GSX-R600 paugub kiirendamisel alates 10000 pöördest - korras

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
apr
Postitusi: 118
Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
Asukoht: võru

GSX-R600 paugub kiirendamisel alates 10000 pöördest - korras

Lugemata postitus Postitas apr »

Tere! Probleem selles, et Suzuki Gsx-r600 ehk srad paugub.
Täisgaasil kiirendades 10-11000 rpm juures käivad kõvad paugud ja ka leek on summutist väljas. Üle 11000 pöörde ei lähegi. Paukumisel kaob minek ära.

Tsikkel käivitub normaalselt, eelmine hooaeg karpad sünkroniseeritud.

  1. Membraanid kontrollitud, ei leidnud ühtegi mõra ega auku.

  2. Küünlad vahetatud. Vanade küünalde järgi ei ütleks, et segu väga rikas oleks, isegi liiga heledad tunduvad.

Pilt

  1. Kahtlustasin ka, et õhufilter on kinni - proovisin ilma filtrita, aga ikka sama jama.

Ilmselt küttesegu on vale, aga miks ja kas liiga lahja või rikas? Kes seda on võimeline korda tegema?
Oskab keegi aidata?

Viimati muutis apr, 24 Apr 2008, 17:05, muudetud 1 kord kokku.
Honda Mbx80>Suzuki Rg80>Kawasaki KX80>Aprilia Sr>Aprilia Leonardo125>Suzuki Gs500>Suzuki Gsx-r600
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Re: GSX-R600 paugub kiirendamisel

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

apr kirjutas:

Tere! Probleem selles, et Suzuki Gsx-r600 ehk srad paugub.
Täisgaasil kiirendades 10-11000 rpm juures käivad kõvad paugud ja ka leek on summutist väljas. Üle 11000 pöörde ei lähegi. Paukumisel kaob minek ära.

Tundb nagu piiraja olevat.. ilmselt katkestatakse süüde siis 11K pöörde juures...

Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

Teema algataja
apr
Postitusi: 118
Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas apr »

Eelmine hooaeg käis normaalselt lõpuni välja. Ca 15000 pöörde juures oli piiraja.

Honda Mbx80>Suzuki Rg80>Kawasaki KX80>Aprilia Sr>Aprilia Leonardo125>Suzuki Gs500>Suzuki Gsx-r600
Kasutaja avatar

-Kristo-
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Apr 2007, 15:13
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas -Kristo- »

Sportsummuti ka? Sõbra 600sel SRAD'il tõmbab ka 10k rpm juures hinge kinni pärast summuti vahetust (e. äkki tahab rohkem kütet?).

Kasutaja avatar

Teema algataja
apr
Postitusi: 118
Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas apr »

Rattal on küljes originaalväljalase.

Honda Mbx80>Suzuki Rg80>Kawasaki KX80>Aprilia Sr>Aprilia Leonardo125>Suzuki Gs500>Suzuki Gsx-r600

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

Tundub, et mingilt maalt jääb nälga. Vaata, kas mingeid fitreid vahel pole, mille aeg hakkab ümber saama, kangesti seda nägu viga.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

Teema algataja
apr
Postitusi: 118
Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas apr »

piloot kirjutas:

Tundub, et mingilt maalt jääb nälga. Vaata, kas mingeid fitreid vahel pole, mille aeg hakkab ümber saama, kangesti seda nägu viga.

Kontrollisin, kas paagist jookseb ilusti peale, sest tal on filter enne kraani paagi sees ja see võib kinni olla. Selgus, et paagist jookseb ilusti ja järelikult see filter pole probleemiks. Üks pisike filter on vooliku otsas enne karpasse minekut, see tundus puhas. Mingeid vahele pandud lisafiltreid ei näinud.

Kontrollin filtrid igaksjuhuks üle veel.

Targemad mehed andke nõu! Peaks vist Brauermoto poole pöörduma oma murega....

Honda Mbx80>Suzuki Rg80>Kawasaki KX80>Aprilia Sr>Aprilia Leonardo125>Suzuki Gs500>Suzuki Gsx-r600
Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas westel »

See asi ei pruugi olla üldse mitte kätte saamises, kuigi tunnused on sellised nagu oleks. Nimelt seda jama võib tekidada üks "süütekarp" (täpselt ei tea kuidas seda nim.) mille ülesandeks on see mootori tööd mingil hetkel piirata.
Kunagi oli enda 750 sel srad`il umbes sama jama. Sai viidud Tartu motodepoosse, tehti korda ja töötab siia maani. Ainult, et koos probleemiga võeti ära ka piirik.

Kasutaja avatar

Teema algataja
apr
Postitusi: 118
Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas apr »

Nii, leppisin Motodepoos aja kokku ja täna hommikul viisin ratta sinna. Võeti kohe ette ja umbes tunni pärast helistati, et paukumist põhjustab küljejala lüliti katkestus CDI-s. Küljejala lüliti suunati otse ja masin käib jälle.

1 tund remonti - 400 krooni.
Teenindus oli ok, aga alles kodus märkasin, et iste täiesti lahti. Isegi istme kinnitamise polte polnud tagasi pandud.

Aga vähemalt ratas korras ja ei mingit paukumist enam.

Honda Mbx80>Suzuki Rg80>Kawasaki KX80>Aprilia Sr>Aprilia Leonardo125>Suzuki Gs500>Suzuki Gsx-r600

caribba
Postitusi: 46
Liitunud: 09 Sept 2005, 23:46
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas caribba »

Äkki räägid täpsemalt sellest küljejala katkestusest. Mul on gsx 600f samade sümptomitega, vahepeal käib ilusasti piirajasse, vahel aga läheks juba 10k pealt piirjasse ja jõud kaob ära.

Aprilia Atlantic--> Suzuki gsx 600f--> Kawasaki ZZR 600--> Kawasaki ZZR 1100
Kasutaja avatar

Teema algataja
apr
Postitusi: 118
Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas apr »

Mina sain mehaaniku jutust nii aru, et vibratsioon tekitab külmjootes katkestuse ja nii kaob mingil pöördel säde ära.

Honda Mbx80>Suzuki Rg80>Kawasaki KX80>Aprilia Sr>Aprilia Leonardo125>Suzuki Gs500>Suzuki Gsx-r600

rattaletõmmatud
Postitusi: 451
Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
Tsikkel: vfr
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas rattaletõmmatud »

siis ei old ju teenindus ok, ja 400 krooni eest oleks võind ju külmjoote üle joota mitte lülitit otse panna.

...nagu ratta peal...
Kasutaja avatar

Teema algataja
apr
Postitusi: 118
Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas apr »

Nad väitsid, et parandada ei saa, ainuke võimalus uus aju panna. Viga oli ajus, mitte lülitis.

Honda Mbx80>Suzuki Rg80>Kawasaki KX80>Aprilia Sr>Aprilia Leonardo125>Suzuki Gs500>Suzuki Gsx-r600
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”