CBR900RR Sidur ilmselt omadega õhtal
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
CBR900RR Sidur ilmselt omadega õhtal
Tere!
Loomaks on 1993 aasta Honda CBR900RR.
Olukord: Sõidan umbes 90 km/h ja korraga hakkavad tuurid muudkui ülespoole minema, kuni 13000 välja. Ja kiirus langeb.
Jätsin seisma. Käivitasin uuesti, käik sisse ja omaarust liikuma aga mis ei toimunud, oli liikumine.
Probleemi kirjeldus: Sidurit ei ole enam vaja all hoida - käigud lähevad niisama sisse. Käik sees, sidur lahti ja tsikkel välja ei sure. Isegi kui siduritrossi küljest võtad ka siis ei sure tsikkel välja, kui käik sees. Ise eeldan, et sidur on omadega lihtsalt puruks. Aga kas keegi ehk oskab täpsemalt kommenteerida sellist probleemi. Ja mis sellise probleemi põhjustada võis? Ja kuidas selle parandus iseenesest välja näeks?
Ja mis hinnaklassis selle parandus oleks? Sest tõesti sellist asja ise ei oska.
-
Teema algataja
Selge. Vaatan et ehk saan täna asjas selgust. Sain nüüd lõpuks tsikli endal koju kah. Enne seisis võõras hoovis
Nii. Sai asi lahti võetud ja tundus tõesti, et viga siduriketastes, mis kulunud.
Kas kellelgi, ehk on manuali, kust vaadata, et palju seal kettaid ( nii põhikettaid kui neid vahekettaid ) originaalis on ja mis paksusega need olema peaks?
-
Teema algataja
Millimeetri täpsusega on võimalik ka silma järgi üelda kui on vilunud silm aga millimeetri täpsusega mõõdetakse joonlauaga kui täpsemalt tarvis mõõta siis ikka nihk kaliiber (nihik) ja kui mikronites siis mokromeeter.
Ok mis ma siin ikka targutan.
Aga siis pidi olema siduri läbilibisemis juba varem tunda olema kiirendamisel ja lõppkiirusel.
Aga mis õli ültse motos?
Aga noh kui sellised tundemärgid siis ilmselt ikka vajab sidur uus ketteaid.
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
-
Teema algataja
Ghost. Kusjuures ma eeldan ise kah seda sinu varjanti. Kui nüüd räägime samast asjast. Kuid jah sidurilibisemist oli jah natukene tunda. harva, kuid siiski oli. Loodan, et saan uued/vähekasutatud kettad ja panen asja uuesti kokku ja eks annan siis teada kah, et mis sai asjast. Et kas paranes viga ära.
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Ma küll kahjuks ei tea, kas sul on hüdrauliline sidur või mitte, aga üks asi, mida ma soovitaks kontrollida, asub suzuki gsx-f ratastel esimese ketiratta läheduses ja selleks on siduri ajam, kuhu kunnitub trossi alumine ots. Seal on siduri reguleerimise võimalus ja see on mutriga stopperdatud, kui see mutter lahti tuleb, siis võib juhtuda tuleb sidurit hakata peale keerama, lõpuks enam ei lahuta. Kui vastupidi pöörata siis hakkab libisema, proovi äkki saad seal sidurit veel maha keerata, siis ei libise. Kui sellel rattal ikka on selline süsteem.
Jõudu,
Päärn
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.