db-killer?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
db-killer?
tere,
käisin täna tutika HD NightRod Specialiga sõitmas millel oli originaal sumps küljes. Ja usu või mitte... nii hea vaikne oli sõita. 100-a pealt ei ulu käes ja saab omi mõtteid rahulikult mõelda ning sõitu nautida.
Mul on aga mingid kõvahäälsed ägedad Skriimin' iigeli omad küljes, mille tahaks nüüd vaiksemaks saada.
Otsisin vanades teemades ja leidsin rahvast rääkimas mingitest db-killeritest. Mis need on, kust saab ja kuidas töötavad?
motokas
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
- Postitusi: 11
- Liitunud: 29 Juul 2006, 14:07
- Tsikkel: FXSTC
capten kirjutas:ma siin borq-ile just tegin
ei saanud teine ülevaatuselt läbi
![]()
kas ka sobivad, tuleb küsida tema käest![]()
see oli rohkem ennetav tegevus, küll hoiatati, et ai-ai kui kõva lärmi teeb, läbi ei saa
mul 1100 dragil all Cobra 1 3/4" sisemõõduga "sirged torud", ja hääl sellele vastav
lasin Captenil teha täpselt otsatippidesse sisse minevad lihtsad puksid ja sinna 20 mm läbimõõduga toru pikkusega ca 25 cm - ja töötab hiilgavalt, hääl nagu padja seest
torusse auke ei puurinudki, lihtsalt sirge toru, mõlemad otsad lahti - kuidas aga mootori reziimidele mõjub, ei ole veel mõõtnud...
tegelikult on hakanud ka endal sellest "müristamisest" tasapisi isu täis saama - need ämbri suurused stock sumpad sai omal ajal põhiliselt ratta väljanägemise pärast vahetatud - hääle oleks ka puurides-saagides sobivaks saanud...
nüüd, kui ülevaatuse komplekt olemas, hakkasin mõtlema, et võiks veel ühe komplekti teha, tiba suurema ja lühema sisetoruga, siis saab igapäevase hääle täpselt parajaks timmida...
Raul
Fakt, et meduusid on suutnud elada ilma ajudeta mitu miljonit aastat, annab lootust nii mõnelegi inimesele
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: 12 Apr 2008, 16:05
- Tsikkel: -
Suurte diiselmootoritega on mul tulnud üksjagu kokku puutuda. Üheks näitajaks installatsiooni juures on vasturõhk väljalasketorustikus. Mõned korrad on esindajad torustikule ka kellad külge löönud ja seda rõhku mõõtnud. Nendepoolne väide , miks nad seda mõõtsid, oli et tühja neist puuduvatest kilovattidest aga väljalskeklappidele pidi ära tegema....
Ma ei tea kas tegu on linnalegendiga või puhta teadusega.Mul pole õnnestunud ühtegi torustikku nii teha, et lubatu piires poleks olnud. Ühel Cumminsil kunagi kukkus küll üsna lühikese kasutuse järgi väljalaskeklapi taldrik silindrisse ( , aga sel objektil oli konkreetselt ka vasturõhk valmistaja volitatud esindajate poolt omakäeliselt mõõdetud, protokollitud ja täiesti ok. Tegu oli tõenäoliselt lihtsalt juhusliku praagiga. Väike pelg on hinge sellegi poolest jäänud ja üldiselt olen üliettevaatlik selles osas, et mistahes mootori väljalase liigselt ahistatud oleks. Oma töös, kui on vaja mingi valmistaja mootor teise valmistaja sumpsiga kokku panna, siis lasen ikka spetsialistidel arvutused teha, et gaaside läbivoolu hulk ja rõhud vastastikku klapiks. Aga tegu on selliste 70....200mm läbimõõduga torustikega ja hoopis teise maailmaga. Tsikli puhul vajalikke algandmeid ilmselt ei leiagi kuskilt ja peaks pigem hoiduma üle mõistlikkuse piiri minemisest mistahes db-killeritega. Tunde järgi siis...
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Enamasti soovitatakse ikkagi DB killerit sportsumpsidele, et muuta nad nö. originaaliks. Kui moditakse väljalaske viimane ots nii väikseks ,et vaevu õhku välja tuleb, siis enamus masinatel põletab väljalaske klapid ja kolvid ära. Vaikus tekitatakse ikkagi gaaside suunamisega ühtedest kambritest teisse.
Re: db-killer?
Kas keegi siinsetest teeks db-killer'i XR400R'le?
Küljes originaal sumpa.
Päris kinni ei tahaks hinge tõmmata, aga pauk võiks tiba pehmem olla.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.