Palun abi tsikli valimisel
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Palun abi tsikli valimisel
Vajaksin siis teie abi endale mootorratta valikul.
Olen lugenud siin mitmeid teemasid, kuid kui üritada süveneda, läheb asi silmist ikka väga kirjuks. Teiseks probleemiks on, et kui vaadata aastaid, mil erinevatele tsiklitele on uuendusi tehtud (näiteks sissepritse osas) on päris raske valida seda kõige "moodsama" tehnikaga ratast antud hinnaklassis.
Pikkust on mul parajad 176 cm, ehk arvan, et piisavalt.
Ratast otsin siis põhiliselt linnas liiklemiseks.
Raha on võimalik kulutada kuni 70k ringis.
Siiani olen piilunud 600ccm (naked) Hornetit, kuid peale uurimist tuli välja, et alates 2002 aastast läbis antud ratas suurema uuenduskuuri ja kuna 2002/3 aasta isendit hetkel müügil pole, siis jäigi selline küsimus õhku rippuma, et kas mõni aasta vanema mudeliga on võimalik ka õnnelikult ja edukalt ringi sõita, või on siiski uuem(alates 2002) aasta mudel märgatavalt parem? Lisaks olen piilunud 600 ccm kawat, suzut ja ka r6-te-. Soov siis olekski teada saada, mis valiku teie soovitaksite teha?
Terv, Urmas.
Minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt tasuks igasuguste "moodsate uuenduste" esimesse aastakäiku ettevaatlikult suhtuda, kuna paljud lastehaigused veel välja ravimata. Mitte, et ei tasuks osta, vaid peaks ettevaatlik olema, mida just osta.
Kui kahtled, siis vast just midagi, mis on aastate vältel tootmises olnud ja end tõestanud?
Ma usun, et enne 2002 a Hornetiga võid end sama õnnelikuna tunda. Arvestades sinu valmidust Hornet ja R6 ühte patta panna, siis võib muidugi kergelt juhtuda, et teed ratta tüübi osas vale valiku. Mistõttu pole võib olla kõige mõistlikum osta viimase aastakäigu pill, mille väärtus aastaga märkimisväärselt kukub.
Edit: sry, 70k ei anna mingit võimalust "viimase aastakäigu pilliks".
Osta selline, mille saad vajadusel kergemini maha müüa
-
Teema algataja
Hea oleks teada, kas sulle meeldib rohkem naked ratas või kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] ratas.
Kindlasti ei ole sinule erilist vahet, kas sõidad 99 või 2003 rattaga. Uuemad rattad peaks olema vähe kergemad ning noh - uuemad, aga ei midagi olulist, et nüüd vanema ostmata peaks jätma.
Endal 600 ccm Kawa Ninja, olen väga rahul. 2000. aasta eksemplar, kaalu 192 kg jagu. Räägivad, et Kawa liiga jäik ja ebamugav Eesti augulistele-käänulistele teedele - ma ei kurda, tunnen end väga mugavalt. Olen suurt kasvu kah, see vist abistav asjaolu seejuures.
Hondade kohta olen siit-sealt kuulnud (ka naised saunas rääkinud), et . "Ostad, sõidad ja müüd sama hinnaga maha," vahepeal hooldad kah. http://www.auto24.ee/clients/motodepoo/ ... nguage=EST - Motodepoos on üks väga hea hinnaga isend näiteks. Läbisõit küll 40 k, aga see pole maailma lõpp.
Edu sulle, räägi mis silma jäänd ning teab rohkem aidata!
Olen õnnelik Horneti omanik. Mudeliks 2000 aasta Hornet-S (nn. ninaga versioon). Ratas igati korralik ja mingist vanast tehnikast ei ole juttugi - igati mõnus liikur. Hinnaklass on sellel umbes 50 000.- (muidugi oleneb isendist).
Nõustun eelkõnelejaga, et R6 ja Hornet ei ole kindlasti võrreldavad - R6 ikka puht sportratas. Samas Horneti 70 kw mootor on igati võimekas ja hea tõmbega - minekus ei pea pettuma.
Sõidan Hornetiga teist hooaega ja ei ole veel mõelnud selle välja vahetamise peale, sest ratas äärmiselt mugav, hea manööverdamisvõimega (erinevalt R6-st) ning samas ka piisavalt terav (kui just eriline kiiruse friik ei ole).
Sa ostad esimest ratast või oled varem sõitnud juba? Esimeseks rattaks mina küll ei soovitaks R6 või mõnda muud sport bike, sest tavaliselt alguses kukutakse ja sõiduoskuseid ka veidi napid. Ja kuna ütlesid et rohkem linna sõiduks, siis võiks pigem jahh horneti peale mõelda. Ja esimeseks rattaks midagi odavamat ja mida vähem gondleid [Motobot: õige on "gondleid"] mis kukkudes purunevad seda parem. Ma ise alustasin XJ-iga. Alguse kohta astus edasi küll, sõiduasend oli püstine, ratas öko ja odav. Kukutud sai päris palju Kuid eks see oleneb kuidas sõita ka. Tasa ja targu, silmad nii ees kui kuklas siis ei juhtu midagi.
Igal juhul edu.
-
- Postitusi: 148
- Liitunud: 21 Apr 2004, 21:59
- Tsikkel: Yamaha FZS1000
- Asukoht: Eestimaa.Saku
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Minu soovitus oleks selline et mine proovi Yamaha Fazerit 2003-2004
Kui enamus sõitu linnas on .Ratas on hea minekuga ja piduritega,mugav ja hõlpsasti manööverdatav suht kena ju ka!
Teine võimalus on TDM 850 väheke võimsam suurem aga selleest ülimugav nii linnas kui maanteel ja jõulist tõmmet jätkub pikaks ajaks enne kui ära tüütab.
Ja sealtkandist veel Suzu SV !Kui oled ennem sõitnud siis 1000ne kui ei siis 650.Väga hea linnaratas ning päris mugav pealegi.
VTR ka selline poolkondlis aga mitte nii mugav.
Kui tahad lähemalt uurida anna teada teeme asja teoks!!
Edu siis otsingutel!!
-
Teema algataja
Tänud vastjajatele. Kaherattalise peal olen olnud 7 aastat, aga võimsaim isend oli ainult 125ccm MZ naked bike(2 aastat). Sellepärast on ka praegu naked hingelähedasem. Plaan osta kindlalt 600 ccm ratas, kuna siis aega sealt veel edasi areneda. Ilmselt tuleb valik teha horneti ja fazeri vahel. (hornet meeldib sutsu rohkem). Lisaks pean ramos veel piiramise triki ära tegema, kuna load kannataksid täis A-d alles detsembrist. Silma on jäänud selline isend http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html , kuid kahtlane tundub see esituli, et originaalis peaks ju teistsugune olema. Äkki kõvasti kukkunud?
Lisaks veel müügis: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html ja http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ühe nendest ilmselt lähipäevil ära ostan. Mingeid nippe mille alusel valida?
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: 30 Apr 2008, 20:37
- Tsikkel: XB9R
- Asukoht: Tallinn
Tervitus kõigile! Saan oma esimese postitusega just maha
Kuna olen mõnda aega ka rattaid taas piilunud ja eesmärk on kahe aasta jooksul taas ratta selga saada, siis enda jaoks jõudsin äratundmisele, et Ducati Monster on see mis kutsub - SÕIDA MINUGA!
Kuid emotsioone kõrvale jättes on ikka küsimusi õhus, mis veel foorumis vastuste leidmiseni pole viinud... Kas vaevab Monstereid ka mõni geneetiline haigus? Kas V-mootoril on ikka tõepoolest linnatingimustel hea tõmme ja juhitavus? Kas Monsteri ülalpidamine on rentaabel?
Kui küsimused ei saa negatiivset vastustetulva, siis julgeks ka teemaalgataja poole pöörduda, kui jutt on kuni 70 kilo ja 600 mahtu, siis kas milleeniumi algaastate Monster ei oleks kõigile eeltoodutele konkurendiks?http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
-
- Postitusi: 93
- Liitunud: 07 Juul 2007, 00:08
- Tsikkel: Yamaha FZS600 -03
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
Urmas568, minu meelest oled ju ise endale lõpuks ära vastanud... Kui ikka Hornet meeldib, siis tuleb üks neist ära osta! Lastehaiguste teemal oli eespool ka hea kommentaar - pigem osta versioon, mis on juba mitu aastat tootmises olnud.
Minu isiklik valik sarnaste eelduste alusel aasta tagasi esimese ratta ostul langes 2003.a. FZS600 Fazeri kasuks - see oli see ratas, mis mind kutsus. Ja olen rahul. Sarnane on ühe kolleegi poolt ka hetkel müügis - http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Aga taas - minu meelest on Sinu mudelivalik juba tehtud, seega - vali vaid sobiv isend välja!
-
Teema algataja
Re: Palun abi tsikli valimisel
Hommik,
Kui on raske otsustada, siis üks Ducati Hypermotard S on praegu olemas 150000.- EEK eest. Siin video näol ka väike tutvustus
http://www.ducati.com/news/09/news008/news008.jhtml
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.