krossika ost

Siia siis kõik krossi ja enduroga seonduv.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
gatekeeper
Postitusi: 48
Liitunud: 01 Juun 2004, 10:51

krossika ost

Lugemata postitus Postitas gatekeeper »

millele tähelepanu pöörata? andke nõu
Kasutaja avatar

|Maku|
Postitusi: 123
Liitunud: 26 Apr 2004, 11:02

Re: krossika ost

Lugemata postitus Postitas |Maku| »

gatekeeper kirjutas:
millele tähelepanu pöörata? andke nõu
Seal on nii palju asju, et sulle ei jääks meelde ja vb sa ei oskaks neid asju proovida/vaadata. Parem võta mõni kogemustega inimene kaasa.
Terv, Maku!
Life is full of surprises..
Kasutaja avatar

Teema algataja
gatekeeper
Postitusi: 48
Liitunud: 01 Juun 2004, 10:51

Lugemata postitus Postitas gatekeeper »

mul cz oli, aga nüüd tahaks miskit muud. pange aga julgelt kõik mõtted kirja

Wildrider

Lugemata postitus Postitas Wildrider »

amordid...
suur tähelepanu neile,käiguvahetaja ja nukid peaxid korras olema...
tglt mis põhimõttega sa tahad??
võistelda?

Wildrider

Lugemata postitus Postitas Wildrider »

kuid tõesti neid asju on nii palju...
Kasutaja avatar

|Maku|
Postitusi: 123
Liitunud: 26 Apr 2004, 11:02

Lugemata postitus Postitas |Maku| »

Wildrider kirjutas:
kuid tõesti neid asju on nii palju...
Kusjuures on jah. Palju oleneb rattast endast. Absoluutselt kõik peab üle vaatama. Mootori sisse sa ei näe aga on ka nipid, kuidas "südant" kuulata..
Terv, Maku!
Life is full of surprises..

Wildrider

Lugemata postitus Postitas Wildrider »

endal mul KTM 125SX 04a.
uuest peast ostsin seega midagi vaadata polnd aga vana honda sai lahti võetud ja nii mõndagi sain krossika mootorist teada...
kõige paremini saab otsustada ikka raja kui paar hypet tehtud:)
aga amortidele pööra tähelepanu ja käiguvahetajale...
käigukast tihtipeale võib maxta rohkem kui tsikkel ise :?
Kasutaja avatar

Teema algataja
gatekeeper
Postitusi: 48
Liitunud: 01 Juun 2004, 10:51

Lugemata postitus Postitas gatekeeper »

võistlema ei soovi minna, vaid maja taga põllul möllutada ja raadi rajal rallitada.
mida mootori juures kuulata?
kas tagumine amort peaks kohe tagumiku üles ajama või peaks natuke venitama.
amordi puhul peab vist vaatama, et põhja ei lööks?

carlsson

Lugemata postitus Postitas carlsson »

gatekeeper kirjutas:
kas tagumine amort peaks kohe tagumiku üles ajama või peaks natuke venitama.
amordi puhul peab vist vaatama, et põhja ei lööks?
See, kui kiiresti tagumiku üles ajab, oleneb amordi seadistusest. Põhja võib lüüa juba siis, kui amort on kergekaalase oma ja ise kaalud rohkem. :idea:
Kasutaja avatar

|Maku|
Postitusi: 123
Liitunud: 26 Apr 2004, 11:02

Lugemata postitus Postitas |Maku| »

Carlssoni jutt on õige. Neid nüansse on nii kuradi palju, et nendest võibki siin jahvatama jääda. Ma räägin sulle, lihtsam on kogenud inimene kaasa võtta.
Tervitades, Marko!
Life is full of surprises..

Wildrider

Lugemata postitus Postitas Wildrider »

gatekeeper sa tartust?
igatahes kui mingi masina endale soetadki ja sellest vähegi lugu pead sis ära raadile roni;)
Kasutaja avatar

Teema algataja
gatekeeper
Postitusi: 48
Liitunud: 01 Juun 2004, 10:51

Lugemata postitus Postitas gatekeeper »

Wildrider kirjutas:
gatekeeper sa tartust?
igatahes kui mingi masina endale soetadki ja sellest vähegi lugu pead sis ära raadile roni;)
Tartust neh
mis siis raadi rajal äda?

Wildrider

Lugemata postitus Postitas Wildrider »

gatekeeper kirjutas:
Wildrider kirjutas:
gatekeeper sa tartust?
igatahes kui mingi masina endale soetadki ja sellest vähegi lugu pead sis ära raadile roni;)
Tartust neh
mis siis raadi rajal äda?
no põhimõtteliselt pole rajal eriti häda midagi aga kumme varu sest seal kivi-pind;)
Kasutaja avatar

b3ar
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Nov 2003, 14:15
Asukoht: Viimsi | Aprilia Tuareg Rally 125

Lugemata postitus Postitas b3ar »

kle kui sul oli cz , siis peaks ju teadma , mida seal juures vaadata , cz i peab ju peale igat sõitu parandama , mina kogesin seda , no natuke liialdan ka , aga ikka kui ma omasin seda aasta aega siis selle aja jooksul pidin m apäris mitu korda seda lahti kiskuma , õnneks leidus sõpru kes viitsisid sellega jamada minul
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kross ja enduro”