zx6r tõmbab hinge kinni

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
ints23

zx6r tõmbab hinge kinni

Lugemata postitus Postitas ints23 »

kawa zx6r tõmbab 130 hinge kinni ,kiirendamisel nagu kõik ok.vana omanik kostis et karpa must aga puhastasin ära aga ikka ei midagi,teeninduses ei saadud ka korda .oskab keegi midagi soowitada :(

Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: zx6r tõmbab hinge kinni

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

ints23 kirjutas:

.oskab keegi midagi soowitada :(

Oskan- kasuta suurt- ja väikest algustähte ja kirjavahemärke!

Kasutaja avatar

Tips
Postitusi: 285
Liitunud: 09 Aug 2007, 16:59
Asukoht: Kawa zx-6r

Lugemata postitus Postitas Tips »

Et siis ruttu-ruttu, ennem kui keegi näod täis sõimab, mis aasta ratas on?
Mis tähendab 130 tõmbab hinge kinni? Kas mingitelt pööretelt alates tõmbab hinge kinni?

Krt ma polnud piisavalt kiire :(

Viimati muutis Tips, 14 Veebr 2008, 13:31, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
ints23

Lugemata postitus Postitas ints23 »

Ei aita

Kasutaja avatar

Tips
Postitusi: 285
Liitunud: 09 Aug 2007, 16:59
Asukoht: Kawa zx-6r

Lugemata postitus Postitas Tips »

ints23 kirjutas:

Ei aita

Kust tead? Proovisid juba???

Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Vidget »

Viga ei ole rattas, kui sõitjal on hing kinni! 8)

Let the good times roll.


Teema algataja
ints23

zx6r tõmbab hinge kinni

Lugemata postitus Postitas ints23 »

Aasta 98 ,pöörete pealt on nagu korras .kui kõik käigud peeneks lasta läheb 190.ja siis vajub 130 peale.Selline tunne nagu kütte otsas ja 6 käiguga rohkem ei lähe

Kasutaja avatar

tollboy
Postitusi: 187
Liitunud: 09 Sept 2006, 22:19
Asukoht: Kullamaa vald

Lugemata postitus Postitas tollboy »

Hehee....Äkki vaataks palju sul kompressioonist järgi on.
Ma pakuksin ,et kolvid ja rõngad on õhtal. 8)

Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

kuues peeneks ja tulemus 190? :roll:


Teema algataja
ints23

zx6r tõmbab hinge kinni

Lugemata postitus Postitas ints23 »

Kolvid rõngad korras,surve aste ok.

Kasutaja avatar

kmx
Postitusi: 568
Liitunud: 31 Mär 2004, 14:51
Asukoht: Harku/Yamaha R7

Lugemata postitus Postitas kmx »

Pihelgas kirjutas:

kuues peeneks ja tulemus 190? :roll:

Juu siis on piirajad :wink:

Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

Ehk ootaks soojemaid ilmu. Suviste setingutega võib täna segu lahjaks jääda küll. Samas! - kui sätid täna ratta lippama, siis jälle suvesoojas ei jookse hästi.
Lihtsalt mõte....


Teema algataja
ints23

Lugemata postitus Postitas ints23 »

Ei tohiks olla piirjaid .Teeninduses jäädi kindlaks ,et karpa tüüsides .Kes krt teab mis viga .Kellegil veel selline juhtum olnud.


joel
Postitusi: 1824
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 117 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

Kui 190 välja jookseb ja siis 130 peale vajub, ei ole viga piirajates ega ka mitte kompressioonis. Muidu ta ei läheks alguses 190. Kas sul kraan ja filter (kui eksisteerib) on puhtad? Kas 190 läheb ainult jaheda mootoriga või soojalt ka?

Joel

Teema algataja
ints23

Lugemata postitus Postitas ints23 »

Ainus filter on kraani küljes,mis läheb paagi sisse ja seegi mitu korda puhastatud koos paagiga.Päris jaheda mootoriga pole proovinud

Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

ints23 kirjutas:

...Kellegil veel selline juhtum olnud.

On on. Kuid vastavalt hobile oluliselt lahjemate pillidega. Kuid füüsikaseadused on kõigile samad.
Veelkord: mina veebruarikuus ei püüaks puhtalt suvesõidu ratast maksimalt lippama häälestada. Kui näpud nii sügelevad, siis poleeri plastikut, otsi- ja kõrvalda pisivigu.

Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Steelrider »

No siis teibi kuhugi kättesaadavasse kohta käivituseetri pudel, pihustist vea õhuvõttu voolik. Kui tunned et jõudu vähe on, siis hoia ca 5 sekundit nuppu all, peaks paremaks minema.

PS. vooliku võib pihustist ka ülemiste hingamisteedeni vedada.

K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.

lauryx
Postitusi: 40
Liitunud: 29 Juul 2007, 15:42

Lugemata postitus Postitas lauryx »

Minul oli taoline asi kunagi, siis kontrollisin kõigepealt lisaks karpadele kasüüdet. Kui süüde vale siis läheb küll pöördesse, kiirendada ka saab aga madalatel pööretel ei taha sõita, pead ennem tuuri ajama, siis jälle õnnestub. Muidugi ka küünlad+juhtmed võivad seda põhjustada.

Ninja
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Ainus filter on kraani küljes,mis läheb paagi sisse ja seegi mitu korda puhastatud koos paagiga.

See võib olla vähese bensu pealesaamise viga. Kusjuures mingid pisikesed filtripoisid võivad veel karpadeski olla. Vist xj900 oli miskine imepeen sõel igas karpas bensutoru otsas, kusjuures manuaalides neid sõelu märgitud polnud. Nii et igaks juhuks on ehk mõtet karpasid lähemalt uurida.

Ma alustaks küll kõigepealt uuest õhufiltrist ja uutest küünaldest, siis vaataks edasi.


Teema algataja
ints23

Lugemata postitus Postitas ints23 »

Sedagi proovitud küünlad ja õhu filter vahetatud,Süüde ok


Teema algataja
mart211

Lugemata postitus Postitas mart211 »

oota paremat ilma, vala bensiini juurde, ja proovi siis:D

Kasutaja avatar

taimo_80
Postitusi: 143
Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
Tsikkel: Honda TL1000R
Asukoht: tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas taimo_80 »

lõhnab tõesti bensu mitte pealesaamise järgi, tõmbab ujukikambri tühjaks ja kööga. Tuttaval oli asi selles, et paagis oli vähe bensiini ja tuli sama sündroom.


Teema algataja
ints23

Lugemata postitus Postitas ints23 »

Täis paagiga sama jama.Arvan ise, et karpa aga mis täpselt teha ei tea

Kasutaja avatar

tttrrr
Postitusi: 69
Liitunud: 19 Apr 2006, 13:15
Tsikkel: cbr1000f, 300exc
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas tttrrr »

Kas jama ei või peituta siiski kraanis ja sinna kogunevast/sadestuvast tökatist?

Kasutaja avatar

kki
Postitusi: 225
Liitunud: 14 Veebr 2008, 20:56
Tsikkel: Honda CBR 600FY, 2000.a.
Asukoht: Tallinn - Kadrina

Lugemata postitus Postitas kki »

Mul oli ükskord lada (21063) siuke jama, et alustad sõitu, siis mõne aja tagant kaob jõud täiesti ära ja jääb seisma, vajuta gaasi ja sõida mis käiguga tahad. Siis uuesti käima ning sama asi uuesti..

No siis läks masin remonti tagasi ja tuli välja, et hiljutise remondi ajal oli karpa katteks vanad trussikud peale pandud et sodi sisse ei läheks kui filtrit peal ei olnud (vist karpat ka ei olnud ja oli otse selle ava katteks, loogilisem oleks) ja küllap vändates oli trussikud sisse imenud :D

suurt abi vist sellest postitusest ei ole, aga huumoriks kõlbab küll.. aga mine sa tea, äkki on ka abiks :D


joel
Postitusi: 1824
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 117 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

Sellise ilmaga nagu praegu, võib karpa lihtsalt jäässe ka minna.

Joel

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Ma arvan, et Joelil on õigus - karpa jahtub maha, kuna seal liigub õhk ikka päris ägedalt. Sama jama oli kunagi Moskvitšidega külma ilmaga. Siis aitas ainult nahkpõlle iluvõre ette panemine. Muidu oli nii, et hakkasid sõitma, said hoo sisse ja mingi aja pärast hakkas maha surema, nagu ei oleks bena. Paigal soojenes karpa jälle üles ja käis nagu muiste. See ta on.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

joel kirjutas:

Sellise ilmaga nagu praegu, võib karpa lihtsalt jäässe ka minna.

Tõsi ta on, niiske ilmaga võib sellist tempu teha juba +3 +4 kraadi juures. Vene zigullil keerati selle vältimiseks õhuvõtt väljalaske kollektori peale.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

qwerin
Postitusi: 180
Liitunud: 09 Juun 2005, 12:34
Tsikkel: 1190
Asukoht: Tallinn/Rapla/Vigala
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas qwerin »

Ainus filter on kraani küljes,mis läheb paagi sisse ja seegi mitu korda puhastatud koos paagiga.Päris jaheda mootoriga pole proovinud

Ainult puhastamisest ei pruugi abi olla, vaheta ikka ära. Ja soovitavalt ära topi igatsugu suvalisi asemele, vaid ikka õigeid.
On olnud juhtumeid, et tahetakse head ja pannakse vahele neid autode kütuseviltreid (need väikesed, läbipaistvad) ja just peale seda ei liigu mitte üks gramm.

Vaheta see ära, lase kontrollida karpasid (kas sünkroonis jne), peale seda oota natuke sõidusõbralikemaid ilmu ja proovi siis.

Praeguste ilmadega ei tundu just väga tervemõistuslik minna bikega 190 km/h sõitma.

FZR 600-> FZS 1000 Fazer-> TT 600R-> ZX600F-> DL1000-> 1190S

Kasutaja avatar

Laur
Postitusi: 377
Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
Tsikkel: VTX1800R
Asukoht: Muhv nõudmiseni
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Laur »

ints23 kirjutas:

Ainus filter on kraani küljes,mis läheb paagi sisse ja seegi mitu korda puhastatud koos paagiga.Päris jaheda mootoriga pole proovinud

Bensu pumba juures peaks ka filter ikka olema, paagis olevast sõelast vähe.
Sinu probleemi see filtri tagasi panemine küll ei paranda, aga hoiab ehk tulevasi ära. :wink:

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”