CBR900RR Sidur ilmselt omadega õhtal

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
ReneK

CBR900RR Sidur ilmselt omadega õhtal

Lugemata postitus Postitas ReneK »

Tere!
Loomaks on 1993 aasta Honda CBR900RR.
Olukord: Sõidan umbes 90 km/h ja korraga hakkavad tuurid muudkui ülespoole minema, kuni 13000 välja. Ja kiirus langeb.
Jätsin seisma. Käivitasin uuesti, käik sisse ja omaarust liikuma aga mis ei toimunud, oli liikumine.
Probleemi kirjeldus: Sidurit ei ole enam vaja all hoida - käigud lähevad niisama sisse. Käik sees, sidur lahti ja tsikkel välja ei sure. Isegi kui siduritrossi küljest võtad ka siis ei sure tsikkel välja, kui käik sees. Ise eeldan, et sidur on omadega lihtsalt puruks. Aga kas keegi ehk oskab täpsemalt kommenteerida sellist probleemi. Ja mis sellise probleemi põhjustada võis? Ja kuidas selle parandus iseenesest välja näeks?
Ja mis hinnaklassis selle parandus oleks? Sest tõesti sellist asja ise ei oska.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Ise küsisid ,ise vastasid.Kaku lähti siis näed, mis ja miks.Muidu on see kohvipaksu pealt ennustamine.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Teema algataja
ReneK

Lugemata postitus Postitas ReneK »

Selge. Vaatan et ehk saan täna asjas selgust. Sain nüüd lõpuks tsikli endal koju kah. Enne seisis võõras hoovis :(
Nii. Sai asi lahti võetud ja tundus tõesti, et viga siduriketastes, mis kulunud.
Kas kellelgi, ehk on manuali, kust vaadata, et palju seal kettaid ( nii põhikettaid kui neid vahekettaid ) originaalis on ja mis paksusega need olema peaks?


Teema algataja
ReneK

Lugemata postitus Postitas ReneK »

Sorry. Sai jah kogemata uus postitus. Aga kohe kui mul selle riistapuu nimi meenub, millega millimeetritäpsusega mõõta saab jne., siis ma ka sulle ütlen. Kuid ma eeldan, et sa ise tead kah selle nimetust.


QRX
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Mär 2005, 16:24

Lugemata postitus Postitas QRX »

Supler? Mikromeeter?

Olavi

LC4 640
Kasutaja avatar

mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

Millimeetri täpsusega on võimalik ka silma järgi üelda kui on vilunud silm aga millimeetri täpsusega mõõdetakse joonlauaga kui täpsemalt tarvis mõõta siis ikka nihk kaliiber (nihik) ja kui mikronites siis mokromeeter.
Ok mis ma siin ikka targutan.
Aga siis pidi olema siduri läbilibisemis juba varem tunda olema kiirendamisel ja lõppkiirusel.
Aga mis õli ültse motos?
Aga noh kui sellised tundemärgid siis ilmselt ikka vajab sidur uus ketteaid.

Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

Sidurikorv tuli koost lahti või võllilt maha pakuks omalt poolt

Yaaa-maaa-haaa......

Teema algataja
ReneK

Lugemata postitus Postitas ReneK »

Ghost. Kusjuures ma eeldan ise kah seda sinu varjanti. Kui nüüd räägime samast asjast. Kuid jah sidurilibisemist oli jah natukene tunda. harva, kuid siiski oli. Loodan, et saan uued/vähekasutatud kettad ja panen asja uuesti kokku ja eks annan siis teada kah, et mis sai asjast. Et kas paranes viga ära.

Kasutaja avatar

paarn
Postitusi: 559
Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
Asukoht: TLN - Võru
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas paarn »

Ma küll kahjuks ei tea, kas sul on hüdrauliline sidur või mitte, aga üks asi, mida ma soovitaks kontrollida, asub suzuki gsx-f ratastel esimese ketiratta läheduses ja selleks on siduri ajam, kuhu kunnitub trossi alumine ots. Seal on siduri reguleerimise võimalus ja see on mutriga stopperdatud, kui see mutter lahti tuleb, siis võib juhtuda tuleb sidurit hakata peale keerama, lõpuks enam ei lahuta. Kui vastupidi pöörata siis hakkab libisema, proovi äkki saad seal sidurit veel maha keerata, siis ei libise. Kui sellel rattal ikka on selline süsteem.

Jõudu,
Päärn

Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”