Delta teema

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
BlingBling
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
Asukoht: saue
Kontakt:

Delta teema

Lugemata postitus Postitas BlingBling »

Kas keegi oskab öelda, et kui panna minski mootor deltale, kas siis peab raami tugevamaks tegema ja kust kohast?

fender

Lugemata postitus Postitas fender »

ei ole miskit muudatust vaja teha mu teada.
Kasutaja avatar

Teema algataja
BlingBling
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
Asukoht: saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas BlingBling »

kas raami kõveraks ei tõmba?

Wildrider

Lugemata postitus Postitas Wildrider »

ei tõmba ta midagi :D
raami pole mõtet näppida
Kasutaja avatar

Teema algataja
BlingBling
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
Asukoht: saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas BlingBling »

kas isegi siis jääb raam sirgeks, kui asfaldil kummi kulutada?

janskeda

Lugemata postitus Postitas janskeda »

Raamiga ei tohiks midagi juhtuda,raam on ikkagi ühes tükis hunnik metalli.Ainuke asi mis võib juhtuda on, et sõidu ajal on mingi auk ees ja amordid on ikkagi võrri omad ju.Kõige hullemal juhul murdub amort ja oledki täiesti kastis.Minski mootor tegelikult päris vinge ju. :P
Kui mul Delta kunagi oli siis esihark väändus nii viltu,et amort ei töödanud enam ja tagaamordi ülesse tulid mõrad.Seda 50 cc mootoriga.Sõber pani Deltale CZ-i amordid ja kõik oli korras.Ühesõnaga kontrolli enne igat sõitu oma amorte(riskantne ikkagi) või pane CZ-i amordid :wink:

raido47

Lugemata postitus Postitas raido47 »

ma panin mini raamile minski mootori :twisted: .tollel tõmmbas taga kahvli kõveraks :(
Kasutaja avatar

b3ar
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Nov 2003, 14:15
Asukoht: Viimsi | Aprilia Tuareg Rally 125

Lugemata postitus Postitas b3ar »

taga kahvli ??? heehe , mis asi see veel on ? :P vb mõtled kiike ?

Kolb33

Lugemata postitus Postitas Kolb33 »

Meil siin üks hull mees pani alguses minski mootori delta raamile, hiljem juba voshodi mootori samale raamile
Kasutaja avatar

deadend
Postitusi: 350
Liitunud: 26 Juul 2004, 23:51
Tsikkel: Yamaha
Asukoht: tartu
Tänanud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas deadend »

fender kirjutas:
ei ole miskit muudatust vaja teha mu teada.
:shock: delta mootor nö. ripub raami küljes, minski mootori panemiseks tuleb lihtsalt üks toru juurde keevitada. http://www.uno.ee/autoline/car/784/ amordid tuleks kindlalt vahetada, olen ise kah säänest leiutist näind ja proovid, minekut on :)

Tziklivend

Lugemata postitus Postitas Tziklivend »

deadend kirjutas:
fender kirjutas:
ei ole miskit muudatust vaja teha mu teada.
:shock: delta mootor nö. ripub raami küljes, minski mootori panemiseks tuleb lihtsalt üks toru juurde keevitada. http://www.uno.ee/autoline/car/784/ amordid tuleks kindlalt vahetada, olen ise kah säänest leiutist näind ja proovid, minekut on :)


See ju Moskva oldschool mootoriga.

Tziklivend

Lugemata postitus Postitas Tziklivend »

deadend kirjutas:
fender kirjutas:
ei ole miskit muudatust vaja teha mu teada.
:shock: delta mootor nö. ripub raami küljes, minski mootori panemiseks tuleb lihtsalt üks toru juurde keevitada. http://www.uno.ee/autoline/car/784/ amordid tuleks kindlalt vahetada, olen ise kah säänest leiutist näind ja proovid, minekut on :)


See ju Moskva oldschool mootoriga.
Kasutaja avatar

deadend
Postitusi: 350
Liitunud: 26 Juul 2004, 23:51
Tsikkel: Yamaha
Asukoht: tartu
Tänanud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas deadend »

vahet ei näe kas moskva või minsk, mootori kinnitused on samasugused ja samas kohas

Tziklivend

Lugemata postitus Postitas Tziklivend »

deadend kirjutas:
vahet ei näe kas moskva või minsk, mootori kinnitused on samasugused ja samas kohas


vahe on päris suur ja karvakattega.Minski 4-käiguline mootor täiesti teine.Hobuseid kah rohkem.Moskvale istuvad mõned üksikud minski mootori vidinad.Kinnitused on muidugi samad,ka "võsavotil"

mr_priit
Postitusi: 40
Liitunud: 06 Veebr 2004, 13:57
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas mr_priit »

Olen omanud ühe Delta raami peal nii Moskva kui Minski mootorit. Raamile oli vaja lisada esimene mootorikinnitus ehk toru, mille küljes 2 kõrva. Mõned panid selle toru ka mootori alt läbi, kuid minul ulatus toru paagi alt kuni mootori esimeste kinnitusteni ja piisas küll.

Esikahvel sai pandud Minski oma.

Minski mootor tõmbas tagukiige mõne päevaga kõveraks, nii et kett pidevalt maha jooksis. Sai kiige vahetatud mäletamist mööda vana-Jawa (pead ei anna :roll: ) omaga, mispeale probleemist jagu sai.

Mis puutub aga Moskva ja Minski mootori iseloomu erinevusesse, siis Minsk oli tublisti erksam, kui 3-käiguline Moskva.
Kasutaja avatar

deadend
Postitusi: 350
Liitunud: 26 Juul 2004, 23:51
Tsikkel: Yamaha
Asukoht: tartu
Tänanud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas deadend »

Tziklivend kirjutas:
vahe on päris suur ja karvakattega.Minski 4-käiguline mootor täiesti teine.Hobuseid kah rohkem.Moskvale istuvad mõned üksikud minski mootori vidinad.Kinnitused on muidugi samad,ka "võsavotil"
jutt käis mootorikinnitustest ja need samad :wink:

kikerman34

Lugemata postitus Postitas kikerman34 »

minu teada lõhub 125cm3 mootor pika peale telta raami ära kyll!!

driver12
Postitusi: 82
Liitunud: 31 Okt 2004, 20:16

Lugemata postitus Postitas driver12 »

Raami ei lõhu, aga taga kiiget lõhub küll.

Pilt
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”