Millist mopeedi osta?
Moderaator: Moded
Millist mopeedi osta?
Tere!
Olen 14 aastane, tahaks endale mingit mopeedi. Kuna ise eriti midagi ei tea mopeedidest, siis küsiks Tarkade käest. Ise olen muidu endurosi vaadanud, mingine qingqi oli ka. Mida soovitaksite? Pluss oleks see kui peal saaks kaks inimest istuda!
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 29 Juul 2007, 14:03
- Tsikkel: Oli Aprilia RS 125
- Asukoht: Pärnu
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
http://www.motobox.ee/index.php?id=52&a ... duct_id=93
Kvaliteetne, vastupidav, sportsumpaga tipp üle 100 vabalt igakell.
Odav ka võrreldes teiste 50ccm mopeedidega
keeway on küll odav, aga ta on suhteliselt kehva kvaliteediga
FleXer kirjutas:http://www.motobox.ee/index.php?id=52&a ... duct_id=93
Kvaliteetne, vastupidav, sportsumpaga tipp üle 100 vabalt igakell.
Odav ka võrreldes teiste 50ccm mopeedidega
keeway on küll odav, aga ta on suhteliselt kehva kvaliteediga
Ma ise olen muidu kasutatuid vaadanud, sest see jääb ikka ilglet üle hinnapiiri. Hinnapiiriks vast kuni 15 000 :/
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Uuena saab 15000 hiina rolleri, mille koostekvaliteet ja eluiga on täpselt sellised, kuidas konkreetsel isendil parajasti on juhtunud - võib vedada ja sattuda igati aus masin, millega ilma eriliste probleemideta sõidad päris mitu aastat või ka selline, mis kuidagimoodi suure sõimamise peale peab esimese hooaja kuidagi vastu, enne kui täiesti laiali pudeneb. Selles hinnaklassis on väga oluline vaadata ka seda, kuskohast ja millise firma maale toodud ja mis tehases koostatud masin konkreetselt osta, et ei istuks pärast kurvalt ja ei ootaks, kuidas sinu jaanipäeval pooleks läinud amordi esemel septembri lõpuks uut tellitakse. Välimuselt on enamus suhteliselt sarnased.
Kui aga klassikalised mopeedid sobivad maailmavaatega, siis on võimalik saada ka uus kavliteetne euroopa masin - Tomose Flexer ja FunSport on sellest hinnalaest allpool, ilusti rääkides mahub võibolla ka Youngst'R kuidagi sinna lähedale ära.
Uue klassikalise Hiina päritolu mopeedi omanikuks on aga võimalik saada ka juba 10-11K eest - näiteks Spirit.
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Momendil pakutava 9999.- soodushinnaga võib selle hurricane igaljuhul võtta... aga kui letihindasid vaadata, siis kõik teised mudelid on üle 15k.
Ega Keeway kohta peale plastide materjali otseselt midagi halba öelda ei oskagi, hiinlase kohta on tegu väga hea masinaga mille hinna ja kvaliteedisuhe on euroopa ja eesti üldist hinnataset vaadates täiesti vastuvõetav... kui proovida mitte mõelda sellele, et nii aasias kui ka USA's saab enamvähem sama summa eest poest omale uue yamaha, honda, suzuki...aga nii on see kahjuks enamus sõidukite puhul
-
- Postitusi: 318
- Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
- Asukoht: Saue
Mõtekaim nendest mida vaadanud oled, oleks Yamaha, kui ta korralik on, samas neil Zididel ka ei tundu midagi viga olema. Esimene Aktiv mis sul välja toodud on, peaks ühe foorumiliikme oma olema, kuid mulle ei meenu ta kasutaja. Seda Quinquid ei tasu osta, ta on tehtud väga pehmest metallist.
Baotian Freedo 4
Stella V-50
Müüa Fiat Panda 06!
-
- Postitusi: 318
- Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
- Asukoht: Saue
Scarface kirjutas:Aga kas Zid Aktivele on juppe saadaval ? Ja kas sinna mahub 2 inimest peale?
kle mees zid osta aint sel juhul kui tahad tulevikus mehaanikuks saada sest saad ainult remontida remontida ja veel kord remontida. mootor iseenesest tal ei lagunegi aga amordid ja muud raami osad isegi vene metall on nõrgajks jäänud
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
zid50cc kirjutas:kle mees zid osta aint sel juhul kui tahad tulevikus mehaanikuks saada sest saad ainult remontida remontida ja veel kord remontida. mootor iseenesest tal ei lagunegi aga amordid ja muud raami osad isegi vene metall on nõrgajks jäänud
Ma ei tea, mida sa selle ZID-ga siis tegid, et ainult remontima pead.
Poiss näe mul ainult sõidab. Teinekord viskab ka vimkasid aga need on suht tühised. Tagumine amort vahetada välja korraliku monoamordi vastu
ja esiamortide simmereid nüüd ka iga kuu vahetama ei pea.
Nostalgiliste sääreväristajate aegadega ZID-i võrrelda ei saa.
holma kirjutas:zid50cc kirjutas:kle mees zid osta aint sel juhul kui tahad tulevikus mehaanikuks saada sest saad ainult remontida remontida ja veel kord remontida. mootor iseenesest tal ei lagunegi aga amordid ja muud raami osad isegi vene metall on nõrgajks jäänud
Ma ei tea, mida sa selle ZID-ga siis tegid, et ainult remontima pead.
Poiss näe mul ainult sõidab. Teinekord viskab ka vimkasid aga need on suht tühised. Tagumine amort vahetada välja korraliku monoamordi vastu
ja esiamortide simmereid nüüd ka iga kuu vahetama ei pea.
Nostalgiliste sääreväristajate aegadega ZID-i võrrelda ei saa.
no sul on siis küll joppand oma zidiga ma peale amortide vahetamise/keevitamise muud teha ei saanud + veel muud jamad . jah selles on sul küll õigus et sääreväristajaga zidi võrrelda ei saa sest võrr ikka mitu korda üle, läheb iga ilmaga käima ja sõidab ma on külll rohkem rahul kui zidiga, lihtsalt teha iga paarisaja km tagant väike holdus ja väga viis masin maal.
Scarface kirjutas:mm. ei taha ka atm..
seda ATM müüb mu sugulase klassivend
Ta näitas ka mulle seda, aga need atm suht väikesed ju!
no temal oli sinna tagumisele amordle leiutatud amordikõrgendus, ja mulle tundus suuruselt suht normaalne.
vähemalt mina ja tuttav mahtusime ilusti sinna peale ära
aga no eks sa ise tead, ise teed oma otsused
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
ZID'il ei ole viga midagi, asi ikka põhiliselt lenksu ja sadula vahelises tihendis, nagu tavaliselt. Ajalugu vaadates ei julge küll masinat selles süüdistada, et kellelgi käed õlised olid, see oli rohkem ikka omaniku vaba tahe.
zid50cc kirjutas:ostsin just uue kolvi rõngad ja silindripea, sissesõit ka ilusti tehtud. Kuid masin ikka üle 55 spidoka järgi ei liigu. Ma avastasin selle ka et mul pole silndri ja silndripea vahel tihendit see oli juba ennem puudu, välja sealt vahelt midagi ei tule,aga kas see ka mõjutab oluliselt?
....
viisin zidi silindri puurimisse ja ostan koonusfiltri ning mõtlesin et läheb vaja ka suuremaid düüsesid et asjal mõtet oleks
....
Mul siis selline asi et zidi silinder sai 60 cc puuritud ning tegin düüse suuremaks aga nüüd kui gaasi põhja keeran hakkaks nagu välja surema aga kui kui 2cm tagasi keeerata on pöörded põhjas. mõtlesin et saab palju kätte ja tõstsin ta ühe võrra kõrgemale et vähem peale saaks. natuke aega oli nagu kõik ok aga kui hakkasin pöördeid timmima oli jälle sama jama
...
mootori poolne hammakas hakkas vastu kaant käima. kas asi võib olla selles et kett on liiga pingul? võib peab seal mingi fiksaator vastu hammakat olema?
Vaatasin veel paari masinat
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &sort=paid
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.