Suzuki SV650, Honda Hornet 600

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
SiimUus

Suzuki SV650, Honda Hornet 600

Lugemata postitus Postitas SiimUus »

Nende aastad oleks 2002. Ja mida teate rääkida nende vigadest, kui kallid on jupid. Põhilised probleemid. Mida tasuks ostmisel jälgida ja palju võiks olla läbisõit. Kas Honda Hornetil on 40000 km palju?

Kasutaja avatar

LST
Postitusi: 104
Liitunud: 10 Jaan 2007, 09:25
Tsikkel: Hornet-S
Asukoht: Prn/Tln

Lugemata postitus Postitas LST »

Tegu suht erinevate ratastega...SV ikka tunduvalt tuimem tegelane...Horneti reas neljane märgatavalt erksam ja vähemalt minu jaoks sobilikum masin. Honda jupid suht kallid, aga sama suht töökindel masin...minul igati positiivsed kogemused.

Kasutaja avatar

weidu
Postitusi: 39
Liitunud: 03 Jaan 2005, 19:56
Asukoht: pärnu

Lugemata postitus Postitas weidu »

SV 650 oma v mootoriga on väga hea ratas ja erinevalt hornetist mis on täielik võrr, v mootori plussid on et tal on piisavalt väänet ka madalatel pööretel ja varuosad on odavamad ja tsikel ise palju töökindlam.

Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

SV on tunduvalt huvitavam riist, Hornet on tavaline steriilne jaapani keskkaalus neljasilindriline.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

FleXer
Postitusi: 369
Liitunud: 10 Juun 2007, 21:00
Tsikkel: smv 750

Lugemata postitus Postitas FleXer »

Äkki on selle vastu huvi ?
http://www.motokeskus.ee/et/kasutatud/1442

oli: kymco agility 50 ; aprilia rx 50 ; mz 125 sx
Kasutaja avatar

weidu
Postitusi: 39
Liitunud: 03 Jaan 2005, 19:56
Asukoht: pärnu

Lugemata postitus Postitas weidu »

üli seff sv650, hornet ei saa ikka mitte kuidagi löögile, hr siimUus kui sul tõsine sv ostu soov siis vaata ja kaalu tõsiselt pakutavat siin, see ikka peris nuga

Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

weidu kirjutas:

SV 650 oma v mootoriga on väga hea ratas ja erinevalt hornetist mis on täielik võrr, v mootori plussid on et tal on piisavalt väänet ka madalatel pööretel ja varuosad on odavamad ja tsikel ise palju töökindlam.

Oled mõlemaga sõitnud, et nii julgelt pritsid?
ja huviga ootan näiteid mis osas sv töökindlam on kui hornet.

Iseenesest v2 vs. r4 on suht mõttetu võrrelda küll.

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

weidu
Postitusi: 39
Liitunud: 03 Jaan 2005, 19:56
Asukoht: pärnu

Lugemata postitus Postitas weidu »

olen mõlemaga sõitnud ja hornet oli sv kõrval jalgratas, tehniliste lahenduste poolest on hornet suht lapse kingades alles ja sõidumugavusest ei saa ka midagi head kahjuks rääkida, ja mineku poolest ei ole ka hornetile ühtegi kiiduväärt sõna,AGA MAITSE ASI!!!!!!!


Teema algataja
SiimUus

Lugemata postitus Postitas SiimUus »

Siin on päris huvitavaid kommentaare, aga mind huvitaks veel üks asi, mida peab ostmise juures jälgima, mis võiks olla vead?


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

weidu kirjutas:

üli seff sv650, hornet ei saa ikka mitte kuidagi löögile, hr siimUus kui sul tõsine sv ostu soov siis vaata ja kaalu tõsiselt pakutavat siin, see ikka peris nuga

Räme peletis ju :shock: http://www.motokeskus.ee/img/kuulutused/popup/id=6994/
Leegikas paistab selline, nagu oleks mingi pohmas torujüri selle möödund esmaspäeval kokku käkerdanud. Aga muidugi maitse asi, ütles kukk ja nokkis tatti edasi :wink:

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

Teema algataja
Aav

Lugemata postitus Postitas Aav »

SiimUus, kas võib eeldada, et oma otsingutel oled sa alloleva artiklini juba jõudnud?

http://www.motorcyclistonline.com/roadt ... index.html

Aga weidu Horneti-vihkamine on liiga patoloogiline, et seda tõsiselt võtta. Ma võin ka öelda, et SV650 näeb välja nagu kõhust välja lastud soolikatega kala, mida suudaksin eelistada Hornetile (eeskätt eelmise aasta mudelile) ainult siis, kui keegi mulle silma akuhapet valaks ja lähima Honda diileri Irkutskisse koliks.

Üldiselt on nii, et maailmas on väga rahulolevaid SV650 omanikke ja väga rahulolevaid Horneti omanikke. Küllap põhjusega, nii et objektiivsetel põhjustel sa nende vahel valida ei saa, ikka ainult subjektiivsetel.

Kasutaja avatar

remy
Postitusi: 350
Liitunud: 07 Juul 2004, 00:56
Asukoht: Reval/Kristiine

Lugemata postitus Postitas remy »

tegelikult suht samaklassi masinad - lihtsalt kas sulle meeldib V2 müdin või R4 pirin :)

SV1000N, 525SX, Rajad

Sukusuku
Postitusi: 470
Liitunud: 22 Aug 2007, 11:56
Tsikkel: Viffer ja Kawa
Asukoht: Harjumaa Muuga
Tänatud: 8 korda

re

Lugemata postitus Postitas Sukusuku »

Siin täpne graafik kus võrdluses 2002a Honda Hornet ja Suzuki Sv650
http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=19782
Grafikust võib välja lugeda paar asja millega Sv võidab pika puuga "Value for money" ja "Repair and maintenance costs". Sõidan ise Sv-ga ja olen väääga rahul julgen soovitada.

Teed korda Eestis.

Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

V kahden ääni on küllä luontoäänten aatelia :)

Kogu selle vaidlemise peale ütlen mina seda,et mõlemad on head rattad.
Istu peale proovi sõita jne.Kumb persele parem tundub ongi su järgmine ratas.Ma nüüd siin ainult tuginen oma auklikule mälule ,aga kas Hornetist poolkattega varianti on?Kui ei ole siis juba selle pärast võtaks sv.
Kuigi mul endal on tonnine sv siis ei tee ma siin mingit reklaami.

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Alwayslate kirjutas:

Ma nüüd siin ainult tuginen oma auklikule mälule ,aga kas Hornetist poolkattega varianti on?Kui ei ole siis juba selle pärast võtaks sv

Hornetil on täitsa olemas poolgondliga variant - ja andke andeks, ta on sama rõve, nagu poolgondlis Suzugi :)

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

Selle mootori võimsuse poolest ikka vaidleks vastu. SV650-e mootorit ei anna cbr600 (mis tegelt horneti peal on) mootorit mineku poolest ikka võrrelda. Olen mõlemaga sõitnud, Hornet ON mugavam, fakt, lenks VS. handlebarid ei saagi midagi võrrelda ju (va. SV650N, millel ka lenks). Horneti kasuks räägib veel ka Honda vastupidavus. Kui teie SV-d vananevad siis tugeva vihmaga hakkavad teil suure tõenäosusega esimesed silindrid vahele jätma. Piibu lööb märjaks (oma silmaga nähtud). Levind probleem. Kütusekulu suurem kui hornetil (kuigi kes seda ikka tsiklil vaatab). Aga disain on jah maitseasi. Mulle siis meeldib kui põhjagondel ka on. 1000sed SV-d vist enamus nendega. Neil 2x sumpad ka muidugi, mis välimusele suure plussi annavad.
Honda omanikud on alati rõõmsad :lol:

EDIT: Suzu kasuks räägib hääl sportsumpadega :)

Just enjoy ... nothing less, nothing more

Teema algataja
hr.mnd

Lugemata postitus Postitas hr.mnd »

endal hakkab kohe teine hooaeg hornetiga ja mina olen ülimalt rahul. võibolla ainult, et kui üle 500km maanteed lasta siis väsib veidi ära tuuletakistusest. mina räägiksin ainult ülivõrretes. aga samas hornet on mul ka esimene ratas. sõitnud veel ainult õppesõidu rattaga, seega pole väga objektiivne vastama. esimeseks rattaks on pöörfikt... 8)

Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

hr.mnd kirjutas:

endal hakkab kohe teine hooaeg hornetiga ja mina olen ülimalt rahul. võibolla ainult, et kui üle 500km maanteed lasta siis väsib veidi ära tuuletakistusest. mina räägiksin ainult ülivõrretes. aga samas hornet on mul ka esimene ratas. sõitnud veel ainult õppesõidu rattaga, seega pole väga objektiivne vastama. esimeseks rattaks on pöörfikt... 8)

Võimas Kalevipoeg oled. Mul juba 100-150km kopp ees tuulest. Sellel põhjusel enam ei tahagi naked`it. Kuigi nende välimus on kenam kui täisgondlis.

Just enjoy ... nothing less, nothing more
Kasutaja avatar

LST
Postitusi: 104
Liitunud: 10 Jaan 2007, 09:25
Tsikkel: Hornet-S
Asukoht: Prn/Tln

Lugemata postitus Postitas LST »

Lahendus on näiteks Hornet-S, millele on lisatud ka "põhjaspoiler"... :)
Norm välimus ja ok tuulekaitse.


Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Primo kirjutas:
Alwayslate kirjutas:

Ma nüüd siin ainult tuginen oma auklikule mälule ,aga kas Hornetist poolkattega varianti on?Kui ei ole siis juba selle pärast võtaks sv

Hornetil on täitsa olemas poolgondliga variant - ja andke andeks, ta on sama rõve, nagu poolgondlis Suzugi :)

Erinevalt hornetist on SV-st ka täiskattega versioon.
Ehk siis see :
Pilt

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R

oja
Postitusi: 117
Liitunud: 25 Juun 2007, 00:11
Asukoht: göteborg

Lugemata postitus Postitas oja »

ja kui SV-l hakkavad esimesed silindrid vahele jätma siis huvitav millised need töötavad veel?
Aga jutt põhimõtteliselt õige, läksin vihmaga A kati eksamit tegema, sõbra SV ga ja nii ma seal platsi peal uitasin ühe silindriga ringi.

Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

bash kirjutas:

Horneti kasuks räägib veel ka Honda vastupidavus.

Ma ei saa aru kuidas on Eestis levinud müüt en Honda on nii töökindel. Kõikidest Japsi firmadest on just Hondal olnud kõige rohkem mehhaaniliselt nõrke mudeleid. Kõige kurikuulsam on nendest vast VF750 aga ka teised VF'id, FT500, Bol d'Or, pea kõik 80-ate off the road mudelid jne. Tüüpilised vead: nukakett, selle pinguti ja/või nukkvõllid on shokolaadist.

Suzuki pole teinud ühtegi 4-taktilist tsiklit millel oleks olnud mehhaanilisi nõrkusi. Küll olid aga Suzukil nõrgad generaatorid ja rectifier'id (eestikeelset nimetust ei teagi) 80-ate esipoolel.

See et SV esisilinder hakkab vihmaga jamama näitab seda et omanik oma tsikli eest eriti ei hoolitse. Esiküünal on ju nii esiratta taga et vesi jõuab temani paratamatult. Ducatidega juhtub sama. Aeg ajalt natuke WD40 peale pritsida ja probleem on lahendatud.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

pitbull
Postitusi: 557
Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
Tsikkel: v2
Asukoht: westestonia ....finland
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pitbull »

pole mu tsikli hooldamisel häda midagi :twisted: ...see et kutil yx silinder ei töödanud too kord ..sry :P mul töötab l koguaeg...just käisin sõitmas ka..esimene tiir see aasta,krt kui hea on v2 :twisted:

PitBull ,,I Just Don't Give A Fuck...,,
Kasutaja avatar

pitbull
Postitusi: 557
Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
Tsikkel: v2
Asukoht: westestonia ....finland
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pitbull »

ja ma ei saa aru kas see sul teine ratas või esimene...igatahes yx neist rida teine v2 ....maitse asi mis meeldib...

PitBull ,,I Just Don't Give A Fuck...,,
Kasutaja avatar

libisevsidur
Postitusi: 23
Liitunud: 17 Sept 2007, 23:25

Lugemata postitus Postitas libisevsidur »

maitse asi jah...
mina valisin Horneti, õigemini valik käis Fazeri ja Horneti vahel, SV650 jäi kohe alguses valikust välja


ets
Postitusi: 241
Liitunud: 29 Okt 2003, 17:35
Asukoht: Tln-Johvi
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ets »

Kui nende kahe ratta vahel valid siis kindlasti soovitaks kiigata ka sellist ratast nagu Cagiva Raptor 650:
http://www.motorcycle.com/manufacturer/ ... 16119.html

Selle ratta juures on kasutatud just sedasama Suzuki SV V2 mootorit, kuid disain itaaliapäraselt stiilne.
Üks selline peaks hetkel müügis olema Motoaidas.
Pilt

Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Oil-Cooled kirjutas:
bash kirjutas:

Horneti kasuks räägib veel ka Honda vastupidavus.

Ma ei saa aru kuidas on Eestis levinud müüt en Honda on nii töökindel. Kõikidest Japsi firmadest on just Hondal olnud kõige rohkem mehhaaniliselt nõrke mudeleid. Kõige kurikuulsam on nendest vast VF750 aga ka teised VF'id, FT500, Bol d'Or, pea kõik 80-ate off the road mudelid jne. Tüüpilised vead: nukakett, selle pinguti ja/või nukkvõllid on shokolaadist.

Suzuki pole teinud ühtegi 4-taktilist tsiklit millel oleks olnud mehhaanilisi nõrkusi. Küll olid aga Suzukil nõrgad generaatorid ja rectifier'id (eestikeelset nimetust ei teagi) 80-ate esipoolel.

See et SV esisilinder hakkab vihmaga jamama näitab seda et omanik oma tsikli eest eriti ei hoolitse. Esiküünal on ju nii esiratta taga et vesi jõuab temani paratamatult. Ducatidega juhtub sama. Aeg ajalt natuke WD40 peale pritsida ja probleem on lahendatud.

Nüüd sa tegid küll vea, et kritiseerisid Hondat (lol) (lol)

Alwayslate, täisgondlis SV ei olnud absoluutselt teemaks, see on täiesti teine muusika ning ta on tõesti ilus 8)

Challenge the Adventure.Ride The World

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Oil-Cooled, Hondade nõrk koht on tõesti ka siiamaani vist nukaketi probleemid.
Aga kärisevad ka vanad suzuki mootorid :)


chief
Postitusi: 69
Liitunud: 15 Juul 2006, 16:28
Tsikkel: Ducati

Lugemata postitus Postitas chief »

Pigem siiski maitse asi ikkagi tegemist suht erineva iseloomuga mootoritega V2 vs R4 ei ole mõtet ju maha teha kumbagi.

Kasutaja avatar

FleXer
Postitusi: 369
Liitunud: 10 Juun 2007, 21:00
Tsikkel: smv 750

Lugemata postitus Postitas FleXer »

Kus eestis cagiva esindus on ?, sellesmõttes et kui midagi katki läheb siis kust varuosi saada jms.

oli: kymco agility 50 ; aprilia rx 50 ; mz 125 sx
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”