zx6r tõmbab hinge kinni
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
zx6r tõmbab hinge kinni
kawa zx6r tõmbab 130 hinge kinni ,kiirendamisel nagu kõik ok.vana omanik kostis et karpa must aga puhastasin ära aga ikka ei midagi,teeninduses ei saadud ka korda .oskab keegi midagi soowitada
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: zx6r tõmbab hinge kinni
ints23 kirjutas:.oskab keegi midagi soowitada
Oskan- kasuta suurt- ja väikest algustähte ja kirjavahemärke!
Et siis ruttu-ruttu, ennem kui keegi näod täis sõimab, mis aasta ratas on?
Mis tähendab 130 tõmbab hinge kinni? Kas mingitelt pööretelt alates tõmbab hinge kinni?
Krt ma polnud piisavalt kiire
-
Teema algataja
zx6r tõmbab hinge kinni
Aasta 98 ,pöörete pealt on nagu korras .kui kõik käigud peeneks lasta läheb 190.ja siis vajub 130 peale.Selline tunne nagu kütte otsas ja 6 käiguga rohkem ei lähe
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
ints23 kirjutas:...Kellegil veel selline juhtum olnud.
On on. Kuid vastavalt hobile oluliselt lahjemate pillidega. Kuid füüsikaseadused on kõigile samad.
Veelkord: mina veebruarikuus ei püüaks puhtalt suvesõidu ratast maksimalt lippama häälestada. Kui näpud nii sügelevad, siis poleeri plastikut, otsi- ja kõrvalda pisivigu.
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
No siis teibi kuhugi kättesaadavasse kohta käivituseetri pudel, pihustist vea õhuvõttu voolik. Kui tunned et jõudu vähe on, siis hoia ca 5 sekundit nuppu all, peaks paremaks minema.
PS. vooliku võib pihustist ka ülemiste hingamisteedeni vedada.
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Ainus filter on kraani küljes,mis läheb paagi sisse ja seegi mitu korda puhastatud koos paagiga.
See võib olla vähese bensu pealesaamise viga. Kusjuures mingid pisikesed filtripoisid võivad veel karpadeski olla. Vist xj900 oli miskine imepeen sõel igas karpas bensutoru otsas, kusjuures manuaalides neid sõelu märgitud polnud. Nii et igaks juhuks on ehk mõtet karpasid lähemalt uurida.
Ma alustaks küll kõigepealt uuest õhufiltrist ja uutest küünaldest, siis vaataks edasi.
-
- Postitusi: 225
- Liitunud: 14 Veebr 2008, 20:56
- Tsikkel: Honda CBR 600FY, 2000.a.
- Asukoht: Tallinn - Kadrina
Mul oli ükskord lada (21063) siuke jama, et alustad sõitu, siis mõne aja tagant kaob jõud täiesti ära ja jääb seisma, vajuta gaasi ja sõida mis käiguga tahad. Siis uuesti käima ning sama asi uuesti..
No siis läks masin remonti tagasi ja tuli välja, et hiljutise remondi ajal oli karpa katteks vanad trussikud peale pandud et sodi sisse ei läheks kui filtrit peal ei olnud (vist karpat ka ei olnud ja oli otse selle ava katteks, loogilisem oleks) ja küllap vändates oli trussikud sisse imenud
suurt abi vist sellest postitusest ei ole, aga huumoriks kõlbab küll.. aga mine sa tea, äkki on ka abiks
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Ma arvan, et Joelil on õigus - karpa jahtub maha, kuna seal liigub õhk ikka päris ägedalt. Sama jama oli kunagi Moskvitšidega külma ilmaga. Siis aitas ainult nahkpõlle iluvõre ette panemine. Muidu oli nii, et hakkasid sõitma, said hoo sisse ja mingi aja pärast hakkas maha surema, nagu ei oleks bena. Paigal soojenes karpa jälle üles ja käis nagu muiste. See ta on.
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 09 Juun 2005, 12:34
- Tsikkel: 1190
- Asukoht: Tallinn/Rapla/Vigala
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Ainus filter on kraani küljes,mis läheb paagi sisse ja seegi mitu korda puhastatud koos paagiga.Päris jaheda mootoriga pole proovinud
Ainult puhastamisest ei pruugi abi olla, vaheta ikka ära. Ja soovitavalt ära topi igatsugu suvalisi asemele, vaid ikka õigeid.
On olnud juhtumeid, et tahetakse head ja pannakse vahele neid autode kütuseviltreid (need väikesed, läbipaistvad) ja just peale seda ei liigu mitte üks gramm.
Vaheta see ära, lase kontrollida karpasid (kas sünkroonis jne), peale seda oota natuke sõidusõbralikemaid ilmu ja proovi siis.
Praeguste ilmadega ei tundu just väga tervemõistuslik minna bikega 190 km/h sõitma.
FZR 600-> FZS 1000 Fazer-> TT 600R-> ZX600F-> DL1000-> 1190S
-
- Postitusi: 377
- Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
- Tsikkel: VTX1800R
- Asukoht: Muhv nõudmiseni
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
ints23 kirjutas:Ainus filter on kraani küljes,mis läheb paagi sisse ja seegi mitu korda puhastatud koos paagiga.Päris jaheda mootoriga pole proovinud
Bensu pumba juures peaks ka filter ikka olema, paagis olevast sõelast vähe.
Sinu probleemi see filtri tagasi panemine küll ei paranda, aga hoiab ehk tulevasi ära.
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.