Delta teema
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
- Asukoht: saue
- Kontakt:
Delta teema
Kas keegi oskab öelda, et kui panna minski mootor deltale, kas siis peab raami tugevamaks tegema ja kust kohast?
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
- Asukoht: saue
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
- Asukoht: saue
- Kontakt:
Raamiga ei tohiks midagi juhtuda,raam on ikkagi ühes tükis hunnik metalli.Ainuke asi mis võib juhtuda on, et sõidu ajal on mingi auk ees ja amordid on ikkagi võrri omad ju.Kõige hullemal juhul murdub amort ja oledki täiesti kastis.Minski mootor tegelikult päris vinge ju.
Kui mul Delta kunagi oli siis esihark väändus nii viltu,et amort ei töödanud enam ja tagaamordi ülesse tulid mõrad.Seda 50 cc mootoriga.Sõber pani Deltale CZ-i amordid ja kõik oli korras.Ühesõnaga kontrolli enne igat sõitu oma amorte(riskantne ikkagi) või pane CZ-i amordid

Kui mul Delta kunagi oli siis esihark väändus nii viltu,et amort ei töödanud enam ja tagaamordi ülesse tulid mõrad.Seda 50 cc mootoriga.Sõber pani Deltale CZ-i amordid ja kõik oli korras.Ühesõnaga kontrolli enne igat sõitu oma amorte(riskantne ikkagi) või pane CZ-i amordid

-
- Postitusi: 350
- Liitunud: 26 Juul 2004, 23:51
- Tsikkel: Yamaha
- Asukoht: tartu
- Tänanud: 6 korda
fender kirjutas:ei ole miskit muudatust vaja teha mu teada.


deadend kirjutas:fender kirjutas:ei ole miskit muudatust vaja teha mu teada.delta mootor nö. ripub raami küljes, minski mootori panemiseks tuleb lihtsalt üks toru juurde keevitada. http://www.uno.ee/autoline/car/784/ amordid tuleks kindlalt vahetada, olen ise kah säänest leiutist näind ja proovid, minekut on
See ju Moskva oldschool mootoriga.
deadend kirjutas:fender kirjutas:ei ole miskit muudatust vaja teha mu teada.delta mootor nö. ripub raami küljes, minski mootori panemiseks tuleb lihtsalt üks toru juurde keevitada. http://www.uno.ee/autoline/car/784/ amordid tuleks kindlalt vahetada, olen ise kah säänest leiutist näind ja proovid, minekut on
See ju Moskva oldschool mootoriga.
Olen omanud ühe Delta raami peal nii Moskva kui Minski mootorit. Raamile oli vaja lisada esimene mootorikinnitus ehk toru, mille küljes 2 kõrva. Mõned panid selle toru ka mootori alt läbi, kuid minul ulatus toru paagi alt kuni mootori esimeste kinnitusteni ja piisas küll.
Esikahvel sai pandud Minski oma.
Minski mootor tõmbas tagukiige mõne päevaga kõveraks, nii et kett pidevalt maha jooksis. Sai kiige vahetatud mäletamist mööda vana-Jawa (pead ei anna
) omaga, mispeale probleemist jagu sai.
Mis puutub aga Moskva ja Minski mootori iseloomu erinevusesse, siis Minsk oli tublisti erksam, kui 3-käiguline Moskva.
Esikahvel sai pandud Minski oma.
Minski mootor tõmbas tagukiige mõne päevaga kõveraks, nii et kett pidevalt maha jooksis. Sai kiige vahetatud mäletamist mööda vana-Jawa (pead ei anna

Mis puutub aga Moskva ja Minski mootori iseloomu erinevusesse, siis Minsk oli tublisti erksam, kui 3-käiguline Moskva.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.