Küsimus suzuki gsx 1100 f tagaratta kohta
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Küsimus suzuki gsx 1100 f tagaratta kohta
Terv siis ka minu poolt. Sain oma ratta nyyd kätte ja sõidurõõm missugune, kuid rahu ei anna yks asi. Nimelt tagumine hammasratas kinnitub mingisuguse rummu kaane kylge ( kui ma nyyd õigesti väljendusin) ja see kogu krempel nagu loksub. Tagumine ratas ei loksu. Kuid see kaan, mille kyljes ka hammasratas, loksub paar milli. Kas keegi on oma rattal selle tagumise värgi laiali võtnud. Kas teate, kuidas see systeem seal toimima peaks. Kas seal peavad äkki mingisugused kummipuksid vahel olema, nagu mõnel vene rattal, või läheb kogu kupatus tihedalt nuudiga kokku. Igasugusedf arvamused teretulnud ... aga olen otsustanud selle systeemi alles kevadel lahti tõmmata. Seni ajani vast veel veab
( äkki on mingid laagrid läbi? On seal ketirattal ka laagrid vahel, või on ainult ratta rummu sees? Info taretulnud

( äkki on mingid laagrid läbi? On seal ketirattal ka laagrid vahel, või on ainult ratta rummu sees? Info taretulnud

-
- Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
kunagi sai kah sellist isendit aastast 92 omatud ja peab tunnistama,et ka mul liikus see ketihammasratas mõned millimeetrid siia-sinna,aga ma ei pööranud sellele erilist tähelepanu ja igatahes sõidumõnu see küll ei kahandanud... ei hakanud uurimagi,kas peabki nii olema,või mitte.....
Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.
Mis suunas ta sul loksub? Telje suunas, teljega risti või pöörlemissuunas ("keti liikumise suunas")? GSXi kohta ei tea, aga FJil on küll kummipuksid hammaka ja rummu vahel ja laager ka selle hammasrattaga osa sees, kui ma õieti mäletan. Telje suunas ega teljega ristisuunas minu arvates see asi küll loksuda ei tohiks, pöörlemissuunas vast tiba võib, aga see võib vihjata kulunud kummijunnidele seal sees vms.
Hmm ... loksub mitte yles alla, ega ette taha, vaid nii, et kui võtad hammasrattast keti kohapealt kinni ... ykskõik mis asendist ja kui surud ketti ratta poole, siis selle kaane vastasserv tuleb nagu väljapoole. Kui aga tõmbad hammasratast väljapoole( Telje suunal) siis läheb selle kaane vastasserv sissepoole. Loks umbes nii 0,5-1 või 2 mmollo kirjutas:Mis suunas ta sul loksub? Telje suunas, teljega risti või pöörlemissuunas ("keti liikumise suunas")? GSXi kohta ei tea, aga FJil on küll kummipuksid hammaka ja rummu vahel ja laager ka selle hammasrattaga osa sees, kui ma õieti mäletan. Telje suunas ega teljega ristisuunas minu arvates see asi küll loksuda ei tohiks, pöörlemissuunas vast tiba võib, aga see võib vihjata kulunud kummijunnidele seal sees vms.
Täpselt mõõtnud pole ...
Juhul kui seal laager läbi siis võib nii olla kyll. Ka kummipukside variant pole veel välistatud. Sest mul minskil omalajal oli see pukside viga . Ja keegi pole veel ka tõestanud, et seal pukse pole.
Kas on kellelgi infi, kuidas see kaan jõu tagarattasse kannab. Kas see on mingi nuut?
Tere!
See hammakas peabki seal niipalju liikuma. Mul oli omal see ratas ja vahetasin ära kõik tagarattalaagrid ja ka hammakalaagri. Ikka loksus. Jõud kantakse üle läbi kummipukside nagu jawal. Ilmselt kui need ära vahetada uute vastu, saad loksu väiksemaks aga päris ära see ei kao.
See hammakas peabki seal niipalju liikuma. Mul oli omal see ratas ja vahetasin ära kõik tagarattalaagrid ja ka hammakalaagri. Ikka loksus. Jõud kantakse üle läbi kummipukside nagu jawal. Ilmselt kui need ära vahetada uute vastu, saad loksu väiksemaks aga päris ära see ei kao.
Rennes aka Pröksuga Mülka
Loksub jah ja jääbki loksuma
, tagumine hammasratas on ühenduses rummu kaanega, mis seotud omakorda rummuga. Neid ühendab kummist kärg, täpselt nagu Jawal aga seda juba Rennes mainis
. B osana seda kärge pole saada, kui hing rahu ei anna võid uue vastu välja vahetada. Ramo pakub seda vidinat, mille jällegi suht ebanormaalne hind küündis 600 EEK-ni
PS. Laagriga pole siin midagi pistmist


PS. Laagriga pole siin midagi pistmist
Kes mett teeb, see mett sööb!
Võib vist teema lukku panna.
Ok ... tnx info eest ... meel nyyd kohe rahulikum 
Ja ilmselt ma mingi 600 eest neid pukse veel ostma ei hakka. Omalajal tegin need vene rattale ise. Mingitest auto puksidest. Juhul kui kunagi ratta alt võtan, eks siis näis mis teed lähen. Kas aretan ise või siis ostan ...
Edu ...
Mirks

Ja ilmselt ma mingi 600 eest neid pukse veel ostma ei hakka. Omalajal tegin need vene rattale ise. Mingitest auto puksidest. Juhul kui kunagi ratta alt võtan, eks siis näis mis teed lähen. Kas aretan ise või siis ostan ...
Edu ...
Mirks
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.