Otsin TouringEndurot
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 274
- Liitunud: 11 Apr 2006, 16:16
- Tsikkel: used to be Blackbird
- Asukoht: Pääsküla
Otsin TouringEndurot
Tere kõik see pere
Kevadel plaan osta mingisugune touring enduro alla 50k ja kuskil 2000 aasta kanti. Ise olen proovinud Honda Transalpi ja BMW F 650GS Funduro korra ja mõlemi jaoks jätkus kiidusõnu.
Nüüd tahaks teada ka natuke telgitaguseid seoses vastupidavuse ja kuludega. Kui valida BMW, Honda, Kawasaki jm. vahel.
Tervet raha ei saa korraga välja käia, seega peab mingisuguse liisingu peale võtma. KKuna tuttavatel on see motodepoo liising, millega kasko kulu jääb ära, siis olen selle peale mõelnud.
Igasugused mõtted on teretulnud antud teemal
Ette tänades
Martin

-
Teema algataja - Postitusi: 274
- Liitunud: 11 Apr 2006, 16:16
- Tsikkel: used to be Blackbird
- Asukoht: Pääsküla
Pole seda raha nii kergelt juurde panna, sest on vaja varustus ka veel osta ja ühe dnepri tahaks veel sõidukorda suveks saada ja siis veel vaja lubade raha ka välja käia, nii et see suvi peab veel nii kallist asjast loobuma

-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Raigo kirjutas:Kui võimalik, pane raha juurde ja saad sellise ratta.
Ratta margi ja mudeli mõttes õige pakkumine, kuid konkreetne isend vale.
Aga tegelikult peaks vist rääkima sellest, et kumb selles liitsõnas olulisem on - kas matk või enduuro.
Esimese puhul peaks olema kahesilindriline ja parema ilmastikukaitsega ratas (pikemaid maid mugavam läbida), teise puhul on esmane ilmselt kaal ja sooritusvõime väljaspool kõvakattega teid.
Esimeses kategoorias võiks edetabel olla midagi sellist:
Suzuki V-Strom 650
Yamaha TDM
Honda Transalp
Honda Varadero
jt.
(BMW jääb hinna tõttu konkurentsist välja)
teises kategoorias igasugu ühepütalised mülkaloomad, mida edetabelisse ei oska panna, kuid meenuvad sellised aparaadid:
Aprilia Pegaso Trail
Kawasaki KLR650
KTM640
Suzuki DR
Yamaha XT660
Üks hea koht võrdleva informatsiooni hankimiseks on http://www.advrider.com/forums/
Kui esialgses postituses mainisid BMW-d ja Transalpi siis mina kui Transalpi(küll "vana" mudeli) omanik soovitaks Transalpi. Olen natukene proovinud F650-ga....ja no ma ei tea,maitse asi vist aga see vibra ei istunud eriti. Eelistaks V2.....ja maanteel V2 minuarust kõvasti parem kui ühe pütane F650. Kuid nagu Raigo mainis jääb ka AfricaTwin. Oleks raha olnud,oleks Alpi asemel isegi Twini võtnud:)
Minuarust Alp ja Twin on sellised ratad millega võimalik ka metsas käia edukalt(mitte päris mülkas loomulikult) kuid saavad ka maanteel täitsa hästi hakkama.Ja Honda V2 on suhteliselt pommi kindel.
AGA kui maanteed rohkemal määral,et tõesti MATKAenduro siis tasuks võibolla kiigata saksa poole BMW R1100GS-e.....hästi otsida saab 50-60K kätte isegi:)
Edu otsingutel!
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
Eestis millegipärast enam RD07 Africa Twini üldse ei kuulutata... ostjaid oleks kindlasti, pakkumisi lihtsalt pole.
Nende hinnad on auto24`s olnud vahemikus 40-60k, sõltuvalt aastat, varustusest ja korrasolekust. RD04 saab odavamalt.
Mõni Saksamaal käija võiks ju tuua, seal on palju korralikke pakkumisi.
K.
mella kirjutas:tafka, ma loodan sind järgmise männiku kestvuskrossi stardis näha Alpiga
või mida sa selle "metsas saab käia edukalt (mitte mülkas)" all mõtlesid. Mülkaid seal pole, seega võiks ju esikümnesse sattuda :p
No ta mõtles ikka seda, et suudab sealt või kust iganes selle rattaga läbi sõita. Sinu esikohta tal polnud kavaski ohustada.
K.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
no aga sul on valik. kas kogud raha 2, 3, 4 või 5 aastat ja ostad tsikli, või ostad tsikli kohe. see on täiesti normaalne. oleks raha kohe välja osta, siis poleks mingit küsimustki. aga kellel tavaliselt on 50 - 200 tuhhi kohe tagataskust võtta?
normaalne ei ole, et pead veel suht suurt intressi maksma. õnneks asi liigub vaikselt paremuse poole.
noh ärge öelge miskit et Transalp metsavahel ätta jääks. Mul üks sõitis üle poole aasta Transalpiga ka Männiku karjääris kuniks lõpuks mõistus pähe tuli ja exc ostis.
Ise pidasin Transalpi seljas nädalakese vastu täielikku offroadi Sahara liivas ja Atlase mägijõgedes mürades. Kuigi seda enam teist korda tegema ei kipu, siis reaalne kogemus kinnitab et Transalpiga on metsavahelt, kivihunnikutest ja ka liivast võimalik läbi sõita küll. Maanteel on ka päris hea vuristada, aga ega ta päris maanteeriist ka ei ole. Iseasi kas seda tegevust võiks "täielikuks sõidurõõmuks pidada" mille järele enamik motomurjaid ikka lähevad.
Aga esimese ratta peadki vale ostma - muidu ei saa aru mis on õige
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
tnacc kirjutas:bikeworldis 2007 aasta transalp praegu 99 kilo. plaanis omalegi soetada.
saab ikka uue asja mõistliku hinna eest. siiamaani olen kasutatud saanidega läbi ajanud, aga kurat, korra elus võib ju midagi endale lubada.
Tehnikamaailm testis suvel selle sihtrühma rattaid. Transalp oli neist kõige suurema küttekuluga ja üsna uimane. 2008a transalp on uue mootoriga, lõpuks ometi pritsega.
-
Teema algataja - Postitusi: 274
- Liitunud: 11 Apr 2006, 16:16
- Tsikkel: used to be Blackbird
- Asukoht: Pääsküla
Tänan kõigile info eest!
Kuna olen algaja nii võimaste asjade peal, siis ei taha kohe esimese korraga midagi liiga kallist osta. Kuskile 40k kanti peaks jääma. Vaadates hindasid, siis
BMW F 650GS Funduro Sobiks alguseks ideaalselt, samas
Kawasaki KLE 500 oleks ka väga normaalne, siis tuleb muidugi
Honda XLV 600 Transalp, mis välimuselt on väga ilus ja siis on veel
Yamaha TDM 850
Midagi niisugust olen ma mõelnud. Kas keegi oskab midagi vastupidavuse kohta öelda?

mella kirjutas:tafka, ma loodan sind järgmise männiku kestvuskrossi stardis näha Alpiga
või mida sa selle "metsas saab käia edukalt (mitte mülkas)" all mõtlesid. Mülkaid seal pole, seega võiks ju esikümnesse sattuda :p
Njah starti võiks ju tulla aga kas ühe ringigi seal ära teeks see ise asi Olen korra käinud Saku krossirajal ja ka kestvuskrossi rajal(rehvideks olid Anakeed).....enam ei lähe(võibolla):D
Eks vist sõnastasin jah natukene valesti öisel tunnil....Männikule krossirajale võib muidugi ronida kui midagi asjalikumat rehvi alla panna aga vedrustus ei ole just hea sellele "maastikule" ja eks seal liivas ole ta liiga raske ka. Aga Männiku sõjaväe baaside osa,Soodla veehoidla ja Tapa keskpolügoni sellised "kõvema" liivaga teed on peaaegu nagu loodud Alpile. Kus vähegi kõvem/kandev pind on seal saab Alpiga liikuda. Jah ise olen Soodla/Tapa kandis lolli peaga üksinda roninud kohtadesse kust pärast ennast üle tunni aja välja kaevasin,kuid edukalt läbinud ka neid mudaseid lõike mis peale vihma olid eriti mudaseks muutunud. Usun,et kui Sulle,Mella, anda Alp ja natukene asjalikum rehv all siis sõidaksid vist tõesti kestvuskrossil esi kümnesse:D Aga siiski jah Alp mõeldud kõvemale/kandvale pinnasele!
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
marti252 kirjutas:Tänan kõigile info eest!
Kuna olen algaja nii võimaste asjade peal, siis ei taha kohe esimese korraga midagi liiga kallist osta. Kuskile 40k kanti peaks jääma. Vaadates hindasid, siis
BMW F 650GS Funduro Sobiks alguseks ideaalselt, samas
Kui Sinu touring tähendab "üksinda ja ilma liigsete kottideta" siis valik on hea, kannatab pikalt trassi, kruusateel hea ja maastikul ka hätta ei jää. Tõsisemaks ehk kahekesi ja kottidega reisimiseks nõrk.
marti252 kirjutas:Kawasaki KLE 500 oleks ka väga normaalne, siis tuleb muidugi
...krt, maitea... kas on mulle lihtsalt maamuna viletsaimad eksemplarid ette sattunud või milles asi, aga uimasemaid üleviiesajaseid endurosid kui proovitud kolm KLE-d ei ole minu istumise all olnud. Võrreldes KLR-iga nagu öö ja päev.
marti252 kirjutas:Honda XLV 600 Transalp, mis välimuselt on väga ilus
Honda oma tuntud headuses pluss mõnus V2. AfricaTwinnist nõrgem, aga väga broo asi. Täislasti jaoks naatukene lahja, aga kindlasti mõnusam trassi sõita kui eelneva kahega kruusal kärab küll. Maastikul sõidab oskaja mees kah, aga raske on.
marti252 kirjutas:ja siis on veel Yamaha TDM 850
Kui Sa mõtled "touringenduro" all sõna TOURING, siis see on Sinu pill. Paremaid masinaid matkamiseks on vähe, pealeselle on TDM pisikese kiiksuga väga omapärane ratas ja kõik omanikud kisuvad peale esimest proovi antud margi suurteks fännideks. Samuti üks minu vaieldamatutest lemmikutest, pealeselle on top3 tsiklihäältes kindlasti Vinci summutitega TDM. Maastikule muidugi suurt asja ei ole, enduroks liigitamine on pigem sümboolne, aga kruusal hea. Sama masina maastikukõlbulikum versioon on XTZ 750, aga siis peab maastikulsõiduks Sul endal palju jõudu olema... Vastupidavuselt samuti kõigist eelnevaist üle, mootoril on nii palju jõu ülejääki, et ta ei jõua ressurssi ära kulutada, 200 000 km remondita pole mingi haruldus...

http://www.infrastruct.ee/freewind1.jpg
http://www.infrastruct.ee/freewind2.jpg
Äkki taoline pisem? Suzuki Freewind 650ccm 37kw, 43k ja vii minema.
Klagt nicht, Kämpft.
tihas kirjutas:http://www.infrastruct.ee/freewind1.jpg
http://www.infrastruct.ee/freewind2.jpgÄkki taoline pisem? Suzuki Freewind 650ccm 37kw, 43k ja vii minema.
kas see Freewind on eelnevatest pisem?
-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
minenohh kirjutas:kas see Freewind on eelnevatest pisem?
Jääb 650-se BMW-ga samasse klassi ja talle kehtib ka sama jutt. Kui nende kahe vahel tahad valida, siis oma silm ja tagumik on kuningas.

-
- Postitusi: 2405
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
CB500 kirjutas:Khm.. no imho kui TDM on enduro, siis minul on ka matkaratas!
TDM on "linnaenduro", samamoodi nagu on meil "linnamaasturid" jms . Ja nagu motomatkajad on korduvalt öelnud, võib iga ratas olla edukas matkaratas - kõik sõltub istme ja lenksu vahelisest tihendist
.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.