Aprilia Shiver omanikud

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Aprilia Shiver omanikud

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

Kuidas rattaga rahul olete, andke teada. Keegi ehk jõudnud ka miskit muuta juba ratta juures, uued sumpad jms?
Kuidas trassil ennast tunnete ilma tuuleklaasita? Olen ise otsimas sellele probleemile lahendust, ehk mõni juba kuskilt leidnud sobiva variandi, võiks muljeid jagada!

Keretööd
Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Vidget »

pyramiid, tegid teema ja võiksid algust teha, et mis sulle meeldib ratta juures ja mis häirib? Miks just selle ratta ostsid? Kui suure kiiruse juures see tuul siis häirivaks muutub?

Viimati muutis Vidget, 17 Juun 2008, 09:04, muudetud 1 kord kokku.

Let the good times roll.

Kasutaja avatar

Teema algataja
pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

Kuna siiani olen pidanud neljasilindrilisi, siis Shiveri puhul on positiivne eelkõige tema kergus ja suurepärane manööverdamisvõime! Natuke vajab harjumist see twin, sest madalatel pööretel ei ole ühtlast vedu, kuid tõmme on super!
Trassil tunnen puudust väiksest tuuleklaasist, sest alla kummardades hakkab kiiver juba vilistama, aga kere püsti sõites on nats ikka tülikas. Tegelt kuni 90 km/h on päris ok sõita.

Miks selle ratta just - ausalt öeldes üks üdini professionaalne tuttav soovitas!! Ise olin eelnevalt valmis mõelnud selle, et tahaks naked street ratast ja valikus olid Fazer, Hornet või GSR. Sellest uuest Apriliast ei teadnud ma midagi. Ja siis möödaminnes küsisin oma tuttavalt nõu, kes ütles, et kui vähegi kannatab, võta uus Shiver, mis oma olemuselt on turul olevatest sama klassi ratastest vaieldamatu liider. Kasutusel täiesti uus tehnoloogia, seda võivat nimetada isegi tsiklimiaailmas uues põlvkonnaks. Ja nii ta läks!

Praegu väääga rahul! Sai isegi ringi peal teda proovitud, täitsa kenasti käitub. Metsa pole veel saanud. Suuremõõdulisel killustikul oli ka talutav. Üldse ta tundub olevat selline bike ja enduro ristand nats.. :)

Keretööd
Kasutaja avatar

efendi
Mode
Postitusi: 969
Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
Tsikkel: KTM
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 24 korda

Lugemata postitus Postitas efendi »

Vaidleks natuke - Shiver ei ole enduro-bike ristand, sellesse klassi käib Dorsoduro

http://www.aprilia.com/upload/modelli/r ... 3_0134.jpg

kusjuures siinkohal pean mainima et Dorso on sama raami peal kui Shiver, isegi tagakiige tundus välisel vaatlusel sama olema. Dorsot olen proovinud küll ainult ringrajal, Shiveriga 500-700 kilti mööda Eestimaa erinevaid teid. Shiver on märgatavalt jäigem ja teravam. Dorso jätab sellise ülekasvanud supermoto mulje (mis ei ole iseenesest paha, päris supermotoga ilmselt ei jaksaks pikki otsi sõita, selleks on Dorso palju parem lahendus). Vedrustus on mõnusalt pehme ja isteasend hästi mõnus ja konkreetne pikema inimese jaoks.

Sai nüüd veidi OT, aga loodan et keski ei pahanda.

i am not totally useless, i can be used as a bad example.

Kes mett teeb, see mett sööb!
Kasutaja avatar

Pikk
Mode
Postitusi: 1366
Liitunud: 09 Mär 2004, 10:03

Lugemata postitus Postitas Pikk »

Mul õnnestus Shiverit ringrajal proovida. Hungaro oma loomupoolse aeglusega sobis Shiverile suurepäraselt. Kannatab kurvides kenasti kallata (kuigi pehme ja paksu polsterdusega sadul, teeb selle kohati pisut ebamugavaks, aga see masin pole rajale päris mõeldud). Kergus, tervavus kõik olemas. Pikemaid otsi tõenäoliselt ääretult mugav lasta.

Kes mett teeb, see mett sööb!
Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes »

efendi kirjutas:

...isegi tagakiige tundus välisel vaatlusel sama olema...

Fotomaterjal ja informeeritud allikad seda väidet päris ei kinnita. Aga tsikkel tundub andmete põhjal enam kui seksikas olema. Jääb üle oodata, kuna ta Eestisse jõuab, äkki saab ka väikse proovisõidu teha. Saksas paisab, et juba pakutakse.
Shiver tundub samuti omaduste poolest tõsine tegija oleat. Konkurendiks oskaks ehk Triumphi Street Triplet pakkuda.

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!

Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

hannes kirjutas:

Jääb üle oodata, kuna ta Eestisse jõuab, äkki saab ka väikse proovisõidu teha.

Eestis on Dorso täitsa olemas.AP Motos :)

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Vidget »

Primo kirjutas:
hannes kirjutas:

Jääb üle oodata, kuna ta Eestisse jõuab, äkki saab ka väikse proovisõidu teha.

Eestis on Dorso täitsa olemas.AP Motos :)

Ja nagu AP Motorsile omane, siis info ei taha eriti liikuda ja kodulehel valitseb selline tekst: "SAABUB SÜGISEL 2008!"

Ülevaateid lugedes jäi silma, et järgmine aasta võiks oodata Shiver Factory't.
Raptorsandrockets leht väidab, et tulemas on samale raamile ka 1200cc v-mootor ja seda nii shiverile kui ka dorsodurole, eeldatavasti 2009a mudel.
http://www.google.ee/search?q=shiver+sl ... =firefox-a

Let the good times roll.

Kasutaja avatar

Teema algataja
pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

Ja AP Moto puhul on veel see teatud "iseärasus", et kui lähed nende juurde ja küsid miskit juppi oma tsiklile või lisavarustust, siis nende esimene küsimus sulle on: Kas see on meilt ostetud ratas? Eitava vastuse korral on hinnad kolmekordsed!!! :twisted:
Näiteks küsisin õlifiltrit oma rattale ja selle hinnaks öeldi mulle 500.-! sic!

Keretööd
Kasutaja avatar

efendi
Mode
Postitusi: 969
Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
Tsikkel: KTM
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 24 korda

Lugemata postitus Postitas efendi »

Võtan nüüd ka sõna, kuigi ES-is juba selgitasin kodanikule miks need asjad on nii, nagu nad on. Nüüd siis infot ka teistele. Tegemist on minu isikliku arvamusega

Kui ostad endale ratta, siis nõua tükke ja hooldust sealt, kust ratas ostetud, mitte ära käi mujal uste taga lonti põristamas. Kui antud müüja ei suuda sulle neid tarnida, siis tuleb lugeda läbi mis seal lepingus kirjas oli millele sai alla kirjutatud ja kui on alust, siis ka nõuda. Kui soovid tehasegarantiid ja esindusehooldust, siis tuleks ka ratas ametlikust esindusest osta. Hinnas, olen enam kui kindel, saame teha samaväärseid ja paremaid pakkumisi.

Mõistetamatu on Sinu pahameel - miks sa ei osta filtrit vms tükki sealt kust rattagi soetasid? Kui ratas on ostetud mujalt riigist ametlikust esindusest, siis laieneb garantii ka üle riigipiiride, seega sellistel puhkudel ei teki probleeme ükskõik kust see masin soetatud on.

Lisavarustust müüme rõõmuga, siinkohal ei vasta tõele jutt, et hinnad on kolmekordsed, loomulikult oma klientidele teeme vahel ka soodsamaid pakkumisi, kui hinnalipikul kirjas.

i am not totally useless, i can be used as a bad example.

Kes mett teeb, see mett sööb!

Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Valmet »

efendi kirjutas:

Võtan nüüd ka sõna, kuigi ES-is juba selgitasin kodanikule miks need asjad on nii, nagu nad on. Nüüd siis infot ka teistele. Tegemist on minu isikliku arvamusega

Kui ostad endale ratta, siis nõua tükke ja hooldust sealt, kust ratas ostetud, mitte ära käi mujal uste taga lonti põristamas. Kui antud müüja ei suuda sulle neid tarnida, siis tuleb lugeda läbi mis seal lepingus kirjas oli millele sai alla kirjutatud ja kui on alust, siis ka nõuda. Kui soovid tehasegarantiid ja esindusehooldust, siis tuleks ka ratas ametlikust esindusest osta. Hinnas, olen enam kui kindel, saame teha samaväärseid ja paremaid pakkumisi.

Mõistetamatu on Sinu pahameel - miks sa ei osta filtrit vms tükki sealt kust rattagi soetasid? Kui ratas on ostetud mujalt riigist ametlikust esindusest, siis laieneb garantii ka üle riigipiiride, seega sellistel puhkudel ei teki probleeme ükskõik kust see masin soetatud on.

Lisavarustust müüme rõõmuga, siinkohal ei vasta tõele jutt, et hinnad on kolmekordsed, loomulikult oma klientidele teeme vahel ka soodsamaid pakkumisi, kui hinnalipikul kirjas.

Nii, et varuosade puhul siis kehtib see kolmekordse hinna jutt. Mis puudutab tehase garantiid, siis seda peaks muidugi isikliku "diileri" käest küsima. Kliendid pole tegelikult süüdi, et keegi nurga taga tsikleid müüb, sellele peaks lahenduse leidma tegelikult Aprilia tehas.

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

kle valmet mida Efendi just ütles - ei kehti kolmekordse hinna jutt.
ning mida see Aprilia tehas teha saab?

Kasutaja avatar

Pikk
Mode
Postitusi: 1366
Liitunud: 09 Mär 2004, 10:03

Lugemata postitus Postitas Pikk »

Valmet kirjutas:

Kliendid pole tegelikult süüdi, et keegi nurga taga tsikleid müüb, sellele peaks lahenduse leidma tegelikult Aprilia tehas.

Kui sa pea lõkkesse pistad, pole ka sina süüdi vaid see, kes lõkke süütas??
Esindus - ametlik maaletooja (AP Moto, tehas on enda poolt kõik teinud) Erinevatele turgudele toodetud rataste ja muu kräpi kohta on foorumis juba mitu teemat. Pole vaja jälle ühte fleimi juurde. Ostad vasakult, kilju seal.

Kes mett teeb, see mett sööb!

Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Valmet »

Piipz kirjutas:

kle valmet mida Efendi just ütles - ei kehti kolmekordse hinna jutt.
ning mida see Aprilia tehas teha saab?

Saan aru, et kolmekordse hinna jutt ei kehti lisavarustuse ostul.
Aprilia tehasel on võimalus müüa tsikleid ainult volitatud diileritele ja kehtestada neile reeglid (müüa võib omal maal, kindla hinnaga jne). Keegi garaazis uusi Apriliaid ei tee!

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,

Kasutaja avatar

Teema algataja
pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

Aga räägiks nüüd asjast ka - on mõni Shiveri omanik siin veel kuuldel, kellega saaks muljeid vahetada?

Keretööd

diio2
Postitusi: 88
Liitunud: 23 Apr 2006, 22:32
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas diio2 »

Tuleme nüüd ratta juurde tagasi.
Kas see ratas pole mitte see, millel käigu vahetus on vähe omamoodi (automaatne /pool automaatne) kui jah, siis kuidas sellega sõitmine / harjumine tundub?
Ise olen paadunud automaadi vastane, nii autodel kui ka muudel liikur vahenditel. :)

... life begins @ 1000 cm3 (996cm3)
Kasutaja avatar

Teema algataja
pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

See ratas, mida sina mõtled on Mana! Shiver ei ole selle automaatkastiga..

Keretööd
Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 574
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
Asukoht: Tartu
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 34 korda

Lugemata postitus Postitas Kox »

Shiver tundub vääga vääga timm pill olevat...
Disain on väga hästi õnnestunud ja mootorist ootaks ka parajat pauku, kuid kuis on lood itaalllaste koostekvaliteediga ??
Ei pea siesta ajal pooleldi keeratud polte üle keerama???

Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
Kasutaja avatar

Teema algataja
pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

No vott, selle kohta oskan mina aint öelda seda, et esmase hoolduse käigus avastati minu ratta mootoril küll üks tatine koht ja seda pean nüüd lähiajal likvideerima minema. Kust täpselt tuleb, hetkel ei näe, tuleb enne tagaamort maha võtta.

Keretööd

SiimN

Re: Aprilia Shiver omanikud

Lugemata postitus Postitas SiimN »

Tere!

Kas on lisandunud veel antud ratta omanikke ning kuidas eelnevad omanikud rattaga rahul?
Ei hakka uut teemat tegema, küsin siin ära parem. :wink:

Sõelale on jäänud kolm ratast, 1)Kawasaki Z1000 2)Aprilia Shiver 3)Yamaha FZ1. Viimase hind on ausalt õelda liiga krõbe minu arvates. Mida teie eelistaksite ja miks? Äkki mõni omanik oskab rääkida kvaliteedist ja üle-üldse mudelitest lähemalt.

Tervitades,
Siim

Kasutaja avatar

Teema algataja
pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Re: Aprilia Shiver omanikud

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

Minu Shiveril on paar jama küll olnud - väike õlileke neutraali anduri juurest ning kinnikiilunud starteri päästiku tõttu läbipõlenud starter. Aga muus osas ei oska küll Shiveri kohta midagi halba öelda, ratas on ülisheff nii mineku kui välimuse poolest. Tehniliselt väga elektrooniliseks aetud. Pardakompuuter annab sulle ikka väga palju infot! Tippkiirus midagi väga müstilist ei ole, sain oma rattal 204 km/h, tehasepoolsed piirajad arvatavasti peal..
Kui ise kevadel ratast ostsin, olid minul valikus Hornet, Fazer ja GSR. Shiverist ei teadnud ma tol hetkel midagi, kui üks hea tuttav ja kõva asjatundja seda Apriliat hoopis soovitas. Siiani olen väga rahul ja ei kahetse küll ostu. Sõiduasend mugav ja on hakanud tasapisi turule tulema ka lisavarustust sellele rattale. Tuuleklaasi olen juba ette sebinud! :wink:

Keretööd

SiimN

Re: Aprilia Shiver omanikud

Lugemata postitus Postitas SiimN »

Tänud vastuse eest!:)

Kas vead lahendati kenasti garantii käigus ning probleeme ei olnud?

Kasutaja avatar

Teema algataja
pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Re: Aprilia Shiver omanikud

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

Jah, kõik läks garantii alla, kuigi sellest ajast oli kahju, mil ratas garantiiremondis viibimise ajal seisis.

Keretööd

egonr
Postitusi: 146
Liitunud: 08 Juun 2008, 22:02
Tsikkel: Shiver '08
Asukoht: Jüri

Re: Aprilia Shiver omanikud

Lugemata postitus Postitas egonr »

mul ka shiver, mingi jama oli spidokaga, lakkas töötamast sain korda vähem kui nädalaga. Rohkem pole midagi olnud, ahja muide külje panin ka maha pmst midagi ei juhtunud paagi plastika sai kannatada ja karter kriibitud. Hetkel sõitmist ei sega.

Shiver '08
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”