja sealt poolt jookseb ka välja hargi kinnihoidev telg - teisisõnu jah hark põhimõtselt lahti ning jääb amordikülge rippuma. Midagi hullu pole, natukene ainult jälgida oma tegemisi.
Endale tegi hirmsasti muret tagumise hammaka vahetus, seal mutritel meeletult võimsad stoprid. Pidin sõbra appi kutsuma, kes hoidis ratast kinni ja ise suure padruniga väänasin, kuna töökojas "õhuga" ei tahtnud 2 mutrit kuidagi avaneda.
Edu igatahes!

Re: Honda Hornet'i ketivahetus
Uus kett nüüd juba mõnda aega peal olnud ja ca 700 km muretult sõidetud. Vahe uue ja vana keti vahel suht suur - uuega on sõit tunduvalt mugavam ja kindlam ("lõtkuvaba").
Vahetamiseks lasin lahti amordi ja kiige poldid (ratas oli rippus), et kiik eemaldada ning saingi keti ühes tükis peale. Kõik poldid avanesid ilusti ja ka hammakate vahetus sai tehtud raskusteta. Aega kulus ca 1,5 tundi (seda siis koos ratta detailide puhastamisega aja jooksul kogunenud õlist/tökatist).
Tänud nõuga abistanud Neemele ja Pearule.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.