Yamaha fzr 600 elektriprobleem
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Yamaha fzr 600 elektriprobleem
Tere, probleeme kogunisti 2:
1) vahepeal laeb akut, vahepeal ei
2) kui korralikult kiirendada, natuke ikka üle 100km/h, siis lööb ühe 10A kaitsme läbi (kaitse mõjub armatuurilampidele, suunatuledele)
Eelmine kasutaja on istmealt väikse ribidega kastikese ette toonud, raami külge kinnitud, põhjenduseks olevat custom taili ehituse tagajärjel ei saavat see laadimisrelee (?!) piisavalt jahutust. Vedaski mees palju väiksema läbilõikega juhtmetega relee ette, sealt peaks ka massi saama. Nüüd vahepeal laeb ja vahepeal ei lae üldse, ma olen täiesti abitu, oskab keegi ehk öelda?
Ning kaitsmete läbipõlemise kohta ka ehk midagi?
Parimat. Karl
Mehel kärssaas algul custon undertaili all 1 pigeregulaator läbi ja siis sinna ette raami külge pani uue, väga vähetõenäoline,et kuumast lolliks läinud, sinna saab pidevalt tuult.
Ma tean, et kui ei lae on pingeregulaator, kuid vahepeal laeb, vahepeal mitte. See on ebatavaline situatsioon. Ma vaatasin nagu need juhtmed ka kriitilisema pilguga üle, lühist ei täheldanud.
Kuid kuidas kaitse pidev läbipõlemine kõrge pöörde andmisega seotud on?
Ning see, et kui eelmine omanik vedas juhtmepikendustega pingeregulaatori ette, tema lisatud juhtmed on läbilõikelt palju väiksemad, nagu kõlari juhtmed oleks, kas see mängib mingit rolli?
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Taku kirjutas:Mehel kärssaas algul custon undertaili all 1 pigeregulaator läbi ja siis sinna ette raami külge pani uue, väga vähetõenäoline,et kuumast lolliks läinud, sinna saab pidevalt tuult.
Ma tean, et kui ei lae on pingeregulaator, kuid vahepeal laeb, vahepeal mitte. See on ebatavaline situatsioon. Ma vaatasin nagu need juhtmed ka kriitilisema pilguga üle, lühist ei täheldanud.
Kuid kuidas kaitse pidev läbipõlemine kõrge pöörde andmisega seotud on?
Ning see, et kui eelmine omanik vedas juhtmepikendustega pingeregulaatori ette, tema lisatud juhtmed on läbilõikelt palju väiksemad, nagu kõlari juhtmed oleks, kas see mängib mingit rolli?
Regulaatoris puudub tark tehnika mis lolliks läheb, on 3 võimalust: töötab või mitte ja töötab vahelduva eduga halva ühenduse tõttu. Arvatavasti on juhtmed või regulaatori seest joode/ühendused lahti. Kui ühendus on kadunud, siis ta ei lae (keskmistel ja madalatel pööretel) ning suurematel pööretel lükkab voolu otse läbi kaitsme ja tapab selle. Kaitse läbipõlemine toimub kahel võimalusel: lühise ja kõrge voolu tõttu, välistada ei saa kumbagi, kuid tänu regulaatorile tuleks kahtlustada viimast. Juhtmete ristlõige võib muutuda piirajaks, kuid see ei ole praeguse vea põhjus, kui need juhtmed ei kuumene siis pole põhjust vahetada.
Mina kontrolliks üle selle, et kas eelmine omanik on juhtmed õieti ühendanud. Lisaks vaataks üle juhtmed mähistest läbi aku, regulaatori, kaitsmete kuni süütelukuni välja. Üks lühise kohtadest võib olla näiteks läbi süütekaane tulevate juhtmete isolatsioon, mis kipub kuluma.
Samas võib olla tegu ka kahe erineva veaga. Üks on pingeregulaatori viga, mis põhjustab mittelaadimist ja teine tuledes mis põhjustab lühise tõttu kaitsme sulamist.
piiraja all mõtled, et ei lähe korralikult pöördesse masin? või seda, et ei lase piisavalt voolu läbi? Tihtipeale ei lähe korralikult peeneks masin ja üle 190km/h üldse ei lähe, lihtsalt ei lähe, nagu pöörded jäävad seisma, midagi tuleks nagu ette, kuigi füüsiliselt ei ole ühtegi piirajat. Samamoodi see, et vahest kiirendada tahtes lihtsalt masin üldse ei liigu, ma olen täiesti abitu praegu. Kuskile esindusse viies seisaks tsikkel jälle kuu aega seal ja küsitakse meeletut raha juppide eest, mida võibolla ei olekski vaja vahetada.
Re: Yamaha fzr 600 elektriprobleem
Taku kirjutas:Tere, probleeme kogunisti 2:
1) vahepeal laeb akut, vahepeal ei
2) kui korralikult kiirendada, natuke ikka üle 100km/h, siis lööb ühe 10A kaitsme läbi (kaitse mõjub armatuurilampidele, suunatuledele)
Eelmine kasutaja on istmealt väikse ribidega kastikese ette toonud, raami külge kinnitud, põhjenduseks olevat custom taili ehituse tagajärjel ei saavat see laadimisrelee (?!) piisavalt jahutust. Vedaski mees palju väiksema läbilõikega juhtmetega relee ette, sealt peaks ka massi saama. Nüüd vahepeal laeb ja vahepeal ei lae üldse, ma olen täiesti abitu, oskab keegi ehk öelda?
Ning kaitsmete läbipõlemise kohta ka ehk midagi?
Parimat. Karl
Mismoodi sa aru saad, et vahel laeb ja vahel mitte? Ülelaadimine (pinge kõrge) ei tohiks küll kaitsmeid läbi lasta. Kuskil peab tekkime ülekoormus v lühis
Taku kirjutas:mõõtsin testriga, kui mootor töötas, akusse tuli alla 13V
See on selgelt liiga vähe. Suure tõenäosusega on laadimisrelee läbi. Kuid, enne kui tõttad uut ostma, näpi läbi kõik strateegilised ühendused/kontaktid/kaablid. Samuti lae aku täis, sest õige laadimispinge näidu saab vaid täis akuga. Ja siis mõõda uuesti.
Hans
Täiesti tüüpiline olukord.
Kasuta elektri veaotsingu skeemi, see on väga asjalikult koostatud! Edu![/url]
Re: Yamaha fzr 600 elektriprobleem
no algul on kõik okei, kuni hetkeni mil ta jõuab relee +12V juhtmeni mida ma ei suuda leida lihtsalt. Sain kõik juhtmed kontrollitud ja üle on jäänud vaid 2 varianti.
Kas siis on laadimisrelee läbi või need juhtmed , mis eelmine kasutaja vedas releesse on siiski liiga väikse ristlõikega.
Re: Yamaha fzr 600 elektriprobleem
nüüd siis tean, et juhtmetes asi kindlasti ei ole, kuna sai sama paksud kui originaalis olevad pandud. Nii, nüüd kutsuksin üles Tallinna fzr 600 mehi, ehk oleks keegi nii hea ja tore ja laenaks oma releed 5 minutiks???! Saaksin laadimispinge ära mõõta ja siis vastavajärelduse teha.
Tasuks Premiumi 4 pack
53467698
Karl
Re: Yamaha fzr 600 elektriprobleem
kas ei saaks siis keegi korraks proovida anda oma pingeregulaatorit 4packi eest?
-
- Postitusi: 282
- Liitunud: 06 Veebr 2008, 18:40
- Tsikkel: VTX 1800
- Asukoht: Tallinn.Randvere
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha fzr 600 elektriprobleem
keegi vist ei taha riskida. Kui sul viga mujal ,võib proovitav relee saba anda.iga heategu on karistatav.
Re: Yamaha fzr 600 elektriprobleem
kas ei saaks siis keegi korraks proovida anda oma pingeregulaatorit 4packi eest?
Selle asemel, et pimesi võõraid releesid läbi küpsetada ja rahvale õllet jagada, võta pigem tester ja eelpool viidatud veaotsinguskeem ning tee kindlaks, mis sõlm on vigane.
Re: Yamaha fzr 600 elektriprobleem
Nii lõpuks sai siis ennast kokku võetud ja neid staatori juhtmeid mõõdetud, Depoost küsisin ka müüja käest nõu, on sel vahet ka muidu, kas mõõdan juhtmetel omavahel pinget või takistust ?
Mootor töötas ja sain tulemuseks 0.4V,0.4V ja 0.9V. Tegelikult peaks kõik võrdselt andma minu teada.
Seega mingi mähis läbi?
Re: Yamaha fzr 600 elektriprobleem
Taku kirjutas:Nii lõpuks sai siis ennast kokku võetud ja neid staatori juhtmeid mõõdetud, Depoost küsisin ka müüja käest nõu, on sel vahet ka muidu, kas mõõdan juhtmetel omavahel pinget või takistust
?
Mootor töötas ja sain tulemuseks 0.4V,0.4V ja 0.9V. Tegelikult peaks kõik võrdselt andma minu teada.
Seega mingi mähis läbi?
Mida sa nüüd siis ikkagi mõõtsid Genest peaks ikka 50V ja rohkem, sõltuvalt pööretest tulema, kusjuures vahelduvvoolu pinget. Äkki hoopis takistust mõõtsid? Selleks pole vaja mootorit käima panna ja mõõtühikuteks on oomid
Hans
Re: Yamaha fzr 600 elektriprobleem
Ma teen takistusel ja pingel vahet.
Ma mõõtsin töötava mootoriga ja neid staatori juhtmeid ja pinget. Testril saab panna ju erinevate kümneastmega tulemust. Võis olla nii, et 10-astmed valed ja tegelik tulemus siis 40v,40v ja 90v.
Ikkagi ei tohiks need ju erinevad olla? Proovisin kõik variandid läbi ja ühest juhtmest tulev pinge oli märgatavalt suurem kui teistest, peab see nii olema?
võin vabalt ka takistust mõõta, see ei ole küsimus.
Pöördeid suurendades ei märganud tulemuse muutumist.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.