Aprilia Shiver omanikud
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1043
- Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
- Tsikkel: Kawasaki Versys 650
- Tänanud: 6 korda
Aprilia Shiver omanikud
Kuidas rattaga rahul olete, andke teada. Keegi ehk jõudnud ka miskit muuta juba ratta juures, uued sumpad jms?
Kuidas trassil ennast tunnete ilma tuuleklaasita? Olen ise otsimas sellele probleemile lahendust, ehk mõni juba kuskilt leidnud sobiva variandi, võiks muljeid jagada!
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
pyramiid, tegid teema ja võiksid algust teha, et mis sulle meeldib ratta juures ja mis häirib? Miks just selle ratta ostsid? Kui suure kiiruse juures see tuul siis häirivaks muutub?
Let the good times roll.
-
Teema algataja - Postitusi: 1043
- Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
- Tsikkel: Kawasaki Versys 650
- Tänanud: 6 korda
Kuna siiani olen pidanud neljasilindrilisi, siis Shiveri puhul on positiivne eelkõige tema kergus ja suurepärane manööverdamisvõime! Natuke vajab harjumist see twin, sest madalatel pööretel ei ole ühtlast vedu, kuid tõmme on super!
Trassil tunnen puudust väiksest tuuleklaasist, sest alla kummardades hakkab kiiver juba vilistama, aga kere püsti sõites on nats ikka tülikas. Tegelt kuni 90 km/h on päris ok sõita.
Miks selle ratta just - ausalt öeldes üks üdini professionaalne tuttav soovitas!! Ise olin eelnevalt valmis mõelnud selle, et tahaks naked street ratast ja valikus olid Fazer, Hornet või GSR. Sellest uuest Apriliast ei teadnud ma midagi. Ja siis möödaminnes küsisin oma tuttavalt nõu, kes ütles, et kui vähegi kannatab, võta uus Shiver, mis oma olemuselt on turul olevatest sama klassi ratastest vaieldamatu liider. Kasutusel täiesti uus tehnoloogia, seda võivat nimetada isegi tsiklimiaailmas uues põlvkonnaks. Ja nii ta läks!
Praegu väääga rahul! Sai isegi ringi peal teda proovitud, täitsa kenasti käitub. Metsa pole veel saanud. Suuremõõdulisel killustikul oli ka talutav. Üldse ta tundub olevat selline bike ja enduro ristand nats..
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Vaidleks natuke - Shiver ei ole enduro-bike ristand, sellesse klassi käib Dorsoduro
http://www.aprilia.com/upload/modelli/r ... 3_0134.jpg
kusjuures siinkohal pean mainima et Dorso on sama raami peal kui Shiver, isegi tagakiige tundus välisel vaatlusel sama olema. Dorsot olen proovinud küll ainult ringrajal, Shiveriga 500-700 kilti mööda Eestimaa erinevaid teid. Shiver on märgatavalt jäigem ja teravam. Dorso jätab sellise ülekasvanud supermoto mulje (mis ei ole iseenesest paha, päris supermotoga ilmselt ei jaksaks pikki otsi sõita, selleks on Dorso palju parem lahendus). Vedrustus on mõnusalt pehme ja isteasend hästi mõnus ja konkreetne pikema inimese jaoks.
Sai nüüd veidi OT, aga loodan et keski ei pahanda.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Mul õnnestus Shiverit ringrajal proovida. Hungaro oma loomupoolse aeglusega sobis Shiverile suurepäraselt. Kannatab kurvides kenasti kallata (kuigi pehme ja paksu polsterdusega sadul, teeb selle kohati pisut ebamugavaks, aga see masin pole rajale päris mõeldud). Kergus, tervavus kõik olemas. Pikemaid otsi tõenäoliselt ääretult mugav lasta.
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
efendi kirjutas:...isegi tagakiige tundus välisel vaatlusel sama olema...
Fotomaterjal ja informeeritud allikad seda väidet päris ei kinnita. Aga tsikkel tundub andmete põhjal enam kui seksikas olema. Jääb üle oodata, kuna ta Eestisse jõuab, äkki saab ka väikse proovisõidu teha. Saksas paisab, et juba pakutakse.
Shiver tundub samuti omaduste poolest tõsine tegija oleat. Konkurendiks oskaks ehk Triumphi Street Triplet pakkuda.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Primo kirjutas:hannes kirjutas:Jääb üle oodata, kuna ta Eestisse jõuab, äkki saab ka väikse proovisõidu teha.
Eestis on Dorso täitsa olemas.AP Motos
Ja nagu AP Motorsile omane, siis info ei taha eriti liikuda ja kodulehel valitseb selline tekst: "SAABUB SÜGISEL 2008!"
Ülevaateid lugedes jäi silma, et järgmine aasta võiks oodata Shiver Factory't.
Raptorsandrockets leht väidab, et tulemas on samale raamile ka 1200cc v-mootor ja seda nii shiverile kui ka dorsodurole, eeldatavasti 2009a mudel.
http://www.google.ee/search?q=shiver+sl ... =firefox-a
Let the good times roll.
-
Teema algataja - Postitusi: 1043
- Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
- Tsikkel: Kawasaki Versys 650
- Tänanud: 6 korda
Ja AP Moto puhul on veel see teatud "iseärasus", et kui lähed nende juurde ja küsid miskit juppi oma tsiklile või lisavarustust, siis nende esimene küsimus sulle on: Kas see on meilt ostetud ratas? Eitava vastuse korral on hinnad kolmekordsed!!!
Näiteks küsisin õlifiltrit oma rattale ja selle hinnaks öeldi mulle 500.-! sic!
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Võtan nüüd ka sõna, kuigi ES-is juba selgitasin kodanikule miks need asjad on nii, nagu nad on. Nüüd siis infot ka teistele. Tegemist on minu isikliku arvamusega
Kui ostad endale ratta, siis nõua tükke ja hooldust sealt, kust ratas ostetud, mitte ära käi mujal uste taga lonti põristamas. Kui antud müüja ei suuda sulle neid tarnida, siis tuleb lugeda läbi mis seal lepingus kirjas oli millele sai alla kirjutatud ja kui on alust, siis ka nõuda. Kui soovid tehasegarantiid ja esindusehooldust, siis tuleks ka ratas ametlikust esindusest osta. Hinnas, olen enam kui kindel, saame teha samaväärseid ja paremaid pakkumisi.
Mõistetamatu on Sinu pahameel - miks sa ei osta filtrit vms tükki sealt kust rattagi soetasid? Kui ratas on ostetud mujalt riigist ametlikust esindusest, siis laieneb garantii ka üle riigipiiride, seega sellistel puhkudel ei teki probleeme ükskõik kust see masin soetatud on.
Lisavarustust müüme rõõmuga, siinkohal ei vasta tõele jutt, et hinnad on kolmekordsed, loomulikult oma klientidele teeme vahel ka soodsamaid pakkumisi, kui hinnalipikul kirjas.
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
efendi kirjutas:Võtan nüüd ka sõna, kuigi ES-is juba selgitasin kodanikule miks need asjad on nii, nagu nad on. Nüüd siis infot ka teistele. Tegemist on minu isikliku arvamusega
Kui ostad endale ratta, siis nõua tükke ja hooldust sealt, kust ratas ostetud, mitte ära käi mujal uste taga lonti põristamas. Kui antud müüja ei suuda sulle neid tarnida, siis tuleb lugeda läbi mis seal lepingus kirjas oli millele sai alla kirjutatud ja kui on alust, siis ka nõuda. Kui soovid tehasegarantiid ja esindusehooldust, siis tuleks ka ratas ametlikust esindusest osta. Hinnas, olen enam kui kindel, saame teha samaväärseid ja paremaid pakkumisi.
Mõistetamatu on Sinu pahameel - miks sa ei osta filtrit vms tükki sealt kust rattagi soetasid? Kui ratas on ostetud mujalt riigist ametlikust esindusest, siis laieneb garantii ka üle riigipiiride, seega sellistel puhkudel ei teki probleeme ükskõik kust see masin soetatud on.
Lisavarustust müüme rõõmuga, siinkohal ei vasta tõele jutt, et hinnad on kolmekordsed, loomulikult oma klientidele teeme vahel ka soodsamaid pakkumisi, kui hinnalipikul kirjas.
Nii, et varuosade puhul siis kehtib see kolmekordse hinna jutt. Mis puudutab tehase garantiid, siis seda peaks muidugi isikliku "diileri" käest küsima. Kliendid pole tegelikult süüdi, et keegi nurga taga tsikleid müüb, sellele peaks lahenduse leidma tegelikult Aprilia tehas.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
Valmet kirjutas:Kliendid pole tegelikult süüdi, et keegi nurga taga tsikleid müüb, sellele peaks lahenduse leidma tegelikult Aprilia tehas.
Kui sa pea lõkkesse pistad, pole ka sina süüdi vaid see, kes lõkke süütas??
Esindus - ametlik maaletooja (AP Moto, tehas on enda poolt kõik teinud) Erinevatele turgudele toodetud rataste ja muu kräpi kohta on foorumis juba mitu teemat. Pole vaja jälle ühte fleimi juurde. Ostad vasakult, kilju seal.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Piipz kirjutas:kle valmet mida Efendi just ütles - ei kehti kolmekordse hinna jutt.
ning mida see Aprilia tehas teha saab?
Saan aru, et kolmekordse hinna jutt ei kehti lisavarustuse ostul.
Aprilia tehasel on võimalus müüa tsikleid ainult volitatud diileritele ja kehtestada neile reeglid (müüa võib omal maal, kindla hinnaga jne). Keegi garaazis uusi Apriliaid ei tee!
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
Tuleme nüüd ratta juurde tagasi.
Kas see ratas pole mitte see, millel käigu vahetus on vähe omamoodi (automaatne /pool automaatne) kui jah, siis kuidas sellega sõitmine / harjumine tundub?
Ise olen paadunud automaadi vastane, nii autodel kui ka muudel liikur vahenditel.
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Shiver tundub vääga vääga timm pill olevat...
Disain on väga hästi õnnestunud ja mootorist ootaks ka parajat pauku, kuid kuis on lood itaalllaste koostekvaliteediga ??
Ei pea siesta ajal pooleldi keeratud polte üle keerama???
Re: Aprilia Shiver omanikud
Tere!
Kas on lisandunud veel antud ratta omanikke ning kuidas eelnevad omanikud rattaga rahul?
Ei hakka uut teemat tegema, küsin siin ära parem.
Sõelale on jäänud kolm ratast, 1)Kawasaki Z1000 2)Aprilia Shiver 3)Yamaha FZ1. Viimase hind on ausalt õelda liiga krõbe minu arvates. Mida teie eelistaksite ja miks? Äkki mõni omanik oskab rääkida kvaliteedist ja üle-üldse mudelitest lähemalt.
Tervitades,
Siim
-
Teema algataja - Postitusi: 1043
- Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
- Tsikkel: Kawasaki Versys 650
- Tänanud: 6 korda
Re: Aprilia Shiver omanikud
Minu Shiveril on paar jama küll olnud - väike õlileke neutraali anduri juurest ning kinnikiilunud starteri päästiku tõttu läbipõlenud starter. Aga muus osas ei oska küll Shiveri kohta midagi halba öelda, ratas on ülisheff nii mineku kui välimuse poolest. Tehniliselt väga elektrooniliseks aetud. Pardakompuuter annab sulle ikka väga palju infot! Tippkiirus midagi väga müstilist ei ole, sain oma rattal 204 km/h, tehasepoolsed piirajad arvatavasti peal..
Kui ise kevadel ratast ostsin, olid minul valikus Hornet, Fazer ja GSR. Shiverist ei teadnud ma tol hetkel midagi, kui üks hea tuttav ja kõva asjatundja seda Apriliat hoopis soovitas. Siiani olen väga rahul ja ei kahetse küll ostu. Sõiduasend mugav ja on hakanud tasapisi turule tulema ka lisavarustust sellele rattale. Tuuleklaasi olen juba ette sebinud!
Re: Aprilia Shiver omanikud
Tänud vastuse eest!:)
Kas vead lahendati kenasti garantii käigus ning probleeme ei olnud?
-
Teema algataja - Postitusi: 1043
- Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
- Tsikkel: Kawasaki Versys 650
- Tänanud: 6 korda
Re: Aprilia Shiver omanikud
Jah, kõik läks garantii alla, kuigi sellest ajast oli kahju, mil ratas garantiiremondis viibimise ajal seisis.
Re: Aprilia Shiver omanikud
mul ka shiver, mingi jama oli spidokaga, lakkas töötamast sain korda vähem kui nädalaga. Rohkem pole midagi olnud, ahja muide külje panin ka maha pmst midagi ei juhtunud paagi plastika sai kannatada ja karter kriibitud. Hetkel sõitmist ei sega.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.