Suzuki TL1000R Uimane!
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Suzuki TL1000R Uimane!
Tervist mota inimesed.
Küsiksin sellist asja, et ma kavatsen tl1000r-i osta aga see konkreetne tõmbab kuidagi jube laisalt edasi! Ratas on 20 000km sõitnud ja kohapeal käib ilma klõbinate ja kolinateta, ka pöördesse jooxeb kohapeal kui maru.
Sõites on ratas täitsa kinni, lenksugi nagu kergex ei võta! Soovikski teada, kas tal äkki mingi pritse kala või viga äkki originaal tuslades?
Ratas ise korralik, ei lökenda õli, amordid kuivad jne jne!
Äkki keegi teab tl1000r rattast midagi, andke nõu?
Küsin nõu, kuna esimene pritsega ja v2 mootoriga ratas, mis mulle meeldib.
Kas üldse tasub tl1000r endale soetada?

Ja torman liiklusesse, kui tuulispask!!

Re: Suzuki TL1000R Uimane!
Maurus kirjutas:Kas üldse tasub tl1000r endale soetada?
Kindlasti tasub, kui ratas meeldib
Mis aasta rattast jutt käib ja mis käiguga ta sul esiratast kergeks ei võta.
Pakun nüüd lampi kuid äkki peale pandud 25kw piiraja ... ?
TL1000 on vanakooli legend. Kui korras, siis kena asi, mida omada.
Natukese oleneb see uimasus sellest, mille pealt sa enne maha tulid.
Suvaline R4 mootoriga asi tundub V2 kõrval teravama minekuga olevat, kui rattad aga joonele panna, on lugu tiba teine. Sama lugu on 600cc ratastega - kui tulid sellise pealt, siis ka tunne, et TL uimane. Nimelt tekib kuuesajaste seljas "teravam" tunne, mis aga ei tähenda paremat tegelikku kiirendust.
Kui omanik viitsib suga jamada, siis võid ju mõne teise rattaga joonele panna, kordamööda erinevate rataste seljas olla ja asi ongi selge.
Samuti on vanemad rattad sõna otseses mõttes ka raskemad ning nina ei pruugi nii kergelt üles vupsata võrreldes tänapäevastega.
aga see konkreetne tõmbab kuidagi jube laisalt edasi!
Siia väike lisakommentaar - kui saad veel proovisõitu teha, siis vaata spidole ka korra. Üks põhjus, miks ma oma SV1000 maha müüsin oli see, et avastasin end kogemata 50 alas 180'ga möödasõitu tegemas. Rida neljaga mul sellist asja ei teki - juba 70 pealt nutab, rebib ja karjub all ning aju saab aru, et aeg rutskat koomale tõmmata.
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Ostsin selle suzu ära!
Minek küll uimane, aga arvan, et ajukirurgid suudavad asja parandada!
huvitav, kas tl1000r rattal ka tehasest mingi piiraja pole?
Ta sõidab kuni 5000 pööret eam vähem ja siis nagu ylejäänu jääb jube laisaks!!
Kas äkki originaal tuslad hoiavad hobuseid koplis??

Ja torman liiklusesse, kui tuulispask!!

Ja eelmine ratas oli mul 88a jamaha fz 750 74kw!
Võrreldes eelmise rattaga on nagu toorest jõudu rohkem, aga võrreldes aprilia rsv mille 1999a siis nagu jääb minekust vajaka!!

Ja torman liiklusesse, kui tuulispask!!

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.