1000ccm tsiklit selle hinnaga
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
1000ccm tsiklit selle hinnaga
pole vist ühelgi tootjal ettenäidata 1000ccm tsiklit sellise hinnaga,
http://kampaania.okia.ee/veho/
millest nad selle auto teinud on?
Masstoodang, Lean Manufacturing, odavate tootmiskuludega maal püsti pandud tehas ja tulemus ongi selline. Kopsakas kasum mahub ka veel vahele.
Väikeautod on minev kaup, ega sellist tänavapilti nagu Baltikumis vist vanas euroopas ja mujalgi väga tihti ei näe? Pean silmas, et valdavalt keskklassi ja suuremad autod.
Re
Kui hakkad asja tegelikult ostma, siis tuleb sinna tõenäoliselt vidinaid juurde lapata ja hind sellevõrra ka kasvab. Need kampaania pakkumised tunduvad kord juba sellised olevat. Aga palju selle 4-kohalise tabureti eest ikka peaks maksma? Alati on võimalus bike C1-e vastu välja vahetada...
Re: Re
Bladyhell kirjutas:Kui hakkad asja tegelikult ostma, siis tuleb sinna tõenäoliselt vidinaid juurde lapata ja hind sellevõrra ka kasvab. Need kampaania pakkumised tunduvad kord juba sellised olevat. Aga palju selle 4-kohalise tabureti eest ikka peaks maksma? Alati on võimalus bike C1-e vastu välja vahetada...
Õigus. Pigem ostaks kümneaastavanuse sakslase enamus lisadega ja vahetaks mõned kuluosad ning nägu kindlasti rohkem naerul kui sellise pocketautoga sõites.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: 1000ccm tsiklit selle hinnaga
speedvana kirjutas:pole vist ühelgi tootjal ettenäidata 1000ccm tsiklit sellise hinnaga,
http://kampaania.okia.ee/veho/
millest nad selle auto teinud on?
Sama hinnaga oli mõni aeg tagasi oluliselt asjalikumaid aparaate nimega Kia Picanto müügis.
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Arvan, et see hind ei sisalda registreerimist, ülevaatust jne. Samuti nagu ka mainiti, ei ole ka alarmi mis tähendab, et liisingusse seda juba ei saa.
KUi see kõik juurde panna, siis läheb hind ikka mingi 10% kallimaks ilmselt.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: 1000ccm tsiklit selle hinnaga
ulmo kirjutas:Sama hinnaga oli mõni aeg tagasi oluliselt asjalikumaid aparaate nimega Kia Picanto müügis.
Ja see on asjalikum millisest aspektist?
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: 1000ccm tsiklit selle hinnaga
Primo kirjutas:ulmo kirjutas:Sama hinnaga oli mõni aeg tagasi oluliselt asjalikumaid aparaate nimega Kia Picanto müügis.
Ja see on asjalikum millisest aspektist?
Rohkem autot. Suurem ja mugavam.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Selle raha eest on reaalne saada ka järgmise suurusklassi auto ja letist ostes, mitte neljakuulise ettemaksuga. Mu enda igapäevane prügikast maksis 2 aastat tagasi 98k ja on euroopa toodang.
Samas ei saa 1L autot ja 1L mootorratast võrrelda - 1L mootorratas on automaailmasse ülekatuna tõenäoliselt 2-2,8L.
Aga tõenäoliselt on ka 1L mootorrattaid, mille hinnaklass 60-70k kandis turul olema õige peagi. Hind on kinni ju ainult väikestes tootmismahtudes. Neid, mida toodetakse miljonites eksemplarides on momendil neid ostva turu nõudlust arvestades põhiliselt 125-150cc. Küll varsti ka pisikestre kollaste näppude maailmavallutus suurekubatuuriliste juures tuleb ja/või mõni tuntud tootja omale mingi odavkaubamärgi juurde teeb, mille all turgu solkima hakkab. Alguses kindlasti kõik kirtsutavad nina ja loobivad kividega, nagu 10a tagasi oli veel Korea autodega... aga tõenäoliselt on 10-15 aasta pärast 50% autoturust ja 70% mootorrattaturust India, Korea ja Hiina tootjate käes. Eks tootmismahtudelt ole vist ka juba praegu hiina ja India suurimad mootorrattategijad, me lihtsalt ei tea sellest midagi.
-
Teema algataja - Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
oldmoped kirjutas:Selle raha eest on reaalne saada ka järgmise suurusklassi auto ja letist ostes, mitte neljakuulise ettemaksuga. Mu enda igapäevane prügikast maksis 2 aastat tagasi 98k ja on euroopa toodang.
Samas ei saa 1L autot ja 1L mootorratast võrrelda - 1L mootorratas on automaailmasse ülekatuna tõenäoliselt 2-2,8L.
Aga tõenäoliselt on ka 1L mootorrattaid, mille hinnaklass 60-70k kandis turul olema õige peagi. Hind on kinni ju ainult väikestes tootmismahtudes. Neid, mida toodetakse miljonites eksemplarides on momendil neid ostva turu nõudlust arvestades põhiliselt 125-150cc. Küll varsti ka pisikestre kollaste näppude maailmavallutus suurekubatuuriliste juures tuleb ja/või mõni tuntud tootja omale mingi odavkaubamärgi juurde teeb, mille all turgu solkima hakkab. Alguses kindlasti kõik kirtsutavad nina ja loobivad kividega, nagu 10a tagasi oli veel Korea autodega... aga tõenäoliselt on 10-15 aasta pärast 50% autoturust ja 70% mootorrattaturust India, Korea ja Hiina tootjate käes. Eks tootmismahtudelt ole vist ka juba praegu hiina ja India suurimad mootorrattategijad, me lihtsalt ei tea sellest midagi.
tahtsin öelda, et auto ja tsikel on põhiosas metallist, mis on maailmas müügis turuhinnaga, pole ju võimalik, et tsiklil on seda põhiainet oluliselt rohkem, kui üldse
-
Teema algataja - Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
Suzumen kirjutas:speedvana kirjutas:tahtsin öelda, et auto ja tsikel on põhiosas metallist, mis on maailmas müügis turuhinnaga, pole ju võimalik, et tsiklil on seda põhiainet oluliselt rohkem, kui üldse
![]()
![]()
midaaaa?
1 gramm kulda maksab 160EEK. Ehtena tehasetööna jääb vahemikku 300-400EEK gramm. Mingite maailmatasemel tipptegijate tehtud autoritööna võib küündida ehte kulla grammi hinnaks ka 10k. Ära võrdle baigi tootmiseks kasutatavaid tehnoloogiaid - materjale ja sellise auto tootmise juures kasutatavat. See pole võrreldav.
selle loogika järgi, võib ka paberile, suure väärtuse anda- isegi hindamatu!
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
speedvana kirjutas:Suzumen kirjutas:speedvana kirjutas:tahtsin öelda, et auto ja tsikel on põhiosas metallist, mis on maailmas müügis turuhinnaga, pole ju võimalik, et tsiklil on seda põhiainet oluliselt rohkem, kui üldse
![]()
![]()
midaaaa?
1 gramm kulda maksab 160EEK. Ehtena tehasetööna jääb vahemikku 300-400EEK gramm. Mingite maailmatasemel tipptegijate tehtud autoritööna võib küündida ehte kulla grammi hinnaks ka 10k. Ära võrdle baigi tootmiseks kasutatavaid tehnoloogiaid - materjale ja sellise auto tootmise juures kasutatavat. See pole võrreldav.selle loogika järgi, võib ka paberile, suure väärtuse anda- isegi hindamatu!
Aga paberile ongi nimelt RAHA näol antud väärtus ju?
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
-
- Postitusi: 152
- Liitunud: 21 Jaan 2006, 09:53
- Tsikkel: -
speedvana kirjutas:tahtsin öelda, et auto ja tsikel on põhiosas metallist, mis on maailmas müügis turuhinnaga, pole ju võimalik, et tsiklil on seda põhiainet oluliselt rohkem, kui üldse
Müüakse mitte toorainet vaid lisaväärtust!
Autost ja mootorrattast leiad erinevate struktuurimuutustega terast, vase- ja alumiiniumisulameid. Kusjuures on maavaradest metallide osas planeedil maa saadaval kõige rohkem AL (7,5%), seejärel Mg (4,5%), ja alles seejärel Fe ( 2,5% ) , siis Ti (0,62%) ja kõik ülejäänud mõeldavad metallid kokku 0,2%. Kasututatakse aga tööstuses kõige rohkem Fe (80%) seejärel koguse järgi järjestatuna Al, Cu ja siis kõik muud.
Maksab aga valmistoote juures eelkõige see, et mida ja milliste meetoditega on neist metallidest tehtud. Suur vahe on ju ka selles, kas teha mingit detaili 100 000 tk või 100 mln tk. Kui mingi stants mis maksab näiteks 200 000.- krooni, lööb oma kasutusajal vaid 100 seibi saab seibi hinnalisaks selle operatsiooni tõttu 2000.- krooni , kui sama riist ( arvestamata ekspluatatsioonikulusid ja kuluosi) lööb 1 mln seibi, saab ühe seibi hinnalisaks 20 senti. Ilmselt pole mõtet seadet soetada kui pole vaja üle 10 mln seibi teha. jne je jne Selle kandva idee saad nüüd transpordivahendite sfääri üle tõsta.
Tootmisteaduste algõpe
PS. Raha (kasumit) peab ju ka veel lisaks kuludele teenima.
-
Teema algataja - Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
ok. massi ja materjali võrdlus ei sobinud, paneme kõrvale hinna võrdluse= Jawa 650 Dakar 99 500.-
aga,et mu võrdlused imelikud ei tunduks, siis põhjused selle citika madalas hinnas on hoopis, prantsuse- aafrika sidemetes kuhu vahele ulatuvad ka meie meeste käed, samal põhjusel on nüüd järelturul hulgaliselt pisikesi peugottisi
speedvana kirjutas:ok. massi ja materjali võrdlus ei sobinud, paneme kõrvale hinna võrdluse= Jawa 650 Dakar 99 500.-
Siin on võtmesõnaks tootmismaht ja sellest tulenevalt tehnoloogia ( sh. käsitöö maht suhtarvuna kogu tehnoloogilises protsessis ) ning muidugi ka tootmiskorraldus (sh allhanketööstuste osav linkimine)
Toomisgurudele võiks huvitavam võrdlus olla pigem Jawa 650 Dakar vs BMW 650GS või-mis-ta-nüüd-oligi.
Ma ei oska siin võrrelda, kas BMW kasutab kallimaid komponente, täpsemaid tolerantsiklasse jms. Aga ma eldan, et BMW tootmismaht võiks olla suurem kui Jawa'l ja seega ei saa välistada, et omahind võib olla väiksem kui Jawal. Aga seda ei saa ka kindla veendumusega väita, sest ma ei oska võrrelda neid kahte toodet.
speedvana kirjutas:ok. massi ja materjali võrdlus ei sobinud, paneme kõrvale hinna võrdluse= Jawa 650 Dakar 99 500.- ...
ratas on 90% juhtudest hobisõiduk ja hobiasjadel on hobiasjade hinnad. osalt on need hinnad põhjendatud, aga ilmselt on ka põhjendamatud hinnalisa (nt h-d rattad;).
C1 on vägagi tarbesõiduk ja motomaailmast oleks selle vaste nt yamaha ybr125 või mõni roller (need ca 10% ratturitest, kes kasutavad sõidukit ainsa transpordivahendina kasutavad enamasti taoliseid odavaid sõidukeid).
PS. seda siis meie põhjamaistes tingimustes.
ilmselt seal kus 2 rattaliste osakaal arvestatava transpordivahendina on suurem on võibolla hinnad ka veits teised.
Jah, täpselt! Muidugi, see, kas asi on hobiasi või mitte ei ole iseenesest veel määraja. Lõpuks taandub kõik ikkagi pakkumise-nõudluse tasandile. Hobiasi on iseenesest kallim kui tarbeese seetõttu, et tema tootmismahud on väiksemad (mistõttu kasutatakse ka vähemefektiivseid tehnoloogiaid ja saadakse suhteliselt kõrgem omahind jne) ja samas see omahinna ja turusituatsioonis kujuneva turuhinna vaheline tase võib olla tiba kõrgem seetõttu, et hobiasi ostetakse hullu järjekindlusega. Näiteks võib tõsine motomees talv läbi suitsuvorsti asemel ainult keeduvorsti ja makarone süüa, et kevadel JUST SEE ratas ära osta Ehk siis mõningatel juhtudel võib hobieseme soetamine piirata või vähemalt optimeerida tarbeesemete soetamist. Aga ulatuslikku sellist mõju vist siiski ei ole
HD näide oli hea näide pehme väärtuse markitingist. Selle hinnaosa kulu on puhtalt imagoloogiale kuluvate vahendite hulk. Ma arvan, et HD puhul arendab imago ennas juba ammu ise, õige pisut peab juurde aitama.
-
- Postitusi: 297
- Liitunud: 17 Okt 2006, 10:59
- Tsikkel: 900 Hornet / 650 Scrambler
- Asukoht: Bern / Tallinn
- Tänatud: 1 kord
No ei tea kas peaks andmagi võrrelda neid mootoreid. 1L automootor, mis ei ole just tehnika viimane sõna ja 1L mootorattamootor on ikka kaks vägagi erinevat asja. rääkimatta siis sellest, et ostes selle C1 saad sa mingi tarbesõiduki mis on kõige madalam ( odavam) võimalus nende autode reas.
1000 cc tsikli puhul on aga asi üsnagi vastupidi - rohkem nagu tegemist tippklassi ja viimseni timmitud mootoritega. Pigem võrdleks ma seda autot just täpselt mõne rolleriga ja siis ei tundugi see auto enam ni odav.
lihtsalt väike mõte!
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
VWman kirjutas:Freaksmart kirjutas:Samuti nagu ka mainiti, ei ole ka alarmi mis tähendab, et liisingusse seda juba ei saa.
Vabalt saab, alla 100K väikeliising ja kaskot ei nõuta , hansas vähemalt on nii
Jah, ja siis maksad kirvest intressi (peaaegu nagu soovilaenul) ning lisa veel kaks korda ARK`s ümberregistreerimist ja lõppkokkuvõttes ei lähe ikkagi nii vähe maksma. Sellisel juhul on intressikulu juba peaaegu 14 000 krooni (60kuud kasutusrenti) suurem kui nö tavaliisingu puhul kui oleks alarm peal.
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
oldmoped kirjutas:Selle raha eest on reaalne saada ka järgmise suurusklassi auto ja letist ostes, mitte neljakuulise ettemaksuga. Mu enda igapäevane prügikast maksis 2 aastat tagasi 98k ja on euroopa toodang.
Samas ei saa 1L autot ja 1L mootorratast võrrelda - 1L mootorratas on automaailmasse ülekatuna tõenäoliselt 2-2,8L.
Aga tõenäoliselt on ka 1L mootorrattaid, mille hinnaklass 60-70k kandis turul olema õige peagi. Hind on kinni ju ainult väikestes tootmismahtudes. Neid, mida toodetakse miljonites eksemplarides on momendil neid ostva turu nõudlust arvestades põhiliselt 125-150cc. Küll varsti ka pisikestre kollaste näppude maailmavallutus suurekubatuuriliste juures tuleb ja/või mõni tuntud tootja omale mingi odavkaubamärgi juurde teeb, mille all turgu solkima hakkab. Alguses kindlasti kõik kirtsutavad nina ja loobivad kividega, nagu 10a tagasi oli veel Korea autodega... aga tõenäoliselt on 10-15 aasta pärast 50% autoturust ja 70% mootorrattaturust India, Korea ja Hiina tootjate käes. Eks tootmismahtudelt ole vist ka juba praegu hiina ja India suurimad mootorrattategijad, me lihtsalt ei tea sellest midagi.
Siin http://www.moto.zr.ru/articles/53951/ arutatakse seda teemat suht põhjalikult tuues paralleele Jaapaniga. Lühikokkuvõte - lähimatel aastatel seda veel ei juhtu.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.