Monster vs Hornet
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Monster vs Hornet
Tere
Plaan osta endale suveks esimene ratas. Peale uurimist pinnale jäänud kaks mudelit:
Honda Hornet
Ducati Monster
Aastad 2001-2004
Hind kuni 80000
Kubatuuris pole veel ka päris selgusule jõudnud. Seega sõelal siis veel 600-, 900-, 750sed. (Pigem eelistaks 900-seid)
Olen netist otsinud miskit võrdlust, kus keegi just neid kahte omavahel võrdleks aga ei ole peale sattunud, ehk mõni asjatundja aitaks natuke ja tooks mõned plussid-miinused välja enne kui lõpliku otsuse langetan.
Aitäh
-
Teema algataja
Vist minekut V2l ja real hästi võrrelda ei saa, mõlemal omad eelised.
Aga kuidas neil juhitavus, sõit maanteel, linnas?
Kuskil oli jutt, et monster sobib lühemat kasvu inimesele paremini, ise 185 pikk, proovisin Monster 900st aga nagu aru küll ei saanud, et ebamugav oleks- samas mürin ajas nii keema, et ei saanud üldse suurt midagi aru:)
Hooldus ja remont- kas neid ducati juppe ka kerge saada ja kumbal neid tavaliselt rohkem vaja läheks? Kui suure läbisõiduga võiks veel osta?
-
Teema algataja
andero23 kirjutas:Kuskil oli jutt, et monster sobib lühemat kasvu inimesele paremini, ise 185 pikk, proovisin Monster 900st aga nagu aru küll ei saanud, et ebamugav oleks- samas mürin ajas nii keema, et ei saanud üldse suurt midagi aru:)
See tõesti puhas kuulujutt, et monster lühikesele inimesele paras. Pole häda kedagist Ja ennegi toonekurgi monsteriga sõitmas nähtud.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 261
- Liitunud: 02 Apr 2005, 19:03
- Tsikkel: Suzuki Hayabusa `08
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Üldiselt on nende varuosadega sedasi, et kuluosi leiad sa pea kõigist vastavatest motopoodidest Eestis. olenemata margist ja mudelist. Mõni vigur on kohapeal olemas, mõni on tellitav. Ise omasin Duci Monsterit ja kuluosade ostmisega küll hätta kordagi ei jäänud.
Mis sa aga varuosade all üldse silmas pead seda ma öelda ei oska, kuid enamik varuosi on võimalik leida ka e-bayd kasutades, või siis mõne lisaviguri, nagu sportsumpsid, esiklaas jne. leidmisel.
Seega kasuta veidigi otsimootoreid, helista Eestis kuluosadega tegelevatesse ettevõtetesse ja uuri, kas neil on kataloogides vastava sind huvitava margi ja mudeli kuluosi olemas või ei. Näitena võin tuua Streetmoto või Arwidsoni. Edu igaljuhul tsikli valimisel. Ning pikkus 185cm Monsteri seljas ei ole hullu midagi, peaasi, et end ise mugavalt tunned. Cagiva Raptor on aga sama disaineri kätetöö, nii, et suurt erinevust ei ole.
Kasutaja Apsik on või oli raptorist ( hääldada nagu traktorist ). Aga ma kahtlustan, et ta pruukis tuliuut ratast ja ei tea seetõttu selle isendi remondist midagi. Raptor 1000 peaks olema küll vist üleüldse Suzuki SV mootoriga ja seega kõik südnat puudutavad vidinad ja tarvikud peaks olema Ramost, Veldist ja mujaltki saadaval. Saada privaatsõnum talle kui selle mudeli kohta kogemustest teada tahad, on teine vist talveunne jäänud ja internetimaadel viimasel ajal haruldane....
Aga minu mäletamist mööda oli ta rattaga väga rahul.
V2 vs. R4 võrrelda pole päris õige, kuid ma olen varemgi öelnud, 900 Hornet väänab madalaltki täiesti normaalselt. Max. Torque 92Nm/6,500min, seega ei maksa arvata, et see ratas madalalt võrr on.
Googeldasin huvi pärast ja bikez.com annab 2001 900 Monsteri väändeks 73Nm@6750rpm. Kuivmassi poolest on eelis küll monsteri poolel, 9kilo kergem, kuid hobujõududega jälle "kaotab"(paberil 30hp vähem), mis ka igati loogiline kuna ta V2 on. Kui hääl on argument siis muidugi vaja ikkagi V2 osta.
Itallane on ilmselt tehniliselt küll pirtsakam, Honda kaubanduslik välimus(ja järelturu väärtus) säilib ka paremini tõenäoliselt.
spinna kirjutas:Kasutaja Apsik on või oli raptorist ( hääldada nagu traktorist
). Aga ma kahtlustan, et ta pruukis tuliuut ratast ja ei tea seetõttu selle isendi remondist midagi. Raptor 1000 peaks olema küll vist üleüldse Suzuki SV mootoriga ja seega kõik südnat puudutavad vidinad ja tarvikud peaks olema Ramost, Veldist ja mujaltki saadaval. Saada privaatsõnum talle kui selle mudeli kohta kogemustest teada tahad, on teine vist talveunne jäänud ja internetimaadel viimasel ajal haruldane....
Aga minu mäletamist mööda oli ta rattaga väga rahul.
"talveuni" ... Apsik pigem supermoto "haiguse" käes piinleb - seega ei maga vaid pigem viibib teises natuke dimensioonis
ja "tuunib" oma väge ja vaimu algavaks hooajaks
Asja juurde - Cagiva Raptor 1000. Mul oli 2000 aasta ratas, soetamise hetkel 13 tuhat ees. Aga mida see ratas endast kujutab. Raam - MV-Agusta, pidurid - Brembo armeeritud voolikutega, veljed peaksid minu teada olema Marchesini, vedrustus Sachs ja mis väga oluline - mootor kogu kupatusega Suzuki SV kaasa arvatud elektroonika. Jahutus radikas vist ainult Cagiva oma toodang. Lühidalt. Japsi hooldevaba mootor koos aegumatu Itaalia disainiga. Pauerit rohkem kui küllaga - 83 kw. Väga hea V-2 väändega. Max kiireuse mida olen kätte pigistanud spidoka järgi 249. Nakedile on seda aga ilmselgelt "liiast". Ja hetkel uus omanik kaifib seda ratast juba teist hooaega ja ei mõtlegi teda välja vahetada.
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
CB500 kirjutas:Itallane on ilmselt tehniliselt küll pirtsakam, Honda kaubanduslik välimus(ja järelturu väärtus) säilib ka paremini tõenäoliselt.
väike otsimine netis ja tulemuseks see, et ma küll ei leidnud, et itaallane oleks odavam olnud. Sama aastakäigu ja kubatuuriga ratta puhul oli Duci ja honda võrdväärse hinnaga. Ja tõenäoliselt sõltub nii see nn pritsakus kui järelturu hind hooldusest ja üldisest ratta kohtlemisest omaniku poolt.
Mis puutub kaubanduslikku välimust, siis siin on alati itaallasi kiidetud (mitte ainult Ducit) ja hinnatud nende aegumatut disaini
Ning eks itaallastel ole teisigi toredaid külgi
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
-
- Postitusi: 978
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 75 korda
v-2 mootori kohapealt on minu jaoks küsimärgi all olnud alati vibratsioon. olen näinud rattaid tühikäigul vibramas nii mis hirmus ja kord ühe tl 1000r taga sõites pihta saanud lahti vibranud jalatoega jne:D
et siis kuidas selle asjaga tegelt on? on vibra nii hull kui tundub a salatakse maha või siis mulle silma jäänd üksikute isendite kotermann
-
- Postitusi: 113
- Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
- Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
V2 vibreerimise osas pakun, et sul on kogemus pigem vanematüübiliste mootoritega?
Selge see, et V2 vibra on natuke tuntavam kui rida4mootoritel, kuid mingist tsikli detailide lahtiloksumisest tänapäevase mootorite puhul juttu ei ole (nagu kunagi oli HD-de puhul). Vähemalt HYOSUNGi puhul
Anti
..............
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
KIBU kirjutas:v-2 mootori kohapealt on minu jaoks küsimärgi all olnud alati vibratsioon. olen näinud rattaid tühikäigul vibramas nii mis hirmus ja kord ühe tl 1000r taga sõites pihta saanud lahti vibranud jalatoega jne:D
et siis kuidas selle asjaga tegelt on? on vibra nii hull kui tundub a salatakse maha või siis mulle silma jäänd üksikute isendite kotermann
No HD puhul keermeliim ikka kaasas... Ja detailid tuleb kinni panna seda kasutades. Ilma naljata...
Ok, V-Rodil tegelikult juba pea olematu vibra, aga vanadel EVO-del ikka vibrab tühikäigul nii, et terve ratas liigub rehvidel. Aga SEE ONGI ju äge! Ja muuseas sõidu ajal absoluudselt ei häiri.
puhh kirjutas:Mis puutub kaubanduslikku välimust, siis siin on alati itaallasi kiidetud (mitte ainult Ducit) ja hinnatud nende aegumatut disaini
![]()
![]()
Ning eks itaallastel ole teisigi toredaid külgi
Disaini koha pealt ma ei vaidle vastu, said natuke valesti aru. Olen täiesti nõus, et disaini koha pealt on nad tegija, ilusaid ja isegi väga ilusaid asju teha oskavad. Ma pidasin ennist silmas seda, et minuarust on Honda viimistuskvaliteet parem ja kui kaks 5a+ vana ratast kõrvuti panna siis tõenäoliselt Honda näeb "värskem" välja. Võib muidugi diskuteerida, et erinevad omanikud hoiavad ratast erinevalt jne, aga see on minu arvamus.
Mis vibrasse puutub, siis Hornet 900 vibrab 4500-5000rpm vahemikus, kergelt mitte häirivalt, V2 vibraga seda kindlasti võrrelda ei anna.
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.