1000ccm tsiklit selle hinnaga

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

1000ccm tsiklit selle hinnaga

Lugemata postitus Postitas speedvana »

pole vist ühelgi tootjal ettenäidata 1000ccm tsiklit sellise hinnaga,

http://kampaania.okia.ee/veho/

millest nad selle auto teinud on?

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Masstoodang, Lean Manufacturing, odavate tootmiskuludega maal püsti pandud tehas ja tulemus ongi selline. Kopsakas kasum mahub ka veel vahele.
Väikeautod on minev kaup, ega sellist tänavapilti nagu Baltikumis vist vanas euroopas ja mujalgi väga tihti ei näe? Pean silmas, et valdavalt keskklassi ja suuremad autod.

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Bladyhell
Postitusi: 1024
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:25
Tsikkel: K1200S

Re

Lugemata postitus Postitas Bladyhell »

Kui hakkad asja tegelikult ostma, siis tuleb sinna tõenäoliselt vidinaid juurde lapata ja hind sellevõrra ka kasvab. Need kampaania pakkumised tunduvad kord juba sellised olevat. Aga palju selle 4-kohalise tabureti eest ikka peaks maksma? Alati on võimalus bike C1-e vastu välja vahetada...

K1200S
Kasutaja avatar

Nongrata
Postitusi: 374
Liitunud: 19 Juul 2005, 10:25
Tsikkel: Kawasaki ZZR1100
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Nongrata »

99k saab ainult tilu lilu, isegi raadiot ja alarmi pole selle hinna sees kondist rääkimata.

Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Re: Re

Lugemata postitus Postitas bash »

Bladyhell kirjutas:

Kui hakkad asja tegelikult ostma, siis tuleb sinna tõenäoliselt vidinaid juurde lapata ja hind sellevõrra ka kasvab. Need kampaania pakkumised tunduvad kord juba sellised olevat. Aga palju selle 4-kohalise tabureti eest ikka peaks maksma? Alati on võimalus bike C1-e vastu välja vahetada...

Õigus. Pigem ostaks kümneaastavanuse sakslase enamus lisadega ja vahetaks mõned kuluosad ning nägu kindlasti rohkem naerul kui sellise pocketautoga sõites.

Just enjoy ... nothing less, nothing more
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ping »

[quote="Nongrata"]99k saab ainult tilu lilu, isegi raadiot ja alarmi pole selle hinna sees kondist rääkimata.[/quote]

Garantii maksab ka +7000eek.

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Kui viimati kontrollisin, oli selle koha puhul tegemist tsiklifoorumiga, mitte lollide prantsuse autode sõimamise avaliku teadetetahvliga.

Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

sang kirjutas:

Kui viimati kontrollisin, oli selle koha puhul tegemist tsiklifoorumiga, mitte lollide prantsuse autode sõimamise avaliku teadetetahvliga.

Biker.ee on nagunii juba võtmas rohkem meelelahutus keskkonna mõõtmeid.

Just enjoy ... nothing less, nothing more
Kasutaja avatar

ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: 1000ccm tsiklit selle hinnaga

Lugemata postitus Postitas ulmo »

speedvana kirjutas:

pole vist ühelgi tootjal ettenäidata 1000ccm tsiklit sellise hinnaga,

http://kampaania.okia.ee/veho/

millest nad selle auto teinud on?

Sama hinnaga oli mõni aeg tagasi oluliselt asjalikumaid aparaate nimega Kia Picanto müügis.

Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

Arvan, et see hind ei sisalda registreerimist, ülevaatust jne. Samuti nagu ka mainiti, ei ole ka alarmi mis tähendab, et liisingusse seda juba ei saa.
KUi see kõik juurde panna, siis läheb hind ikka mingi 10% kallimaks ilmselt.

Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: 1000ccm tsiklit selle hinnaga

Lugemata postitus Postitas Primo »

ulmo kirjutas:

Sama hinnaga oli mõni aeg tagasi oluliselt asjalikumaid aparaate nimega Kia Picanto müügis.

Ja see on asjalikum millisest aspektist? :)

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: 1000ccm tsiklit selle hinnaga

Lugemata postitus Postitas ulmo »

Primo kirjutas:
ulmo kirjutas:

Sama hinnaga oli mõni aeg tagasi oluliselt asjalikumaid aparaate nimega Kia Picanto müügis.

Ja see on asjalikum millisest aspektist? :)

Rohkem autot. Suurem ja mugavam.

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Selle raha eest on reaalne saada ka järgmise suurusklassi auto ja letist ostes, mitte neljakuulise ettemaksuga. Mu enda igapäevane prügikast maksis 2 aastat tagasi 98k ja on euroopa toodang.
Samas ei saa 1L autot ja 1L mootorratast võrrelda - 1L mootorratas on automaailmasse ülekatuna tõenäoliselt 2-2,8L.
Aga tõenäoliselt on ka 1L mootorrattaid, mille hinnaklass 60-70k kandis turul olema õige peagi. Hind on kinni ju ainult väikestes tootmismahtudes. Neid, mida toodetakse miljonites eksemplarides on momendil neid ostva turu nõudlust arvestades põhiliselt 125-150cc. Küll varsti ka pisikestre kollaste näppude maailmavallutus suurekubatuuriliste juures tuleb ja/või mõni tuntud tootja omale mingi odavkaubamärgi juurde teeb, mille all turgu solkima hakkab. Alguses kindlasti kõik kirtsutavad nina ja loobivad kividega, nagu 10a tagasi oli veel Korea autodega... aga tõenäoliselt on 10-15 aasta pärast 50% autoturust ja 70% mootorrattaturust India, Korea ja Hiina tootjate käes. Eks tootmismahtudelt ole vist ka juba praegu hiina ja India suurimad mootorrattategijad, me lihtsalt ei tea sellest midagi.

Kasutaja avatar

Teema algataja
speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas speedvana »

oldmoped kirjutas:

Selle raha eest on reaalne saada ka järgmise suurusklassi auto ja letist ostes, mitte neljakuulise ettemaksuga. Mu enda igapäevane prügikast maksis 2 aastat tagasi 98k ja on euroopa toodang.
Samas ei saa 1L autot ja 1L mootorratast võrrelda - 1L mootorratas on automaailmasse ülekatuna tõenäoliselt 2-2,8L.
Aga tõenäoliselt on ka 1L mootorrattaid, mille hinnaklass 60-70k kandis turul olema õige peagi. Hind on kinni ju ainult väikestes tootmismahtudes. Neid, mida toodetakse miljonites eksemplarides on momendil neid ostva turu nõudlust arvestades põhiliselt 125-150cc. Küll varsti ka pisikestre kollaste näppude maailmavallutus suurekubatuuriliste juures tuleb ja/või mõni tuntud tootja omale mingi odavkaubamärgi juurde teeb, mille all turgu solkima hakkab. Alguses kindlasti kõik kirtsutavad nina ja loobivad kividega, nagu 10a tagasi oli veel Korea autodega... aga tõenäoliselt on 10-15 aasta pärast 50% autoturust ja 70% mootorrattaturust India, Korea ja Hiina tootjate käes. Eks tootmismahtudelt ole vist ka juba praegu hiina ja India suurimad mootorrattategijad, me lihtsalt ei tea sellest midagi.

tahtsin öelda, et auto ja tsikel on põhiosas metallist, mis on maailmas müügis turuhinnaga, pole ju võimalik, et tsiklil on seda põhiainet oluliselt rohkem, kui üldse

Kasutaja avatar

Teema algataja
speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas speedvana »

Suzumen kirjutas:
speedvana kirjutas:

tahtsin öelda, et auto ja tsikel on põhiosas metallist, mis on maailmas müügis turuhinnaga, pole ju võimalik, et tsiklil on seda põhiainet oluliselt rohkem, kui üldse

:shock: :shock: :shock: midaaaa?
1 gramm kulda maksab 160EEK. Ehtena tehasetööna jääb vahemikku 300-400EEK gramm. Mingite maailmatasemel tipptegijate tehtud autoritööna võib küündida ehte kulla grammi hinnaks ka 10k. Ära võrdle baigi tootmiseks kasutatavaid tehnoloogiaid - materjale ja sellise auto tootmise juures kasutatavat. See pole võrreldav.

selle loogika järgi, võib ka paberile, suure väärtuse anda- isegi hindamatu!


triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas triplekix »

speedvana kirjutas:
Suzumen kirjutas:
speedvana kirjutas:

tahtsin öelda, et auto ja tsikel on põhiosas metallist, mis on maailmas müügis turuhinnaga, pole ju võimalik, et tsiklil on seda põhiainet oluliselt rohkem, kui üldse

:shock: :shock: :shock: midaaaa?
1 gramm kulda maksab 160EEK. Ehtena tehasetööna jääb vahemikku 300-400EEK gramm. Mingite maailmatasemel tipptegijate tehtud autoritööna võib küündida ehte kulla grammi hinnaks ka 10k. Ära võrdle baigi tootmiseks kasutatavaid tehnoloogiaid - materjale ja sellise auto tootmise juures kasutatavat. See pole võrreldav.

selle loogika järgi, võib ka paberile, suure väärtuse anda- isegi hindamatu!

Aga paberile ongi nimelt RAHA näol antud väärtus ju?

Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas VWman »

Freaksmart kirjutas:

Samuti nagu ka mainiti, ei ole ka alarmi mis tähendab, et liisingusse seda juba ei saa.

Vabalt saab, alla 100K väikeliising ja kaskot ei nõuta , hansas vähemalt on nii

KÄIN JALA JA JOON VETT
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ping »

Mobla grammi hind oli ka kunagi kõrgem kui kullal.
Esimese pisikese GSM Nokia letihind oli 28 000 eek (või isegi rohkem). Tartus veel GSMi polnud.


KrossiHimuline
Postitusi: 152
Liitunud: 21 Jaan 2006, 09:53
Tsikkel: -

Lugemata postitus Postitas KrossiHimuline »

Sellega tuleb vist 80% mootori tööressurssi kasutada :mrgreen: Seega ega nad väga vastupidavad ka ei ole.

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

speedvana kirjutas:

tahtsin öelda, et auto ja tsikel on põhiosas metallist, mis on maailmas müügis turuhinnaga, pole ju võimalik, et tsiklil on seda põhiainet oluliselt rohkem, kui üldse

Müüakse mitte toorainet vaid lisaväärtust! :)
Autost ja mootorrattast leiad erinevate struktuurimuutustega terast, vase- ja alumiiniumisulameid. Kusjuures on maavaradest metallide osas planeedil maa saadaval kõige rohkem AL (7,5%), seejärel Mg (4,5%), ja alles seejärel Fe ( 2,5% ) , siis Ti (0,62%) ja kõik ülejäänud mõeldavad metallid kokku 0,2%. Kasututatakse aga tööstuses kõige rohkem Fe (80%) seejärel koguse järgi järjestatuna Al, Cu ja siis kõik muud.
Maksab aga valmistoote juures eelkõige see, et mida ja milliste meetoditega on neist metallidest tehtud. Suur vahe on ju ka selles, kas teha mingit detaili 100 000 tk või 100 mln tk. Kui mingi stants mis maksab näiteks 200 000.- krooni, lööb oma kasutusajal vaid 100 seibi saab seibi hinnalisaks selle operatsiooni tõttu 2000.- krooni :lol: , kui sama riist ( arvestamata ekspluatatsioonikulusid ja kuluosi) lööb 1 mln seibi, saab ühe seibi hinnalisaks 20 senti. Ilmselt pole mõtet seadet soetada kui pole vaja üle 10 mln seibi teha. jne je jne Selle kandva idee saad nüüd transpordivahendite sfääri üle tõsta.
Tootmisteaduste algõpe :twisted:
PS. Raha (kasumit) peab ju ka veel lisaks kuludele teenima.

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Teema algataja
speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas speedvana »

ok. massi ja materjali võrdlus ei sobinud, paneme kõrvale hinna võrdluse= Jawa 650 Dakar 99 500.-

aga,et mu võrdlused imelikud ei tunduks, siis põhjused selle citika madalas hinnas on hoopis, prantsuse- aafrika sidemetes kuhu vahele ulatuvad ka meie meeste käed, samal põhjusel on nüüd järelturul hulgaliselt pisikesi peugottisi

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

speedvana kirjutas:

ok. massi ja materjali võrdlus ei sobinud, paneme kõrvale hinna võrdluse= Jawa 650 Dakar 99 500.-

Siin on võtmesõnaks tootmismaht ja sellest tulenevalt tehnoloogia ( sh. käsitöö maht suhtarvuna kogu tehnoloogilises protsessis ) ning muidugi ka tootmiskorraldus (sh allhanketööstuste osav linkimine)
Toomisgurudele võiks huvitavam võrdlus olla pigem Jawa 650 Dakar vs BMW 650GS või-mis-ta-nüüd-oligi.
Ma ei oska siin võrrelda, kas BMW kasutab kallimaid komponente, täpsemaid tolerantsiklasse jms. Aga ma eldan, et BMW tootmismaht võiks olla suurem kui Jawa'l ja seega ei saa välistada, et omahind võib olla väiksem kui Jawal. Aga seda ei saa ka kindla veendumusega väita, sest ma ei oska võrrelda neid kahte toodet.

Suzuki GSX 750 Inazuma

bezdomn6i
Postitusi: 117
Liitunud: 02 Sept 2005, 21:25
Tsikkel: SR500
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas bezdomn6i »

speedvana kirjutas:

ok. massi ja materjali võrdlus ei sobinud, paneme kõrvale hinna võrdluse= Jawa 650 Dakar 99 500.- ...

ratas on 90% juhtudest hobisõiduk ja hobiasjadel on hobiasjade hinnad. osalt on need hinnad põhjendatud, aga ilmselt on ka põhjendamatud hinnalisa (nt h-d rattad;).

C1 on vägagi tarbesõiduk ja motomaailmast oleks selle vaste nt yamaha ybr125 või mõni roller (need ca 10% ratturitest, kes kasutavad sõidukit ainsa transpordivahendina kasutavad enamasti taoliseid odavaid sõidukeid).

PS. seda siis meie põhjamaistes tingimustes.
ilmselt seal kus 2 rattaliste osakaal arvestatava transpordivahendina on suurem on võibolla hinnad ka veits teised.

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Jah, täpselt! Muidugi, see, kas asi on hobiasi või mitte ei ole iseenesest veel määraja. Lõpuks taandub kõik ikkagi pakkumise-nõudluse tasandile. Hobiasi on iseenesest kallim kui tarbeese seetõttu, et tema tootmismahud on väiksemad (mistõttu kasutatakse ka vähemefektiivseid tehnoloogiaid ja saadakse suhteliselt kõrgem omahind jne) ja samas see omahinna ja turusituatsioonis kujuneva turuhinna vaheline tase võib olla tiba kõrgem seetõttu, et hobiasi ostetakse hullu järjekindlusega. Näiteks võib tõsine motomees talv läbi suitsuvorsti asemel ainult keeduvorsti ja makarone süüa, et kevadel JUST SEE ratas ära osta :lol: Ehk siis mõningatel juhtudel võib hobieseme soetamine piirata või vähemalt optimeerida tarbeesemete soetamist. Aga ulatuslikku sellist mõju vist siiski ei ole :)
HD näide oli hea näide pehme väärtuse markitingist. Selle hinnaosa kulu on puhtalt imagoloogiale kuluvate vahendite hulk. Ma arvan, et HD puhul arendab imago ennas juba ammu ise, õige pisut peab juurde aitama.

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

kaska
Postitusi: 297
Liitunud: 17 Okt 2006, 10:59
Tsikkel: 900 Hornet / 650 Scrambler
Asukoht: Bern / Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas kaska »

No ei tea kas peaks andmagi võrrelda neid mootoreid. 1L automootor, mis ei ole just tehnika viimane sõna ja 1L mootorattamootor on ikka kaks vägagi erinevat asja. rääkimatta siis sellest, et ostes selle C1 saad sa mingi tarbesõiduki mis on kõige madalam ( odavam) võimalus nende autode reas.
1000 cc tsikli puhul on aga asi üsnagi vastupidi - rohkem nagu tegemist tippklassi ja viimseni timmitud mootoritega. Pigem võrdleks ma seda autot just täpselt mõne rolleriga ja siis ei tundugi see auto enam ni odav.

lihtsalt väike mõte!

Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

VWman kirjutas:
Freaksmart kirjutas:

Samuti nagu ka mainiti, ei ole ka alarmi mis tähendab, et liisingusse seda juba ei saa.

Vabalt saab, alla 100K väikeliising ja kaskot ei nõuta , hansas vähemalt on nii

Jah, ja siis maksad kirvest intressi (peaaegu nagu soovilaenul) ning lisa veel kaks korda ARK`s ümberregistreerimist ja lõppkokkuvõttes ei lähe ikkagi nii vähe maksma. Sellisel juhul on intressikulu juba peaaegu 14 000 krooni (60kuud kasutusrenti) suurem kui nö tavaliisingu puhul kui oleks alarm peal.

Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

oldmoped kirjutas:

Selle raha eest on reaalne saada ka järgmise suurusklassi auto ja letist ostes, mitte neljakuulise ettemaksuga. Mu enda igapäevane prügikast maksis 2 aastat tagasi 98k ja on euroopa toodang.
Samas ei saa 1L autot ja 1L mootorratast võrrelda - 1L mootorratas on automaailmasse ülekatuna tõenäoliselt 2-2,8L.
Aga tõenäoliselt on ka 1L mootorrattaid, mille hinnaklass 60-70k kandis turul olema õige peagi. Hind on kinni ju ainult väikestes tootmismahtudes. Neid, mida toodetakse miljonites eksemplarides on momendil neid ostva turu nõudlust arvestades põhiliselt 125-150cc. Küll varsti ka pisikestre kollaste näppude maailmavallutus suurekubatuuriliste juures tuleb ja/või mõni tuntud tootja omale mingi odavkaubamärgi juurde teeb, mille all turgu solkima hakkab. Alguses kindlasti kõik kirtsutavad nina ja loobivad kividega, nagu 10a tagasi oli veel Korea autodega... aga tõenäoliselt on 10-15 aasta pärast 50% autoturust ja 70% mootorrattaturust India, Korea ja Hiina tootjate käes. Eks tootmismahtudelt ole vist ka juba praegu hiina ja India suurimad mootorrattategijad, me lihtsalt ei tea sellest midagi.

Siin http://www.moto.zr.ru/articles/53951/ arutatakse seda teemat suht põhjalikult tuues paralleele Jaapaniga. Lühikokkuvõte - lähimatel aastatel seda veel ei juhtu.

Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kasutaja avatar

efendi
Mode
Postitusi: 969
Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
Tsikkel: KTM
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 24 korda

Lugemata postitus Postitas efendi »

OT veidi muidugi, aga on ka odavamaid väikeautosid olemas olnud :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=HYtro7PnBA8

i am not totally useless, i can be used as a bad example.

Kes mett teeb, see mett sööb!

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

efendi kirjutas:

OT veidi muidugi, aga on ka odavamaid väikeautosid olemas olnud :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=HYtro7PnBA8

See on lihtsalt "ülikõva" auto :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas speedvana »

efendi kirjutas:

OT veidi muidugi, aga on ka odavamaid väikeautosid olemas olnud :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=HYtro7PnBA8

priima! parim pilgupüüdja!

härrad, enam pole vaja autokülge säraküünlaid riputada

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”