Küsimus suzuki gsx 1100 f tagaratta kohta

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Ristiisa
Postitusi: 27
Liitunud: 25 Juul 2004, 07:20

Küsimus suzuki gsx 1100 f tagaratta kohta

Lugemata postitus Postitas Ristiisa »

Terv siis ka minu poolt. Sain oma ratta nyyd kätte ja sõidurõõm missugune, kuid rahu ei anna yks asi. Nimelt tagumine hammasratas kinnitub mingisuguse rummu kaane kylge ( kui ma nyyd õigesti väljendusin) ja see kogu krempel nagu loksub. Tagumine ratas ei loksu. Kuid see kaan, mille kyljes ka hammasratas, loksub paar milli. Kas keegi on oma rattal selle tagumise värgi laiali võtnud. Kas teate, kuidas see systeem seal toimima peaks. Kas seal peavad äkki mingisugused kummipuksid vahel olema, nagu mõnel vene rattal, või läheb kogu kupatus tihedalt nuudiga kokku. Igasugusedf arvamused teretulnud ... aga olen otsustanud selle systeemi alles kevadel lahti tõmmata. Seni ajani vast veel veab 8)
( äkki on mingid laagrid läbi? On seal ketirattal ka laagrid vahel, või on ainult ratta rummu sees? Info taretulnud :)
Kasutaja avatar

ENZO
Postitusi: 264
Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
Asukoht: Viljandi tuled paistavad

Lugemata postitus Postitas ENZO »

kunagi sai kah sellist isendit aastast 92 omatud ja peab tunnistama,et ka mul liikus see ketihammasratas mõned millimeetrid siia-sinna,aga ma ei pööranud sellele erilist tähelepanu ja igatahes sõidumõnu see küll ei kahandanud... ei hakanud uurimagi,kas peabki nii olema,või mitte.....
Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.

ollo
Postitusi: 285
Liitunud: 23 Apr 2004, 11:31
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas ollo »

Mis suunas ta sul loksub? Telje suunas, teljega risti või pöörlemissuunas ("keti liikumise suunas")? GSXi kohta ei tea, aga FJil on küll kummipuksid hammaka ja rummu vahel ja laager ka selle hammasrattaga osa sees, kui ma õieti mäletan. Telje suunas ega teljega ristisuunas minu arvates see asi küll loksuda ei tohiks, pöörlemissuunas vast tiba võib, aga see võib vihjata kulunud kummijunnidele seal sees vms.

Teema algataja
Ristiisa
Postitusi: 27
Liitunud: 25 Juul 2004, 07:20

Lugemata postitus Postitas Ristiisa »

ollo kirjutas:
Mis suunas ta sul loksub? Telje suunas, teljega risti või pöörlemissuunas ("keti liikumise suunas")? GSXi kohta ei tea, aga FJil on küll kummipuksid hammaka ja rummu vahel ja laager ka selle hammasrattaga osa sees, kui ma õieti mäletan. Telje suunas ega teljega ristisuunas minu arvates see asi küll loksuda ei tohiks, pöörlemissuunas vast tiba võib, aga see võib vihjata kulunud kummijunnidele seal sees vms.
Hmm ... loksub mitte yles alla, ega ette taha, vaid nii, et kui võtad hammasrattast keti kohapealt kinni ... ykskõik mis asendist ja kui surud ketti ratta poole, siis selle kaane vastasserv tuleb nagu väljapoole. Kui aga tõmbad hammasratast väljapoole( Telje suunal) siis läheb selle kaane vastasserv sissepoole. Loks umbes nii 0,5-1 või 2 mm
Täpselt mõõtnud pole ...
Juhul kui seal laager läbi siis võib nii olla kyll. Ka kummipukside variant pole veel välistatud. Sest mul minskil omalajal oli see pukside viga . Ja keegi pole veel ka tõestanud, et seal pukse pole.
Kas on kellelgi infi, kuidas see kaan jõu tagarattasse kannab. Kas see on mingi nuut?
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

Tere!

See hammakas peabki seal niipalju liikuma. Mul oli omal see ratas ja vahetasin ära kõik tagarattalaagrid ja ka hammakalaagri. Ikka loksus. Jõud kantakse üle läbi kummipukside nagu jawal. Ilmselt kui need ära vahetada uute vastu, saad loksu väiksemaks aga päris ära see ei kao.
Rennes aka Pröksuga Mülka
Kasutaja avatar

Pikk
Mode
Postitusi: 1366
Liitunud: 09 Mär 2004, 10:03

Lugemata postitus Postitas Pikk »

Loksub jah ja jääbki loksuma :D , tagumine hammasratas on ühenduses rummu kaanega, mis seotud omakorda rummuga. Neid ühendab kummist kärg, täpselt nagu Jawal aga seda juba Rennes mainis :wink:. B osana seda kärge pole saada, kui hing rahu ei anna võid uue vastu välja vahetada. Ramo pakub seda vidinat, mille jällegi suht ebanormaalne hind küündis 600 EEK-ni

PS. Laagriga pole siin midagi pistmist
Kes mett teeb, see mett sööb!

Teema algataja
Ristiisa
Postitusi: 27
Liitunud: 25 Juul 2004, 07:20

Võib vist teema lukku panna.

Lugemata postitus Postitas Ristiisa »

Ok ... tnx info eest ... meel nyyd kohe rahulikum :)
Ja ilmselt ma mingi 600 eest neid pukse veel ostma ei hakka. Omalajal tegin need vene rattale ise. Mingitest auto puksidest. Juhul kui kunagi ratta alt võtan, eks siis näis mis teed lähen. Kas aretan ise või siis ostan ...

Edu ...

Mirks
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Oh jumalale tänu et ma selle teema leidsin.

mul see loksub ka igas suunas natuke :)

Ühesõnaga no panic?

edit: helistasin ise ka Ramosse ja minuarust on see naine seal väga ebapädev mingit varuosa juttu ajama. sorry, kui ma kedagi sellega solvasin.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”