YAMHA BT1100 Buldog
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
YAMHA BT1100 Buldog
Tere .
Mul nimelt selline küsimus et kas kellelgi on kogemusi selle ratta sõiduomadustest . Otsingust küll proovisin aga ei leidnud. Ise olen ainult internetis piltte näinud ja meeldib .
Tänan.
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Olen isegi vesise suuga seda ratast vaadanud ja ühe korra ka proovinud. Veermik ja pidurid on mõnusad, mootor nõrgavõitu. Algajale kindlasti hea valik. Pisut ehk raske ainult. Kahekesi sõites ja rahumeelse sõidustiiliga mootorratturi jaoks hea valik. Mootor peaks olema üsna sama, mis tonnühesajasel dräägil, mistõttu vääne on täitsa ok- linnakiirustel tõmbab küll.. Kepivedu tagab muretud hooldevabad kilomeetrid, disain on agressiivselt sexy.

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Koristaja
- Postitusi: 1971
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Tavastia
- Tänanud: 150 korda
- Tänatud: 187 korda
buldog
Hea masin on, mull töökaaslasel selline. kolmandaga ajas rehvi ringi küll,(ma natukene hälvik )
pole ta midagi mannetu, samas chopperi mootor peaks kestma ka...
Aga omaette porr. on tagumise rehvi vahetus, sellel ju jookseb kardaan tagumise kiige sees, tuleb kõvasti aega ja kannatust varuda...
Muidu hää masin, esimese käiguga tuleks ka natuke ettevaatlik olla,
tundus nagu kiirema ülekandega
Siin üks suht korralik review: http://www.motorbikestoday.com/reviews/ ... ulldog.htm
Tuli minulgi üks hea päev isu selle ratta järgi. Minu jaoks plussid - õhkjahutus, kardaan - hea lihtne ja suht hooldevaba ratas. Lisaks on tema müstiliselt madal hind kasutatuna. Saksast oleks leidnud kerge laksuga 2005a (kosmeetilised parandused vajalikud) ratta 4-5 KEUR-ga. Välimus on tal ka suht efektne, kuid...
Sõit valmistas mulle pettumuse, ikka liialt tuim. Võibolla on viga selles, et istusin Bulldogile V-MAXi seljast Igal juhul mina loobusin... Samas rahulikuks kulgemiseks sobib, tal ju ikkagi customi mootor (1100 Dragstar).
Mis veel tolle ratta juures silma hakkas, millega proovisin, oli see, et lakk alumiiniumdetailidel olid üsna ussitanud siitsealt, samuti oli värv kuidagi kulunud mootorilt. Ratas oli 2004 sündinud.
Sellised muljed mul.
EDIT: Teemaalgatajale - pane otsingusse Bulldog ja saad vastuseks 16 teemat, kus sellest rattast räägitakse
Hans
-
- Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Vägagi mõnus ratas on. Parajalt momenti, linnas saab rahulikult viiendaga sõita, pole käikudega tõmblemist. Maanteel hea ja küllaltki stabiilne, lõppkiirus kusagil 180 juures. Samas jälle hea ja lühike linnas autode vahel heegeldamiseks. Saab probleemideta ka kruusal hakkama - ei oskagi nagu muud öelda. Pidasin teist umbes 20000 km, kannatas nii matkata kui muidu soita. Saksamaal aga hakkas kiirust vaheks jaama, 150nega soites olid poorded usna punaste lahedal hakkas kahju ja ei raatsinud mootorit kiusata ka.
Aga enamuses euroliidus liikluseeskirjade piires liiklemiseks on ta hea kull. Matkamiseks tasuks moelda korgema tuuleklaasi peale, muidu on suurema kiirusega kinnihoidmisega kovasti tegemist.
Remonti ei tulnud teha, ainus mis sai vahetatud oli gaasirutska, kuna selle metallosa lakk hakkas juba kuu aja paraast maha kooruma.
-
Teema algataja
Re: YAMHA BT1100 Buldog
Olen siin eelnevate kommentaaridega vägagi nõus. Pidasin seda ratast eelmine suvi. Tõin ta saksast ja selle ratta puhul ongi oluline hinna ja kvali. suhe.
Kahekesi sõita väga super, linnnavahel ideaalne, algajale igati sobilik, kuigi kaal suht suur. Pikemal sõidul vajaks jah suuremat klaasi, aga see kõikide naket-ide probleem. Kiirust üle 200 küll ei keri, aga see polegi oluline. Tagaratta sõidu jaoks muidugi ei kõlba, ainult kohalt minnes kerib otsa üles.
Ühesõnaga lihtne ja hea sõiduriist. Üks soovitus ainult. . . vahetada originaal auspuff käredama vastu. Tuleb välja hea V-mootori lörin, ning minek muutub
teravamaks. Elagu BULLDOG
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.