"Cobra" kütuseprotsessor
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 177
- Liitunud: 03 Mär 2006, 12:37
- Tsikkel: Yamaha XV1900A
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
"Cobra" kütuseprotsessor
Palun abi.
Olen paigaldanud endale Cobra summutid ja lisasin (nagu nemad rangelt soovitasid) ka kütuseprotsessori (cobra Fi2000R)...
vot sellise: http://www.fi2000r.com/page.php?page=14
Tühikäigu ajal ei ole probleemi tunda, kuid sõidu aja kaob kõrgemate pööretega võimsus üldse ära: kui väheke gaasi juurde annad - rattas hakkab jubedalt vibreerima ja ei liigu edasi.
Võtsin protsessori üldse maha – kõik toimib ja sõidab normaalselt. Ilmselt vajalik selle protsessori reguleerimine, kuigi ma pole muutnud tehase poolt pandud reguleeringuid...
Kas keegi oskab soovitada kas ja kus oleks võimalik asja korda saada?
Mootorrattas: Suzuki Intruder M800 (2006)
muidugi võib selle protsi üldse ära visata, kuid kuradi kahju raisatud 240 taalast
-
- Postitusi: 2004
- Liitunud: 19 Aug 2005, 12:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900A
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: "Cobra" kütuseprotsessor
fbeye kirjutas:Palun abi.
Olen paigaldanud endale Cobra summutid ja lisasin (nagu nemad rangelt soovitasid) ka kütuseprotsessori (cobra Fi2000R)...
vot sellise: http://www.fi2000r.com/page.php?page=14Tühikäigu ajal ei ole probleemi tunda, kuid sõidu aja kaob kõrgemate pööretega võimsus üldse ära: kui väheke gaasi juurde annad - rattas hakkab jubedalt vibreerima ja ei liigu edasi.
Võtsin protsessori üldse maha – kõik toimib ja sõidab normaalselt. Ilmselt vajalik selle protsessori reguleerimine, kuigi ma pole muutnud tehase poolt pandud reguleeringuid...
Kas keegi oskab soovitada kas ja kus oleks võimalik asja korda saada?
Mootorrattas: Suzuki Intruder M800 (2006)muidugi võib selle protsi üldse ära visata, kuid kuradi kahju raisatud 240 taalast
![]()
Mitte ilmselt reguleerida aga kindlasti, egas midagi muud kui Tartu Depoosse ja pinki. Endal 1900 Midnightiga sama reis ees. Komplekt nagu sul, Cobra sumpad ja protsessor ja tahab vähe sättimist.
terv.
Alar
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
-
Teema algataja - Postitusi: 177
- Liitunud: 03 Mär 2006, 12:37
- Tsikkel: Yamaha XV1900A
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: "Cobra" kütuseprotsessor
Alar11 kirjutas:Mitte ilmselt reguleerida aga kindlasti, egas midagi muud kui Tartu Depoosse ja pinki. Endal 1900 Midnightiga sama reis ees. Komplekt nagu sul, Cobra sumpad ja protsessor ja tahab vähe sättimist.
terv.
Alar
Tänud.
Huvitav, ega tallinna motodepoo ei saaks asjaga hakkama?
-
- Postitusi: 2004
- Liitunud: 19 Aug 2005, 12:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900A
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: "Cobra" kütuseprotsessor
fbeye kirjutas:Alar11 kirjutas:Mitte ilmselt reguleerida aga kindlasti, egas midagi muud kui Tartu Depoosse ja pinki. Endal 1900 Midnightiga sama reis ees. Komplekt nagu sul, Cobra sumpad ja protsessor ja tahab vähe sättimist.
terv.
AlarTänud.
Huvitav, ega tallinna motodepoo ei saaks asjaga hakkama?
Tead, pole uurinudki, viimati käisin Tartus aga see oli küll juba kaks aastat tagasi. Teisest küljest pole ka Tartusse sõidu vastu midagi, võiks aja kinni panna ja kampas minna, kaks kärbest ühe hoobiga, saab mõnusa sõidu ja ratta kah jonksu
terv.
Alar11
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
-
Teema algataja - Postitusi: 177
- Liitunud: 03 Mär 2006, 12:37
- Tsikkel: Yamaha XV1900A
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: "Cobra" kütuseprotsessor
Alar11 kirjutas:Tead, pole uurinudki, viimati käisin Tartus aga see oli küll juba kaks aastat tagasi. Teisest küljest pole ka Tartusse sõidu vastu midagi, võiks aja kinni panna ja kampas minna, kaks kärbest ühe hoobiga, saab mõnusa sõidu ja ratta kah jonksu
terv.
Alar11
endalgi pole Tartusse sõidu vastu midagi, kuid enne pikemat sõitu tahaks ratta korda saada...
Suzumen kirjutas:ronrix kirjutas:hei
hehhh mul umbes sama lugu aga PCIII-ga ,kuigi ei kao jõud vaid paugub pisut palju- tuleb vist järjekorda võtta
:D
terv
ronrixPaugub teistel põhjustel (peabki paukuma natsa, kui seaded õiged). Kui tahad paukumisest lahti saada, siis tuleb väljundkollektorisse minev värske õhu ots (mis heitgaaside normide pärast sinna paigaldatud) pimedaga kinni panna.
kas mõtled "desmog"-i
terv
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.