Honda Hornet'i ketivahetus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
LST
Postitusi: 104
Liitunud: 10 Jaan 2007, 09:25
Tsikkel: Hornet-S
Asukoht: Prn/Tln

Honda Hornet'i ketivahetus

Lugemata postitus Postitas LST »

Mure siis järgmine. Tellisin Louis'st Honda Hornet'le (2000) uue ketikompleti (kett+hammakad) - DID X-RING kett 525VM2 (Louis'i kood 10041643). Mul oli soov kett ise ära vahetada, aga nüüd selgus, et antud kett on nn. ühestükis - tal puudub lukklüli (vähemalt ma ei ole seda suutnud veel tuvastada). Siin kogemustega inimesed olemas - kas antud kett ongi/peabki olema ostes ühes tükis? Kui jah, siis mil moel antud keti paigaldamine välja näeb?

Suured tänud vastajatele...

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Ühes tükis ei tohiks ta olla. Kardan, et see kett on nn. neetlukuga ja kett on lihtsalt kokku pandud, aga neetimata jäänud. Hoolikamal uurimisel peaks leidma selle lüli, mis neetimata.

Kasutaja avatar

Teema algataja
LST
Postitusi: 104
Liitunud: 10 Jaan 2007, 09:25
Tsikkel: Hornet-S
Asukoht: Prn/Tln

Lugemata postitus Postitas LST »

Ma ise lootsin ka seda, aga kõik needid on pealt vaadates ühe kujuga (kergelt kantis).


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas harimal »

Võib-olla rumal mõte, aga.. ka lahtikäiva keti puhul peaksid mugavuse pärast tiba ratast lammutama, seega lammuta siis kinnise puhul ka.
Nii palju, kui mina aru saan, siis pead maha võtma tagaratta, plastist ketikaitsme, tagaistuja jalatoe kinnituse, juhi jalatoe, muidugi käiguvahetuspoldi lahti kruttima, esimese hammaka katte ning selle metallist kaadervärgi, mis ühendab nii hammaka katet kui ka jalatugesid. Nii peaksidki esihammakale ligi pääsema, kett peale ja kogu krempel tagasi kokku.

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

harimal kirjutas:

Võib-olla rumal mõte, aga.. ka lahtikäiva keti puhul peaksid mugavuse pärast tiba ratast lammutama, seega lammuta siis kinnise puhul ka.
Nii palju, kui mina aru saan, siis pead maha võtma tagaratta, plastist ketikaitsme, tagaistuja jalatoe kinnituse, juhi jalatoe, muidugi käiguvahetuspoldi lahti kruttima, esimese hammaka katte ning selle metallist kaadervärgi, mis ühendab nii hammaka katet kui ka jalatugesid. Nii peaksidki esihammakale ligi pääsema, kett peale ja kogu krempel tagasi kokku.

Ära unusta ära, et kiiga ka vaja maha võtta. Kett käib ju ümber kiige ja raami taga!

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Siin kogemustega inimesed olemas - kas antud kett ongi/peabki olema ostes ühes tükis? Kui jah, siis mil moel antud keti paigaldamine välja näeb?

Kui Louisest tellid, siis on kõik komplektid kinnise ketiga, sest Saksas on kiirused teised ja see on selleks, et õnnetusi vältida. Erandiks on vaid komplektid tsiklitele, millel tagakiige aastast kett läbi peab käima - need on lahtiselt müügil.

Sinu varindi puhul on asi lihtne - needid lahti ja ostad endale vastava ketiluku ning needid siis luku jälle kinni. Kui soovid keti kinnisena paigaldada, siis kiige küljest ära ja tõstad keti peale - nii tehakse seda Saksas, kus kiirused Bahnil piiramata!!!

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
LST
Postitusi: 104
Liitunud: 10 Jaan 2007, 09:25
Tsikkel: Hornet-S
Asukoht: Prn/Tln

Lugemata postitus Postitas LST »

Suured tänud vastajatele. Sain kätte vastuse, mida ootasin.

Uurisin ka kiige lammutamist - see ei olegi antud ratta puhul eriti hull, kuid eks näis, mis lahendust kasutan.

Veel kord - suured tänud teile!

Kasutaja avatar

Pearu1
Postitusi: 101
Liitunud: 12 Mai 2006, 22:14
Asukoht: Jõgeva/Tartu/Jõhvi

Lugemata postitus Postitas Pearu1 »

Kurja, praegu tööl arvutitaga, ratas paar korrust all pool (ei viitsi vaatama minna)! Aga kiike pole minu mäletamist mööda vaja eemaldada. Ise lõikasin vana keti relakaga puruks ning uue sain küll kiike eemaldamata peale...

Kui moto poes oled tuttav nägu, siis annavad selle neetimis agregaadi laenuks ka, tean, et Tartus on iga Motopood nii vastutulelik... (w) - kiitus siinkohal neile!

Viimati muutis Pearu1, 18 Juun 2008, 12:36, muudetud 1 kord kokku.
Desire to Ride! :twisted:
Kasutaja avatar

Teema algataja
LST
Postitusi: 104
Liitunud: 10 Jaan 2007, 09:25
Tsikkel: Hornet-S
Asukoht: Prn/Tln

Lugemata postitus Postitas LST »

Kui kett on ühes tükis, siis paistab, et ei õnnestu.

Kasutaja avatar

Pearu1
Postitusi: 101
Liitunud: 12 Mai 2006, 22:14
Asukoht: Jõgeva/Tartu/Jõhvi

Lugemata postitus Postitas Pearu1 »

Käin korra all ära - hetk läheb aega!

Käidud!

Jah, tõesti peab eemaldama Hargi, ühepoolse "kinnituskaane", ja sealt poolt jookseb ka välja hargi kinnihoidev telg - teisisõnu jah hark põhimõtselt lahti ning jääb amordikülge rippuma. Midagi hullu pole, natukene ainult jälgida oma tegemisi.

Endale tegi hirmsasti muret tagumise hammaka vahetus, seal mutritel meeletult võimsad stoprid. Pidin sõbra appi kutsuma, kes hoidis ratast kinni ja ise suure padruniga väänasin, kuna töökojas "õhuga" ei tahtnud 2 mutrit kuidagi avaneda.

Edu igatahes!

Desire to Ride! :twisted:
Kasutaja avatar

Teema algataja
LST
Postitusi: 104
Liitunud: 10 Jaan 2007, 09:25
Tsikkel: Hornet-S
Asukoht: Prn/Tln

Lugemata postitus Postitas LST »

Tänud soovituste eest... :)

Kasutaja avatar

Teema algataja
LST
Postitusi: 104
Liitunud: 10 Jaan 2007, 09:25
Tsikkel: Hornet-S
Asukoht: Prn/Tln

Re: Honda Hornet'i ketivahetus

Lugemata postitus Postitas LST »

Uus kett nüüd juba mõnda aega peal olnud ja ca 700 km muretult sõidetud. Vahe uue ja vana keti vahel suht suur - uuega on sõit tunduvalt mugavam ja kindlam ("lõtkuvaba").

Vahetamiseks lasin lahti amordi ja kiige poldid (ratas oli rippus), et kiik eemaldada ning saingi keti ühes tükis peale. Kõik poldid avanesid ilusti ja ka hammakate vahetus sai tehtud raskusteta. Aega kulus ca 1,5 tundi (seda siis koos ratta detailide puhastamisega aja jooksul kogunenud õlist/tökatist).

Tänud nõuga abistanud Neemele ja Pearule.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”